Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Αίσχος στα ΚΤΕΛ του Ν. Κοζάνης

 

Την Κυριακή 17/4 ταξίδευα από Αθήνα για Πτολεμαΐδα και δύο υπάλληλοι του κτελ μου επέβαλαν να πλήρωσω μίσο εισιτήριο για το...
κατοικίδιο μου το οποίο θα έμπαινε στο κλουβάκι του κ έπειτα στον χώρο τον αποσκευών.....Όταν ανεφέρα στην υπάλληλο πως ταξιδεύω πολυ συχνά κ πως κάτι τέτοιο το ακούω πρώτη φορά μου είπε πως κάνω λάθος και πως αυτό έχει αλλάξει εδώ και 2 χρόνια..Εαν όντως υπάρχει αλλαγή του νόμου γιατί δεν έχουν ενημερώσει τον κόσμο με κάποια σχετική ανακοίνωση????Οταν λοίπον άρχισα να κάνω διάφορες ερωτήσεις για το θέμα αυτό η τίμη ξαφνήκα έπαισε απο το μισό εισιτήριο δηλαδή 23ευρώ στα 10 ευρώ,εαν άλλαξε πράγματι ο νόμος έχει το δικαίωμα ο κάθε υπάλληλος να αλλάζει την τιμή αυτή???????Επίσης δε μου έδωσε κάποιο ειδικό εισιτήριο το οποίο θα έπρεπε κανονικά να αναφέρει τον λόγο για τον οποίο έδωσα τα χρήματα αυτά!!!!!!!!!!Πλήρωσα 10ευρώ αλλα δε το άφησα έτσι..Όταν έφτασα Πτολεμαΐδα τηλεφώνησα στον αντιπρόεδρο του κτελ και του ανέφερα το περιστατικό,μου είπε λοιπόν πως δε επιβαρύνομαι σε τέτοια περίπτωση με επιπλέον χρήματα,που πήγαν λοιπόν τα λεφτά αυτά???????Όταν επέστρεψα στην Αθήνα πήγα στα κτελ ώστε να πάρω τα χρήματα μου πίσω και η υπάλληλος συνέχιζε να επιμένει και να λέει πως έχω άδικο,εδώ να σημειώσω πως ρώτησα σε άλλα κτελ και κανείς δε μου είπε πως θα χρεωθώ για κάτι τέτοιο,άρα ο νόμος άλλαξε μόνο στο συγκεκριμένο κτελ(γίνεται??????)...Τα χρήματα μου τα πήρα πίσω μετά απο φασαρία και τα πήρα γιατί ήταν θέμα τιμής και έπρεπε να καταλάβουν πως δεν ειίμαστε βλάκες και δε μπορεί ο κάθε ένας να κάνει ότι θέλει.....ΑΙΣΧΟΣ & ΝΤΡΟΠΗ.......

1 σχόλιο: