Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ένα χρόνο πλήρωνα εγώ . Τώρα ήρθε η σειρά σας Αληταράδες Πολιτικοί



Εδώ και ένα χρόνο τα δέχτηκα όλα , σειρά δική σας να πληρώσετε τώρα.
Δέχτηκα να πάρω λιγότερο μισθό !
Δέχτηκα να παρω μισό το δώρο
χριστουγέννων και του Πάσχα .
Δέχτηκα να μου κόψετε τα επιδόματα μου.
Δέχτηκα τα πάντα .
Και τα δέχτηκα γιατί μου
είπατε ότι



ετσι θα βγούμε

απτη κρίση . Ένα χρόνο και ούτε έναν κλέφτη δε βάλατε φυλακή ! Με τις

κοινοβουλευτικές αλχημεϊες καταφέρατε να αθωώνεσται μεταξύ σας και να

κυκλοφορεί ελευθερος ο κάθε τσουκάτος και ο κάθε τσοχατζόπουλος .

Εμένα μου κόψατε το χαμόγελο , με γεμίσατε προβλήματα και ενοχές

...Κλέψατε και σας τα ξεπληρώνω εγώ . Όχι άλλη κοροϊδία όμως . Τέλος η

κοροϊδία ! Ένα χρόνο μου ζητούσατε να "βάλω πλάτη" ανίκανοι

πολιτικάντηδες . Δε κάνατε ουτε μια ενέργεια προς τη σωστή κατεύθυνση

. Καταστρέψατε τα όνειρα αυτής της χώρας , καταστρέψατε νέους και

γέρους . Εγώ ότι ηταν να πληρώσω το πλήρωσα και με το παραπάνω . Τώρα

ήρθε η δική σας σειρά . Αληταράδες .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου