Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΛΕΤΕ! ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΤΕ (ΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΟΥΓΓΟ ΦΡΟΥΡΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ)

Μεγάλωσα σε μια σχετικά εύπορη οικογένεια.......θα μπορούσα να ακολουθήσω το εύκολο μονοπάτι,και να είμαι βολεμένος στην οικογενειακή επιχείρηση....θα μπορούσα...ΑΛΛΑ;;;
Στα 17 μου κατατάχτηκα μόνιμος στις Ένοπλες Δυνάμεις....(μικρός,έχοντας κερδίσει χρονιά στο Λύκειο)....Γιατί; Γιατί μεγάλωσα με ιστορίες για τους προ-παππούδες μου που εκτελέστηκαν στην Κάλυμνο από τους Γερμανούς....

Μεγάλωσα με αγάπη για την Πατρίδα μου....
....την Σημαία μου....
....την υπερηφάνεια της Ιστορίας μου!

Τα καλοκαίρια,τα Χριστούγεννα....οι παρέες μου ήταν στα clubs (όντας 17-18 χρονών όλοι)....η οικογένειά μου σπίτι...Εγώ βάρδια...σκοπιά.
Δεν παραπονέθηκα,γιατί το έκανα με ιδανικά!
"Εγώ είμαι εδώ,για να είστε εσείς ασφαλείς εκεί!!!"
"Εγώ είμαι εδώ,αλλά έχω κι άλλα αδέλφια σε άλλα μέρη της Ελλάδας,που αυτή τη στιγμή κάνουν το ίδιο με εμένα,για να είστε εσείς εκεί ασφαλείς και να γιορτάζετε!"
Στο τηλέφωνο,απλά μια παράκληση...ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΤΕ! Χωρίς κλάψα για την βάρδια,χωρίς "ε,ρε τι έπαθα"...Απλά ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΤΕ!

Πέρασαν τα πρώτα Χριστούγεννα,το πρώτο Πάσχα....και ήρθαν...
Δεύτερα,τρίτα,τέταρτα....δέκαταπέμπτα...κι εγώ εκεί...και μαζί με εμένα κι άλλοι...οι φρουροί της οικογενείας μας και όλοι μαζί όλων εσάς....
Χωρίς παράπονο!
Χωρίς μετάνοια!
Με μια παράκληση....ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΤΕ!

Πήγαμε σε αποστολές,αντιμετωπίσαμε λαθρεμπόρους όπλων...ναρκωτικών...δεχτήκαμε σφαίρες όταν εσείς κοιμόσασταν ή πίνατε τον καφέ σας στην καφετέρια...Προτάσαμε την ζωή μας όχι γιατί κάποιος μας υποχρέωσε ή μας έδωσε διαταγή...ούτε γιατί είμαστε οι highlanders οι τρελλοί που δεν αγαπούν τη ζωή τους και νομίζουν ότι μια σφαίρα δεν σκοτώνει...και σίγουρα όχι για τους παχυλούς μισθούς ή τα μπόνους...Το κάναμε για εσάς....για τα παιδιά σας...για τα αδέλφια μου...Για την ΠΑΤΡΙΔΑ!...και ας μην το μαθαίνατε ποτέ εσείς,ακόμα και τώρα η ίδια μου η μάνα δεν ξέρει πολλά...αυτά δεν λέγονται...
Δεν ζητήσαμε τίποτα...Απλά μην μας ξεχνάτε!

Δεν μπορούμε να φωνάξουμε.
Είμαστε οι μουγγοί φρουροί.
Δεν έχουμε δικαίωμα απεργίας.ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!
Και αν το κρατος πληγώνει τους πολίτες και την Πατρίδα που εμείς έχουμε ορκιστεί να προστατεύουμε,δεν μπορούμε να φωνάξουμε!
Ούτε έχουμε δικαίωμα συνδικαλισμού!
Οταν ένα σπίτι έχει φύλακα και μπαίνει ο κλέφτης,την ντροπή την νιώθει πρώτος ο φύλακας!
Είμαστε η ψυχή της Πατρίδας,που αιμοραγεί κάθε φορά που ο λαός και η Πατρίδα πονά!
Χωρίς να μπορούμε να μιλήσουμε.
3 Σώματα με μια ψυχή!
Χτυπάνε εσάς,αλλά εμείς ματώνουμε πρώτοι ,που έχουμε ορκιστεί να σας προστατεύουμε!Εσάς και την Πατρίδα!
Και ενώ ίσως θα έπρεπε ο λόγος μας να είναι ο πιο κατάλληλος...δεν έχουμε καν λόγο!
Αλλά είμαστε εδώ...μην μας ξεχνάτε.....
Βρέθηκε ένας ΉΡΩΑΣ (γιατί άνθρωπος με μετάλλιο ανδρείας είναι ήρωας!) και φώναξε για αυτά που πονάνε την ψυχή μας! Παράνομα; Κατά κάποιους ίσως...κατά άλλους όχι...

Αλλά πριν κρίνετε,ξαναδιαβάστε το κείμενο από την αρχή....
Αυτός ο άνθρωπος είμαι εγώ...και ο κάθε ένας που ορκίστηκε να προστατεύει τον λαό και την Πατρίδα!....εγώ και ο καθένας μας....
3 Σώματα,μία ψυχή!
Ακόμα και παράνομα να ήταν....είμαι παιδί σας....είμαι έτοιμος να πεθάνω για εσάς και το ρισκάρω κάθε μέρα....
Και δεν ζητάω τίποτα....
Απλά πριν με κρίνετε...
ΜΗΝ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΤΕ!...

Π.Κ .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου