Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Έχω λίγους μήνες ζωής αλλά θα νικήσω

altΗ Δήμητρα Γιάννου είναι 41 έτους, ζεί στην Θεσσαλονίκη καί έχει περάσει μιά ζωή γεμάτη αγωνία για την επιβίωση της.

Από πολύ μικρή θυμάται τον εαυτό της να μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία, χωρίς όμως ποτέ να χάσει το χαμόγελο καί την αισιοδοξία της. Αν δεν υποβληθεί τις επόμενες μέρες σε μιά πολύ σοβαρή επέμβαση, υπάρχει σημαντικό ενδεχόμενο να χάσει και την ζωή της.

Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα με την υγεία σου;

Γεννήθηκα με φύσημα στην καρδιά αλλά αυτό διαγνώστηκε πρώτη φορά όταν ήμουν τεσσάρων μηνών. Οι γονείς μου είχαν ανησυχήσει γιατί δεν είχα την ανάπτυξη που είχαν άλλα μωρά στην ηλικία μου και επισκεφτήκαμε γιατρούς, οπότε και ανακαλύφθηκε το πρόβλημα μου. 

Στα τέσσερα μου χρόνια υποβλήθηκα σε επέμβαση. Όμως ο χειρουργός που με ανέλαβε έκανε λάθος και στην διάρκεια της επέμβασης, έκοψε τον κόλπο της καρδιάς με συνέπεια να μην διαπλάθομαι κανονικά, να μην τρώω, να μην περπατάω, και γενικότερα να μην έχω μια φυσιολογική ζωή.
alt 
Aκόμα και σήμερα φαίνεται αυτό. Είμαι 1,47 cm και γενικότερα φαίνομαι πολύ πιο μικρή ηλικιακά απο αυτό που είμαι. 

Ο γιατρός δεν αποκάλυψε το λάθος στους γονείς μου αμεσως και απλά τους είπε να ξαναπάω μετά εννέα μήνες και, τότε, μου τοποθέτησε βηματοδότη για να μπορέσω να ζήσω. 

Αυτός ο βηματοδότης μολύνθηκε και, όταν ήμουν επτά ετών, οι γονείς μου πούλησαν το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας τους για να μπορέσουμε να ταξιδέψουμε στις ΗΠΑ. Εκεί υποβλήθηκα σε νέα επέμβαση ανοιχτής καρδιάς με την τοποθέτηση νέου βηματοδότη και νέων ηλεκτροδίων. Όμως τα τελευταία χρόνια και επειδή αγχωνόμουν πολύ για όλα, η κατάσταση μου χειροτέρεψε. Μου παρουσιάστηκε σοβαρή καρδιοπάθεια και έλλειμμα κολποκοιλιακού διαφράγματος με σοβαρού βαθμού ανεπάρκεια της μητροειδούς βαλβίδας.

Η ζωή μου αυτήν την στιγμή, κρέμεται απο μια κλωστή...Πρέπει να υποβληθώ άμεσα σε μια επέμβαση για να μπορέσω να συνεχίσω την ζωή μου. Αν δεν το κάνω υπάρχει περίπτωση στους επόμενους μήνες η καρδιά μου να μην αντέξει και να φύγω απο την ζωή. 

Μετά απο έρευνα που έκανα, έμαθα ότι αυτή η επέμβαση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ιδιωτική κλινική αλλά εγώ και η οικογένεια μου δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να το κάνουμε. Η μητέρα μου είναι χήρα, τα αδέλφια μου είναι άνεργα και όπως καταλαβαίνεται χρειάζομαι βοήθεια. Είμαι όμως σίγουρη ότι όλα θα πάνε καλά και θα βγώ νικήτρια.

Πως ήταν η παιδική σου ηλικία;
altΘυμάμαι συνέχεια να μπαίνω στο νοσοκομείο για επεμβάσεις...Μου είχε γίνει συνήθεια. Όλη αυτή η κατάσταση με έκανε και να σταματήσω το σχολείο στην τετάρτη τάξη του δημοτικού. 

Ένιωθα πολύ άσχημα όταν πήγαινα στο σχολείο το πρωί και τα άλλα παιδιά με κορόιδευαν και έλεγαν: "Καλώς το ρομπότ". Η δασκάλα είχε πεί στα παιδιά να με προσέχουν γιατί έχω πρόβλημα και έχω πάνω μου ένα κουτί με καλώδια για να μπορέσω να ζήσω. 

Αλλά συνέχεια με κορόιδευαν και εγώ γύριζα με κλάματα στο σπίτι. Μέχρι που πήρα την απόφαση να μην ξαναπάω σχολείο. Προσπαθούσα όλα αυτά τα χρόνια να διαβάζω μόνη μου με τα βιβλία που είχαν τα αδέλφια μου. Έτσι κατάφερα να μάθω κάποια λίγα πράγματα...

Η σχέση σου με το άλλο φύλο;

Είχα καταφέρει να κάνω μια σχέση που κράτησε επτά χρόνια αλλά δεν κατάφερε για διάφορους λόγους να πάει παραπέρα. Γενικότερα όμως αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα με τους άντρες γιατί οι περισσότεροι που με πλησιάζουν, όταν μαθαίνουν για τα προβλήματά μου, απομακρύνονται.

Πώς είναι να ξέρεις ότι υπάρχει περίπτωση να χάσεις την ζωή σου αν δεν κάνεις την επέμβαση;

Δεν το σκέφτομαι. Γνωρίζω καλά ότι θα τα καταφέρω. Είμαι δυνατή, αισιόδοξη, δεν χάνω ποτέ το χαμόγελο μου και προχωράω. 'Αλλωστε έχω ζυμωθεί απο πολύ μικρή με την ιδέα του θανάτου και δεν φοβάμαι τίποτα. Όλα θα πάνε καλά. Ακόμα και αυτήν την επέμβαση δεν την θεωρώ δύσκολη. 
Νιώθω σαν ένα αυτοκίνητο που το ετοιμάζουν για σέρβις. Θα τα καταφέρω και η ζωή μου θα συνεχιστεί και θα είμαι καλύτερα απο ποτέ.

Για όσους θέλουν να έρθουν σε επικοινωνία με την Δήμητρα και να την βοηθήσουν οικονομικά ώστε να γίνει η επέμβαση που πρέπει:

https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100003761832970
Αριθμός λογαριασμού στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο: 00089947431-4 

Πηγή 
eleftheriskepsii 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου