Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Ελληνομακεδόνας

Στην Φώτο ο ξαπλωμένος κάτω δεξιά είναι ο προπάππους μου.
Ένα μεγάλο γεια σου . θα ήθελα να σου πω πως εγώ είμαι Μακεδόνας και μάλιστα ένας .Μακεδόνας από τον νόμο Πέλλας, με πρόγονο έναν μακεδονομάχο, αυτός ο προγονός μου πολέμησε μαζί με τον καπεταν Γκόνο Γιώτα, και σακατεύτηκε από την υγρασία στην λίμνη τον Γιαννιτσών για περισσότερο από 25 χρόνια ζούσε με πρόβλημα στα γόνατα και δεν μπορούσε να περπατήσει και σέρνονταν με μια προβιά μέχρι που πέθανε. Θα ήθελα να μου πεις: εμείς εδώ στο χωριό μου μιλάμε μια διάλεκτο τα γνωστά σε πολλούς εντόπια, και ακόμα πιο πολύ άγνωστα στου περισσότερους γιατί μόνο πνεύμα είναι και αηδίες δεν ξέρουν τίποτα για αυτήν την διάλεκτο και λεν αερολογίες και μ@λ@ κ@@ς. εάν κάποιος τα ομιλεί πάει να πει ότι δεν είναι ΕΛΛΗΝΑΣ ή δεν είναι μακεδόνας ,Εσύ πως βλέπεις αυτό το πρόβλημα γιατί όπου και να το εκφράσω καμιά σωστή απάντηση. Και φυσικά χλευασμός μέχρι εκεί που δεν παίρνει .
Αγαπώ την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και την ΕΛΛΑΔΑ όσο τίποτα άλλο στον κόσμο εάν κάποιος μου πει τίποτα για αυτά τα δυο θα του κόψω τον κόλο. Εγώ είμαι μόνιμος κάτοικος Γερμανίας εδώ και 21 χρονιά.
Το να είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ Μακεδόνας είναι τόσο μεγάλη αμαρτία ή θα πρέπει να απαρνηθώ την καταγωγή μου και τους προγόνους μου που πολέμησαν για αυτά τα χώματα ή θα πρέπει να πάω με τους κόλο σκοπιανούς!!!
Ένα δικό σου μήνυμα θα μου ήταν αρκετό να καταλάβω ορισμένα πράγματα, μιας και θέλω να γραφτώ στην σελίδα σου.

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Βασίλης.
Υ.Γ. εάν κάνω και κανένα ορθογραφικό λάθος συγγνώμη.


Αναγνώστης


makedonia-is-greece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου