Η αποκάλυψη για ερευνητικό πρόγραμμα πέντε επιστημόνων σχετικά με τη σχεδίαση ενός πρωτοποριακού συμπλέγματος ραντάρ-υπερόπλου,που ανεξήγητα μένει στα συρτάρια,δυστυχώς δεν είναι η μόνη περίπτωση. Όπως αποκαλύπτει το Onalert,δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που από ελληνικά μυαλά και χέρια έχουν προκύψει σημαντικές ιδέες και ανακαλύψεις οι οποίες πάντα δεν προχωρούν στην υλοποίηση με φθηνές δικαιολογίες.
Η φθηνότερη όλων είναι η προσπάθεια να παρουσιαστούν -από ένα σημείο και μετά κι αφού όλα τα επιχειρήματα έχουν “καταρριφθεί”- ως γραφικοί οι εμπλεκόμενοι μ΄ αυτές τις ανακαλύψεις και τα προγράμματα!
Τουλάχιστον άλλη μία περίπτωση ,η οποία αποδεικνύεται από απόρρητο έγγραφο του ΓΕΑ ,έχει στη διάθεσή του το Onalert.
Η φθηνότερη όλων είναι η προσπάθεια να παρουσιαστούν -από ένα σημείο και μετά κι αφού όλα τα επιχειρήματα έχουν “καταρριφθεί”- ως γραφικοί οι εμπλεκόμενοι μ΄ αυτές τις ανακαλύψεις και τα προγράμματα!
Τουλάχιστον άλλη μία περίπτωση ,η οποία αποδεικνύεται από απόρρητο έγγραφο του ΓΕΑ ,έχει στη διάθεσή του το Onalert.
Σ΄ αυτό το απόρρητο έγγραφο με ημερομηνία 27 Ιανουαρίου 2003, αποκαλύπτεται ότι Έλληνες τεχνικοί της ΠΑ και της ΕΑΒ,είχαν όχι απλά σχεδιάσει,αλλά και κατασκευάσει πρωτότυπα ηλεκτρονικού συστήματος που “τύφλωνε” κάθε εχθρικό μαχητικό αεροσκάφος σε απόσταση 35 ναυτικών μιλίων!
Η ομάδα των Ελλήνων τεχνικών δούλευε το πρόγραμμα επί τέσσερα χρόνια και στο τέλος του 2002 κι ενώ κανείς δεν τους πίστευε και δεν τους βοήθησε,ήρθε η μεγάλη στιγμή της δοκιμής.
Στο Κρητικό πέλαγος, δύο “αρχαία” Α-7 , “φόρεσαν” το σύστημα που είχαν σχεδιάσει οι Έλληνες τεχνικοί. Απέναντί τους βρίσκονταν δύο F-16 Block 50. Η αναμέτρηση ήταν άνιση. Όμως όταν άρχισε η δοκιμή, οι χειριστές των F-16, διαπίστωσαν ότι πράγματι δεν μπορούσαν να δουν τίποτα στα ραντάρ τους!
Όταν οι δοκιμές τελείωσαν το ποσοστό επιτυχίας των F-16 ήταν το απογοητευτικό 17%!!!
Στο απόρρητο έγγραφο που δημοσιεύουμε το πρόγραμμα αυτό χαρακτηρίζεται ως “το σημαντικότερο μέχρι σήμερα ερευνητικό πρόγραμμα της ΠΑ” και τονίζεται ότι “θα πρέπει να τύχουν περαιτέρω αξιοποίησης συναφή προγράμματα”.
Όπως σωστά θα μαντέψατε,το πρόγραμμα παρέμεινε καλά κλεισμένο σε συρτάρια. Η επίσημη δικαιολογία που “ψελλίζουν” κάποιοι είναι ότι το σύστημα προκαλούσε παρεμβολές σε άλλα συτήματα του αεροσκάφους που το “φόραγε”. Και αυτό δηλαδή δεν θα μπορούσε να διορθωθεί ή τέλος πάντων να διερευνηθούν τρόποι ώστε να προχωρήσει το πρόγραμμα;
Απλά δεν υπάρχει θέληση και θάρρος. Τέτοιες υποθέσεις …χαλάνε τη σούπα πολλών. Οι Έλληνες δεν πρέπει να δημιουργούν,αλλά μόνο να αγοράζουν. Γιατί όπως αποδεικνύεται αν τους αφήσουν να δημιουργούν …θα κόψουν τα ψώνια.
Η ομάδα των Ελλήνων τεχνικών δούλευε το πρόγραμμα επί τέσσερα χρόνια και στο τέλος του 2002 κι ενώ κανείς δεν τους πίστευε και δεν τους βοήθησε,ήρθε η μεγάλη στιγμή της δοκιμής.
Στο Κρητικό πέλαγος, δύο “αρχαία” Α-7 , “φόρεσαν” το σύστημα που είχαν σχεδιάσει οι Έλληνες τεχνικοί. Απέναντί τους βρίσκονταν δύο F-16 Block 50. Η αναμέτρηση ήταν άνιση. Όμως όταν άρχισε η δοκιμή, οι χειριστές των F-16, διαπίστωσαν ότι πράγματι δεν μπορούσαν να δουν τίποτα στα ραντάρ τους!
Όταν οι δοκιμές τελείωσαν το ποσοστό επιτυχίας των F-16 ήταν το απογοητευτικό 17%!!!
Στο απόρρητο έγγραφο που δημοσιεύουμε το πρόγραμμα αυτό χαρακτηρίζεται ως “το σημαντικότερο μέχρι σήμερα ερευνητικό πρόγραμμα της ΠΑ” και τονίζεται ότι “θα πρέπει να τύχουν περαιτέρω αξιοποίησης συναφή προγράμματα”.
Όπως σωστά θα μαντέψατε,το πρόγραμμα παρέμεινε καλά κλεισμένο σε συρτάρια. Η επίσημη δικαιολογία που “ψελλίζουν” κάποιοι είναι ότι το σύστημα προκαλούσε παρεμβολές σε άλλα συτήματα του αεροσκάφους που το “φόραγε”. Και αυτό δηλαδή δεν θα μπορούσε να διορθωθεί ή τέλος πάντων να διερευνηθούν τρόποι ώστε να προχωρήσει το πρόγραμμα;
Απλά δεν υπάρχει θέληση και θάρρος. Τέτοιες υποθέσεις …χαλάνε τη σούπα πολλών. Οι Έλληνες δεν πρέπει να δημιουργούν,αλλά μόνο να αγοράζουν. Γιατί όπως αποδεικνύεται αν τους αφήσουν να δημιουργούν …θα κόψουν τα ψώνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου