Ο νέος 3κύλινδρος Ecoboost κινητήρας των 1.000 κ.εκ. της Ford πραγματοποιεί το ντεμπούτο του κάτω από το καπό του νέου μικρομεσαίου μοντέλου της εταιρείας.
Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες χαμηλού κυβισμού έχουν πλέον μπει για τα καλά στη σύγχρονη αυτοκινητική καθημερινότητα μας. Χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα της απόδοσης, χάρη στην αρωγή των εξελιγμένων υπερσυμπιεστών τους, αλλά και με πολύ σημαντικά ατού στους τομείς των εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμου, έχουν ήδη αρχίσει να… εξαπλώνονται με ταχύτατους αντικαθιστώντας εν πολλοίς πολλούς από τους μεγαλύτερους τους, σε κυβισμό, ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Ακολουθώντας πιστά το δρόμο που άνοιξε η νέα οικογένεια κινητήρων της Ford, που φέρει την ονομασία EcoBoost, η εταιρεία λανσάρει και επίσημα πλέον την τρίτη εκδοχή της εν λόγω σειράς, μετά το ντεμπούτο των αντίστοιχων συνόλων στα 1,6 και 2,0 λίτρα, τα οποία αποδίδουν σήμερα από 150 έως και 240 ίππους. Ο λόγος, για τον νέο 3κύλινδρο 1.000άρη, ο οποίος, αρχικά, τοποθετείται κάτω από το καπό του νέου Focus και αμέσως μετά στα C-Max, Grand C-Max αλλά και στο επερχόμενο B-Max, που κατά πάσα πιθανότητα θα αποκαλυφθεί για πρώτη φορά στην Έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.
Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες χαμηλού κυβισμού έχουν πλέον μπει για τα καλά στη σύγχρονη αυτοκινητική καθημερινότητα μας. Χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα της απόδοσης, χάρη στην αρωγή των εξελιγμένων υπερσυμπιεστών τους, αλλά και με πολύ σημαντικά ατού στους τομείς των εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμου, έχουν ήδη αρχίσει να… εξαπλώνονται με ταχύτατους αντικαθιστώντας εν πολλοίς πολλούς από τους μεγαλύτερους τους, σε κυβισμό, ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Ακολουθώντας πιστά το δρόμο που άνοιξε η νέα οικογένεια κινητήρων της Ford, που φέρει την ονομασία EcoBoost, η εταιρεία λανσάρει και επίσημα πλέον την τρίτη εκδοχή της εν λόγω σειράς, μετά το ντεμπούτο των αντίστοιχων συνόλων στα 1,6 και 2,0 λίτρα, τα οποία αποδίδουν σήμερα από 150 έως και 240 ίππους. Ο λόγος, για τον νέο 3κύλινδρο 1.000άρη, ο οποίος, αρχικά, τοποθετείται κάτω από το καπό του νέου Focus και αμέσως μετά στα C-Max, Grand C-Max αλλά και στο επερχόμενο B-Max, που κατά πάσα πιθανότητα θα αποκαλυφθεί για πρώτη φορά στην Έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.
Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Ford, το εν λόγω σύνολο θα διατίθεται σε δύο παραλλαγές, οι πωλήσεις των οποίων ξεκινούν ήδη από τις 22 Φεβρουαρίου στην αγορά της Μ. Βρετανίας, που θα αποδίδουν 100 και 125 ίππους. Όσους δηλαδή αποδίδουν σήμερα οι γνωστές εκδοχές του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1,6 λίτρων της Ford. Στη μικρότερη εκ των δύο εκδόσεών του, οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται στα μόλις 109 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, ενώ ο μεγαλύτερος μόλις 5 επιπλέον γραμμάρια. Η μέση κατανάλωσή τους αντίστοιχα κυμαίνεται στα μόλις 4,8 και 5,0 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Με εντυπωσιακά συμπαγείς διαστάσεις (σ.σ.: σύμφωνα με τη Ford, η κυλινδροκεφαλή του κινητήρα είναι τόσο μικρή σε μέγεθος, ώστε να χωρά σε μια κόλα χαρτί μεγέθους Α4!), η ροπή στρέψης της μεγαλύτερης εκ των δύο παραλλαγών του ανέρχεται στα 170 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 1.400 έως και τις 4.500 σ.α.λ., ενώ σε λειτουργία overboost, στην παραπάνω τιμή προστίθενται στιγμιαία 30 επιπλέον Nm.
Σχολιάζοντας τις περγαμηνές του νέου 3κύλινδρου αυτού κινητήρα, οι ιθύνοντες της εταιρείας επισημαίνουν χαρακτηριστικά πως «οι μέρες που ο αριθμός των κυλίνδρων υπαγόρευε την απόδοση των κινητήρων έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Αυτός ο υψηλής απόδοσης και τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας δεν είναι μόνο απολαυστικός στην οδήγηση, αλλά συγχρόνως προσφέρει σημαντικά οφέλη στην οικονομία καυσίμου και εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2, που οδηγούν σε πραγματική μείωση του κόστους για τους πελάτες μας».
Σχολιάζοντας τις περγαμηνές του νέου 3κύλινδρου αυτού κινητήρα, οι ιθύνοντες της εταιρείας επισημαίνουν χαρακτηριστικά πως «οι μέρες που ο αριθμός των κυλίνδρων υπαγόρευε την απόδοση των κινητήρων έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Αυτός ο υψηλής απόδοσης και τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας δεν είναι μόνο απολαυστικός στην οδήγηση, αλλά συγχρόνως προσφέρει σημαντικά οφέλη στην οικονομία καυσίμου και εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2, που οδηγούν σε πραγματική μείωση του κόστους για τους πελάτες μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου