Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Εκδηλώσεις «Εορδαία: όψεις ενός αιώνος» (της Σοφίας Απαζίδου)

Τώρα που οι εκδηλώσεις τελείωσαν και μπορών να κάνω επισκόπηση των πραγμάτων από τις 28 Ιουνίου (τότε έμαθα για τον εορτασμό των 100 χρόνων) μέχρι και σήμερα αισθάνομαι την ανάγκη να αναφέρω κάποια πράγματα και να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους.
Πρώτα απ όλους να ευχαριστήσω τη Δήμαρχο που με επέλεξε ενώ είχε Αντιδήμαρχο Πολιτισμού και Πρόεδρο ν.π. ΚΟΙΠΑΠ, να σχεδιάσω και να υλοποιήσω τον βασικό και άμεσα εμπλεγμένο με την ιστορία και πολιτισμό της περιοχής, όγκο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των 100 χρόνων. Η επιλογή αυτή με τιμά αν σκεφτεί κάποιος πως εγώ μια απλή Δημοτική Σύμβουλος είχα την τύχη να είμαι αυτή που θα σχεδιάσει την τιμή τόσων προσώπων και θα δώσει βήμα σε δρώντα πρόσωπα της περιοχής να εκφραστούν  με τον δικό τους τρόπο και να αποδώσουν και αυτοί με την σειρά τους την τιμή που αρμόζει στον τόπο αυτό που ζούμε.
Συνεχίζοντας να την ευχαριστήσω για την βοήθεια που μου παρείχε στηρίζοντάς με στις δύσκολες καταστάσεις που περνούσα λύνοντας τα προβλήματα που δημιουργούνταν, διατηρώντας την ηρεμία μου. Και η ίδια θεωρούσε ότι οι εκδηλώσεις αυτές  είναι πολύ σοβαρές για τον τόπο ώστε το κομμάτι της προβολής τους το είχε αναλάβει η ίδια για να με ελαφρύνει από την ευθύνη αυτή.
Την ευχαριστώ  επίσης για τους συνεργάτες που μου διέθεσε για όλη αυτην την διοργάνωση ώστε να μην υπάρχει θέμα καθαριότητας, μεταφορών, γραμματειακής υποστήριξης κ.α.
Πρέπει επίσης να ευχαριστήσω τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού καθώς και την Πρόεδρο του Νομικού προσώπου οι οποίοι με τις ιδέες τους με βοήθησαν να σχεδιάσω το πρόγραμμα και αφιέρωσαν πολύ χρόνο στην προετοιμασία του και στην υλοποίησή του ώστε με ενότητα να έχουμε το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Εξάλλου αν σκεφτεί κανείς ότι οι επισκέψεις για τις δάδες ήταν 3000 στο μουσείο και ειδικά σε περίοδο καταλήψεων όταν οι υπάλληλοι δεν εργάζονταν, η Πρόεδρος έπρεπε να βρίσκεται εκεί για να ξεναγεί αλλά και να βοηθά και στο δικό μου κομμάτι. Επιπρόσθετα αφιέρωσε και ιδιαίτερο χρόνο για την «Έκθεση μνήμης και τιμής» αφού ο ίδιος ο Υπουργός παιδείας αναφέρεται σε αυτήν την έκθεση ως το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αφού κατάφερε να το  διακρίνει ανάμεσα στα τόσα εκπαιδευτικά θέματα και προβλήματα που έχει.
Και ο αντιδήμαρχος πολιτισμού αφιέρωσε αρκετό χρόνο ενώ είχε να ετοιμάσει τα «Σχολεία πολιτισμού» για τα οποία μας μίλησε στην αρχή του φθινοπώρου με τις εξαγγελίες προγραμματισμού των εκδηλώσεων άσχετα αν δεν παρουσιάστηκε ακόμα η συγκεκριμένη δουλειά.
Εξάλλου  ο προυπολογισμός των εκδηλώσεων που εξαγγέλθηκαν στο διαδίκτυο ήταν 57.000 €. Αν εγώ αφαιρέσω τον δικό μου προυπολογισμό που ήταν περίπου 10 – 11.000  μάλλον τα υπόλοιπα θα διατέθηκαν για πολύ σοβαρότερα πράγματα από αυτά για τα οποία ήμουν υπεύθυνη.
Τέλος ευχαριστώ τα τοπικά  μέσα ενημέρωσης και τους υπευθύνους  τους που έπαιξαν το διαφημιστικό σποτ (χορηγία της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης) και τα οποία κάλυψαν τις εκδηλώσεις οι οποίες με πολύ κόπο προγραμματίστηκαν και υλοποιήθηκαν και πρόβαλλαν τους ανθρώπους του τόπου μου.

Απαζίδου Σοφία
Δημοτική Σύμβουλος Εορδαίας

kozan.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου