Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Alpha bank! 10 ευρώ για μια απλή ενημέρωση κινήσεων!

Alpha bank! 10 ευρώ για μια απλή ενημέρωση κινήσεων!

Σημερα μετα απο επισκεψη μου σε καταστημα της alphabank στην κομοτηνη εγινα εξω φρενων . Να το mail που τους εστειλα και θα καταλαβετε! “Χαιρετε. Για δευτερη φορα μεσα σε διαστημα λιγων μηνων χρειαστηκε να ζητησω ενημερωση για τις κινησεις του λογαριασμου μου στο βιβλιαριο καταθεσεων γιατι ειχα καιρο να το ενημερωσω και μου εβγαινε συγκεντρωτικο ποσο χρεωσης και πιστωσης. Και για δευτερη φορα μου ζητατε 10 ευρω για την ενημερωση μου. Κανονικο κλεψιμο που αναγκαζομαι να το καταγγειλω δημοσια (φαινεται οτι δεν ξερετε να συμπεριφερεστε ουτε στους καλυτερους πελατες σας -απλα δειτε τις κινησεις των πιστωτικων καρτων μου που ποτε δεν χρωστουσα ουτε ενα λεπτο). Με την πρωτη ευκαιρια θα ειμαι πρωην πελατης σας.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου