Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ…ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

Αξιότιμη κα Δήμαρχε !
Σας απευθύνω την παρούσα επιστολή, σαν δημότης της Πτολεμαϊδας, που δεινοπαθώ (μεταξύ χιλιάδων άλλων συμπολιτών μου), λόγω μη λειτουργίας της Τηλεθέρμανσης και επειδή δε βλέπω καμιά οργανωμένη αντίδραση-διαμαρτυρία των πολιτών γιαυτό το θέμα, οι οποίοι , το μόνο που κάνουν είναι να υπομένουν μοιρολατρικά και να εναποθέτουν τις όποιες ελπίδες τους στο εάν θα πετύχει το επόμενο κόλλημα του καζανιού της ΔΕΗ.
Κα Δήμαρχε δε με ενδιαφέρει η φθηνή φιλολογία περί μετάθεσης των ευθυνών στον κ. Μαυρομάτη και στους μετέπειτα δημάρχους.
Για τον κ. Μαυρομάτη και τις όποιες επιλογές και ενέργειές του ( προ 15-20 ετών), κατά το παρελθόν, σωστές ή λανθασμένες, έχει ήδη αποφασίσει ο λαός της πόλης μας . ‘ Όπως και για τους άλλους μετέπειτα δημάρχους, συμπεριλαμβανομένου και του τελευταίου δημάρχου (πριν από εσάς), ο οποίος μάλιστα έκανε και εγκαίνια νέων συνδέσεων, που δεν ήταν παρά δείγματα μιας φθηνοπολιτικής που ο λαός της πόλης μας δεν ενέκρινε !

Κα ΔΗΜΑΡΧΕ  δε με ενδιαφέρουν τα τεχνικά ζητήματα (τα οποία εξάλλου και δεν κατανοώ) ότι γιαυτό φταίει η ΔΕΗ, λόγω μη έγκαιρης και επαρκούς συντήρησης της Μονάδος από όπου λαμβάνουμε την τηλεθέρμανση κλπ. Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι υποφέρουμε από το δριμύ ψύχος και κάποιος θα πρέπει να φταίει . Θα πρέπει δε να αναλάβει αυτός τις ευθύνες για την κατάντια της πόλης, στο θέμα της Τηλεθέρμανσης.
Εγώ κα ΔΗΜΑΡΧΕ (όπως και εκατοντάδες άλλοι συμπολίτες μας), είμαι συνεπής πάντα, απέναντι στις υποχρεώσεις μου προς τη δημοτική επιχείρηση της τηλεθέρμανσης. Η Επιχείρησή σας όμως ΟΧΙ !!

Κα ΔΗΜΑΡΧΕ θα πρέπει να ζητήσετε ΣΥΓΝΩΜΗ από το λαό της Πτολ/δας και να αναλάβετε τις ευθύνες σας.
Θα πρέπει δε να ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΤΕ  άμεσα τον πρόεδρο της επιχείρησης της τηλεθέρμανσης, του οποίου η μόνη πετυχημένη ενέργεια ήταν να καθιερώσει αμοιβή  για τη θέση του προέδρου ( που μέχρι πριν ήταν άμισθη) !

Η επιστολή μου αυτή δεν έχει αέρα αντιπολίτευσης , εξάλλου εγώ σας στήριξα στην εκλογή σας, παρά τα όσα ακούγονταν, ότι δε θα μπορούσατε σε ένα μεγάλο δήμο που δεν έχει σχέση με την πετυχημένη, κατά το παρελθόν πορεία σας, ως δημάρχου ενός μικρού δήμου κλπ.
Γιαυτό ακριβώς το λόγο έχω και απαιτήσεις από ανθρώπους τους οποίους υποστήριξα , χωρίς να έχω κανένα ίδιο συμφέρον.

Εδώ τελειώνω της επιστολή μου ( σήμερα Σάββατο απόγευμα) γιατί το κρύο στο σπίτι μου είναι ανυπόφορο, πράγμα που εσείς πιθανόν στην οικία σας στην ΚΟΖΑΝΗ να μην το αντιλαμβάνεσθε.

Φιλικά

Σάκης Παλαιοκώστας

P.S. Θα ήθελα να τύχω μιας απάντησής σας, όχι από αυτές που συνηθίζουν , οι διορισμένοι από εσάς, πρόεδροι των δημοτικών επιχειρήσεων, προς τους ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ και προκαλούν θυμηδία με το πνεύμα αλαζονείας και την ανορθογραφία τους.

Προς τη ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Κοιν.1) Έντυπα και ηλεκτ. Μέσα Ενημέρωσης
         2) Κίνηση Ενεργών Πολιτών
Dr. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑΣ
Παρμενίωνος 9 
ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
Τηλ. 6944 604040
E-mail: apalaiokostas@Hotmail.com Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
21 Ιανουαρίου 2012-01-22

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου