Σάββατο 28 Απριλίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

Φίλοι και φίλες
εδώ και δώδεκα χρόνια, προσπάθησα και κατάφερα να κάνω τους Έλληνες και τις Ελληνίδες να καταλάβουν ότι υπάρχει ένα παγκόσμιο σχέδιο, εναντίον όλων των λαών και βεβαίως και του δικού μας.
Τα κατάφερα.
Όσοι με ακούτε, είστε πλέον η αντίσταση.
Λέξεις άγνωστες μέχρι πριν δώδεκα χρόνια, όπως νέα τάξη, chemtrails, μικροτσίπ, HAARP, υποσυνείδητα μηνύματα, υποδούλωση μέσω δανείων, κρεατόμαζες, Ατζέντα21 κτλ κτλ τα έβαλα στη ζωή σας.

Παρά τις αλλεπάλληλες προτάσεις που δέχτηκα εντωμεταξύ, δεν εντάχθηκα ποτέ σε κανένα ψηφοδέλτιο και δεν επέλεξα να γίνω βουλευτής, απαρνούμενος όλα τα υλικά αγαθά και τις αβάντες που προσφέςρει το "αξίωμα" αυτό.


Ποτέ όμως δεν σταμάτησα, ούτε θα σταματήσω να έχω άποψη για το τι πρέπει να γίνει για την επίτευξη της πνευματικής αλλά και της υλικής προκοπής των Ελλήνων και των Ελληνίδων.


Επειδή κάποιοι, λίγοι σε αριθμό, , παρεξήγησαν λόγω της φόρτισης ίσως των ημερών, που προέρχεται από τις εκλογές, τις προτάσεις που δίνω για την έξοδο από την κρίση σαν κομματική προτίμηση,


σας δηλώνω ότι


δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος


και δεν σας προτρέπω να ψηφίσετε κανένα κόμμα.


Κάντε ότι σας φωτίσει ο Θεός.


Όσοι από τους φίλους μου, αλλιώς κατάλαβαν, λυπάμαι, αλλά κατάλαβαν λάθος.


Στο κάτω κάτω πρέπει να συμφωνούμε στα βασικά και όχι σε όλα, αλλιώς θα πεθάνουμε από ανία.


Οι πάγιες θέσεις μου, όσον αφορά την πολιτική που πρέπει να επιλέγουμε είναι


1. Να στηρίζουμε την Ορθόδοξη πίστη και παράδοση του Χριστού μας


2. Να προωθούμε τον πατριωτισμό της νεολαίας μας.


3. Να πετύχουμε την οικονομική απελευθέρωση των Ελλήνων με το να μειώσουμε τους φόρους και να δώσουμε την ευκαρία στον καθένα και την κάθε μια να δημιουργήσουν με βάση την φαντασία και την δημιουργικότητα της φυλής μας.


Ξαναλέω και τονίζω


δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος.


Το αν ο Σαμαράς επέλεξε να δώσει σαν πρόγραμμα της ΝΔ, πράγμα που έκανε στο κάτω κάτω και ο Καμμένος, αυτά που εγώ εδώ και χρόνια, όχι μόνο λέω αλλά και γράφω και μάλιστα κατά λέξη, δεν κάνει εμένα οπαδό δικό τους αλλά αυτούς τηλεθεατές δικούς μου.


Από δω και πέρα και μετά από αυτό το ξεκαθάρισμα, κάθε αντίθετη τοποθέτηση μόνο εκ του πονηρού μπορεί να γίνει, σε μία ακόμη από τις αμέτρητες προσπάθειες αποδυνάμωσης του αντινεοταξίτικου λόγου μου, που ως τώρα απλά έπεσαν στο κενό.


Το δικό μου όνομα


και όχι των κομμάτων


είναι αυτό που συνδέθηκε με το ξεμπρόστιασμα της νέας τάξης.


Δυνατά κι Ελληνικά



ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΘΑ ΠΙΝΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΟΥΖΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΑΝΑΤΙΣΤΗΚΑΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ,
ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΓΚΗ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΕΧΘΡΟΥ.
 Λιακόπουλος Δημοσθένης

http://www.liako.gr/news/home/37639-2012-04-27-12-20-11.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου