Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Τομάτες, αυγά, κώδικας alimentarius και διάφορες σκέψεις....

Εδώ και δεκαεπτά χρόνια, κάναμε αποκέντρωση. Παιδί καθαρά της πόλης, βρέθηκα σε χωριό. Καταπληκτική απόφαση! Καθαρός αέρας, κήπος για τα παιδιά, λαχανόκηπος με φρέσκα λαχανικά, αηδόνια να σε ξυπνούν το πρωί και να σε νανουρίζουν το βράδυ και ένα σωρό άλλα θαυμάσια πράγματα, τα οποία ζώντας στο κέντρο της πόλης ούτε που τα φανταζόμουν.

Κι έρχονται τώρα αυτοί οι κύριοι να μου πούνε ότι δεν θα έχω το δικαίωμα να φυτεύω τις τοματούλες μου, να μαζεύω τα αυγουλάκια από τις κότες μου και να χρησιμοποιώ τα διάφορα βότανα που μαζεύω από το βουνό σαν αφεψήματα και για θεραπευτικούς σκοπούς... 

Έρχονται με τον κώδικα alimentarious να δηλητηριάσουν τον κόσμο, ποτίζοντάς τον με ότι δεν μπορεί ο νους μας να φανταστεί, προς όφελος των μεγάλων φαρμακοβιομηχανιών...

Έχω θυμώσει ειλικρινά πολύ ! Όχι τόσο με αυτούς τους "κυρίους", όσο με την αδιαφορία των συνανθρώπων μου. Βλέπω να δέχονται τα πάντα δίχως αντίδραση και όταν εγώ προσπαθώ να τους ταρακουνήσω, ακούω το κλασσικό : "ε! τι να κάνουμε; εμείς θα σώσουμε τον κόσμο;"

ΝΑΙ ΕΜΕΙΣ φωνάζω. ΕΜΕΙΣ μπορούμε να σταματήσουμε και να καταφέρουμε πάρα πολλά πράγματα, όταν είμαστε συνειδητοποιημένοι. Αλλά με κοιτάνε με ένα ύφος, λες και είμαι τρελή....

Όπως και προχθές όταν είπα ότι τις λαγάνες θα τις ζυμώσω μόνη μου. Ή όταν λέω ότι θα κάνω σάλτσα μόνη μου, ή ότι κάνω μόνη μου αλοιφή για εγκαύματα κλπ... 

Όταν όμως ο περισσότερος κόσμος άγεται και φέρεται από την τηλεόραση και τα μηνύματα που περνάει, όταν δεν έχει άλλα ενδιαφέροντα, πέρα από το καινούργιο αυτοκίνητο, την ταβέρνα, το ουζάκι του και τις/τους γκόμενες/γκόμενους, τότε σίγουρα γίνομαι γραφική.

Τρομάζω όταν βλέπω καθημερινά το πόσο εύκολα χειραγωγείται ο κόσμος... Σαν τα πρόβατα έχουν γίνει οι περισσότεροι... Και αυτό που με θυμώνει ακόμη περισσότερο, είναι ότι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ. Τι θέλω να πω μ' αυτό; 

Ότι έχουμε ένα ΑΔΑΜΑΣΤΟ πνεύμα ! Ότι έχουμε μία πολύτιμη κληρονομιά ! Την Ελληνική ψυχή! Κι ότι όλα αυτά, μας τα έχουν αποκοιμίσει... Και χορεύουν στις πλάτες μας.

Άρε Κολοκοτρώνη, Μπότσαρη, και για να πάω ακόμη πιο μακρυά, Αλέξανδρε, Αριστοτέλη, κλπ κλπ κλπ.... Θα τρίζουν τα κοκαλάκια σας !

Εμείς που θα έπρεπε να τους έχουμε ρίξει στην θάλασσα όλους αυτούς τους "κυρίους", καθόμαστε στην τηλεόραση, βολεμένοι στους καναπέδες μας και κοιτάμε με βλέμμα απλανές το απόλυτο κενό...

ΟΥΦ! Τελικά δεν υπάρχει τίποτε που μπορεί να μας ταρακουνήσει; Ποιο είναι το μέλλον που δίνουμε στα παιδιά μας; Να είναι σκλάβοι; Αμ θα σηκωθεί ο Παύλος Μελάς από εκεί που είναι και παρέα με όλους τους υπόλοιπους συντρόφους του, θα μας πάρουν στο κυνήγι...

Μας χειραγωγούν μέρα με την ημέρα... καταστρέφουν τις ρίζες μας, το πνεύμα μας, την ψυχή μας, το μέλλον μας...

Μας έχουν υποδουλώσει με τα διάφορα δάνεια, με την ανεργία, με τον τρόμο για το αύριο...

Λοιπόν, για ΞΥΠΝΗΣΤΕ ! Ξυπνήστε και αρχίστε να παίρνετε λίγο λίγο την κατάσταση στα χέρια σας! Βγείτε από την μοιρολατρική κατάσταση που έχετε πέσει, θυμηθείτε ποιοι είμαστε και γίνετε λίγο πιο δραστήριοι. Αρχίστε να ενημερώνεστε, όχι για την Μενεγάκη (αυτή μου ήρθε τώρα στο μυαλό), αλλά για το τι συμβαίνει γύρω μας, τι συμβαίνει στον κόσμο. Καλό το fb, αλλά το διαδίκτυο, δεν είναι μόνο για chat, γκομενιλίκι, παιχνίδια και καψουροτράγουδα. Είναι μία αστείρευτη πηγή πληροφοριών, όπου μπορεί ο καθένας μας να μάθει πράγματα που μας κρύβουν επιμελώς. 

Γιατί όταν κάποιος είναι συνειδητοποιημένος, δύσκολα χειραγωγείται.Κι αν ο ένας αρχίσει να ξυπνάει τον άλλον, τότε έχουμε ελπίδα να δώσουμε ένα καλύτερο αύριο στα παιδιά μας.

Η ισχύς εν τη ενώσει έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ! Αυτό πρέπει να κάνουμε!

Εγώ πάντως θα βάλω τις τοματούλες και τα διάφορα λαχανικά μου και φέτος, και θα αρχίσω να τα μοιράζω μόλις γίνουν σε φίλους. Γελάτε; Δεν πειράζει!  Με αυτόν τον τρόπο ίσως τους ξυπνήσω μέσα τους τι θα πει γνήσιο φαγητό, δίχως να είναι παραγεμισμένο με φάρμακα...Όπως πέρυσι που φώναζα για τα εμβόλια... και ευτυχώς που αρκετοί άκουσαν!

Θα συνεχίσω να μαζεύω τα βότανά μου και να κάνω αγνά αφεψήματα και ματζούνια δια πάσαν νόσον και μαλακίαν...

Αλλά θα συνεχίσω να είμαι και έτοιμη για το πρώτο κάλεσμα στον ξεσηκωμό και θα είμαι η πρώτη που θα πετάξω στην θάλασσα όλους αυτούς τους δήθεν "εθνοσωτήρες" που καπηλεύονται το μέλλον μας. 

Γιατί ευτυχώς για μένα, και τις ρίζες μου ξέρω και οι ψυχές των προγόνων μου υπάρχουν μέσα μου!



ΞΥΠΝΗΣΤΕ λοιπόν από τον ύπνο του δικαίου, και να θυμάστε ότι είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου