Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΕΡΙ «ΖΩΩΝ» ΚΑΙ «ΑΝΘΡΩΠΩΝ».

Δεν είναι ο άνθρωπος εκπληκτικό ζώο;....Σκοτώνει άγρια ζώα - πουλιά, καγκουρό, ελάφια, ένα σωρό άγριες γάτες, ποντίκια, αλεπούδες και ντίνγκος - με τα εκατομμύρια για να προστατέψει τα κτηνοτροφικά ζώα και τις τροφές τους.

Μετά σκοτώνει τα κτηνοτροφικά ζώα με τα εκατομμύρια και τα τρώει. Αυτό με τη σειρά του σκοτώνει τον άνθρωπο με τα εκατομμύρια, διότι τρώγοντας όλα αυτά τα ζώα οδηγείται σε εκφυλιστικές και θανατηφόρες αρρώστιες όπως τα καρδιακά νοσήματα, τα νοσήματα των νεφρών και τον καρκίνο. Οπότε τότε ο άνθρωπος βασανίζει και σκοτώνει εκατομμύρια ακόμα ζώα για να ψάξει να βρει γιατρειά για αυτές τις αρρώστιες.
Αλλού, εκατομμύρια άλλοι άνθρωποι πεθαίνουν από πείνα και υποσιτισμό γιατί το φαγητό που θα μπορούσαν να φάνε χρησιμοποιείται για να παχύνει τα κτηνοτροφικά ζώα.
Εντωμεταξύ, κάποιοι άνθρωποι πεθαίνουν από θλιμμένο γέλιο για την παραλογία του ανθρώπου,
που σκοτώνει τόσο εύκολα και τόσο βίαια, και μία φορά τον χρόνο, στέλνει κάρτες που προσεύχονται για "Ειρήνη πάνω στην γη".
Ντάβιντ Κόατες "Η βιομηχανική φάρμα του γερο Μακντόναλν"

Για να προσβάλλουμε κάποιον τον αποκαλούμε κτήνος. Για την εσκεμμένη ασπλαχνία και βίαιη φύση η μεγαλύτερη προσβολή είναι άνθρωπος
Ισαάκ Ασίμωφ

Ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που είναι φίλος των ζώων που πρόκειται να φάει.
Samuel Butler, 1835-1902, Άγγλος συγγραφέας

Η καρδιά κάθε αγαθού και πολιτισμένου ανθρώπου θα πρέπει να φλέγεται από αγάπη για όλη την κτίση. Για τους ανθρώπους, τα ζώα, τα πτηνά, τα φυτά, τα δέντρα. Ο πραγματικός φιλάνθρωπος είναι και ζωόφιλος
Μητροπολίτης Γέρων Λεοντοπόλεως κ. Διονύσιος του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας

Φαινομενικά, οι πόλεμοι μεταξύ των ανθρώπων, οφείλονται σε αιτίες οικονομικές, κοινωνικές ή πολιτικές, όμως στην πραγματικότητα, δεν είναι παρά το αποτέλεσμα όλης αυτής της μαζικής παγκόσμιας σφαγής των ζώων. Ο νόμος της δικαιοσύνης είναι αμείλικτος...
Omraam M. Aivanhov

Είμαστε όλοι πλάσματα του Θεού. Οποιοδήποτε σώμα κι αν έχουμε, οποιοδήποτε ένδυμα κι αν φοράμε. Ο Θεός είναι ο Υπέρτατος Πατέρας μας. Ο Πατέρας μπορεί να έχει πολλά παιδιά, αλλά όταν ένα από τα παιδιά του πει, "ο αδελφός μου δεν είναι πολύ έξυπνος, άσε με να τον σκοτώσω..."Νομίζετε πως ο πατέρας θα συμφωνήσει; Με τον ίδιο τρόπο, αφού ο Θεός είναι ο υπέρτατος Πατέρας μας, πως να μας επιτρέψει να σκοτώσουμε τα ζώα, που είναι επίσης παιδιά Του;
Σρίλα Πραμπουπάντα (1896-1977)
Πνευματικός δάσκαλος κίνησης Κρίσνα

Το μεγάλο σφάλμα κάθε ηθικού συστήματος μέχρι τώρα είναι πως όλα θεωρούν ότι έχουν να κάνουν μόνο με τις σχέσεις ανθρώπου προς άνθρωπο
Αλμπερτ Σβάιτσερ

Στόχος μου είναι να δείξω ότι δεν υπάρχουν θεμελιώδες διαφορές μεταξύ ανθρώπου και ανώτερων θηλαστικών, όσον αφορά τις πνευματικές δυνάμες. Ποτέ μην χρησιμοποιείς τις λέξεις ανώτερο και κατώτερο
Κάρολος Δαρβίνος

Για να δείτε πόσο χαμηλά είναι μια κοινωνία (πνευματικά), κοιτάξτε πόσο ψηλά κρατάει τους γιατρούς της
Σωκράτης

Πως μπορεί κάποιος που τρώει τη σάρκα άλλων για να φουσκώσει τη δική του σάρκα να δείξει συμπόνια;
Τιρουβαλλουβάρ, Tirukkural : 251

Ο άνθρωπος που δεν θέλει να καταπνίγει τα ανθρώπινα αισθήματά του πρέπει να φέρεται με καλοσύνη στα ζώα, γιατί αυτός που είναι απάνθρωπος στα ζώα γίνεται σκληρός και στην επαφή του με τον άνθρωπο. Μπορούμε να κρίνουμε την ψυχή ενός ανθρώπου από τη συμπεριφορά του στα ζώα
Εμμανουήλ Κάντ

Οι άνθρωποι που ευχαριστιούνται, όταν κατώτερα πλάσματα υποφέρουν ή καταστρέφονται, δεν πρόκειται να νιώσουν συμπόνια ή καλοσύνη ούτε και για τους συνανθρώπους τους
Τζων Λόκ

Έχουμε σκλαβώσει τα υπόλοιπα ζωντανά δημιουργήματα και συμπεριφερόμαστε στους μακρινούς μας συγγενής σε πούπουλα και φτερά τόσο άσχημα, που αναμφίβολα, αν μπορούσαν να δημιουργήσουν δική τους θρησκεία, θα έβαζαν τον άνθρωπο στο ρόλο του διαβόλου.
Ουίλιαμ Ραλφ Ίνγκε «Outspoken Essays» 1922

Τα ζώα διαθέτουν το χάρισμα της επικοινωνίας και το χρησιμοποιούν…αλλά εμείς φαίνεται να το αγνοούμε
Αλις Ουόκερ

Όσο υπάρχουν σφαγεία ζώων, τόσο θα αλληλοσφαζόμαστε και εμείς οι άνθρωποι
Κωνσταντίνος Παπανικόλας

Ζώα τα οποία έχουμε κάνει σκλάβους, δεν θέλουμε να τα βλέπουμε ως ίσιους
Κάρολος Δαρβίνος

Το μεγαλύτερο καθήκον του ανθρώπου είναι να προστατεύει τα ζώα από την κακοποίηση
Emile Zola (1840-1902)


Πλούταρχος: Αναρωτιέστε γιατί ο Πυθαγόρας δεν έτρωγε κρέας; Εγώ προσωπικά αναρωτιέμαι για ποιο λόγο και με τι καρδιά, ο πρώτος άνθρωπος πλησίασε το στόμα του στο πηγμένο αίμα και τα χείλια του σε ένα νεκρό πλάσμα. 
 Πως έβαλε στο τραπέζι του πτώματα ζώων και ονόμασε φαγητό και τροφή τα πλάσματα που λίγο πριν μούγκριζαν και βέλαζαν, κινούνταν γεμάτα ζωή. Πως δέχτηκε την θέα της σφαγής, τον κομμένο λαιμό, το γδαρμένο δέρμα, τις σπασμένες αρθρώσεις. Σκεφτείτε την άσχημη μυρωδιά... Πως έγινε να μην ανατριχιάσει όταν ήρθε σε επαφή με τα κομμάτια άλλων όντων και ρούφηξε το ζουμί και τον ορό από τις πληγές τους...! Ο άνθρωπος δεν τρέφεται με λιοντάρια και λύκους για να επιζήσει..., αντίθετα, σκοτώνει πλάσματα ακίνδυνα, εξημερωμένα, που δεν έχουν κεντριά και μυτερά δόντια. Για ένα κομμάτι κρέας, ο άνθρωπος τους αφαιρεί τον ήλιο, το φως, την διάρκεια της ζωής που δικαιούνται όταν γεννιούνται.
Αν πιστεύετε πως η φύση σας προορίζει για τέτοιου είδους διατροφή, γιατί δεν σκοτώνετε μόνοι σας αυτό που θέλετε να φάτε; Αλλά κάντε το με τις δικές σας δυνάμεις, χωρίς ρόπαλο, χωρίς σφυριά ή άλλα όπλα.

Ο άνθρωπος είναι εκ φύσεως πολιτικό ζώο
Αριστοτέλης

Στο μυαλό μου η ζωή ενός προβάτου δεν είναι λιγότερη πολύτιμη από αυτή ενός ανθρώπου
Μαχάτμα Γκάντι

Μέχρι να αγαπήσει ένα ζώο, ένα κομμάτι της ψυχής ενός ανθρώπου παραμένει κοιμισμένο.
Ανατόλ Φρανς

Η μη βία οδηγεί στην υψηλότερη ηθική που είναι ο σκοπός ολόκληρης της εξέλιξης. Μέχρι να σταματήσουμε να βλάπτουμε τα υπόλοιπα πλάσματα, είμαστε όλοι άγριοι.
Θωμάς Έντισον, 1847 - 1931


Έτσι, από ηθική άποψη, η χορτοφαγική διατροφή και η διατροφή με φρούτα προξενούν το λιγότερο πόνο και υιοθετώντας την, ο άνθρωπος δημιουργεί το μικρότερο δυνατό καρμικό χρέος. Ο Sarmad, ένας Σούφι Εβραϊκής καταγωγής που έζησε το 17ο αιώνα, εξέφρασε την ίδια αλήθεια με τα πιο απλά λόγια: «Το Φως της Ζωής που είναι ο Κύριος, κοιμάται μέσα στον κόσμο των μετάλλων, είναι σε κατάσταση ονείρου μέσα στον κόσμο των φυτών, ξυπνά μέσα στα ζώα και έρχεται σε πλήρη συνειδητότητα μέσα στον άνθρωπο».
Sant Darshan Singh...


Συμπεριφερόμαστε όπως οι λύκοι, όπως οι τίγρεις... κι ακόμη χειρότερα, γιατί η φύση κανόνισε για τα ζώα να τρέφονται με αυτόν τον τρόπο, μα εμείς που με την χάρη Του, έχουμε την ικανότητα του λόγου και την αίσθηση της δικαιοσύνης, γίναμε χειρότεροι από άγρια θηρία
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

Αγάπη θέλω και όχι θυσίες, γνώση του Θεού και όχι ολοκαυτώματα
Π.Δ. Ωσηέ (6,6)

Όποιος σκοτώσει μια αγελάδα, αμαρτάνει σα να έχει σκοτώσει έναν άνθρωπο
Ησαΐα (66.3)

Ξέρω στην ψυχή μου, το να τρως ένα πλάσμα που το έχουν αναθρέψει για να φαγωθεί, και που ποτέ δεν έχει την ευκαιρία να είναι ένα πραγματικό ων, είναι μη υγιεινό. Είναι σαν… τρως μόνο μιζέρια. Τρως μια πικρή ζωή..
Άλις Ουόλκερ

Αυτή η εκστρατεία για τη διάσωση των θυμάτων της επιστήμης και της γεωργίας στην Iowa δε θα σταματήσει μέχρι να πάψει η εκμετάλλευση κάθε ζώου, μέχρι κάθε σφαγείο να πυρποληθεί και να κατεδαφιστεί. Στον αγώνα για την ελευθερία όλων των ζώων, τα πάντα είναι δίκαια.
Προκήρυξη του ALF, 18/8/2002

Η φυλακή δεν είναι εμπόδιο για το ALF.
Katie Fedor, ακτιβίστρια του ALF, 28/8/1998

Αν δεν έχουμε φυλακισμένους, έχουμε σταματήσει να πολεμάμε. Αν ξεχάσουμε τους φυλακισμένους, έχουμε χάσει τον πόλεμο. Keith Mann, ακτιβιστής και πρώην κρατούμενος του ALF

Δε λυπάμαι καθόλου όσους, στις ΗΠΑ ή στην Αγγλία, είδαν τα αυτοκίνητά τους σπασμένα ή καμένα, γιατί τα αυτοκίνητά τους αυτά, τα απέκτησαν με λεφτά βουτηγμένα στο αίμα. Kevin Jonas, ακτιβιστής του SHAC στην απολογία του στον ανακριτή της Φιλαδέλφια, για τις πράξεις του ALF

Μπρος στην σφαγή 9 δισεκατομμυρίων ζώων κάθε χρόνο, δεν είναι καθόλου αξιοπρεπές να βάζεις μια υπογραφή σε μια καμπάνια, αυτό που είναι αξιοπρεπές είναι να βγεις έξω και να κάψεις τη βιομηχανική φάρμα.
John Harper, φυλακισμένος ακτιβιστής του SHAC

ΠΗΓΗ....
 από Αρίστανδρος Ανδρομέδειος 

 
Elizabeth De 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου