Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Ελαστικά αυτοκινήτου… από το μέλλον!

Τα ριζοσπαστικά αυτά ελαστικά, που παρουσιάστηκαν από τη Michelin στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φιλαδέλφεια, φάινεται να είναι μια ματιά στο μέλλον.
Το βασικό τους χαρακτηριστικό είναι ότι δεν περιέχουν αέρα και βέβαια ότι είναι διαφανή!
Αναμένεται να κυκλοφορήσυν σύντομα στην αγορά, φέρνοντας πραγματικά επανάσταση.
Perierga.gr - Νέα ελαστικά από τη michelin
Perierga.gr - Νέα ελαστικά από τη michelin
Perierga.gr - Νέα ελαστικά από τη michelin
Perierga.gr - Νέα ελαστικά από τη michelin
Perierga.gr - Νέα ελαστικά από τη michelin
Perierga.gr - Νέα ελαστικά από τη michelin
Διαβάστε περισσότερα » »

Συναγερμός στις ΗΠΑ: Θύματα χάκερ η VISA και η MASTERCARD!!


Η είδηση μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο σοβαρή απ' ότι ακούγεται...

Σύμφωνα με την WSJ αλλά και το Fox News, η MasterCard ερευνά το ενδεχόμενο εισβολής στα προσωπικά δεδομένα ιδιοκτητών πιστωτικών καρτών!

Όπως αναφέρει η Wall Street Journal η εταιρεία έχει ειδοποιήσει τις αρχές και αυτή την στιγμή γίνεται έλεγχος.


Θέτει επίσης σε συναγερμό όλες τις τράπεζες που συνεργάζονται μαζί της γιατί είναι πιθανότατα σε μεγάλο κίνδυνο.

Το πρώτο "ρήγμα" στην ασφάλεια έγινε νωρίς το πρωί της Παρασκευής, ενώ σύμφωνα με την εφημερίδα, το ίδιο συμβαίνει και με έναν άλλο κολοσσό, την Visa.

Το 2008, ομάδα χάκερς κατάφεραν να μπουν σε μια αμερικανική εταιρεία αντίστοιχη της Visa και της Mastercard την Heartland Payment Systems, η οποία είχε πελάτες, εστιατόρια και χονδρέμπορους και έκλεψαν στοιχεία από 100 εκατομμύρια πιστωτικών και χρεωστικών καρτών!

(24wro)
Διαβάστε περισσότερα » »

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 27χρονος σε τροχαίο στην παραλιακή

Διαβάστε περισσότερα » »

Ευχαριστούμε τους μετανάστες !!! ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

psy2014
Όποιος θέλει να ζήσει στην Ελλάδα ΟΦΕΙΛΕΙ να σέβεται τον πολιτισμό και τους πολίτες της Ελλάδας. Πολιτιστικές ΑΠΟΙΚΙΕΣ δεν θέλουμε....

e-rodios
Διαβάστε περισσότερα » »

Στοιχεία-σοκ με τη σπατάλη στο Δημόσιο ακόμη & τώρα

Eίναι χαρακτηριστική η περίπτωση της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης 20 εκατ. ευρώ προς κτηνοτροφικούς συνεταιρισμούς, με δαπάνες, για παράδειγμα, 2.000 ευρώ για αγορά...μολυβιών και 4.000 ευρώ για καλλωπισμό εξωτερικών χώρων.

Στοιχεία-σοκ για την αδιαφανή, αναποτελεσματική «χρησιμοποίηση» των πόρων του Δημοσίου, ειδικά των επιχορηγήσεων, η οποία συντηρεί και αναπαράγει το πολιτικό - πελατειακό σύστημα προκύπτουν από την έρευνα...
 που διεξάγει το KEΠE, το πρώτο μέρος της οποίας εντός των ημερών θα παραδοθεί στον πρωθυπουργό και την τρόικα. H έκθεση αξιολόγησης των δημοσίων δαπανών του KEΠE θα ολοκληρωθεί στο τέλος Mαΐου.

Tαυτόχρονα, έλεγχοι και διασταυρώσεις του υπουργείου Oικονομικών «δείχνουν» ότι ακόμη και τώρα υπουργοί και ανώτεροι παράγοντες της δημόσιας διοίκησης πιέζουν για παραβίαση της νομοθεσίας που απαγορεύει ρητά την ανάληψη δαπανών εάν δεν υπάρχει εκ των προτέρων εγγεγραμμένη πίστωση στον κρατικό προϋπολογισμό...

Tην ώρα που κόβονται δραστικά οι μισθοί από τον κρατικό προϋπολογισμό συνεχίζεται η εκταμίευση πόρων για επιχορηγήσεις εκατομμυρίων, όπως για... καλλωπισμό εξωτερικών χώρων και για γραφική ύλη... κτηνοτροφικών συνεταιρισμών χωρίς οι τελικοί αποδέκτες να παρουσιάζουν παραστατικά.

Σημειώνεται πως πλέον στο ΓΛK βρίσκονται εγκατεστημένα δύο μόνιμα στελέχη, ένα του ΔNT και ένα της Oμάδας Kρούσης της Kομισιόν, οι οποίοι συμμετέχουν πλέον σε όλες τις συσκέψεις. Aκούν από πρώτο χέρι, τα πάντα και ελέγχουν κωδικό κωδικό όλες τις δαπάνες...


Τρόικα

Kυβερνητικοί παράγοντες που συνομιλούν με την τρόικα σχεδόν σε καθημερινή βάση λόγω αρμοδιότητας υποστηρίζουν ότι «ο ενθουσιασμός της τρόικας για μεταρρύθμιση του Δημοσίου, της δημόσιας διοίκησης έχει πέσει γιατί θεωρούν ότι στην Eλλάδα όλα είναι διαλυμένα, ότι μεγάλο μέρος του πολιτικού συστήματος δεν θέλει να θίξει το καθεστώς γιατί στηρίζεται σ' αυτό». Ως πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα οι τροϊκανοί παραθέτουν την «απροθυμία» κατάργησης φορέων του Δημοσίου - απολιθωμάτων του παρελθόντος.

Έτσι, η αδυναμία ανακατανομής και δραστικής περικοπής των δημοσίων δαπανών που «χάνονται» με αδιαφανείς διαδικασίες σε φορείς και δραστηριότητες χωρίς ανταπόδοση, θα οδηγήσουν σε νέες οριζόντιες περικοπές μισθών και συντάξεων ώστε να επιτευχθεί ο στόχος για μείωση δαπανών κατά 6,4 δισ. ευρώ τη διετία 2013 - 2014.

Σε κάθε περίπτωση θεωρείται περίπου βέβαιη μια μεγάλη μείωση των δαπανών μισθοδοσίας στις ΔEKO, όπου το μέσο μισθολογικό κόστος είναι πολύ ψηλότερο από αυτό του Δημοσίου.


Επιχορηγήσεις

Aπό τα όσα μέχρι στιγμής έχουν διερευνηθεί, προκύπτει σωρεία παραδειγμάτων που δείχνουν πως οι μεταρρυθμίσεις δεν εφαρμόζονται ενώ τα βήματα για την αντιμετώπιση της σπατάλης στο Δημόσιο είναι επιεικώς δειλά.

1 Eίναι χαρακτηριστική η περίπτωση της ετήσιας κρατικής επιχορήγησης 20 εκατ. ευρώ προς κτηνοτροφικούς συνεταιρισμούς, με δαπάνες, για παράδειγμα, 2.000 ευρώ για αγορά...μολυβιών και 4.000 ευρώ για καλλωπισμό εξωτερικών χώρων.

2 O χορός καλά κρατεί και στις δαπάνες για ταξίδια και δραστηριότητες υπουργών. Όπως αναφέρουν πηγές, ο θεσμός των οικονομικών «επιθεωρητών» που θεσπίστηκε προ μηνών επιεικώς ατονεί εξαιτίας της απροθυμίας των αξιωματούχων στα υπουργεία, σε ορισμένες περιπτώσεις και των πολιτικών ηγεσιών να τον σεβαστούν. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξαν περιπτώσεις που ασκήθηκαν πιέσεις σε επιθεωρητή να υπογράψει δαπάνες για ταξίδια, μη εγκεκριμένες, παρά το ότι οι «επιθεωρητές» φέρουν ποινικές ευθύνες εάν εγκρίνουν παράτυπες δαπάνες. Aκόμη δε δεν έχουν τοποθετηθεί σε αρκετές υπηρεσίες της Tοπικής Aυτοδιοίκησης οικονομικοί ελεγκτές παρά το ότι το Mνημόνιο το προβλέπει ρητά.


«Αθεώρητα» εισιτήρια

Πέραν αυτών πολλές είναι οι περιπτώσεις που έρχονται στη γνώση του υπουργείου Oικονομικών αλλά και των στελεχών της τρόικας οι οποίες υποκρύπτουν επιτήδειες συμπεριφορές:

1 Mία περίπτωση που προκάλεσε πολλά ερωτήματα είχε να κάνει με τον αρχαιολογικό χώρο της Aρχαίας Oλυμπίας. Πρόσφατα κρουαζιερόπλοιο που μετέφερε 2.000 ξένους τουρίστες προσέγγισε τη δυτική Πελοπόννησο. Bασική ατραξιόν ήταν η Aρχαία Oλυμπία. Πλην όμως τα εισιτήρια που κόπηκαν ήταν μόλις 300.

2 Mία ακόμη περίπτωση έχει να κάνει με τη διακίνηση ιστορικών βιβλίων στους αρχαιολογικούς χώρους. Πηγές που είναι σε θέση να γνωρίζουν το θέμα λένε πως αυτό αποτελεί μια συνήθη μεμπτή πρακτική για διάφορους επιτήδειους που καταφέρνουν έτσι να βγάλουν χρήματα. Tα βιβλία αυτά, από την πώληση των οποίων πρέπει να σημειωθεί πως οι εργαζόμενοι στους συγκεκριμένους χώρους λαμβάνουν ποσοστό 12% διά νόμου, αγοράζονται από το Δημόσιο, στη συνέχεια σφραγίζονται και πωλούνται στα περίπτερα των αρχαιολογικών χώρων. Ωστόσο, όπως λένε πηγές, έχουν εντοπιστεί εκτεταμένα κρούσματα που τα βιβλία πωλούνται χωρίς να φέρουν καν σφραγίδα, με σοβαρές υπόνοιες για υπεξαίρεση χρημάτων χωρίς το κράτος να λαμβάνει έσοδα.


Ψάχνουν σπατάλες σε πέντε τομείς

H χαρτογράφηση των δημοσίων δαπανών που επιχειρεί το KEΠE κινείται σε πέντε τομείς: Yγεία, Παιδεία, OTA, ασφαλιστικά ταμεία και Άμυνα, ιδίως για λειτουργικές δαπάνες. Ένα πρώτο κείμενο αναμένεται να είναι έτοιμο άμεσα, ενώ το τελικό κείμενο της έκθεσης αναμένεται τον Iούνιο και θα αποτελέσει τη βάση για νέες περικοπές δαπανών από την καινούρια κυβέρνηση.

Για την τρόικα πλέον καμία δαπάνη δεν είναι ανελαστική, λέει χαρακτηριστικά στέλεχος του Oικονομικού Eπιτελείου τονίζοντας πως δεν υπάρχουν περιθώρια επαναδιαπραγμάτευσης, ούτε όμως και για υπεκφυγές.
«H κατάσταση έχει φτάσει σε ένα σημείο που το μαχαίρι πρέπει να μπει αναγκαστικά στο κόκαλο. Tα ψέματα έχουν τελειώσει αλλά κανείς δεν θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του» έλεγε ξένος τεχνοκράτης δίνοντας τον τόνο των διαπραγματεύσεων την επομένη των εκλογών.


«Σφαγή» μισθών στις ΔΕΚΟ

Στελέχη του Oικονομικού Eπιτελείου τονίζουν πως η εύκολη λύση οριζόντιων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις δεν είναι πλέον και τόσο εύκολη όχι μόνο από πολιτικής άποψης αλλά και από τεχνοκρατικής: Σημαντικό μέρος των σχεδιαζόμενων περικοπών, ένα περίπου 30% - 35% εκτιμάται πως αυτόματα ακυρώνεται εξαιτίας των συνεπειών που θα έχουν τέτοιου τύπου μέτρα στην ύφεση, την ανεργία και τις ασφαλιστικές εισφορές. Aυτό το γνωρίζουν καλά και στην τρόικα, η οποία πλέον στρέφει τα βέλη σε συγκεκριμένες κατηγορίες μισθωτών και συνταξιούχων, ιδίως στους τομείς, όπως οι ΔEKO που εκτιμά πως υπάρχει ακόμη μεγάλο λίπος σε σχέση με τις απολαβές της υπόλοιπης δημόσιας διοίκησης. Tην ίδια ώρα περισσότερο από ποτέ εντείνονται οι πιέσεις για δραστικές περικοπές στο προσωπικό που απασχολεί το Δημόσιο.

Τρόικα προς κυβέρνηση: Να μείνουν 8-10 γενικοί γραμματείς

Πολλά θα κριθούν στον επικείμενο έλεγχο της οικονομίας από τους επικεφαλής της τρόικας που ξεκινά σχεδόν αμέσως μετά την αναμενόμενη ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης και εκτός σοβαρού απροόπτου πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη Mαΐου. «Oι προθεσμίες είναι συγκεκριμένες, πρακτικά δεν μπορεί να υπάρχει η πολυτέλεια της προεκλογικής περιόδου, όπως την ξέραμε γιατί όλοι όσοι βρίσκονται σε κομβικά σημεία έχουν τεράστιο φόρτο εργασίας για να προλάβουμε τις προθεσμίες», λέει στέλεχος του Oικονομικού Eπιτελείου. Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες από τις Bρυξέλλες, η τρόικα φέρεται να επιμένει στη διατήρηση περίπου 8 - 10 γενικών γραμματέων από υπουργεία, κομβικής σημασίας για την εκτέλεση του Mνημονίου, στην επόμενη κυβέρνηση, θέμα που αναμφίβολα θα προκαλέσει μεγάλες εντάσεις...


«Μαχαίρι» στους μισθούς των ΔΕΚΟ

Θεωρείται περίπου βέβαιη μια μεγάλη μείωση των δαπανών μισθοδοσίας στις ΔEKO, όπου το μέσο μισθολογικό κόστος είναι πολύ ψηλότερο από αυτό του Δημοσίου.


Γραφική ύλη για... κτηνοτρόφους

Όργιο σπατάλης σε κτηνοτροφικούς συνεταιρισμούς οι οποίοι επιχορηγούνταν με 20 εκατ. ευρώ ετησίως και εμφάνιζαν δαπάνες 2.000 ευρώ για αγορά...μολυβιών και 4.000 ευρώ για καλλωπισμό εξωτερικών χώρων.


Συνέχεια στα υπουργεία

Η τρόικα φέρεται να επιμένει στη διατήρηση περίπου 8 - 10 γενικών γραμματέων από υπουργεία, κομβικής σημασίας για την εκτέλεση του Mνημονίου, στην επόμενη κυβέρνηση.


Tης Eλευθερίας Aρλαπάνου / Ημερησία
Διαβάστε περισσότερα » »

Εκλογές 2012 ...ούτε κιχ δεν θέλω




Εσύ φταις... Ναι ΣΥ!!!

Που τόσα χρόνια τους ψήφιζες!
Που τόσα χρόνια τους ανέχεσαι!... και Που τώρα θα τους ξαναψηφίσεις!

Μη σου κακοφαίνεται... μόνο ΠΡΟΣΕΧΕ...



 (γιατί μετά ΚΙΧ δεν θέλω...)  












e-rodios
Διαβάστε περισσότερα » »

1400 χρόνια πριν τον Κολόμβο οι Έλληνες στην Αμερική!

Αφιερωμένη στην παγκόσμια κίνηση στήριξης της Ελλάδας «Είμαστε όλοι Έλληνες», είναι η νέα έρευνα του ερευνητή αιγαιακών γραφών δρ. Μηνά Τσικριτσή, η οποία αποδεικνύει με τη χρήση των νέων τεχνολογιών ότι οι προϊστορικοί Έλληνες είχαν επισκεφτεί τη Βόρεια Αμερική πολύ πιο πριν την ανακαλύψει ο Χριστόφορος Κολόμβος.

Η έρευνα του κ. Τσικριτσή βασίστηκε στο κείμενο του Πλουτάρχου «Περί του εμφαινομένου προσώπου τω κύκλω της Σελήνης», όπου στις παραγράφους 941Α-942, περιγράφει το ταξίδι των Ελλήνων σε μία ήπειρο η οποία βρίσκονταν «δυτικά των τριών νησιών και βορειοδυτικά της Βρετανίας»...


Ο ερευνητής εντόπισε και απέδειξε μέσα από προγράμματα με Η/Υ την αποκατάσταση μιας λησμονημένης ιστορικής πραγματικότητας, που μέχρι σήμερα διέφευγε από πολλούς ερευνητές, συνεχίζοντας έτσι την έρευνα που είχε κάνει πριν από δύο χρόνια ο καθηγητής Η. Μαριολάκος, ο οποίος είχε υποστηρίξει ότι οι προϊστορικοί Έλληνες γνώριζαν την ύπαρξη της Αμερικής, την οποία επισκέπτονταν.

Στη ανακοίνωσή του δρ. Μ. Τσικριτσή υποστηρίζεται, ότι πριν τον Κολόμβο υπήρχε μία επικοινωνία που ξεκινά από την Μινωική εποχή μέχρι τα ελληνιστικά χρόνια. Ο στόχος αυτών των ταξιδιών κατά την Εποχή του Χαλκού είχε σχέση με το εμπόριο και τη διακίνηση του καθαρού χαλκού που βρισκόταν στη λίμνη Superior του Καναδά. Φαίνεται ότι μετά τους πρώτους εμπόρους Μινωίτες, συνέχισαν και οι Μυκηναίοι, οι οποίοι, όπως αναφέρει ο Πλούταρχος, έστειλαν τον Ηρακλή για να αναθερμάνει την παρουσία του ελληνικού στοιχείου, το οποίο είχε χαθεί με τις επιμιξίες με του ντόπιους. Στη συνέχεια, την Εποχή του Σιδήρου το ενδιαφέρον για την περιοχή παράκμασε και παρέμεινε έως τους Ελληνιστικούς χρόνους μια εθιμοτυπική λατρευτική παράδοση. Έτσι κάθε τριάντα χρόνια αποστέλλονται κάποια πλοία σε περιοχές που είχαν την λατρεία του Κρόνου για να ανανεώνεται το ανθρώπινο προσωπικό με ιερείς.

Όπως λέει στο ΑΜΠΕ ο κ. Τσικριτσής «όλα αυτά αποδεικνύονται με αστρονομικά στοιχεία, η επεξεργασία των οποίων έγινε με τη βοήθεια προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών επιβεβαιώνοντας τον χρονολογικό προσδιορισμό του ταξιδιού που περιγράφει ο Πλούταρχος.

Έτσι εξηγείται, σύμφωνα με τον κ. Τσικριτσή, και το ότι στην περιοχή γύρω από τη Λίμνη Superior και στο νησί Royale που βρίσκονται στον Καναδά έχουν γίνει μεγάλες εξορύξεις χαλκού σε μία περίοδο, μεταξύ 2400 και 1200 πΧ, παρότι η περιοχή βρίσκονταν στη λίθινη εποχή.

Σύμφωνα με το αρχαίο κείμενο του Πλουτάρχου ο συντονιστής του διαλόγου, ο Λαμπρίας καλεί τον Σύλλα τον Καρχηδόνιο να ξαναδιηγηθεί μια ιστορία που άκουσε από του υπηρέτες του ναού του Κρόνου στην Καρχηδόνα, Την ιστορία που αφηγήθηκε κάποιος ξένος επισκέπτης του ναού που ήλθε από τη μεγάλη ήπειρο. Τελικά τα δεδομένα που αναφέρει το κείμενο επιβεβαιώνουν, όπως δείχνει η μελέτη του κ. Τσικριτσή, με τη χρήση Η/Υ, την περιγραφή ενός ταξιδιού το 86 μΧ που πραγματοποιήθηκε από τον Καναδά στην Καρχηδόνα. Τα συμπεράσματα συνοψίζονται στα παρακάτω:

1. Το αποκαλυπτικό κείμενο προσδιορίζει σωστά την απόσταση από την Βρετανία στο νησί της Ωγυγίας- την Ισλανδία, με καράβι με κουπιά που πλέει 5 ημέρες (880 km).

2. Αναφέρει μία μεγάλη ηπειρωτική γη που στην περιοχή της υπήρχαν τρία νησιά (Γροιλανδία, Νήσο Baffin, Newfoundland) που ισαπείχαν, βορειοδυτικά της Βρετανίας.

3. Προσδιορίζει ότι στο ίδιο γεωγραφικό πλάτος (στην ίδια ευθεία) βρίσκεται η είσοδος του κόλπου του Αγίου Λαυρεντίου(Gulf of St. Laurence) με την Κασπία θάλασσα, γεγονός που παρατηρούμε στην ευθεία της.

4. Προσδιορίζει ορθά ότι ο κόλπος του Αγ. Λαυρεντίου είναι λίγο μεγαλύτερος από την Μαιώτιδα λίμνη, τη σημερινή Αζοφική. Στις ακτές του κόλπου αναφέρει ότι κατοικούσαν Έλληνες από παλιά και μετά την αποστολή του Μυκηναΐου Ηρακλή, πιθανόν τον 15ο αιώνα πΧ, αναθερμάνθηκε το ελληνικό στοιχείο που έσβηνε από τις επιμειξίες με τους ντόπιους (εννοείται ότι ο Ηρακλής δεν πήγε μόνος με το Ιόλαο, αλλά ήταν μία εκστρατεία εκατοντάδων Ελλήνων που άλλαξαν δημογραφικά την περιοχή μέσα στο κόλπο του Αγ. Λαυρεντίου που κατοίκησαν).

5. Καθορίζει περίοδο τριάντα χρονών, μετά την οποία ξεκινούσε το ταξίδι της επιστροφής: όταν ο Πλανήτης Κρόνος ανατέλλει με τον αστερισμό του Ταύρου. Τα αστρονομικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι σε γεωγραφικό πλάτος βόρειο 47ο, τον 1ο αιώνα μΧ, η περίοδος αυτή ήταν στα τέλη Μαΐου του 86 μΧ.

6. Όταν ξεκινούσε το ταξίδι της επιστροφής τρεις μήνες έμεναν στο νησί της Γροιλανδίας βόρεια (60ο Ν), που ο ήλιος δύει μόνο μια ώρα την περίοδο του θερινού ηλιοστασίου μεταξύ 9/6 και 9/7. Ο προσδιορισμός αυτός επιβεβαιώνει ότι το νησί της Γροιλανδίας πρέπει να ταυτιστεί με τον κάτω κόσμο, όπου είχε ταφή ο Κρόνος σε σπήλαιο και φυλασσόταν από τον Δία.

7. Ο λόγος των μεγάλων ταξιδιών την Εποχή του Χαλκού τεκμηριώνεται από τον καθαρό χαλκό, που βρισκόταν σε μεγάλες ποσότητες στην περιοχή γύρω από τη Λίμνη Superior και στο νησί Royale που βρίσκονται στον Καναδά. Από την περιοχή αυτή εξορύχτηκαν 50.000 τόνοι χαλκού μεταξύ 2400 και 1200 πΧ.

8. Στην εποχή του Πλουτάρχου ο ίδιος αναφέρει, ότι δεν μετέφεραν χαλκό αλλά χρυσές κούπες και αγγεία που μέσα είχαν τις προμήθειες του ταξιδιού.

9. Τέλος είναι γνωστό ότι στην αρχαιότητα τα μαντεία ήταν κέντρα καταγραφής γεωγραφικής γνώσης, με αποτέλεσμα να συμβουλεύουν για μελλοντικές αποικίσεις. Έτσι είναι αποδεκτό ότι ο Πλούταρχος μετά το 86 μΧ που ήταν ιερέας στο Μαντείο των Δελφών, έχει αυτή τη γνώση.

10. Το ταξίδι επιστροφής φαίνεται ότι γινόταν από βόρεια, ξεκινώντας από τον Καναδά, πήγαιναν στη Γροιλανδία (νησί του Κρόνου) έφθαναν στην Ισλανδία και από εκεί έφθαναν στη Βρετανία. Στοιχείο επιβεβαίωσης αυτής της διαδρομής είναι το νησί σταθμός, που φέρει ακόμα και σήμερα το όνομα Μυκήνες (Mykines) το δυτικότερο νησί των Faeroe

Συμπερασματικά, η έρευνα του Μηνά Τσικριτσή είναι ότι πραγματοποιήθηκε ταξίδι από τον Καναδά στην Καρχηδόνα τον Μάιο του 86 μΧ. Σε συνδυασμό με τα άλλα στοιχεία που επιβεβαιώνονται με Υ/Η γίνονται αποδεκτές και οι άλλες περιγραφές του Πλουτάρχου, ότι δηλαδή, στα αρχαία χρόνια πριν την εκστρατεία του Ηρακλή είχαν πάει στην περιοχή και αρχαιότεροι Έλληνες, πιθανότατα οι Μινωίτες. Τα στοιχεία αυτά έρχονται και επιβεβαιώνουν αρχαιολογικά διάσπαρτα ευρήματα γραφής - και όχι μόνο - από περιοχές στην Αμερική. Τελικά πριν τον Κολόμβο, τους Κινέζους και τους Βίκινγκς είχαν πάει στην Αμερική και Έλληνες τουλάχιστο τον 1ο αιώνα πΧ και πιθανόν ήδη τη 2η χιλιετία πΧ.

Πηγή: agelioforos.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Η Εικόνα της Παναγίας της «Γλυκοφιλούσας» του Ιωάννη Καποδίστρια

Η λαϊκής τεχνοτροπίας εικόνα της Θεοτόκου (διαστ. 0,40 Χ 0,54), με αδρή την επτανησιακή επίδραση ανήκε στον πρώτο Κυβερνήτη της Ελλάδας, Ιωάννη Καποδίστρια


Την εικόνα αυτή, ο πλήρης πίστεως στο Θεό και την Παναγία Μητέρα Του Κυβερνήτης Ιωάννης Καποδίστριας είχε στο δωμάτιο του και όπως φαίνεται από την ιδιόχειρη επιγραφή, που σώζεται όπισθεν της εικόνας, στην Υπεραγία Θεοτόκο απευθυνόταν προσευχόμενος ο μαρτυρικός εθνικός ηγέτης κατά τις ώρες των περιστάσεων και κινδύνων, που συναντούσε στην προσπάθειά του να συστήση και να συγκρότηση, συν Θεώ, εκ θεμελίων το καινούργιο Ελληνικό Κράτος.
«Ο Καποδίστριας είχε έναν Κορίνθιο αξιωματικό, υπασπιστή, ο οποίος πήρε την εικόνα μετά τη δολοφονία του Κυβερνήτη και την δώρησε αργότερα στον Iερό Ναό του Πολιούχου Κορίνθου, Αποστόλου Παύλου. Εκεί υπήρχε η εικόνα μέχρις ότου παρελήφθη από τό Εκκλησιαστικό Μουσείο Κορίνθου και τοποθετήθηκε σε ειδική θέση σ’ αυτό».
Συντηρημένη μόλις, από ειδικό συντηρητή έργων τέχνης και αρχαιοτήτων, τυπώθηκε για πρώτη φορά και κυκλοφορεί πρός «διδαχήν» της πίστεως της αρετής και της ευσέβειας.
Στο πίσω μέρος της εικόνας υπάρχει ιδιόχειρο ικετευτικό επίγραμμα του Ιωάννη Καποδίστρια: «Γλυκοφιλούσα Μαριάμ τον Υιόν σου αίτησαι υπέρ εμού του δούλου σου Ιωάννου, βραβεύσαι, μετά σοφίας κυβερνάν τον ευσεβή λαόν σου και βασιλείας με Αυτού τυχείν δι’ έλεός Του. 1829»


noiazomai
Διαβάστε περισσότερα » »

Σαχινίδη…. βρήκαμε τα …χαμένα αρχεία



Από WW-II GermanReparations Τα συμπεράσματα των μελετών που έγιναν στο Υπουργείο Εξωτερικών Ελλάδος λίγο πριν τον Νοέμβριο του 1946 από την επιτροπή του πρεσβευτή Δαλιεττου για να προσδιοριστούν οι ζημιές που υπέστη η Ελλάδα στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο από την Γερμανική κατοχή έχουν δημοσιευτεί... με μεγάλη σαφήνεια από το Αθανάσιο Σμπαρουνη, που ήταν και ο αρχηγός της Ελληνικής αντιπροσωπίας στο Παρίσι τον Νοέμβριο του 1946 όταν έγινε εκεί η πρώτη Διεθνής Σύσκεψη στο θέμα των Πολεμικών Αποζημιώσεων. Ας ληφθει υπ' όψιν οτι του Σμπαρουνη το βιβλίο έχει εκδοθεί από το Ελληνικό Κράτος, δηλαδή είναι η επίσημη εκδοχή του θέματος. Ένα μέρος του βιβλίου (το οποίον έχει γραφτεί στα Ελληνικά αλλά και στα Αγγλικά, για να μπορεί να διαβαστεί από τα μέλη του ΟΗΕ) είναι και η έκθεσης που λέγεται ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗΝ Έκθεσης...


ixnos

Διαβάστε περισσότερα » »

Από αύριο ο …Πασχαλινός μποναμάς των καραβάδων

Καλύτερα κολυμπώντας παρά ταξιδεύοντας με το πλοίο και μάλιστα όταν αυτό καθυστερεί να φτάσει στον προορισμό του λόγω του ότι πολλές εταιρείες μειώνουν την ταχύτητα για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα. Δείτε για παράδειγμα πόσο κοστίζουν σήμερα τα εισιτήρια σε δημοφιλείς Πασχαλινούς προορισμούς.

Τα παραδείγματα είναι για ταξίδι μετ΄επιστροφής στην οικονομική θέση δίχως καμπίνα με συμβατικό ΙΧ, τετραμελούς οικογένειας όπου τα 2 παιδιά πληρώνουν μειωμένο εισιτήριο.

ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ 6%

Το ταξίδι για Πάρο από 338 ευρώ θα κοστίζει 358,28 ευρώ
Το ταξίδι για Μύκονο από 350 ευρώ θα κοστίζει 371 ευρώ
Το ταξίδι για Χίο από 343,4 ευρώ θα κοστίζει 364,004 ευρώ
Το ταξίδι για Πάτμο από 391 ευρώ θα κοστίζει 414,46 ευρώ
Το ταξίδι για Ηράκλειο Κρήτης από 355 ευρώ θα κοστίζει 376,3 ευρώ
Το ταξίδι για Ρόδο από 517 ευρώ θα κοστίζει 548,02 ευρώ.
 
ixnos
Διαβάστε περισσότερα » »

Στα επίπεδα της δεκαετίας του ΄70 οι νέες ταξινομήσεις.

Σε αφανισμό οδηγείται η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, καθώς η πτώση των πωλήσεων έχει αγγίξει το 70% στην τριετία και τα στοιχεία από το πρώτο δίμηνο του 2012 υποδεικνύουν επιτάχυνση της συρρίκνωσης. Η πετρελαιοκίνηση δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, παρά τη στροφή μερίδας αγοραστών προς αυτό το τμήμα της αγοράς, ενώ οι μαζικές εξαγωγές του ελληνικού στοκ προς την Ευρώπη γίνονται με μεγάλη ζημία για τους εμπόρους. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού -υπό το βάρος της φορολόγησης και της κατανάλωσης- αδυνατούν να βρουν αγοραστή ακόμα και σε εξευτελιστικές τιμές, ενώ οι λιγοστοί υποψήφιοι αγοραστές έχουν να αντιμετωπίσουν την αβεβαιότητα για το φορολογικό καθεστώς της αυτοκίνησης στην Ελλάδα, αλλά και τις καλπάζουσες τιμές των καυσίμων.

Την ίδια στιγμή, δεκάδες χρεοκοπίες μικρότερων και μεγαλύτερων εταιρειών εμπορίας αυτοκίνητου, συνοδευόμενες από χιλιάδες απολύσεις, χαρακτηρίζουν σήμερα τον κλάδο. Οι κατάσχεσεις οχημάτων από τις τράπεζες, τόσο αυτών που ανήκουν σε ιδιώτες όσο και αυτών που ανήκουν σε εταιρείες εμπορίας που αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τις υποχρεώσεις τους, έχουν πολλαπλασιαστεί και προστίθενται στο στοκ που διοχετεύεται στο εξωτερικό, έπειτα από προσκλήσεις ξένων εμπόρων από το management των τραπεζών.

Πτώση-ρεκόρ
Το διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2012 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 16.736 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 27,4% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2011. Για ολόκληρο το 2011 η μείωση των πωλήσεων ήταν της τάξης του 31,3% και για το 2010 ήταν 35,1%. Συνολικά στην τριετία η πτώση κυμαίνεται σε επίπεδα ρεκόρ της τάξης του 71%, οδηγώντας πίσω την αγορά στα επίπεδα της δεκαετίας του ΄70.

Οι παράγοντες του κλάδου υπογραμμίζουν ότι το επίπεδο κρίσης που βιώνει ο κλάδος της εμπορίας αυτοκινήτων δεν είναι πλέον διαχειρίσιμο, ενώ τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται, αν αναλογιστούμε ότι αυτή η μεταβολή έγινε με βίαιο τρόπο, στερώντας από την αγορά αντανακλαστικά αυτορύθμισης.

Τα αποτελέσματα είναι τραγικά, με χιλιάδες κλειστά καταστήματα, κατεστραμμένους πολύ μικρούς ή μικρούς επιχειρηματίες, αλλά και δεκάδες χιλιάδες απολυμένους», σημειώνει, μιλώντας στο «Κ», o πρόεδρος του Συνδέσμου Εμπόρων και Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος, Απόστολος Πετιμεζάς, ξεχωρίζοντας την υπερβολική αύξηση του κόστους κτήσης και χρήσης και όχι την ύφεση ως αιτία της κρίσης. Το αποτέλεσμα, βέβαια, για τα δημόσια έσοδα, μετά και τις καταθέσεις πινακίδων, είναι το αντίστροφο από το προσδοκώμενο, αφού σημειώνεται μείωση. Υπολογίζεται πως περισσότεροι από 360.000 ιδιοκτήτες κατέθεσαν πινακίδες κυκλοφορίας το 2011.

Αν οι τράπεζες δεν παράσχουν ρευστότητα στις επιχειρήσεις και δεν βελτιώσουν τον δείκτη εγκρισιμότητας των αιτήσεων δανείων των καταναλωτών, η αγορά αυτοκίνητου δεν μπορεί να βγει από το αδιέξοδο. «Ακόμα και όσες επιχειρήσεις -έστω και με ζημία-έχουν κρατηθεί μέχρι στιγμής, και αυτές με μαθηματική ακρίβεια θα κλείσουν», αναφέρει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του ΣΕΕΑΕ.

Πετρελαιοκίνηση
Από τους εμπόρους τονίζεται πως η πετρελαιοκίνηση θα μπορούσε να δώσει κάποια ανάσα, εάν επεκτεινόταν η άρση της απαγόρευσής της και για αυτοκίνητα που ανήκουν στην οδηγία εκπομπής καυσαερίων Euro4. Αυτό θα έδινε τη δυνατότητα εισαγωγής ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με diesel κινητήρα, με πολλαπλά οφέλη.

Πρώτον, θα έδινε τη δυνατότητα εύκολης αντικατάστασης των παλαιών ενεργοβόρων αυτοκινήτων με λιγότερη δαπάνη και μικρότερο δανεισμό και θα έδινε ευκαιρία επιβίωσης σε χιλιάδες καταστήματα εμπορίας αυτοκινήτων, αναχαιτίζοντας, ενδεχομένως, το κύμα απολύσεων στον κλάδο. Πάντως, στους πρώτους μήνες εφαρμογής της, η διεισδυτικότητα της πετρελαιοκίνησης στις ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων είναι της τάξης του 23%, σύμφωνα με τον ΣΕΕΑΕ.

Πόσο έχουν πέσει οι τιμές
Οι αποτιμήσεις στις οποίες πωλούνται στο εξωτερικό τα ελληνικά αυτοκίνητα αντιστοιχούν στο 55% με 60% της εμπορικής τους αξίας στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό το τίμημα που αναφέρει το «Κ» μεγάλος έμπορος για ένα Mitsubishi Outlander του 2009, που δόθηκε για 8.000 ευρώ, όπως και αυτό για ένα Ford Focus ST του 2007, που δόθηκε για 7.500 ευρώ. Το τελευταίο καινούργιο πωλούνταν έναντι 30.000 ευρώ και μεταχειρισμένο 1 5.000 ευρώ.

Στα πολυτελή αυτοκίνητα η πραγματικότητα είναι ακόμα πιο υποτιμητική. Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πωλούνταν μέχρι πρότινος έναντι 50.000 ή 60.000 ευρώ, όπως SUV Mercedes 3.500 κυβικών,ννν Touareg και Range Rover, δίνονται τώρα σε επίπεδα περί τα 20.000 ευρώ.

Εδώ και λίγο καιρό, πάντως, τουλάχιστον δέκα μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων δραστηριοποιούνται το διάστημα αυτό στην Ελλάδα, αγοράζοντας και εξάγοντας ελληνικά οχήματα. Μεταξύ των μεγαλυτέρων είναι οι βελγικές Carconnx και Ecrent, ενώ ξεχωρίζει και η A.M. Auto-Group.

Σημαντικοί παίκτες στο εμπόριο αυτό είναι, επίσης, οι γερμανικές autobid.de, Auto Welt και carsontheweb.com. Εξ αυτών πολλές διενεργούν ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς μέσω Διαδικτύου. Στους Ευρωπαίους αγοραστές ελληνικών αυτοκινήτων περιλαμβάνουν, επίσης, Ολλανδοί, Ρουμάνοι, Βούλγαροι και Πολωνοί. Υπολογίζεται πως περισσότερα από 3.000 ελληνικά αυτοκίνητα ετησίως επανεξάγονται.






capital
Διαβάστε περισσότερα » »

Επεκτείνεται η «φάμπρικα» των εικονικών απολύσεων


Bonus για τους απολυμένους -«μαϊμού» το δωδεκάμηνο επίδομα ανεργίας και για τους εργοδότες η απαλλαγή από το κόστος των εισφορών

Σε «μόδα» τείνει να εξελιχθεί το φαινόμενο των εικονικών απολύσεων, το οποίο γνωρίζει μεγάλη έξαρση, καθώς εργαζόμενοι τα κάνουν «πλακάκια» με τον εργοδότη τους, προκειμένου να λάβουν, εκτός από το μισθό τους για 12 μήνες και το επίδομα ανεργίας, έτσι ώστε να μπορέσουν να καλύψουν άμεσες βιοποριστικές ανάγκες τους.

Eιδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της «HτΣ», με επίκεντρο τον OAEΔ και το επίδομα ανεργίας, έχει στηθεί «φάμπρικα» εικονικών απολύσεων, ενός ιδιοφυούς κόλπου, που βασίζεται στην απουσία συστηματικών ελέγχων στην αγορά εργασίας.

H υλοποίησή του έχει ως εξής: Σε μία επιχείρηση ο εργαζόμενος μη μπορώντας να αντιμετωπίσει όλες τις πρόσφατες φορολογικές και άλλες επιβαρύνσεις, απευθύνεται στον εργοδότη του και του προτείνει να τον απολύσει εικονικά. Eπί της ουσίας ο εργαζόμενος θα συνεχίσει να καλύπτει το πόστο του και να εισπράττει το μισθό του, αλλά και το επίδομα ανεργίας για 12 μήνες. Tο bonus για τον εργοδότη είναι πως δεν θα καταβάλει εργοδοτικές-ασφαλιστικές εισφορές, ρισκάροντας στο σχετικό σημείο, αλλά ποντάροντας στην έλλειψη αποτελεσματικών ελέγχων. H απόλυση κοινοποιείται κανονικά στον OAEΔ, ο οποίος χωρίς να μπορεί να ελέγξει την «υπόγεια» συμφωνία εργοδότη-εργαζόμενου, καταβάλλει το επίδομα ανεργίας.

Στις περισσότερες των περιπτώσεων, η αποζημίωση απόλυσης δεν καταβάλλεται, αλλά προκύπτει «συμφωνία κυρίων» για μη αποπληρωμή της, τουλάχιστον για το δωδεκάμηνο καταβολής του επιδόματος. H μοναδική δυσκολία του εγχειρήματος έγκειται στο γεγονός πως ο εικονικός απολυθείς πρέπει να πληρώνεται «μαύρα», όπερ σημαίνει πως και η επιχείρηση χρειάζεται να έχει αδήλωτα έσοδα για να του τα δίνει. Tο τελευταίο δεν είναι ευχερές σε πολλές επιχειρήσεις, αλλά υπάρχουν κλάδοι, όπως της οικοδομής, υγειονομικού ενδιαφέροντος κ.ά., όπου τα «μαύρα» ποτέ δεν έπαψαν να υφίστανται.

O OAEΔ αδυνατεί να ελέγξει τους χώρους εργασίας, ειδικά στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα, ενώ μέχρι στιγμής το πληροφοριακό σύστημα του δεν έχει διασυνδεθεί πλήρως με αυτό του IKA, κάτι που αναμένεται να συμβεί στο τέλος του 2012-αρχές του 2013.

Δημήτρης Διαμαντίδης



 http://www.imerisia.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Το κρυφό χαρτί της ενέργειας για τη ΓΕΚ Τέρνα


Με… καύσιμα από τον τομέα της ενέργειας αλλά και από τα διεθνή έργα τροφοδοτεί το ανεκτέλεστό του ο όμιλος ΓΕΚ Τέρνα, ο οποίος αναμένει τη συμβολαιοποίηση της μεγάλης επένδυσης της ΔΕΗ για την κατασκευή της μονάδας Πτολεμαιδα 5.


Το έργο αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση των προς υλοποίηση κατασκευαστικών projects της εταιρείας κατά 70%, σηματοδοτώντας την ενεργειακή στροφή της ΓΕΚ Τέρνα.

Στην πραγματικότητα, η στροφή αυτή έρχεται ως απάντηση στην άπνοια που παρατηρείται στο κομμάτι των μεγάλων εγχώριων κατασκευαστικών έργων και, κυρίως, στη στασιμότητα που παρατηρείται στις εργολαβίες των οδικών αξόνων, εξαιτίας του «παγώματος» του προγράμματος δημόσιων επενδύσεων που πλήττουν το σύνολο της κατασκευαστικής αγοράς.

Έτσι, σε μια περίοδο που δοκιμάζεται ο κατασκευαστικός κλάδος, η εταιρεία βρίσκεται ένα βήμα από το ιστορικό υψηλό του ανεκτέλεστου της, καθώς, με την υπογραφή της σύμβασης με τη ΔΕΗ, θα ξεπεράσει το φράγμα των τριών δισ., χωρίς να συνυπολογίζονται σε αυτό το νούμερο πιθανά νέα κατασκευαστικά έργα που αναμένονται στα Βαλκάνια και στην Ελλάδα.

Ενέργεια
Στον τομέα της ενέργειας, πλέον, η ΓΕΚ Τέρνα αναδεικνύεται στον Νο 1 κατασκευαστή έργων ΔΕΗ, καθώς στο ανεκτέλεστό της περιλαμβάνονται τα τρία μεγάλα υπό εξέλιξη έργα της εταιρείας. Η ΓΕΚ Τέρνα κυριαρχεί πλέον στα μεγάλα projects που υλοποιεί η ΔΕΗ, και ειδικότερα: στον σταθμό ηλεκτρικής ενέργειας 115,4 MW στη Ρόδο, με συνολικό κόστος 183 εκατ. ευρώ (κατασκευαστικό έργο και μηχανολογικός εξοπλισμός), στον σταθμό συνδυασμένου κύκλου φυσικού αερίου της Μεγαλόπολης ισχύος 600 MW και προϋπολογισμού 500 εκατ. ευρώ, τον οποίο η ΓΕΚ Τέρνα απέκτησε από τη ΜΕΤΚΑ, και στη λιγνιτική μονάδα της Πτολεμαιδας.

Η συμβολαιοποίηση της μεγαλύτερης επένδυσης της ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια, ύψους 1,4 δισ. ευρώ, θα γίνει μόλις οριστικοποιηθεί το χρηματοδοτικό σχήμα, το οποίο οργανώνεται από τη γερμανική επενδυτική τράπεζα KFW με την εγγύηση του ινστιτούτου εξαγωγικών πιστώσεων της Γερμανίας, Euler Hermes.

Η ασφάλιση της πίστωσης για το έργο μέσω του Hermes εγκρίθηκε, καθώς για την κατασκευή της μονάδας της Πτολεμαΐδας θα χρησιμοποιηθεί γερμανικός εξοπλισμός (η εταιρεία Babcock συμμετέχει στην κοινοπραξία υπό την Τέρνα, που ανέλαβε την κατασκευή της μονάδας), κάτι που αποτελεί και προϋπόθεση για να γίνει χρήση του μηχανισμού. Η ασφάλιση της πίστωσης αφορά τον κίνδυνο της χώρας (country risk) και οι διαπραγματεύσεις για την οριστικοποίηση της χρηματοδότησης βρίσκονται σε εξαιρετικά θετικό σημείο.

Εξωτερικό
Την ίδια στιγμή, με βάση τα υφιστάμενα έργα της κατασκευαστικής, περίπου το 23% του ανεκτέλεστου αφορά διεθνή έργα του ομίλου. Πρόσφατα, η Τέρνα ανέλαβε έξι νέα διεθνή έργα σε Σερβία και Βουλγαρία. Τα πέντε «σέρβικα» έργα αφορούν έργα οδοποιίας που χρηματοδοτούνται από την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank) και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ - European Investment Bank), με τον
προϋπολογισμό που αντιστοιχεί στη θυγατρική του ομίλου να ανέρχεται στα 173,4 εκατ. ευρώ. Στη Σερβία η Τέρνα έχει ακόμα ένα έργο κατασκευής αυτοκινητοδρόμου, προϋπολογισμού 38 εκατ. ευρώ. Στη Βουλγαρία ο όμιλος ανέλαβε σιδηροδρομικό έργο προϋπολογισμού 69,6 εκατ. ευρώ.

Εκτός Βαλκανίων, έντονη δραστηριότητα υπάρχει στη Μέση Ανατολή, και ειδικότερα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, όπου κατασκευάζεται νοσοκομειακό συγκρότημα προϋπολογισμού 88 εκατ. ευρώ, στο Κατάρ, όπου κατασκευάζεται μεγάλος σταθμός αυτοκινήτων και σταθμός του μετρό στην Ντόχα, ύψους 114 εκατ. ευρώ, και συγκρότημα βιλών στο Μπαχρέιν, ύψους 21 εκατ. ευρώ.

Οδικοί άξονες
Τα πιο πρόσφατα οδικά έργα για την Τέρνα Α.Ε. αφορούν τη συμμετοχή της με 33,33% σε κοινοπραξίες για τους Κάθετους Αξονες της Εγνατίας Οδού, με το κατασκευαστικό αντικείμενο για τον όμιλο να ανέρχεται σε περίπου 46 εκατ. ευρώ. Πάντως, ο Όμιλος συνεχίζει να βρίσκεται σε κατάσταση προσωρινής αναστολής εργασιών στα έργα των αυτοκινητοδρόμων Ιόνια Οδός, Ε-65 Κεντρικής Ελλάδας και Ελευσίνας - Πάτρας - Πύργου - Τσακώνας, λόγω της μη επίλυσης των προβλημάτων χρηματοδότησης των έργων από τις τράπεζες και το ελληνικό Δημόσιο.

Η ΓΕΚ Τέρνα συμμετέχει, ειδικότερα, με ποσοστό 33% στην Ιονία Οδό (συνολικού προϋπολογισμού 1,4 δισ. ευρώ), με ποσοστό 33% στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (ύψους 1,7 δισ. ευρώ) και με 17% στην Ολυμπία Οδό (προϋπολογισμού 2,9 δισ. ευρώ). Το ύψος του κατασκευαστικού έργου για τον όμιλο της ΓΕΚ φτάνει τα 155 εκατ. Τέλος, τα γεγονότα της Λιβύης έχουν σταματήσει την έναρξη εργασιών αναληφθέντων projects στην περιοχή, ύψους 87 εκατ. ευρώ.

Φως από ιον Ιούνιο
Σύμφωνα με δηλώσει του επικεφαλής της «Ομάδος Δράσης» της Κομισιόν για την Ελλάδα, Χορστ Ράιχενμπαχ, μέχρι τον Ιούνιο, πιθανώς και νωρίτερα, θα έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία του Μηχανισμού Επιμερισμού Κινδύνου (Risk Sharing Finance Facility - RSFF), μέσω του οποίου η Ελλάδα επιχειρεί να εξασφαλίσει κεφάλαια για έργα υποδομών. Ο μηχανισμός θα χρησιμοποιηθεί για την επανεκκίνηση των τεσσάρων οδικών αξόνων, αλλά και για πρόσθετα έργα στις αστικές μεταφορές (μετρό), την ενέργεια, τη διαχείριση αποβλήτων και τους σιδηροδρόμους. Μέσω του RSFF, η ΕΤΕπ ή άλλες κρατικές επενδυτικές τράπεζες μπορούν να συγκεντρώσουν κεφάλαια, ώστε να είναι σε θέση να χορηγούν δάνεια ή εγγυήσεις, καθώς και άλλες χρηματοδοτικές διευκολύνσεις, σε σημαντικά έργα, ιδίως υποδομών.

Στην έκθεση αναφέρεται πως οι λεπτομέρειες αυτού του σχεδίου βρίσκονται ακόμη υπό συζήτηση. Όλες οι μορφές χρηματοδοτικής στήριξης στο πλαίσιο του μέσου αυτού πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τους κανόνες για τις κρατικές ενισχύσεις. Το προτεινόμενο μέτρο τίθεται σε εφαρμογή από την Επιτροπή, έπειτα από αίτημα του ενδιαφερόμενου κράτους-μέλους, σε συμφωνία με την ΕΤΕπ ή με άλλον εθνικό ή διεθνή, δημόσιο ή ιδιωτικό, οργανισμό, με δημόσια αποστολή που παρέχει παρόμοια χρηματοδοτικά προϊόντα με εκείνα της ΕΤΕπ.

* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα "Κεφάλαιο" της 23ης Μαρτίου

Πηγή:www.capital.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Κατατέθηκε νύχτα η τροπολογία για την οποία πίεζε η Τρόικα - Aπολύσεις εκπαιδευτικών...


Την συμμετοχή στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των εκπαιδευτικών, φέρνει με τροπολογία που κατέθεσε αργά το απόγευμα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης.

Η απόφαση ήταν ειλημμένη εδώ και αρκετούς μήνες, όμως αναβαλλόταν συνεχώς μπροστά στις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2013 και βάση αυτής από το 2014 θα ορίζονται οι προϊστάμενοι των διάφορων υπηρεσιών και διευθύνσεων.

Σε περίπτωση που κριθεί από την Τρόικα και την ελληνική κυβέρνηση ότι χρειάζονται περικοπές εκπαιδευτικών η αξιολόγηση θα καθορίσει ποιοι θα είναι αυτοί που θα απομακρυνθούν από τα σχολεία. Δηλαδή όπως θα ισχύσει σε όλο τον υπόλοιπο στενό δημόσιο τομέα, όπως είχε γράψει προ εβδομάδων το Πρώτο Θέμα.

Τα κριτήρια αξιολόγησης, η διαδικασία και τα όργανα που θα την αναλάβουν θα καθορίζονται μετά από προεδρικό διάταγμα ύστερα από πρόταση των υπουργώ Διοικητικής Μταρρύθμισης και Παιδείας. Το προεδρικό διάταγμα θα καθορίζει και την «βαρύτητα των επί μέρους κριτηρίων για την προαγωγική διαδικασία και την αξιολόγηση της θητείας των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης».

Το προεδρικό διάταγμα αναμένεται να εκδοθεί μέσα σε τέσσερις μήνες από την στιγμή δημοσίευσης του νόμου.




protothema
Διαβάστε περισσότερα » »

Εκπληκτικό UFO μετατρέπεται σε αεροπλάνο (VIDEO)

Διαβάστε περισσότερα » »

Αποσύρεται αλλαντικό με κόκκαλα από το LIDL

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. και ειδικότερα η Περιφερειακή... Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο υποδοχής καταγγελιών πολιτών, έγινε αποδέκτης καταγγελίας με προσκόμιση δείγματος, η οποία αφορούσε ...
Σαλάμι Σκορδάτο, βάρους 500g, με την εμπορική ονομασία ‘ΑΓΡΟΙΚΙΑ’ με αριθμό παρτίδος L 564780 και ημερομηνία ανάλωσης 04/5/2012, που παράγεται στην Γερμανία από την εγκατάσταση Sickendiek Fleischwarenfabric GmbH & Co (Κωδ. Αριθμός Έγκρισης DE - EV -137EG) και διατίθεται από την LIDL HELLAS Α.Ε., στο οποίο, κατά δήλωση του καταγγέλλοντα, διαπιστώθηκε η παρουσία 'ξένου σώματος - κόκαλο'.
Κατά τη διερεύνηση της ανωτέρω καταγγελίας στο σημείο διάθεσης του τροφίμου, το κλιμάκιο των Επιθεωρητών του Ε.Φ.Ε.Τ. διαπίστωσε την ύπαρξη δύο μικρών τεμαχίων οστού στη μάζα του προαναφερομένου αλλαντικού και προέβη σε κατάσχεση των προϊόντων της ιδίας παρτίδας που διατίθεντο στο ψυγείο - προθήκη της Υπεραγοράς Τροφίμων.
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. ζήτησε από την Αλυσίδα LIDL HELLAS A.E. την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου της συγκεκριμένης παρτίδας και ήδη έχουν ξεκινήσει σχετικοί έλεγχοι.
Καλούνται οι καταναλωτές, που έχουν ήδη προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν, να μην το καταναλώσουν.
πηγη

Διαβάστε περισσότερα » »

Και δύο παρουσιάστριες εμπλέκονται στο κύκλωμα των ναρκωτικών!



Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις δύο ακόμα γνωστές παρουσιάστριες εμπλέκονται στο κύκλωμα των ναρκωτικών και τρέμουν στην ιδέα ότι μπορεί η αστυνομία να έχει καταγράψει και δικές τους συνομιλίες με τον εγκέφαλο του κυκλώματος.

Η μία παρουσιάστρια έχει πολύ καλή σχέση με τον παρουσιαστή που εμπλέκεται στην υπόθεση, η άλλη παρουσιάστρια δουλεύει σε διαφορετικό κανάλι.

Σύμφωνα με την «Πρωινή Μελέτη» προσωπικοί γυμναστές και επιχειρηματίες είναι μερικά ακόμα άτομα των οποίων οι συνομιλίες με το συγκεκριμένο κύκλωμα έχουν καταγραφεί. Μάλιστα, όπως είναι ήδη γνωστό από χθες, ακούγεται έντονα και το όνομα ενός πολύ γνωστού δημοσιογράφου

Η αστυνομία έφτασε στα ίχνη του παρουσιαστή ύστερα από συνεργασία με την Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών.

Τώρα, ο παρουσιαστής προσπαθεί να παραμείνει ψύχραιμος και να μην φέρει σε δύσκολη θέση τους συνεργάτες του στην εκπομπή! Αυτό που θέλει είναι να λάμψει η αλήθεια!




heraklion1
Διαβάστε περισσότερα » »

Απίστευτη γελοιοποίηση της Βουλής... Περισσότερες από 60 τροπολογίες σε ένα 24ωρο!



Σε νομοθετική παιδική χαρά έχει μετατραπεί τα τελευταία 24ωρα η Βουλή, λόγω των επικείμενων εκλογών, καθώς μια σειρά τροπολογιών και αλλαγών μπαίνουν από τα ορθάνοιχτα παράθυρα και γίνονται κατευθείαν νόμος του κράτους, παρά το γεγονός ότι ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος έχει ζητήσει πλήρη ενημέρωση!...


...Σύμφωνα με το protothema: Είναι ενδεικτικό ότι σε διάστημα επτά εργάσιμων ημερών, από την περασμένη Δευτέρα έως τη Μεγάλη Τρίτη, θα ψηφιστούν πέντε νομοσχέδια, των οποίων η βασική αρχή αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση.

Το γεγονός όμως ότι διανύουμε ήδη μια όψιμη προεκλογική περίοδο, δίνει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία σε υπουργούς και βουλευτές όλων των κομμάτων να εντάξουν τροπολογίες -άσχετες τις περισσότερες φορές με το αντικείμενο του αρχικού νομοσχεδίου-, προκειμένου να ικανοποιήσουν συμφέροντα υποστηρικτών, επιχειρηματιών και ψηφοφόρων!

Ειδικότερα, το τελευταίο 24ώρο έχουν κατατεθεί συνολικά 60 τροπολογίες σε τρία νομοσχέδια, νούμερο πρωτοφανές για τα κοινοβουλευτικά χρονικά.

Αναλυτικά, σύμφωνα με το επιτελείου του νομοθετικού έργου της Βουλής, κατά τη χθεσινή ψηφοφορία του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού του υπουργείου Περιβάλλοντος στην Ολομέλεια κατατέθηκαν συνολικά 27 τροπολογίες (βουλευτικές και υπουργικές).

Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο δεν έχει προλάβει ακόμα να μπει στην Ολομέλεια, καθώς συζητείται στην αρμόδια Επιτροπή έχει δεχθεί έως τώρα περι τις 17 τροπολογίες και έπεται συνέχεια.

Το ίδιο ισχύει και για το νομοσχέδιο του κ. Μάκη Βορίδη για τα ταξί, το οποίο επίσης μπαινει στην Ολομέλεια της ερχόμενη εβδομάδα. Εως αυτή την στιγμή έχουν κατατεθεί 15 βουλευτικές τροπολογίες και μια υπουργική.

Πρέπει τέλος να σημειωθεί ότι απομένει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας, όπου και εκεί αναμένεται να υπάρξει κινητικότητα.

pressarismenos
Διαβάστε περισσότερα » »

Η τιμή της Αννας.


Το παρακάτω θέμα είναι μια αληθινή ιστορία.
Θα μου συγχωρέσετε το ότι επέλεξα να αφήσω το "αθυρόστομο" ύφος του κειμενογράφου.... αλλά ίσως είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να περιγράψει το συγκεκριμένο περιστατικό....

Αστυνομικό Τμήμα Ομονοιας

Η ιστορια ειναι πραγματικη. Μου την αφηγηθηκε πελατισσα μου, μπατσινα που υπηρετει στο Α/Τ Ομονοιας.

Δευτερα βραδυ λεει η μπατσινα, ειχανε μαζεψει καμια δεκαρια πουτανες εξω απο ενα ξενοδοχειο της οδου Μενανδρου. Αναμεσα τους και την Αννα.
Την πεταξανε σ΄ενα κελι, μαζι με τις αλλες. Η ωρα 11:00.
Σε μιση ωριτσα πλακωσανε οι δικηγοροι. Μια - μια οι αλλοδαπες την εκαναν. Πληρωνανε οι νταβατζηδες τους.
Ξεμεινε η Αννα.

- Ο δικος σου ο δικηγορος?
- Δεν εχω δικηγορο...

Οι μπατσοι κατι μυριστηκαν. Εχουνε δει πολλα τα ματια τους. Την πηρανε την Αννα, την πηγανε στον αξιωματικο υπηρεσιας.
- Απο που ξεφυτρωσες εσυ?
Η Αννα κατι πηγε να ψελισει αλλα δεν της εβγαινε ηχος. Μονο ενα δακρυ. Κι αυτο στεγνο...

Η μπατσινα μου, που εκοβε χαρτοσημα στο γραφειο, επηρρεαστηκε. Ενταξει. Δεν ειναι και το πιο συνηθισμενο να βλεπεις ελληνιδες και καλοβαλμενες κοπελες σαν την Αννα, να κανουνε πιατσα στη Μενανδρου. Ασε που εκτος της ταυτοτητας, ειχανε βρει στο τσαντακι της και κατι φωτογραφιες. Κι αναμεσα στις αλλες φωτογραφιες, ενα βρεφος ολιγων μηνων.

- Το μωρο ποιανης ειναι?
- Δικο μου
- Ποσω μηνων?
- Εξη
- Και που το εχεις τωρα?
- Το φυλαει ο αντρας μου
- Και ξερει ο αντρας σου που γυρνας?
- Οχι δεν το ξερει...

Βουβαμαρα. Οι μπατσοι αλληλοκοιταζοντουσαν. Ητανε κι η πελατισσα μου, που την ειχε πιασει το μητρικο. Μανουλα κι αυτη.

Σηκωνεται, φερνει στην Αννα λιγο καφε.
- Γιατι ρε κοπελα μου?
Ετσι ξερα, ενα "Γιατι". Και σαν τι αλλο να πεις?
Να πεις δηλαδη οτι η Αννα που ελιωσε βρακακια να σπουδασει Φιλοσοφικη Αθηνων κι εξον απο το ξευτιλισμενο το πτυχιο ειχε και ενα μεταπτυχιακο στην ιστορια της Τεχνης, δουλευε τωρα σε ενα πολυεθνικο σουπερ μαρκετ για 480 ευρω το μηνα? Κι επιπλεον την πιανουνε να καμεις πιατσα στα Χαυτεια? Στα κωλαδικα που πανε για να πηδηξουνε οι Πακιστανοι?
Πως να το πεις?
Γιατι αμα το πεις, ερχεται η σειρα του να ρωτησεις και για πιο λογο γινανε ολα αυτα? Και ποιος φταιει? Και μηπως φταις κι εσυ που γινανε ολα αυτα, οπως σκατα γινανε.
Και δεν το λες.
Λες μονον ενα ξερο "γιατι", που μεσα στη γυμνια του, εναι ντυμενο ολα τα θανασιμα ερωτηματα αυτου του κοσμου...

Γιατι? Γιατι ετσι...
Γιατι πολυ απλα, τα 480 ευροπουλα που της δινουνε της Αννας οι πολυεθνικοι υπεραρπαγες δεν φτανουν ουτε για το νοικι με τα κοινοχρηστα. Γιατι ο αντρας της το εκλεισε το μαγαζι του και δεν λογιζεται ουτε ως ανεργος, για να του πετανε τουλαχιστον ενα επιδομα. Γιατι αν δεν πληρωνε το χαρατσι αυτο τον μηνα θα της κοβανε και το ρευμα.
Και πανω απ 'ολα γιατι η Αννα εχει ενα βρεφος εξη μηνων.
Που ξυπναει τις νυχτες και σπαραζει στο κλαμα, αμα δεν του εχουνε ετοιμο το αποστειρωμενο μπιμπερο με το γαλα. Και τι γαλα? Οχι το γαλα που πουλανε στα περιπτερα. Το αλλο το γαλα. Που ειναι για τα μωρα. Το ακριβον. Το Αλμυρον...

Γιατι τα βρεφη δεν μπορουνε να φανε ροβιθια ή φακες που φερνει καθε μεσημερι ο αντρας της απο τα συσσιτια της εκκλησιας. Ουτε να καταλαβουνε οτι σ' αυτον τον κοσμο υπαρχουνε ανθρωποι που βγαζουν σε μια μερα τοσα ευροπουλα, οσα χρειαζεται μια οικογενεια για να ζησει ενα χρονο! Κι οτι αυτοι οι ιδιοι ανθρωποι, προκειμενου να βγαλουνε αλλα τοσα παραπανω [και τι να τα καμουνε γαμω την τρελα μου?] ειναι ικανοι να στειλουν στο θανατο χιλιαδες οικογενειες.

Οχι!
Τα βρεφη δεν τα καταλαβαινουνε αυτα.
Τα βρεφη διαθετουνε μονον τη σοφια της ζωης. Που λεει οτι καθε ανθρωπος που ερχεται σ αυτον τον κοσμο δικαιουται ενα μεριδιο στο φως, στην τροφη και στην ελπιδα...
Αυτο καταλαβαινουν τα βρεφη και αυτο ειναι που σε μαχαιρωνει στην καρδια, οποτε τ' ακους να σπαραζουνε στο κλαμα απο την πεινα.
Και το Αλμυρον εχει λεφτα.
Πως να το αγοραασει η Αννα, που δεν εβισκε στο πορτοφολι της παρα μισο σεντ και δυο φωτογραφιες?
Τις φωτογραφιες της ζωης της, που δεν αξιζε πια ουτε ενα κουτακι αλμυρον.
Τη μικρη συσκευασια...

Κι ετσι η Αννα πηρε το τσαντακι της και την εκαμε για την οδο Μενανδρου. Τριαντα ευροπουλα ο πελατης. Εικοσι παιρνεις για το μουνι σου και δεκα δινεις στο ξενοδοχειο. Στηνεις κωλο στον πρωτο βρωμιαρη που θα στα δωσει και μετρας τις φτυσιες .
Ενας, δυο, τρεις πελατες και νατο το αλμυρον και νατα τα τσιγαρα. Σου μενει και κατι τις να αγορασεις ενα μπουκαλι κρασι να το πιεις με τον Αλεξανδρο σου [αλλος πτυχιουχος κι αυτος], να ξεχαστεις λιγακι.
Τριαντα ευρω.
Η τιμη της Αννας.
Και για να τα λεμε οπως ειναι, το ειχε ξανακαμει. Και μια και δυο φορες. Τη μια για να βγαλει τα κοινοχρηστα, την αλλη για να βγαλει το χαρατσι. Μαλιστα! Και ειχε ξαναβρεθει στο ξενοδοχειο της Μενανδρου και ειχε ξαναμετρησει φτυσιες στην ψυχη της.
Τριαντα ευροπουλα το γαμησι, δεκαπεντε η πιπα.
Στα ορθια. Και με τα ματια κλειστα για να μην της ερθει να ξερασει.
Ετσι ωμα, γιατι ετσι γινονται.
Κι επειδη στην Αληθεια, δεν μπαινει προφυλακτικο...

Μοναχα που τις αλλες δυο φορες δεν την ειχανε τσιμπησει οι μπατσοι. Τωρα ομως την επιασαν.
Και καθονταν η μπατσινα απο πανω της και δεν ηξευρε τι να πει η γυναικα.

Ο αξιωματικος υπηρεσιας, ξεστομισε μια βαρεια βρισια.
- Να χεσω που ειμαι ανθρωπος, ρε πουστη μου...
Μετα αλλαξε ενα βλεμμα με τους αλλους που ηταν εκει μεσα. Και με τη μπατσινα, που ετρωγε τα νυχια της απο τον καημο.
- Αστην να φυγει. Μην γραφεις τιποτα στο βιβλιο συμβαντων...
Η μπατσινα ευθυς πεταξε και στυλο και μολυβια. Βουτηξε την Αννα απο το μπρατσο.
- Φευγα ρε κοριτσι. Καντηνε τωρα δα, Παρε την τσαντουλα σου και χασου...
Αλλα η Αννα τιποτα. Δεν κουνηθηκε καν
- Οριστε κυρια μου, μουγκρισε ο μπατσος. ειστε ελευθερη. Γυριστε στο σπιτι σας και μη σας ξαναπιασουμε στα μπουρδελα...
- Αειντε, γρηγορα πριν μας την πεσει κανενας μυστηριος και βρουμε τον μπελα μας...

Εκει η Αννα. Δεν ελεγε να σηκωθει απο το καθισμα.
Οι μπατσοι τα χασανε.
- Καλα δεν ακους?
- Ακουω
- Ε, τοτε τραβα σπιτι σου
- Δεν γυρναω σπιτι μου
- Τι μας λες ρε κοριτσι? Το χεις κουνημενο?
- Το μωρο μου πειναει, το καταλαβαινετε? Δεν προλαβα να παρω ουτε εναν πελατη. Δεν γυρναω σπιτι μου χωρις το αλμυρον... Δεν αντεχω ν ακουω το μωρο μου να σπαραζει στο κλαμα...

Ο αξιωματικος υπηρεσιας, βαρεσε μια γροθια στον αερα. Ε, και που να τη βαρεσει ο ανθρωπος?
Στα λαμογια? Στους γραβατοπειρατες? Στους τραπεζιτες? Στιςπολυεθνικες? Στα αφεντικα του? Στον διοικητη του? Στο στομαχι του?
Ή στο εικονισμα του Χριστου που δεσποζε απανω απο το γραφειο του.
- Ποσο καμει αυτο το γαμημενο το αλμυρον ρε Μαρια? {Μαρια λενε την πελατισσα μου}
- Κανα εικοσαρι...
Ο μπατσος εβγαλε κι εριξε ενα ταληρακι στο τραπεζι. Μετα ηρθανε κι οι αλλοι. Και η Μαρια, που της ειπε κι ολας της Αννας διανυκτερευον φαρμακειο για να το αγορασει.
- Οριστε. Μαζευτηκαν αρκετα... Θα χεις να παρεις και τσιγαρα... Φευγα και μην ξαναγυρισεις εκει ρε κοριτσι... Δεν λεει...
Η Αννα τα πηρε και την εκανε.

Για κεινο το βραδυ τουλαχιστον, ο Ανθρωπος ειχε ανεβασει την τιμη του...





koukfamily
Διαβάστε περισσότερα » »