Υπάρχουν και πτήσεις της γραμμής. Κάποιος πρέπει να το πει στην
κυβέρνηση ,γιατί όπως πρκύπτει από τα στοιχεία το 2013, που σε λίγες
μέρες μας αφήνει τα vip αεροσκάφη μας πέταξαν από διπλάσιες έως και
τριπλάσιες ώρες απ΄ ότι το 2012!!!
Αν δεν πιστεύετε διαβάστε τους αριθμούς:
Το ένα αεροσκάφος Ebraer το μικρό των 13 θέσεων πέταξε το 2012 44 ώρες για κυβερνητικές πτήσεις.
Το 2013 οι ώρες πτήσεις ήταν 105.
Το μεγαλύτερο Ebraer των 30 θέσεων το 2012 πέταξε 55 ώρες και το 2013 , 110 ώρες.
Το τρίτο αεροσκάφος το αμερικανικό Gulfstream το οποίο μπορεί να κάνει και υπερατλαντικές πτήσεις χωρίς ανεφοδιασμό το 2012 πέταξε 50 ώρες και το 2013 162.
Σύνολο 377 ώρες πτήσης σ΄ ένα χρόνο. Και δεν έγινε και η περιβόητη πλέον πρωθυπουργική πτήση στο Αζερμπαϊτσάν.
Λιγότερες θα πείτε από τις 864 ώρες που είχαν πετάξει το 2011 αλλά πολύ πολύ περισσότερες από τις 150 του 2012.
Κόστος ωριαίας χρήσης για κάθε αεροσκάφος; Το υπερατλαντικό Gulfstream κοστίζει 5.800 ευρώ την ώρα. Στα 5.700 είναι το ωριαίο κόστος των δύο Ebraer.
Τα κυβερνητικά αεροσκάφη ,τρία τον αριθμό υποτίθεται ότι μετά από την είσοδο της χώρας στο ΔΝΤ θα γίνονταν δύο ,γιατί θα πουλούσαμε το ένα. Όχι μόνο δεν το πουλήσαμε αλλά ...του δώσαμε και κατάλαβε.
Τέλος πάντων για να μην κατηγορηθούμε για “λαϊκισμό” αγαπημένη και εύκολη δικαιολογία κυβερνήσεων και πολιτικών να δεχτούμε ότι κάθε ευρωπαϊκή χώρα θα πρέπει να διαθέτει ένα τουλάχιστον κυβερνητικό αεροσκάφος το οποίο θα μπορεί ο πρωθυπουργός της ή κάποιοι υπουργοί της να χρησιμοποιούν όταν πρέπει να πάνε γρήγορα σε κάποιο δύσκολο προορισμό ή ακόμη και για λόγους που έχουν να κάνουν με την εικόνα της χώρας.
Πόσες απ΄ αυτές τις 377 ώρες πτήσεων του 2013 έχουν αυτές τις προϋποθέσεις; Υποπτευόμαστε ελάχιστες, ίσως και καμία. Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα ,γιατί διαπιστώνουμε και προσπάθεια να μεινουν κρυφές οι ώρες πτήσης των vip αεροσκαφών. Στην ιστοσελίδα του ΓΕΑ μπορούσε κάποιος να δει στα σχετικά δημοσιευμένα στοιχεία τις ώρες πτήσης των κυβερνητικών αεροσκαφων.
Διαπιστώσαμε ότι πλέον οι μόνες ώρες πτήσης που δημοσιοποιούνται είναι αυτές που έχουν να κάνουν με τις αεροδιακομιδές ασθενών! Που ορθότατα γίνονται. Οι άλλες ...αεροδιακομιδές πολιτικών πότε θα σταματήσουν είναι το ερώτημα.
onalert
Αν δεν πιστεύετε διαβάστε τους αριθμούς:
Το ένα αεροσκάφος Ebraer το μικρό των 13 θέσεων πέταξε το 2012 44 ώρες για κυβερνητικές πτήσεις.
Το 2013 οι ώρες πτήσεις ήταν 105.
Το μεγαλύτερο Ebraer των 30 θέσεων το 2012 πέταξε 55 ώρες και το 2013 , 110 ώρες.
Το τρίτο αεροσκάφος το αμερικανικό Gulfstream το οποίο μπορεί να κάνει και υπερατλαντικές πτήσεις χωρίς ανεφοδιασμό το 2012 πέταξε 50 ώρες και το 2013 162.
Σύνολο 377 ώρες πτήσης σ΄ ένα χρόνο. Και δεν έγινε και η περιβόητη πλέον πρωθυπουργική πτήση στο Αζερμπαϊτσάν.
Λιγότερες θα πείτε από τις 864 ώρες που είχαν πετάξει το 2011 αλλά πολύ πολύ περισσότερες από τις 150 του 2012.
Κόστος ωριαίας χρήσης για κάθε αεροσκάφος; Το υπερατλαντικό Gulfstream κοστίζει 5.800 ευρώ την ώρα. Στα 5.700 είναι το ωριαίο κόστος των δύο Ebraer.
Τα κυβερνητικά αεροσκάφη ,τρία τον αριθμό υποτίθεται ότι μετά από την είσοδο της χώρας στο ΔΝΤ θα γίνονταν δύο ,γιατί θα πουλούσαμε το ένα. Όχι μόνο δεν το πουλήσαμε αλλά ...του δώσαμε και κατάλαβε.
Τέλος πάντων για να μην κατηγορηθούμε για “λαϊκισμό” αγαπημένη και εύκολη δικαιολογία κυβερνήσεων και πολιτικών να δεχτούμε ότι κάθε ευρωπαϊκή χώρα θα πρέπει να διαθέτει ένα τουλάχιστον κυβερνητικό αεροσκάφος το οποίο θα μπορεί ο πρωθυπουργός της ή κάποιοι υπουργοί της να χρησιμοποιούν όταν πρέπει να πάνε γρήγορα σε κάποιο δύσκολο προορισμό ή ακόμη και για λόγους που έχουν να κάνουν με την εικόνα της χώρας.
Πόσες απ΄ αυτές τις 377 ώρες πτήσεων του 2013 έχουν αυτές τις προϋποθέσεις; Υποπτευόμαστε ελάχιστες, ίσως και καμία. Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα ,γιατί διαπιστώνουμε και προσπάθεια να μεινουν κρυφές οι ώρες πτήσης των vip αεροσκαφών. Στην ιστοσελίδα του ΓΕΑ μπορούσε κάποιος να δει στα σχετικά δημοσιευμένα στοιχεία τις ώρες πτήσης των κυβερνητικών αεροσκαφων.
Διαπιστώσαμε ότι πλέον οι μόνες ώρες πτήσης που δημοσιοποιούνται είναι αυτές που έχουν να κάνουν με τις αεροδιακομιδές ασθενών! Που ορθότατα γίνονται. Οι άλλες ...αεροδιακομιδές πολιτικών πότε θα σταματήσουν είναι το ερώτημα.
onalert
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου