Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΧΤΑΣ


Αποστολή από Ομάδα Ενεργών Πολιτών του Αριστοτέλη


Η φράση σας «Σε κάθε περίπτωση μιλώντας για μένα με αυτοκριτική καταλήγω.» δείχνει ότι είστε ο πλέον φανατικός θαυμαστής του εαυτού σας. Σας απαντούμε λοιπόν βήμα-βήμα:


ΛΑΜΠΑΚΗΣ:    Εγώ πηγαίνω στο γραφείο μου στο Δημαρχείο  κάθε μέρα και ότι ώρα θέλω. ΕΣΕΙΣ;
ΠΑΧΤΑΣ:    Εμείς δεν πηγαίνουμε στα γραφείο σας στο Δημαρχείο κάθε μέρα και ότι ώρα θέλουμε. Είμαστε η Δημοτική αρχή του Δήμου  Αριστοτέλη και πηγαίνουμε στα δικά μας γραφεία. Σεβόμαστε τα ξένα γραφεία.

ΛΑΜΠΑΚΗΣ:    Είμαι ψηλά στην συνείδηση των δημοτών μου άσχετα αν συμφωνούν με τις απόψεις μου ή όχι. ΕΣΕΙΣ;
ΠΑΧΤΑΣ:    Οι Δημότες σας, σας έδωσαν 17,5 % όταν κατεβήκατε στον εκλογικό στίβο ως ανεξάρτητος υποψήφιος. Μήπως χαρακτηρίζετε το 82,5 % των Δημοτών σας ως Ασυνείδητους; Η συνέχεια είναι γνωστή σε όλους.

ΛΑΜΠΑΚΗΣ:    Εγώ δεν δέχθηκα καμία ερώτηση  από δημοσιογράφους αν παίρνω ανταλλάγματα. ΕΣΕΙΣ;
ΠΑΧΤΑΣ:    Όταν ωριμάσετε πολιτικά θα αντιληφτείτε πόσο εύκολα μπορεί να σας ρωτήσει ένας δημοσιογράφος αν παίρνετε ανταλλάγματα η γιατί κάνετε απ΄ ευθείας αναθέσεις σε συγγενείς στελεχών σας η γιατί σπαταλάτε τα χρήματα των δημοτών σας σε άσκοπες μελέτες κ.λπ κ.λπ

ΛΑΜΠΑΚΗΣ:    Εγώ κάνω τα Δημοτικά Συμβούλια και τις Επιτροπές στο Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης. ΕΣΕΙΣ;
ΠΑΧΤΑΣ:    Επιμένω να σας λέω ότι δεν σκοπεύουμε να κάνουμε τα δημοτικά συμβούλια και τις επιτροπές μας στο Δημαρχείο Αλεξανδρούπολης γιατί απέχει πολύ από τον Δήμο Αριστοτέλη. Άρα δεν αλλάζουμε συνήθειες. Παρʼ όλα αυτά, εφόσον το επιθυμείτε ελάτε να κάνετε τις επιτροπές σας στο Δημαρχείο Αριστοτέλη. Είμαστε φιλόξενος Δήμος όπως ξέρετε.


ΛΑΜΠΑΚΗΣ:    Εγώ θεωρώ ότι  είμαι μέσα στους κοινωνικούς αγώνες του Δήμου μου. ΕΣΕΙΣ;
ΠΑΧΤΑΣ:    Όπως μας πληροφορούν θεσμικοί εκπρόσωποι και απλοί Δημότες σας,  έχετε περίεργη αντίληψη για την έννοια «κοινωνικοί αγώνες». Εμείς στο Δήμο Αριστοτέλη φροντίζουμε σαν Δημοτική αρχή να στηρίζουμε τους επιχειρηματίες, τους επαγγελματίες, τους εμπόρους, το ΚΤΕΛ, την λαϊκή αγορά κ.α  Φροντίζουμε την καθαριότητα, κλείνουμε τις λακκούβες, στηρίζουμε κάθε νόμιμη επενδυτική δραστηριότητα και αξιοποιούμε τα ανταποδοτικά οφέλη για το συμφέρον των Δημοτών μας. Αυτά χαρακτηρίζουμε εμείς ως «κοινωνικούς αγώνες». Δεν πετάμε φωτοβολίδες εμπορευόμενοι τις ελπίδες των δημοτών, μιλώντας για 5αστερα ξενοδοχεία, αεροπλάνα και βαπόρια και φωνές ηλεκτρικές. Είμαστε σοβαροί,  προσγειωμένοι και ειλικρινείς απέναντι σε ΟΛΟΥΣ τους Δημότες μας.

ΛΑΜΠΑΚΗΣ:    Εγώ δέχομαι την κριτική από όλους και δεν θεωρώ ότι ο Δήμος Αλεξανδρούπολης είναι μία κλειστή κάστα, όπου απαγορεύεται να προσέλθουν άλλοι θεσμικοί ή μη, και τούτο γιατί δεν φοβάμαι την κριτική, έχοντας πεποίθηση για την πολιτική μου καθαρότητα. ΕΣΕΙΣ;
ΠΑΧΤΑΣ:    Το ΕΓΩ σας, με το οποίο ξεκινάτε κάθε πρόταση σας,  δείχνει πολύ καλά τι ακριβώς θεωρείται για τον Δήμο σας. Είναι Πανελλαδικά γνωστό ότι κάθε κριτική για το έργο σας, εκπορεύεται πάντα -κατά την άποψη σας-, είτε από κάποιες «σκοτεινές δυνάμεις» είτε από την εταιρεία χρυσού. Αυτό προφανώς θεωρείται ότι είναι το άλλοθι για την ανυπαρξία έργου. Η τοπική σας κοινωνία (και όχι μόνο) γνωρίζει καλά τις σχέσεις που έχετε με  τοπικές εφημερίδες, ραδιόφωνα και τηλεοράσεις τις  οποίες δυστυχώς για σας δεν μπορείτε να ελέγξετε διότι δεν είναι Δημοτικά ΜΜΕ.

Με την επιστολή σας κύριε Λαμπάκη τεκμηριώσατε την τεράστια διαφορά που υπάρχει στην μεταξύ μας νοοτροπία.  Δηλαδή ότι στον Δήμο Αλεξανδρούπολης υπάρχει μόνο ένα ΕΓΩ, ενώ στον Δήμο Αριστοτέλη υπάρχουμε ΕΜΕΙΣ. Και εμείς είμαστε ΟΛΟΙ οι Δημότες.
Σας ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου