Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

ΤΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ OMINUS & TOY ΑΝΤΩΝΗ ΞΕΝΑΚΗ !!!


« Κάτι έχω πάθει ( Δεν είμαι καλά !) » τιτλοφορείται το νέο promo single του Ominus για το 2013 σε μια απρόσμενη  συνεργασία του  με ένα καινούργιο όνομα στον χώρο του λαϊκού τραγουδιού, τον Αντώνη Ξενάκη, χαρίζοντας μας ένα ακόμα πιο απρόσμενο αποτέλεσμα! Με εντελώς ανανεωμένο & πιο « ελληνικό» ήχο που σίγουρα θα σας ανεβάσει την διάθεση στα ύψη από το πρώτο κιόλας άκουσμα, οι δυο καλλιτέχνες μας αφηγούνται με το δικό τους τρόπο το ιστορικό μιας σχέσης γεμάτης εντάσεις & πάθος!  To τραγούδι πρόκειται για μια συμπαραγωγή της Legacy Entertainment & της Hot Productions!



Ακούστε πρώτοι: Nέο τραγούδι από Ominus & Αντώνη Ξενάκη | « Κάτι έχω πάθει ( Δεν είμαι καλά !) »

23/02/2013, 11:16 | Συντάκτης: Μαριλένα Χατζησυμεού
ominus & xenakis
Ακούστε πρώτοι το ολοκαίνουργιο τραγούδι!
Το νέο τραγούδι έχει τίτλο « Κάτι έχω πάθει ( Δεν είμαι καλά !) » και είναι το νέο promo single του Ominus για το 2013 σε μια απρόσμενη συνεργασία του με ένα καινούργιο όνομα στον χώρο του λαϊκού τραγουδιού, τον Αντώνη Ξενάκη.
Με εντελώς ανανεωμένο και « ελληνικό» ήχο που σίγουρα θα σας ανεβάσει την διάθεση στα ύψη από το πρώτο κιόλας άκουσμα, οι δυο καλλιτέχνες μας αφηγούνται με το δικό τους τρόπο το ιστορικό μιας σχέσης γεμάτης εντάσεις και πάθος!
Ακούστε το τραγούδι εδώ:
- See more at: http://www.tralala.gr/neo-tragoudi-apo-ominus-antoni-xenaki-kati-echo-pathi-den-ime-kala/#sthash.Slij4Gph.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου