Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Η κωφάλαλη υποψήφια βουλευτής Δήμητρα Αράπογλου στο Πινάκιο: «Τα άτομα με αναπηρία έχουν δικαιώματα και εγώ είμαι η φωνή τους!»



Η Δήμητρα Αράπογλου είναι κωφάλαλη και αυτή την Κυριακή διεκδικεί τη ψήφο σας για να μπει στη Βουλή. Θεωρεί πως θα αποτελέσει την φωνή των ΑμεΑ στο ελληνικό κοινοβούλιο και θα αγωνιστεί για τα δικαιώματα της. Είχε εκλεγεί βουλευτής το 2007 με το ΛΑΟΣ με το οποίο κατεβαίνει ξανά στη Β’ Αθήνας.
Μιλά στο ΠΙΝΑΚΙΟ για τους ψευτοανάπηρους αλλά και για τους βουλευτές που τις φέρονταν με ρατσιστική διάθεση στην προηγούμενη βουλευτική της θητεία.

Του Λευτέρη Χ. Θεοδωρακόπουλου



Το μνημόνιο και οι πολιτικές των τελευταίων μηνών θεωρείτε πως δυσκόλεψαν ακόμη περισσότερο τη ζωή των ΑΜΕΑ και γιατί αν όντως συνέβη αυτό;

«Το μνημόνιο όντως έφερε τα πάνω κάτω στην Ελλάδα και φυσικά δυσκόλεψαν ακόμη περισσότερο την ζωή των ΑμεΑ και το γνωρίζετε. Με τις περικοπές μισθών και συντάξεων πώς να αντέξουν; Όχι μόνο αυτό επιπλέον κόπηκαν κάποια επιδόματα και συντάξεις που έπαιρναν με την δικαιολογία ότι δεν την δικαιούνται. Βασικά υπάρχουν μαιμουδες ανάπηροι και γι’ αυτό περνάνε τώρα από κόσκινο όλοι για να δουν ποιοί είναι οι πραγματικοί ανάπηροι στη ζωή. Ξανά λοιπόν επιτροπές και απογραφές. Όπως και να’ χει έπρεπε να απογραφούν όλοι για να δούμε τον αριθμό συνταξιούχων και ΑμεΑ.
Οι κωφοί παίρνουν επίδομα κωφαλαλίας από την πρόνοια κάθε δίμηνο μέχρι την ηλικία των 18 ετών και 24 ετών όσοι φοιτούν. Έπειτα ξανά στην ηλικία των 60 ετών. Στην ηλικία των 18 ετών μέχρι και την ηλικία των 60 ετών για να πάρουν επίδομα έπρεπε να έχουν και μια δεύτερη πάθηση. Έτσι αυτοί ελέγχονται από επιτροπή  ξανά. Κατά την γνώμη μου , δεν πρέπει να κόβονται τα επιδόματα και είναι απαράδεκτο για τα άτομα με αναπηρία, τις ευπαθείς ομάδες και τους ανέργους που δεν έχουν άλλους πόρους».





Υπήρξατε η πρώτη κωφάλαλος βουλευτής, γιατί ξανά διεκδικείτε την είσοδο σας στο Κοινοβούλιο, τι θα δώσετε κόντρα στην πολιτική της ολικής καταστροφής που επιτάσσουν τα μνημόνια;


«Ναι, υπήρξα η πρώτη Κωφή Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου στην περιφέρεια Β Πειραιά. Τώρα ξανά βάζω υποψηφιότητα σε άλλη περιφέρεια εκεί που έζησα, μεγάλωσα και βίωσα τόσα στη ζωή μου. Έτσι βάζω στην Β Αθηνών ξανά με το ΛΑ.Ο.Σ. Σκοπός μου είναι να βοηθήσω κόσμο, όπως έκανα πάντα. Όμως το ερώτημα σας το γιατί διεκδικώ την είσοδο μου στο κοινοβούλιο μου προκαλεί έκπληξη ! Δηλαδή δεν μπορώ να βάλω υποψηφιότητα ξανά κατά την γνώμη σας ; Οι άλλοι βουλευτές πώς διεκδικούν ξανά και ξανά; Όπως και να’ χει ήθελα να συνεχίσω τους αγώνες μου για να βοηθήσω κόσμο γενικά»


Αν θυμάμαι καλά, σε παλιότερη συνέντευξη σας που μου είχατε πει πως άτομα του ΛΑΟΣ δεν σας συμπεριφερόντουσαν ευπρεπώς, γιατί τότε διαλέξατε πάλι αυτό το χώρο για να θέσετε την υποψηφιότητα σας;

«Το γιατί μπήκα ξανά στο ίδιο κόμμα, είναι γιατί μου το πρότεινε ο κ. Καρατζαφέρης να ξαναβάλω υποψηφιότητα και έτσι άρπαξα την ευκαιρία για να συνεχίσω να βοηθώ ανθρώπους. Ναι όντως δεν μου συμπεριφερόντουσαν όπως θα έπρεπε μέσα στο κόμμα παλιότερα και ούτε με στήριξαν. Όμως δεν μπορούσα να αφήσω αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη. Τα άτομα με αναπηρία έχουν δικαιώματα και εγώ είμαι η φωνή τους!»


Ποιο είναι το μέλλον των ΑΜΕΑ στην Ελλάδα,  γιατί όσο λείπατε από το κοινοβούλιο δεν ακούστηκε τίποτα γι’ αυτή την ομάδα ανθρώπων;

«Το μέλλον των ΑμεΑ είναι αβέβαιο και αυτό προκαλεί ανησυχία. Τα βλέπετε γύρω σας και αυτή είναι η αλήθεια».
                               





Πως σχολιάζετε πως πολίτες προσποιούμενοι άτομα με αναπηρία έπαιρναν συντάξεις;

«Κακώς που υπάρχουν ψευτοανάπηροι και δεν ελέχθησαν όπως θα έπρεπε!»
Συνέχεια κάποιοι προσποιούνται τους αναπήρους για να πάρουν κάποια χρήματα. Έτσι το κράτος ζημιώνεται και χάνονται πόροι που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν.
Μακάρι να βγω για να βοηθήσω ανθρώπους με μικρά και μεγάλα προβλήματα.
Πιστεύω να έχω την στήριξη σας στο πρόσωπο μου. Η δική σας  στήριξη στο πρόσωπο μου θα δώσει το βασικό αποτέλεσμα».

pinakio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου