Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Αρτέμης Σώρρας των E.N.D.: "Απολαμβάνω την τρομοκρατία που έπαθαν από τα 600 δισ."

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει ηχητικό απόσπασμα, με δηλώσεις του Αρτέμη Σώρρα, σε ραδιοφωνικό σταθμό της ομογένειας στη Νέα Υόρκη. Ακούστε τι δηλώνει και πώς επιτίθεται σε πολιτικούς και δημοσιογράφους για τον τρόπο που χειρίστηκαν το θέμα των 600 δισ. ευρώ
Αποκλειστική συνέντευξη στον σταθμό "Ελλάς FM" και την εκπομπή "Συν Αθηνά και χείρα κίνει" παραχώρησε ο Αρτέμης Σώρρας, την Κυριακή 7 Οκτωβρίου.
Κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι η κίνηση των E.N.D. έχει γίνει παγκόσμιο θέμα συζήτησης στον ελληνισμό και όχι μόνο και ότι η εντύπωση που έχει επικρατήσει, είναι ότι πρόκειται για απάτη κι ότι στην πραγματικότητας, παίζουν με τον πόνο και την εξαθλίωση του ελληνικού λαού, ο κ. Σώρρας απάντησε:
"Γίνεται της πουτ@ν@ς. Απολαμβάνω, και μαζί σας, την τρομοκρατία που έχουν πάθει με αυτό το θέμα. Είναι απόλαυση. Ξέρουν κι όσοι καταλαβαίνουν και από τα μίντια και από αυτό που έχει γίνει, πόσο έχουν φοβηθεί".
Στη συνέχεια χαρακτηρίζει "μη τυχαίο" τον σάλο που έχει ξεσπάσει γύρω από το πρόσωπό του.
"Γιατί έγινε με μένα αυτό; Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ξέρουν ποιος είμαι και φυσικά και τα παιδιά οι δημοσιογράφοι, που είναι σε αποστολή να κάνουν το βιοποριστικό τους κομμάτι... αυτοί που πρέπει ξέρουν και ποιος είμαι και τι κάνω. Προσπαθούν να βγάλουν όλη αυτήν τη λάσπη, πριν να ελέγξουν. Γιατί αν ελέγξουν η επόμενη μέρα είναι δύσκολη, γιατί θα πρέπει να παρθεί μία απόφαση. Η Ελλάδα θα πέσει εάν δεν ψηφιστούν αυτά τα μέτρα, η Ελλάδα θα φύγει από το ευρώ", λέει  και συνεχίζει:
"Μου έχουν απειλήσει τη χώρα μου, έχουν τρομοκρατήσει τον κόσμο μου, έχουμε 5.000 νεκρούς", ενώ άλλες αυτοκτονίες δεν δηλώνονται, από ντροπή.
"Αυτά τα ζώα είναι 200 δημοσιεύματα. Πού είναι εκείνοι οι άγιοι οι δημοσιογράφοι, αυτά τα καταραμένα παιδιά, που έγραφαν "οι τράπεζες δεν θα έχουν λεφτά;", προσθέτει.
Όπως είπε στη συνέχεια, θα κάνει μήνυση σε δημοσιογράφο και θα φτιάξει ίδρυμα, ενώ επιτίθεται και στον Άδωνι Γεωργιάδη, που θέλει να του κάνει μήνυση.
"Με ποια  κατηγορία θα μου κάνουν μήνυση; Αυτό που κάνουμε εμείς είναι πολιτική, δεν είναι πολιτική αυτό που κάνουν, που έρχεται κάποιος και λέει "παιδιά έχω κάτι λεφτά να σας δώσω". Μάλλον θέλει να ρωτήσει ο ελληνικός λαός γιατί δεν αγοράζω ομόλογα. Εμένα προσωπικά δεν μου πουλάνε τίποτα. Επειδή εγώ έχω μία αποστολή. Κύριοι, το ψέμα θα κοπεί, θα το τελειώσω, γι' αυτό είμαι εδώ", καταλήγει.
Σημειώνεται πάντως, πως το περιεχόμενο του αποσπάσματος ελέγχεται, καθώς δεν αποκλείεται να είναι προϊόν μοντάζ.
Ακούστε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Ο Αρτέμης Σώρας σε ραδιόφωνο της Αμερικής
  News247gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου