Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Ν. Σφακιανάκης: «Αν τον πατριώτη τον λες φασίστα, εγώ είμαι ο μεγαλύτερος»

nsfakianakis 425x287 Ν. Σφακιανάκης: «Αν τον πατριώτη τον λες φασίστα, εγώ είμαι ο μεγαλύτερος»

Καταπέλτης ήταν σε μια ακόμα συνέντευξή του ο Νότης Σφακιανάκης.

Ο τραγουδιστής, γνωστός για το ότι τολμάει να πει με καυστικό τρόπο τα πράγματα και τα γεγονότα που τον προβληματίζουν μιλώντας στο «Mad Greekz», σχολίασε με τον δικό του τρόπο κοινωνικά θέματα αλλά και θέματα της επικαιρότητας.
Ο Νότης δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα του… πατριωτισμού δηλώνοντας χαρακτηριστικά:
« Όταν λες εσύ είμαι πατριώτης, σου λένε είσαι φασίστας. Ναι ρε! Είμαι φασίστας άμα είμαι πατριώτης. Αν τον πατριώτη τον λες φασίστα, εγώ είμαι ο μεγαλύτερος. Εσύ που είσαι άπατρις τι είσαι; Το μέγιστο τίποτα;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου