Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΗΣ ''ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΘΩΜΗΣ ''‏


Αγαπητοί φίλοι πατριώτες!

Οι Έλληνες παλεύουν με το παραπάνω κτήνος

Όπως θα ξέρετε μου κατέβασαν την ιστοσελίδα πριν μια εβδομάδα περίπου, μου έκαναν δολιοφθορά σε 17500 χιλιάδες αρχεία για να μου κλείσουν το στόμα. Οι κατακτητές με τους δοσίλογους υπόγραψαν το CTA? Για να μπορούν να μπουκάρουν στα σπίτια με ψεύτικα στοιχεία και να κατασκευάσουν ενοχοποιητικά στοιχεία! Οι εντεταλμένοι γενίτσαροι αφού υπογράψουν και την συμβολαιογραφικοί πράξη θανάτου της Ελλάδος με το μνημόνιο θα αρχίσουν το θεάρεστο έργο της τρομοκράτησης τον Ελλήνων για να μπορούν να αλώσουν τα πάντα ανενόχλητοι. Η ΑΡΧΑΙΑ ΙΘΩΜΗ με τον Ιδιοκτήτη της γνωρίζουν ότι έχει και συνέχεια η απόπειρα τρομοκράτησης, για αυτό δηλώνω περήφανα ότι τους περιμένω για να γίνει μακελειό. Η παραβίαση του οικογενειακού ασύλου για μένα χωρίς την παρουσία εισαγγελέως και του δικηγόρου μου σημαίνει αιτία πολέμου και όποιος τολμήσει θα τον έχει. Εγώ ξεκαθαρίζω τι θα κάνω σαν Έλλην πατριώτης, ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Ο Ελληνικός λαός δεν αναρωτιέται που είναι όλα εκείνα τα παλληκάρια τραμπούκοι κουκουλοφόροι δολοφόνοι, Σεχτάδες, ΕΛΑ, πυρήνες, φωτιές .κ.α που σκότωναν και έκαιγαν περιουσίες στο όνομα δήθεν του καταπιασμένου λαού? που στο διάολο εξαφανίστηκαν? Τώρα ο λαός περνά καλά και δεν έχουν λόγο υπάρξεις? Να ξέρετε τώρα ότι όλοι αυτοί είναι πληρωμένοι δολοφόνοι από το παρακράτος για να κλονίζουν την δημοκρατία όταν το επιθυμούν. Μπορεί να στείλουν και σε μένα κανέναν να μου κλείσουν το στόμα, δεν τους φοβάμαι και τους περιμένω. Πατριώτες φοβάμαι όπως όλος ο φυσιολογικός κόσμος, αλλά ο πατριωτισμός μου και η μεγάλη μου αγάπη για την πατρίδα με κάνει θαρραλέο , θηρίο!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου