Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Π. Κουρουμπλής: Με παρακαλάνε από το ΠΑΣΟΚ να γυρίσω πίσω

Αποκαλυπτικός όπως πάντα και ιδιαίτερα αιχμηρός ο ανεξάρτητος βουλευτής Παναγιώτης Κουρουμπλής μίλησε στo Πινάκιο και την dealnews και ανέφερε τους λόγους που τον έκαναν να αποχωρήσει από την εξεταστική επιτροπή για το έλλειμμα του 2009, χθες το απόγευμα.

Επίσης απάντησε στις φήμες που τον θέλουν να συνεργάζεται με το ΣΥΡΙΖΑ και έριξε τις βολές του στα υπόλοιπα αριστερά κόμματα που προσβλέπουν σε μετεκλογικές συνεργασίες, αδειάζοντας τους ακόλουθους τους για τις καρέκλες, ενώ ο ίδιος αποκάλυψε πως τον «φλερτάρουν» έντονα από το ΠΑΣΟΚ προκειμένου να γυρίσει πίσω. Ο κ. Κουρουμπλής  όμως δεν φαίνεται να μεταπείθεται με τίποτα.
Τέλος, μόνο καλά λόγια έχει να πει για τον Πάνο Καμμένο τον οποίο εκτιμά και πιστεύει ότι πράττει ορθά που ακολουθεί το αντιμνημονιακό μονοπάτι, παρά τις πιέσεις που δέχεται….

Για την εξεταστική
Χθες το απόγευμα  ο Παναγιώτης Κουρουμπλής αποχώρησε από την εξεταστική επιτροπή της Βουλής για το έλλειμμα του 2009.
Ο κ. Κουρουμπλής είχε προαναγγείλει την απόφασή του αυτή, θεωρώντας ότι οι εργασίες της εν λόγω επιτροπής οδηγούνται σε μεγαλοπρεπές φιάσκο.

Ο ίδιος εξηγεί στο Πινάκιο και την dealnews τα αίτια της αποχώρησης του, κάνοντας λόγο για συντεχνία, ενώ προέβλεψε πως δεν θα ξαναγίνει η σύσταση της επιτροπής αυτής αφού τα δύο κόμματα –όπως είπε- είναι ένοχα και θα κοιτάξουν να κουκουλώσουν την υπόθεση. Συγκεκριμένα είπε, «Θεωρώ ότι η χώρα βιώνει μαρτυρικές ώρες και οι ευθύνες των δύο κομμάτων είναι πελώριες. Μου έγινε η πρόταση να συμμετάσχω σε αυτή την επιτροπή και δέχθηκα καθώς ένιωθα ότι έπραττα το καθήκον μου και να αποδώσω και εγώ ευθύνες εκ μέρους του ελληνικού λαού για όλη αυτή την κατάσταση. Μελετούσα όλα τα στοιχεία που είχα στη διάθεση μου με λεπτομέρεια λες και ξανά έδινα πανελλήνιες γιατί δεν επρόκειτο για μια απλή διαδικασία, αλλά κρίνεις ανθρώπους και υπολείψεις και έπρεπε να ήμουν σίγουρος στο κάθε τι που θα έλεγα», λέει χαρακτηριστικά και συνεχίζει,  «Όμως η στάση των κομμάτων σε ότι αφορούσε τους μάρτυρες ήταν προκλητική, δεν κατάλαβα γιατί η ΝΔ απέσυρε τους δικούς τους και στην εξεταστική απείχε το ΚΚΕ.  Εγώ ήμουν έτοιμος να δώσω άλλη μια μάχη αλλά η εξεταστική δεν βάδιζε ορθά. Αφού δεν υπήρχε λόγος να μείνω αποφάσισα να αποχωρήσω. Φοβάμαι όμως πως επειδή πρόκειται για συντεχνία και είναι μπλεγμένα και τα δύο κόμματα δεν θα ξαναγίνει ποτέ πια επιτροπή, την ίδια ώρα που κουκουλώνουν το έλλειμμα του 2009 ο λαός υφίσταται μια γενοκτονία ονείρων…»


Για Αριστερά και ΣΥΡΙΖΑ
Έχουν φουντώσει τον τελευταίο καιρό τα σενάρια τα οποία θέλουν τον Παναγιώτη Κουρουμπλή να συνεργάζεται με τον Αλέξη Τσίπρα και το ΣΥΡΙΖΑ. Ο ανεξάρτητος βουλευτής μιλώντας στην dealnews τόνισε πως μια τέτοια συνεργασία θα είχε πολύ θετική εξέλιξη κόντρα στα στερεότυπα του μνημονίου. Την ίδια ώρα μίλησε και για τα υπόλοιπα κόμματα της αριστερά τα οποία χαρακτήρισε αμήχανα απέναντι στους μνημονιακούς μηχανισμούς, ενώ τόνισε πως η συνεργασία αριστερών κομμάτων με άλλους χώρους που τάσσονται υπέρ του μνημονίου, αποτελεί μια διαστρέβλωση ιδεολογίας και ηθικής.
«Η ευρύτερη Αριστερά τα έχει χαμένα και αντιδρά αμήχανα με τη λογική των ποσοστών, αλλά οι καιροί απαιτούν υπερβάσεις. Ας πούμε εγώ θα μπορούσα να είχα μείνει στη θέση μου και να ήμουν μια χαρά. Όμως δεν άντεξα το βάρος στην συνείδηση μου να υπογράψω την καταστροφή του λαού μου. Γι’ αυτό και εκνευρίζομαι όταν χώροι αριστεροί κλείνουν το μάτι στα κόμματα της εξουσίας για λίγες παραπάνω έδρες. Θεωρώ πως διαστρεβλώνουν την ταυτότητα και το ήθος τους», επισήμανε για να μιλήσει αμέσως μετά για τον κ. Τσίπρα με πολύ διαφορετικό τόνο στη φωνή του από ότι πριν.
«Όπως και εγώ έκανα την υπέρβαση μου και ανεξαρτητοποιήθηκα θεωρώ πως την έχει κάνει προ πολλού ο Αλέξης Τσίπρας. Έχει αποδράσει από το στενό πλαίσιο και ουσιαστικά είναι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που αντιπολιτεύεται το μνημόνιο και τους εισηγητές του εδώ και δύο χρόνια. Αυτή η εκτίμηση δεν είναι μόνο δική μου, αλλά την γράφουν συνεχώς έμπειροι πολιτικοί αναλυτές. Σε ότι αφορά αυτό που με ρωτάτε αν πρόκειται να συνεργαστώ με το ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Τσίπρα αυτό που έχω να σας πω την στιγμή τούτη είναι πως αν οι δύο δυνάμεις μας ενωθούν θα έχουμε μια πολύ θετική εξέλιξη κόντρα στα στερεότυπα του μνημονίου».


Το ΠΑΣΟΚ
Ο βουλευτής της Αιτωλοκαρνανίας 9 μήνες μετά την ανεξαρτητοποίηση του και την αποδέσμευση του από το ΠΑΣΟΚ μόνο μετανιωμένος δεν νιώθει όπως δηλώνει στην dealnews. Κάθε άλλο, αισθάνεται δικαιωμένος για την απόφαση του. Αποκαλύπτει δε – πως τον πιέζουν ασφυκτικά να γυρίσει στην Ιπποκράτους τώρα που η θέση του Προέδρου ανήκει σε άλλο πρόσωπο. «Δεν μετάνιωσα ούτε ένα δευτερόλεπτο που έφυγα από το ΠΑΣΟΚ. Κάθε άλλο, νιώθω ελεύθερος και εκπροσωπώ με περηφάνια τους πολίτες που με εμπιστεύτηκαν και αυτούς που δεν το έκαναν. Μάλιστα πολλοί είναι οι συνάδελφοι βουλευτές που μου λένε, ότι τα παιδιά τους θα ήθελαν να είναι σαν κι εμένα και οι πατεράδες τους να έλεγαν «ΟΧΙ». Αυτό με τιμά και με κάνει πιο δυνατό. Να σας πω κιόλας ότι μάλλον το ΠΑΣΟΚ μετάνιωσε που με απομάκρυνε, δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς την ασφυκτική πίεση που μου ασκούν για να γυρίσω πίσω».


Για Πάνο Καμμένο 
Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ένα νέο ρεύμα πολιτών από πολλούς χώρους να εμπιστεύονται τον Πάνο Καμμένο. Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής σχολιάζοντας την κίνηση του, να ιδρύσει τους Ανεξάρτητους Έλληνες και να απομακρυνθεί από τις μνημονιακές προσταγές, μόνο καλά λόγια έχει να πει και χαιρετίζει την κίνηση του.
«Ο Πάνος είναι ένα καθαρό παιδί, που πιστεύει πολύ σε αυτά που κάνει. Είναι ειλικρινής, εργατικός και πατριώτης με την καλή την έννοια. Πιστεύω ότι η κίνηση του να ακολουθήσει τον εναλλακτικό δρόμο αντίθετα του μνημονίου, ερμηνεύει και το ήθος του»
 
 
 
pinakio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου