Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Συνταξιούχος στα 55...

Ήθελα παρακαλώ να εκφράσω το κάτι που με βασανίζει εδώ και καιρό. Είμαι 59 ετών και είμαι συνταξιούχος στα 55...
η εταιρία που εργαζόμουν μου έστειλε ενα σημείωμα που μου έλεγε ότι πρέπει να αποχωρίσω από  την εργασία μου γιατί έχω καλύψει όλες τις ασφαλιστικές προυποθέσεις
φεύγοντας είχα 11.178 ένσημα στα 55μου χρόνια παρακαλώ.
Και όλα βαριά και ανθυγιεινά,εργαζόμουν σε χημική βιομηχανία ο μέσος όρος ζωής
είναι 60 χρόνια σε αυτές της βιομηχανίες.τα πρώτα μου ένσημα είναι το 1966 και έφυγα το 2007
δηλαδή δούλεψα 41χρόνια .Τώρα ξαφνικά διαπιστώνω ότι είμαι από τούς προνομιούχους συνταξιούχους ανήκω στην ανώτερη ασφαλιστική κλάση του ΙΚΑ και αρχίζω να ντρέπομαι για αυτό. Η συνταξή μου είναι 1880 ευρω η κύρια και 450 η επικουρική. και εδώ αρχίζει το δράμα και η περικοπές.Αναφέρομαι δυστυχώς και για τούς Δημοσιογράφους,καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πολύ χαμηλότερες συντάξεις και ο κόσμος είναι  στα όρια της απόγνωσης. αλλά εδώ θέλω να πω το εξής,.Ξέρετε κύριοι τι θα πει χημική βιομηχανία ξέρετε τι θα πει να περνάς κάθε χρόνο ιατρικές εξετάσεις και μέχρι να βγούν τα αποτελέσματα σου έχει φύγει η μισή ζωή ξέρετε τι είναι αγγείοσαρκωμα ,οστεώληση .στείρωση να σε ρωτούν εαν έχεις παιδιά αυτά τα γράφω για όλα αυτά τα παιδιά που δουλεύουν στα διυλιστήρια και ξέρω της συνθήκες εργασίας τους. και τώρα μου λένε Κύριε μου η σύνταξη σας είναι  πολύ μεγάλη γιατί Κύριοι μαζί τα δουλέψαμε .δούλεψα απο τα 14 μου χρόνια γιατί η γενιά μας τη ημέρα δούλευε και το βράδυ πήγαινε στο σχολείο αυτά τα λεφτά μου τα χαρίσατε να μου το πείτε να το ξέρω αναφέρομαι στον Διοικητή του ΙΚΑ επι 41 χρόνια πλήρωνα εισφορές μας καταντήσατε να ντρεπόμαστε που είμαστε μεγαλοσυνταξιούχοι έτσι μας αποκαλούν
οι μεγαλοδημοσιογράφοι να τα ισοπεδώσουμε όλα να πάμε όλοι στα 1000 ευρώ ντρέπομαι και λυπάμαι έχετε κάνει αυτό τον  ευλογημένο τόπο μια αρένα οι ιδιωτικοί υπάλληλοι κατά των δημοσίων οι χαμηλόμισθοι κατά των υψηλόμισθων ένα φρενοκομείο η μόνη μου ελπίδα πια είναι να λέω μετά απο 41 χρόνια δουλειάς δόξα των Θεό υπάρχουν και χειρότερα οτι κάνει όλος ο κόσμος
θα κάνω και εγώ νομίζω οτι εκφράζω κάποιους ανθρώπους αν κάπου υπερβάλω ας με διορθώσει κάποιος

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου