Mπορεί το εγχώριο λιανεμπόριο να βρίσκεται στο ναδίρ, αυτό ωστόσο δεν εμποδίζει σε τίποτα την ισπανική αλυσίδα ένδυσης χαμηλού κόστους Shana να έλθει στην Ελλάδα αποτελώντας μάλιστα μοναδική εξαίρεση ξένου retailer που αποφασίζει να επεκταθεί σε αυτή τη συγκυρία στη χώρα μας.
Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας οικονομικής ένδυσης και αξεσουάρ, που δημιουργήθηκε μόλις πέρυσι από παλιότερο προμηθευτή του ομίλου Inditex (Ζara, Massimo Dutti, Bershka, κ.α.) και αποτελεί σήμερα μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες στην Ισπανία, θα ανοίξει έως τις 25 Νοεμβρίου στο εμπορικό κέντρο Athens Metro Mall στον Αγιο Δημήτριο.
Το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Talima Venture που φέρνει την αλυσίδα στην ελληνική αγορά και είναι ιδιοκτήτης και του Athens Metro Mall είναι να ανοίξουν 30-35 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ανάλογα βέβαια με τις συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα και ειδικότερα στον κλάδο του λιανεμπορίου.
Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος αναζητεί ακίνητα αυτή την στιγμή σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, ενώ η επιλογή του Athens Metro Mall έγινε με δεδομένο ότι το καταναλωτικό κοινό του συγκεκριμένου εμπορικού κέντρου ταιριάζει απόλυτα με το target group της φίρμας Shana.
Η έλευση της ισπανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά πραγματοποιείται στη χειρότερη περίοδο για την εγχώρια αγορά ένδυσης, όπου ειδικά το τελευταίο δίμηνο έχει εξελιχθεί ακόμη χειρότερο των αρχικών εκτιμήσεων του κλάδου λόγω των νέων μέτρων που ανακοινώθηκαν το Σεπτέμβριο αλλά και της γενικότερης αβεβαιότητας.
Ενδεικτικό αποτελεί το γεγονός ότι το δίμηνο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πτώση μεταξύ 30- 40% στην αγορά, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις με πτώση ακόμη και 50%.
Οσον αφορά ειδικά την αλυσίδα, ιδρύθηκε το 2010 στην Ισπανία από την Comdipunt, έναν από τους μακροχρόνιους προμηθευτές του ομίλου Inditex (Ζara, Bershka, Stradivarius, κ.τ.λ.). Η Shana είναι αυτή την στιγμή η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα ένδυσης στην Ισπανία με πάνω από 150 καταστήματα που έχουν ανοίξει σε διάστημα ενός έτους και ένα φιλόδοξο πλάνο διεθνούς επέκτασης, ώστε να διπλασιάζεται το μέγεθος του ομίλου κάθε χρόνο και να καταστεί η αλυσίδα ένα διεθνές brand.
H μητρική της Shana, η Comdipunt, ιδρύθηκε το 1996 και ήταν για πολλά χρόνια ο βασικός προμηθευτής της Zara και της Bershka, έχοντας μάλιστα δημιουργήσει και joint venture με τον όμιλο Inditex για την προμήθεια των καταστημάτων του με πάνω από 50 εκατομμύρια προϊόντα το χρόνο. Το Νοέμβριο του 2007 η Comdipunt λάνσαρε το ''Friday' s Project'' με στόχο να διαθέτει το εμπόρευμα και την τεχνογνωσία της μέσω της δικής της αλυσίδας καταστημάτων. Το 2010, με μεγαλύτερη εμπειρία στη λιανική, η Comdipunt αποφάσισε να επεκταθεί με μία νέα αλυσίδα, τη Shana οικονομικής νεανικής ένδυσης. Τα τρία σημεία- κλειδιά για την ανάπτυξη της εταιρείας είναι ''γρήγορη μόδα που ανανεώνεται κάθε εβδομάδα'', ''αξία: ποιότητα σε πολύ χαμηλότερες τιμές από αυτές των άμεσων ανταγωνιστών'' και ''μοντέρνοι χώροι καταστημάτων''.
Τα τρία πρώτα συμβόλαια franchise για την επέκταση εκτός Ισπανίας υπεγράφησαν εφέτος με ομίλους στη Μέση Ανατολή, το Μεξικό και τη Ρωσία, ενώ αυτή την στιγμή, ο όμιλος διαπραγματεύεται νέα συμβόλαια franchise για την Ασία, την Αμερική αλλά και άλλες αγορές στην Ευρώπη.
Η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες, όπου επεκτείνεται η νέα αλυσίδα με το σκεπτικό ότι τα προϊόντα της πωλούνται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές- μάλιστα οι τιμές ξεκινούν από 1,99 ευρώ έως 8 ευρώ κατά μέσο όρο με ακριβότερα τα προϊόντα έως 30 ευρώ.
Η Talima Venture, στο χώρο του λιανεμπορίου έχει εξαγοράσει ήδη από το 2010 και την αλυσίδα οικιακών ειδών Διάφανο.
Το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας οικονομικής ένδυσης και αξεσουάρ, που δημιουργήθηκε μόλις πέρυσι από παλιότερο προμηθευτή του ομίλου Inditex (Ζara, Massimo Dutti, Bershka, κ.α.) και αποτελεί σήμερα μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες στην Ισπανία, θα ανοίξει έως τις 25 Νοεμβρίου στο εμπορικό κέντρο Athens Metro Mall στον Αγιο Δημήτριο.
Το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου Talima Venture που φέρνει την αλυσίδα στην ελληνική αγορά και είναι ιδιοκτήτης και του Athens Metro Mall είναι να ανοίξουν 30-35 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ανάλογα βέβαια με τις συνθήκες που θα επικρατούν στη χώρα και ειδικότερα στον κλάδο του λιανεμπορίου.
Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος αναζητεί ακίνητα αυτή την στιγμή σε διάφορες περιοχές της Αθήνας, ενώ η επιλογή του Athens Metro Mall έγινε με δεδομένο ότι το καταναλωτικό κοινό του συγκεκριμένου εμπορικού κέντρου ταιριάζει απόλυτα με το target group της φίρμας Shana.
Η έλευση της ισπανικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά πραγματοποιείται στη χειρότερη περίοδο για την εγχώρια αγορά ένδυσης, όπου ειδικά το τελευταίο δίμηνο έχει εξελιχθεί ακόμη χειρότερο των αρχικών εκτιμήσεων του κλάδου λόγω των νέων μέτρων που ανακοινώθηκαν το Σεπτέμβριο αλλά και της γενικότερης αβεβαιότητας.
Ενδεικτικό αποτελεί το γεγονός ότι το δίμηνο Σεπτεμβρίου- Οκτωβρίου οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για πτώση μεταξύ 30- 40% στην αγορά, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις με πτώση ακόμη και 50%.
Οσον αφορά ειδικά την αλυσίδα, ιδρύθηκε το 2010 στην Ισπανία από την Comdipunt, έναν από τους μακροχρόνιους προμηθευτές του ομίλου Inditex (Ζara, Bershka, Stradivarius, κ.τ.λ.). Η Shana είναι αυτή την στιγμή η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα ένδυσης στην Ισπανία με πάνω από 150 καταστήματα που έχουν ανοίξει σε διάστημα ενός έτους και ένα φιλόδοξο πλάνο διεθνούς επέκτασης, ώστε να διπλασιάζεται το μέγεθος του ομίλου κάθε χρόνο και να καταστεί η αλυσίδα ένα διεθνές brand.
H μητρική της Shana, η Comdipunt, ιδρύθηκε το 1996 και ήταν για πολλά χρόνια ο βασικός προμηθευτής της Zara και της Bershka, έχοντας μάλιστα δημιουργήσει και joint venture με τον όμιλο Inditex για την προμήθεια των καταστημάτων του με πάνω από 50 εκατομμύρια προϊόντα το χρόνο. Το Νοέμβριο του 2007 η Comdipunt λάνσαρε το ''Friday' s Project'' με στόχο να διαθέτει το εμπόρευμα και την τεχνογνωσία της μέσω της δικής της αλυσίδας καταστημάτων. Το 2010, με μεγαλύτερη εμπειρία στη λιανική, η Comdipunt αποφάσισε να επεκταθεί με μία νέα αλυσίδα, τη Shana οικονομικής νεανικής ένδυσης. Τα τρία σημεία- κλειδιά για την ανάπτυξη της εταιρείας είναι ''γρήγορη μόδα που ανανεώνεται κάθε εβδομάδα'', ''αξία: ποιότητα σε πολύ χαμηλότερες τιμές από αυτές των άμεσων ανταγωνιστών'' και ''μοντέρνοι χώροι καταστημάτων''.
Τα τρία πρώτα συμβόλαια franchise για την επέκταση εκτός Ισπανίας υπεγράφησαν εφέτος με ομίλους στη Μέση Ανατολή, το Μεξικό και τη Ρωσία, ενώ αυτή την στιγμή, ο όμιλος διαπραγματεύεται νέα συμβόλαια franchise για την Ασία, την Αμερική αλλά και άλλες αγορές στην Ευρώπη.
Η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες, όπου επεκτείνεται η νέα αλυσίδα με το σκεπτικό ότι τα προϊόντα της πωλούνται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές- μάλιστα οι τιμές ξεκινούν από 1,99 ευρώ έως 8 ευρώ κατά μέσο όρο με ακριβότερα τα προϊόντα έως 30 ευρώ.
Η Talima Venture, στο χώρο του λιανεμπορίου έχει εξαγοράσει ήδη από το 2010 και την αλυσίδα οικιακών ειδών Διάφανο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου