Κυριακή 12 Μαΐου 2013

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Νέα απάτη ανακάλυψαν οι κακοποιοί : καλουν Απο το κινητο σας, Έχοντας Χακαρει τον Αριθμο σας...

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Νέα απάτη ανακάλυψαν οι κακοποιοί : καλουν Απο το κινητο σας, Έχοντας Χακαρει τον Αριθμο σας...
Την παρακάτω ιστορία μας την έστειλε μια κοπέλα προφανώς για να ενημερώσει τον κόσμο. Σας την μεταφέρουμε: "Πραγματική ιστορία που συνέβη... σε εμένα και την οικογένεια μου το Σάββατο τα ξημερώματα. Η ιστορία περιλαμβάνει μια ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ και μια ΑΠΑΓΩΓΗ! Εδώ και αρκετά χρόνια δεν μένω στο πατρικό μου. Εκεί πλέον μένουν ο πατέρας μου, η μητέρα μου και ο αδερφός μου. Στην ίδια πολυκατοικία μένει και ο θείος μου! Ξημερώματα Σαββάτου χτύπησε το σταθερό τηλέφωνο του πατρικού μου - στις 3 μισή με 4 το πρωί. Η μητέρα μου είδε το δικό μου νούμερο κινητού να εμφανίζεται στην αναγνώριση, πράγμα που την έκανε φυσικά να υποθέσει ότι κάτι δεν πάει καλά. Το σήκωσε και στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν μια κοπέλα (και καλά εγώ) η οποία της είπε ξέπνοα «μαμά δεν είμαι καλά». Από πίσω ακουγόντουσαν φωνές του τύπου «βάλε την στο οξυγόνο». Αμέσως μόλις ακούστηκε αυτό, το τηλέφωνο το πήρε ένας άντρας, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι ήταν ο νοσηλευτής του ΕΚΑΒ. Είπε στην μητέρα μου ότι είχα λιποθυμήσει και ότι η κατάσταση ήταν πολύ σοβαρή. Έπαθα, λέει, έμφραγμα και με πήγαινα εσπευσμένα στο νοσοκομείο. Και καλά πρώτα με πήγαν στον Ευαγγελισμό και μετά στο Ωνάσειο. Της είπαν ότι χρειαζόμουν άμεσα μεταμόσχευση καρδιάς (!) και ότι θα έπρεπε να ταξιδέψω εσπευσμένα στην Θεσσαλονίκη ρωτώντας της ποιος θα με συνοδεύσει. Επιπλέον της έδωσαν ένα όνομα γιατρού - που θα έκανε την επέμβαση - και ένα τηλέφωνο έτσι ώστε να επικοινωνήσει μαζί του. Ο γιατρός λεγόταν - και καλά - κος Μιχαηλίδης και το τηλέφωνο άρχιζε από 72. Για την επέμβαση της ζήτησαν 36.000 ευρώ. Η μητέρα μου πήρε τον γιατρό τηλέφωνο όπου το σήκωσε η γραμματέας του λέγοντας ότι ο γιατρός ήταν στο χειρουργείο. Η ώρα 4 και κάτι το πρωί όλα αυτά. Της ζητήσανε να πάει ο αδερφός μου στο ΚΑΤ και να υπογράψει τα χαρτιά για την μεταμόσχευση καρδιάς στο γραφείο της κας Ρουσφέτη. Επιπλέον, της ζήτησαν ο θείος και ο πατέρας μου να πάνε στο αεροδρόμιο για να δώσουν προκαταβολή για την επέμβαση. Μέσα λέει στην ατυχία μου ήμουν τυχερή αφού βρέθηκε μόσχευμα. Καταλαβαίνετε φαντάζομαι τον πανικό όλης μου της οικογένειας. Σημειωτέον ότι όταν έπαιρναν τηλέφωνο στο κινητό μου δεν το σήκωνα εγώ αλλά ο τύπος που υποτίθεται με συνόδευε μιας και είχα πέσει σε κόμμα. Αυτό κράτησε ώρα αφού οι γονείς μου προσπαθούσαν να βρουν τα χρήματα. Η μητέρα μου έδωσε το κινητό της - πράγμα που οδήγησε στο να μπλοκαριστεί και αυτό το τηλέφωνο. Από την άλλη γραμμή του σταθερού που έχουμε στο πατρικό μου πήρε τηλέφωνο όλα τα προαναφερθέντα νοσοκομεία αλλά και το ΕΚΑΒ ρωτώντας αν υπάρχει έκτακτο περιστατικό με το δικό μου όνομα. Δεν υπήρχε όμως! Έτσι πήρε τηλέφωνο πάλι στο κινητό μου - όπου βγήκε ο τύπος. Του είπε ότι δεν υπάρχει τέτοιο περιστατικό σε κανένα νοσοκομείο και τον ρώτησε τι συμβαίνει. Εκείνος της είπε ότι με έχουν απαγάγει και θέλουν λύτρα. Αλλιώς θα με σκοτώσουν. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου πήραν την αστυνομία εξηγώντας τους την κατάσταση. Εκείνοι είπαν ότι θα στείλουν περιπολικό και φύλαξη. Εντωμεταξύ - επειδή όλο αυτό ήταν φοβερά αληθοφανές. προσπαθούσαν να βρουν τα χρήματα έτσι ώστε να σωθεί η ζωή μου. Οι απαγωγείς στο τέλος ζητούσαν 4.200 ευρώ για να μην με σκοτώσουν. Όλη αυτή η ιστορία κράτησε για 2 ώρες και κάτι. Όλη μου η οικογένεια ήταν εκτός ελέγχου. Ο πατέρας μου πάσχει από την καρδιά του. Φαντάζεστε λοιπόν τι του έκανε όλο αυτό το σοκ. Σε κάποια φάση αφού συνέβαιναν όλα αυτά η μητέρα μου δοκίμασε να πάρει για άλλη μια φορά στο κινητό μου. Για κακή τους τύχη το κινητό μου είχε ξεμπλοκάρει με συνέπεια να .χτυπήσει. Εγώ ήμουν σπίτι και κοιμόμουνα. Το σήκωσα και άκουσα όλη μου την οικογένεια σε άθλια κατάσταση να προσπαθεί να μου εξηγήσει τι συνέβη. Ευτυχώς όμως όλα ήταν μια απάτη. Αποφασίσαμε να κινηθούμε νομικά. Το πρωί - όταν ξημέρωσε για τα καλά δηλαδή - πήγαμε στην Wind και στην αστυνομία. Στην Wind δεν είχα ξανακούσει λέει αυτό το περιστατικό και αποκλείεται να έγινε εκτροπή χωρίς να το έχω κάνει εγώ. Τους ζητήσαμε να δούμε τις κλήσεις μου έτσι ώστε να δούμε τι έγινε αφού εγώ δεν είχα κάνει κάτι τέτοιο (προφανώς). Μας είπα ότι αυτό δεν γίνεται παρά μόνο με εισαγγελική παρέμβαση. Στην αστυνομία μας είπαν ότι δεν είναι κακούργημα η απάτη (και αυτό δεν θεωρείται απειλή κατά της ζωής) οπότε δεν δικαιολογείται η εισαγγελική παρέμβαση. Επιπλέον , μας είπα ότι το φαινόμενο είναι σύνηθες. Μόνο στο αστυνομικό τμήμα Άνω Πατησίων έχουν σημειωθεί 600 τέτοιου είδους περιστατικά. Εμείς τελικά δεν δώσαμε χρήματα - αφού τελικά με βρήκαν στο κινητό - πολλοί όμως έχουν δώσει τεράστια ποσά. Το κόλπο είναι πολύ οργανωμένο και δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Παίρνουν τηλέφωνο στην μέση της νύχτας λέγοντας ότι κάποιος δικός σας άνθρωπος χρειάζεται μεταμόσχευση ή ότι έχει χτυπήσει σοβαρά από ατύχημα και ζητάνε μεγάλα ποσά για τα έξοδα νοσοκομείου.. Εκείνοι που πάνε στα νοσοκομεία - μας είπε η αστυνομία - καταλήγουν χτυπημένοι στον δρόμο, αφού τους έχουν κλέψει τα χρήματα. Η άλλη εκδοχή είναι όταν φύγουν από το σπίτι να τους αδειάσουν όλο το σπίτι. Δυστυχώς δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούμε να κάνουμε. Αυτό όμως που με ανησυχεί είναι ότι πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο - οπότε πέφτουν στην παγίδα και δίνουν τα χρήματα. Βέβαια, το θέμα δεν είναι μόνο χρηματικό αφού όλη αυτή η διαδικασία είναι πολύ επίπονη για τους ανθρώπους που εμπλέκονται. Έχουν περάσει ήδη δύο ημέρες και η οικογένεια μου ακόμα να ηρεμήσει. Εγώ από την άλλη νιώθω φόβο αφού το να παίρνει τηλέφωνο κάποιος στο σπίτι σου από το δικό σου νούμερο είναι κάτι σαν βιασμός των προσωπικών σου δεδομένων. Από εσάς θέλω μια χάρη. Θέλω να πείτε αυτή την ιστορία παντού. για να προφυλαχτούμε όλοι από τέτοιες απάτες. Το τι πρέπει να κάνετε στην περίπτωση που σας συμβεί κάτι αντίστοιχο είναι απλό: Μην δώσετε κανέναν αριθμό κινητού και μην αποκαλύψετε κανένα στοιχείο σας. Από άλλο σταθερό τηλέφωνο - από αυτό που σας πήραν - πάρτε τα νοσοκομεία για να ρωτήσετε αν αυτό που σας έχουν πει ισχύει. Δοκιμάστε να πάτε στο σπίτι του ατόμου που και καλά χτύπησε ή χρειάζεται μεταμόσχευση για να δείτε αν είναι εκεί - το πιο πιθανό είναι ότι θα κοιμάται. Διατηρείστε την ψυχραιμία σας και πάρτε αμέσως την αστυνομία. Πρέπει να στους σταματήσουμε! Και αυτό γίνεται μόνο όταν ξέρουμε το τι συμβαίνει. Ο πατέρας μου θα μπορούσε να έχει πάθει κάτι πολύ σοβαρό από αυτή την ιστορία, ο αδερφός μου θα μπορούσε να έχει πάθει κάτι οδηγώντας πανικόβλητος προς το ΚΑΤ. Η ιστορία αυτή είναι πέρα για πέρα αληθινή! Συνέβη σε εμένα. Προστατέψτε τους γύρω σας και ειδικά αυτούς που έχουν παιδιά. Πρέπει να το μάθουν όλοι!!!"  
 
eleftheriskepsii

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου