Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Παλιές ελληνικές διαφημιστικές αφίσες

Διαφημίσεις από μια άλλη εποχή χωρίς τηλεόραση, τότε που οι καταχωρήσεις στα έντυπα αλλά και οι αφίσες σαν αυτές που παρουσιάζουμε ήταν το σημαντικότερο μέσο προβολής. Κάποια από τα διαφημιζόμενα προϊόντα δεν υπάρχουν ενώ άλλα αναφέρονται σε πολύ γνωστές φίρμες. Οι παλιοι σίγουρα θα θυμούνται κάποια από αυτά!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!
Perierga.gr - Παλιές ελληνικές διαφημίσεις!

πηγή: Newsbeast.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Η Ελλάδα έγινε Βουλγαρία- Κατώτατος μισθός 511 ευρώ- Βάση για σύνταξη τα 350 ευρώ και επίδομα ανεργίας 359 ευρώ

- Απο τον Απρίλιο οι μειώσεις των μισθών
- Οι άνεργοι θα ζουν με 12 ευρώ την ημέρα
- Δείτε πόσο μειώνονται τα επιδόματα


Μισθοί Βουλγαρίας διαμορφώνονται με τα νέα μέτρα σύμφωνα με τα οποία ο μισθός για νέους κάτω των 25 χρόνων διαμορφώνεται στα 511 ευρώ και για τους υπόλοιπους στα 568 ευρώ!


Παράλληλα τσεκούρι πέφτει στα επιδόματα.

Το επίδομα ανεργίας απο 451 ευρώ πέφτει στα 359 ευρώ. Το εποχικό επίδομα απο 587 σε 458 ευρώ, το επίδομα μητρότητας απο 751 ευρώ σε 586, το επίδομα ανεργίας για εποχικά απασχολούμενους μειώνεται στα 251 ευρώ ενώ ο μισθός ενός μαθητευόμενου αγγίζει μόλις τα 359 ευρώ.


Επίσης με τις μειώσεις μισθών, η αποζημίωση απο απόλυση πέφτει τελικά στο 1/4 του αρχικού μισθού.

newsit
Διαβάστε περισσότερα » »

Αυτό συμβαίνει όταν οι προδότες τολμούν να εμφανίζονται σε δημόσιους χώρους! (βιντεο)


Σήμερα στις 2-3-2012 ο Παπακωνσταντίνου θέλησε να δώσει συνέντευξη στην TV100 με φόντο τον εσωτερικό χώρο του Δημαρχείου Θεσσαλονίκης, αλλά η συνέντευξη διακόπηκε στα πρώτα μόλις λεπτά από τις έντονες αποδοκιμασίες των εργαζομένων του Δήμου.

Αργά ή γρήγορα πρέπει να το χωνέψουν ότι δεν έχουν καμιά θέση στην πατρίδα μας. Πρέπει να ξεκουμπιστούν μια και καλή....

Αν δεν το καταλάβουν εγκαίρως δεν θα αργήσει ή ώρα που θα έχουμε και σωματικούς κινδύνους....

Είναι τόσοι οι συμπολίτες μας που έχουν αυτοκτονήσει ή έχουν φτάσει στα κατώτατα όρια εξαθλίωσης που το πράγμα βαίνει πλέον προς ανεξέλεγκτες καταστάσεις...

Οταν χάνεις έναν δικό σου αγαπημένο άνθρωπο ή όταν βλέπεις το παιδί σου να πεινάει επειδή αυτό το ρεμάλι που βρίσκεται λίγα μέτρα μακρυά σου ψήφισε την καταστροφή της Ελλάδας, δεν θέλει και πολύ να σου στρίψει.....

Δείτε τι συνέβει:




Το βίντεο είναι από τον χρήστη Mariazachs
 http://koukfamily.blogspot.com/2012/03/blog-post_03.html
Διαβάστε περισσότερα » »

Τα αφροασιατικά κτήνη σκοτώνουν κάθε μήνα κατά μέσο όρο 10 Έλληνες.




Με τις ευλογίες του ελλαδικού κρατικού μορφώματος τα αφροασιατικά κτήνη σκοτώνουν κάθε μήνα κατά μέσο όρο 10 Έλληνες. Αυτό δεν είναι πολέμος;
Τι άλλο πρέπει να κάνουν οι εισβολείς για να αντιδράσουν οι Έλληνες γκοήμ;

 
Γιατί αυτός ο «πολύ (μα πάρα πολύ) πολιτισμός» έχει σκοτώσει τουλάχιστον 1400 Έλληνες τα τελευταία 12 χρόνια, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ.
 
Τέτοια είναι η ηθική κατάρρευση στη χώρα, που ουδείς δείχνει να ανησυχεί –πλην ελαχίστων- για την τραγική αυτή κατάσταση, ενώ ως συνήθως η αριστερά θεωρεί τα σύμβολα του «πολύ-πολιτισμού» και των αλλοδαπών –όλων ανεξαιρέτως- αναπόσπαστο μέρος της ιδεολογίας της στη νέα τάξη που προετοιμάζει μεθοδικά.

Τώρα εάν σφαγιάζονται Έλληνες στην "πορεία" αυτή προς τον "πολιτισμό-πολύ", κάποιοι το αποδέχονται ως¨"αναγκαίες παράπλευρες απώλειες".
 
Διαβάστε περισσότερα » »

Οκτώ εταιρείες κατέθεσαν προσφορά για τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες...ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΑΜΕ ΚΟΡΟΪΔΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...


ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑΝ ΟΙ Κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...

Συνολικά οκτώ εταιρείες εξειδικευμένες στον τομέα των σεισμικών ερευνών για τον εντοπισμό Υδρογονανθράκων, με παγκόσμια παρουσία και εμπειρία, κατέθεσαν προσφορές στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, για τη πραγματοποίηση σεισμικών ερευνών, μη αποκλειστικής χρήσης, στο Ιόνιο Πέλαγος και στη θαλάσσια περιοχή νοτίως της Κρήτης.

Αιτήσεις συμμετοχής, συγκεκριμένα, κατέθεσαν οι εταιρίες :

1) TGS-NOPEC GEOPHYSICAL COMPANY ASA

2) DOLPHIN GEOPHYSICAL

3) ION GEOPHYSICAL CORPORATION

4) SPEC PARTNERS LTD

5) CGGVERITAS

6) PETROLEUM GEO-SERVICES (PGS)

7) SPECTRUM GEO LIMITED

8) FUGRO MULTICLIENT SERVICES AS

Η αξιολόγηση των προσφορών θα ολοκληρωθεί από την αρμόδια Επιτροπή του ΥΠΕΚΑ στις αρχές Απριλίου, προκειμένου ο ανάδοχος, ή οι ανάδοχοι, να προχωρήσει άμεσα στις έρευνες και ακολούθως στην ερμηνεία των δεδομένων που θα προκύψουν, καθώς στόχος του ΥΠΕΚΑ είναι να προκηρύξει εντός του 2012.

Νωρίτερα, ο αρμόδιος υφυπουργός Ενέργειας κ. Γιάννης Μανιάτης πέρασε το κατώφλι του Προεδρικού Μεγάρουκαι ενημέρωσε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για τις εξελίξεις.

Ο ίδιος έχει εκτιμήσει ότι σε ορίζοντα 15 - 20 ετών η Ελλάδα μπορεί να εξασφαλίσει έσοδα 10 - 15 δισ. δολαρίων από την εκμετάλλευση εγχώριων κοιτασμάτων πετρελαίου που εκτιμώνται σε 400 - 500 εκατ. βαρέλια.

 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Θα παρακάμψουν του μεσάζοντες και στα αμνοερίφια του Πάσχα




Να παρακάμψουν τους μεσάζοντες και να διαθέσουν κι αυτοί φθηνό αρνί ελληνικό στους Θεσσαλονικείς, σκοπεύουν οι κτηνοτρόφοι... του Λαγκαδά, μετά την τεράστια απήχηση που είχε το κίνημα της πατάτας μέσω του ΑΠΘ.

Κτηνοτρόφοι από το Λαγκαδά έχουν ήδη έρθει σε επαφή με τον ομότιμο καθηγητή του ΑΠθ που ξεκίνησε τη διάθεση πατάτας Νευροκοπίου μέσω του Ιδρύματος, αλλά και με άλλους φορείς προκειμένου φέτος το Πάσχα να παρακάμψουν τους μεσάζοντες και να διαθέσουν τα ζώα τους σε πιο συμφέρουσες τιμές τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους ίδιους.

Όπως λένε το κέρδος θα είναι σημαντικό και για τις δύο πλευρές. Πέρσι πούλησαν στον χονδέμπορο προς 5,5 ευρώ το κιλό και ο καταναλωτής αγόρασε σχεδόν 10 ευρώ το κιλό.
 
eleftheriskepsii
Διαβάστε περισσότερα » »

Λεφτά υπάρχουν πλέον για το ΠΑΣΟΚ!

Λεφτά υπάρχουν πλέον για το ΠΑΣΟΚ!

Στο σημερινό πολιτικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ συμμετείχε και ο Ροβέρτος Σπυρόπουλος, ο οποίος ενημέρωσε τα μέλη του, ότι την Τρίτη κατατίθεται στην Βουλή η τροπολογία για την κρατική επιχορήγηση προς τα κόμματα.
Σύμφωνα με ενημέρωση του εκπρόσωπου τύπου του ΠΑΣΟΚ Πάνου Μπεγλίτη , μετά τη συνάντηση του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου με τους διευθυντές των κομμάτων, προχωράει η κατάθεση της τροπολογίας , με την οποία απελευθερώνονται οι δόσεις της κρατικής επιχορήγησης του 2011 προς τα κόμματα.

Μόνο για το ΠΑΣΟΚ το ποσό που προβλέπεται είναι πέντε εκατομμύρια ευρώ….



newsbomb.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

H Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος Εορδαίας και οι Βλατσιώτες αποδίδουν την πρέπουσα τιμή στη μνήμη του Βαρόνου Κωνσταντίνου Βέλλιου


Με σειρά εκδηλώσεων ο Δήμος Αθηναίων, θα τιμήσει την Κυριακή 11 Μαρτίου 2012 μια από τις κορυφαίες προσωπικότητες στο χώρο της Εθνικής Ευεργεσίας, τον Βαρόνο Κωνσταντίνο Βέλλιο. Πρόκειται για ένα σημαντικότατο γεγονός που θα συνοδευτεί από τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Βλατσιώτη Βαρόνου, που τοποθετήθηκε στο πνευματικό κέντρο του Δήμου, μετά από ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.


Οι εκδηλώσεις συνδιοργανώνονται με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, το Δήμο Εορδαίας και το σύλλογο Βλατσιωτών Νομού Λάρισας.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα στις 10 το πρωί θα τελεστεί μνημόσυνο στον Άγιο Γεώργιο Καρύτση (πλατεία Καρύτση). Στις 11 στο αμφιθέατρο «Αντώνης Τρίτσης» του πνευματικού κέντρου του Δήμου Αθηναίων θα πραγματοποιηθεί η κεντρική εκδήλωση με ομιλητές, τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργο Δακή, την Δήμαρχο Εορδαίας Παρασκευή Βρυζίδου, και τον Πρόεδρο του συλλόγου Βλατσιωτών Νομού Λάρισας Κώστα Βασβατέκη. Την εκδήλωση θα χαιρετίσει επίσης ο απόγονος της οικογένειας, Δρ. Βασίλειος Μπέλλιος, ενώ θα ακολουθήσουν τα αποκαλυπτήρια της προτομής από τον Δήμαρχο Αθηναίων Γιώργο Καμίνη. Τιμές θα αποδώσει η φιλαρμονική του Δήμου. Στη συνέχεια η χορευτική ομάδα του Συλλόγου Βλατσιωτών Νομού Λάρισας, θα παρουσιάσει χορούς της Βλάστης και της Μακεδονίας, συνοδεία ορχήστρας χάλκινων πνευστών.

Ο Βαρόνος Κωνσταντίνος Βέλλιος, όπως αναφέρει στη διαθήκη του, «είδε το πρώτο φως της ημέρας στη Βλάστη της Δυτικής Μακεδονίας» στα 1772. Πέρασε τα παιδικά του χρόνια στη Βλάστη και αργότερα μετανάστευσε στη Βιέννη όπου σπούδασε και κατόπιν ασχολήθηκε με το εμπόριο και τις τραπεζικές εργασίες. Απέκτησε αμέτρητα πλούτη και έγινε μεγάλος οικονομικός παράγων της Βιέννης και ολοκλήρου της Αυστρίας. Το 1817 του απενεμήθη από τον Αυτοκράτορα Φραγκίσκο Ιωσήφ Αʼ ο υψηλότατος τίτλος ευγενείας του Βαρόνου της Αυστρίας. Υπήρξε Μέγας Εθνικός Ευεργέτης. Οι δωρεές του προς το νεοσύστατο Ελληνικό κράτος ήταν άπειρες. Μεταξύ αυτών: Η ίδρυση και χρηματοδότηση της Αρχαιολογικής Εταιρείας Αθηνών της οποίας υπήρξε ο πρώτος πρόεδρος. Η χρηματοδότηση του κτιρίου της Αυστριακής πρεσβείας. Η χρηματοδότηση του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η χρηματοδότηση της Εθνικής Βιβλιοθήκης, στην οποία χαρίζει 2000 τόμους. Η συγκρότηση του Βέλλειου κληροδοτήματος με το οποίο σπούδασαν μέχρι σήμερα πάνω από 3000 νέοι. Το πνευματικό κέντρο του Δήμου Αθηναίων, ήταν το πρώτο δημοτικό νοσοκομείο «Η ΕΛΠΙΣ» και κτίστηκε εξ ολοκλήρου με δαπάνη του Βαρόνου Κωνσταντίνου Βέλλιου και σε δικό του οικόπεδο.

Με τις εκδηλώσεις της Κυριακής 11ης Μαρτίου, ο Δήμος Αθηναίων, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος Εορδαίας και οι Βλατσιώτες αποδίδουν την πρέπουσα τιμή σε μια κορυφαία φυσιογνωμία της ιστορίας μας, σε ένα Μεγάλο Ευεργέτη της πόλης των Αθηνών, σε ένα Μεγάλο Ευεργέτη του Έθνους, σε ένα σπουδαίο Δυτικομακεδόνα.

kozan.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Κι άλλη σφαλιάρα!

ΛΑΜΟΓΙΟ!!!!!!!!!
 Εξηγήσεις ζητά από τον Πετσάλνικο ο πρόεδρος της γερμανικής Βουλής για τα χρήματα που βγάζουν Έλληνες βουλευτές στο εξωτερικό!
– Έστειλε επιστολή – καταπέλτη με την οποία επι της ουσίας εγκαλεί το ελληνικό κοινοβούλιο
– Δεν μπορεί να δανείζουμε χρήματα στην χώρα σας κι εσείς να τα βγάζετε στο εξωτερικό
– Δημιουργείτε σύγχιση στην κοινή γνώμη της Γερμανίας και στους βουλευτές
Και όμως, φτάσαμε ακόμα και σε αυτό το σημείο. Δηλαδή, να βρισκόμαστε απολογούμενοι στους δανειστές μας και μάλιστα στους Γερμανούς για το τι κάνουμε ακόμα και μέσα στο εθνικό μας κοινοβούλιο!
O πρόεδρος της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Βουλής, Νόρμπερτ Λάμερτ ζητεί εξηγήσεις σχετικά με τις αποκαλύψεις του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου ότι πολιτικοί έβγαλαν χρήματα στο εξωτερικό.
Σε επιστολή του στον Έλληνα ομόλογό του Φίλιππο Πετσάλνικο, αφού αναφέρεται στη στήριξη που παρείχε στην Ελλάδα η Γερμανική Βουλή, εγκρίνοντας, μετά από ψηφοφορία, τη βοήθεια προς την Ελλάδα, επισημαίνει με νόημα…: «Θα ήμουν ευγνώμων για κάθε επισήμανση που θα βοηθούσε να αντικρούσω τη σύγχυση που δημιουργεί αυτό το θέμα στη Γερμανία»!!!
Στο θέμα αναφέρεται και η εφημερίδα Frankfurter Allgemeine.
Το δημοσίευμα αναφέρει συγκεκριμένα πως ο πρόεδρος της Μπούντεσταγκ τονίζει στην επιστολή του ότι οι «Γερμανοί βουλευτές έχουν αναστατωθεί» με την είδηση περί διαφυγής κεφαλαίων στο εξωτερικό από Έλληνες βουλευτές και υπενθυμίζει στην επιστολή του ότι η χώρα του συμμετέχει στο πακέτο βοήθειας προς την Ελλάδα, γεγονός το οποίο, όπως επισημαίνεται, αντικρούει την εντύπωση ότι η Γερμανία δεν επιδεικνύει αλληλεγγύη.
http://www.newsit.gr/
arxaiaithomi.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ Γ. ΤΡΑΓΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΝΗΜΟΝΙΟΛΑΓΝΟΙ!



Διανεμήθηκε μαζί με το περιοδικό "Crash" και αξίζει να το παρακολουθήσετε:

Διαβάστε περισσότερα » »

Από αύριο στη Λαμία απομονωνουν τους βουλευτές


Μια πρωτοβοουλία που αξίζει να βρει μιμητές
 Ολες οι συλλογικότητες του Νομού Φθιώτδας από αύριο γυρίζουν την πλάτη στους 5 βουλευτές που ψήφισαν αδίσταχτα την ισοπέδωση της ζωής μας όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή τους.ζητούν από όλους τους πολίτες του νομού να συμμετάσχουν στον κοινωνικό αποκλεισμό που ξεκινά αύριο 3 Μαρτίου ο οποίος θα περιλαμβάνει απαξιωτική στάση απέναντι

Το κάλεσμα των αγανακτισμένων ξεκινά ως εξής.
όταν η εξουσία διαλύει την κοινωνία επιβάλλοντας την ......
φτώχεια και τον ολοκληρωτισμό η κοινωνία επιστρέφει στην εξουσία τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Με αυτή την διαπύστωση οι αγανακτισμένοι, η παρέμβαση πολιτών, το κίνημα δεν πληρώνω,το ΕΑΜ ανταλλακτικό δίκτυο οικονομίας ΤΕΜ φθιωτιδας ,οι πολιτες της Λαμιας ενάντια στα χαράτσια καλούν όλους τους πολίτες άνεργους και εργαζόμενους να σταθούν όρθιοι και να σηκώσουν το κεφάλι ψηλά αποκλείοντας απο την κοινωνική ζωή του νομού σε κάθε επίπεδο, τους 5 βουλευτές Φθιωτιδας που ψηφίσαν ναι στο μνημόνιο 2 αλλα και όλους τους εκπροσώπους της .... κυβέρνησης που θα επιχειρήσουν να έρθουν στην περιοχή για τις ανόητες όπως χαρακτηρίζουν φιέστες τους.
Θεωρώντας ότι οι βουλευτές δεν εκπροσώπησαν ποτέ τους πολίτες της Φθιώτιδας τα μέλη των οργανώσεων προτρέπουν όλοι μαζί ενωμένοι να ξαναχτίσουμε τις κοινωνικές μας σχέσεις στον τόπο που ζούμε έτσι ώστε κάτω από τα ερείπια να έρθει στην επιφάνεια ένα νέος κόσμος.
Από το Σάββατο 3 Μαρτίου ξεκινάμε και τους επιβάλλουμε κοινωνικό αποκλεισμό επ΄ αόριστο:
δεν τους μιλάμε...
δεν τους ακούμε...
δεν τους κάνουμε παρέα...
δεν τους αποδεχόμαστε σε καμία κοινωνική μας εκδήλωση...
δεν τους σερβίρουμε...
δεν τους βάζουμε βενζίνη στα αυτοκίνητα τους...
δεν τους υπηρετούμε πια...
δεν πουλάμε...
Συλλογικότητες Λαμίας
 
lamiastar.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Να γιατί κατασκευάζουν καταφύγια και αποθηκεύουν σπόρους !


Μυστηριώδεις εκρήξεις στη Σιβηρία, αποτελούν ανησυχητικές προειδοποιήσεις για ταχεία μετατόπιση των Μαγνητικών Πόλων

Μια ανησυχητική έκθεση που εκπονήθηκε από τον Viktor Seleznyov, διευθυντή του τμήματος της Σιβηρίας του Γεωφυσικού Ινστιτούτου της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών, (SB RAS), σχετικά με τον σεισμό των 6,8 βαθμών που έπληξε την Δημοκρατία της Tyva στην ρωσική ανατολική Σιβηρία, προειδοποιεί ότι θα πρέπει να αναμένεται ένταση της σεισμικής δραστηριότητας  εντός των προσεχών εβδομάδων και ότι η δραστηριότητα αυτή αποτελεί μέρος ενός ολοένα και αυξανόμενου σώματος αποδεικτικών στοιχείων που δείχνουν μια "ταχεία" μετατόπιση των μαγνητικών πόλων της Γης.

Ο διευθυντής Seleznyov και άλλοι επιστήμονες της SB RAS, ανησυχούν όλο και περισσότερο για αυτή την περιοχή, μετά τις "μυστηριώδεις εκρήξεις" στις 9 και 12 Φεβρουαρίου στην Περιφέρεια Kemerovo, που θυμίζουν το Συμβάν της Tunguska, στις 30 Ιουνίου του 1908, που παραμένει η μεγαλύτερη έκρηξη αυτού του τύπου στη σύγχρονη εποχή, και που για πάνω από έναν αιώνα δεν έχει ακόμη εξηγηθεί πλήρως.


Η "κοινή σύνδεση" μεταξύ αυτών των μυστηριωδών εκρήξεων και της αύξησης των σεισμικών γεγονότων στη Σιβηρία, όπως αναφέρει η έκθεση, οφείλεται στην ταχεία μετατόπιση του μαγνητικού Βόρειου Πόλου της Γης, που έχει διπλασιαστεί τα τελευταία 50 χρόνια, και στη δεκαετία του 1990 "ανέπτυξε ταχύτητα", μετατοπιζόμενος βόρεια-βορειοδυτικά προς τον Αρκτικό Ωκεανό περισσότερα από 55 χιλιόμετρα ανά έτος.
magneitic-βόρειο-πόλο-στροφή-50-year-περιόδους-το τελευταίο-150-χρόνια
Η πιο άμεση επίδραση στη Γη μας, λόγω αυτής της "μαγνητική ανωμαλίας ",  η έκθεση συνεχίζει, ήταν η "περίεργη αναστάτωση" πάνω από το Βόρειο Ημισφαίριο, με αποτέλεσμα η Βόρεια Αμερική να έχει τον ξηρότερο και θερμότερο χειμώνα στην καταγεγραμμένη ιστορία της, ενώ από την ευρωπαϊκή πλευρά να υπάρχει ρεκόρ κρύου και χιονιού, που έχει στοιχίσει πάνω από 650 ζωές.

Αν και ο διευθυντής Seleznyov σημειώνει στην έκθεση του ότι τα αποδεικτικά στοιχεία για μια "πλήρους κλίμακας" γεωμαγνητική αντιστροφή των θέσεων του μαγνητικού βορρά και του μαγνητικού νότου εξακολουθούν να είναι υπό διερεύνηση, η Γη αυτή τη στιγμή διανύει, "χωρίς αμφιβολία", ένα γεωμαγνητικό "συμβάν" τύπου Laschamp, γνωστό ως γεωμαγνητική εκτροπή.

Μια γεωμαγνητική εκτροπή, όπως μια γεωμαγνητική αναστροφή, είναι μια σημαντική αλλαγή στο μαγνητικό πεδίο της Γης.
Σε αντίθεση όμως με τις αναστροφές, μία εκτροπή δεν αλλάζει μόνιμα τον μεγάλης κλίμακας προσανατολισμό του πεδίου, αλλά μάλλον αποτελεί μια δραματική, συνήθως μικρής διάρκειας μείωση της έντασης του τομέα, με μια παραλλαγή στον προσανατολισμό του πόλου έως 45 βαθμούς από την προηγούμενη θέση του.


Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι στο άρθρο μας στις 7 Ιανουαρίου 2011 με τίτλο: "Η μετατόπιση του Πόλου υπεύθυνη για τη ρωσική αεροπορική καταστροφή και το κλείσιμο των αμερικανικών Αεροδρομίων" είχαμε αναφέρει τις αυξανόμενες ανησυχίες της Ρωσίας, της ΕΕ και των ΗΠΑ λόγω της ταχείας μετατόπισης των μαγνητικών πόλων της Γης, που οδήγησαν το Κρεμλίνο να παραγγείλει την κατασκευή 5.000 επιπλέον καταφυγίων επιβίωσης στη Μόσχα και μόνο, και τους Ευρωπαίους να κατασκευάσουν αυτό που ονομάζεται "Doomsday Seed Vault" (Παγκόσμια Τράπεζα Σπόρων).


Το πιο περίεργο σε όλα αυτά τα γεγονότα, ιδιαίτερα μετά το 2011, που είχαν το κόστος ρεκόρ των 265 δισ. δολαρίων από φυσικές καταστροφές, είναι ότι τα δυτικά έθνη, κυρίως οι ΗΠΑ, συνεχίζουν να εφησυχάζουν τους πληθυσμούς τους  όσον αφορά τα πρωτοφανή γεγονότα που συμβαίνουν τώρα και που υπάρχει πιθανότητα να χειροτερέψουν.

Για το πόσο αποτρόπαια φέρονται οι αξιωματούχοι των ΗΠΑ προς τους πολίτες τους που προετοιμάζονται για φυσικές καταστροφές, καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ή άλλου είδους έκτακτη ανάγκη, αρκεί να κοιτάξουμε την προπαγάνδα των μέσων ενημέρωσης και των όργανων τους που ξεκίνησε τον περασμένο μήνα, με μια σειρά από δημοσιεύματα, άρθρα περιοδικών και τηλεοπτικών προγραμμάτων που αποκαλούν αυτούς τους ανθρώπους “Doomsday Preppers” και τους απεικονίζουν ως ψυχικά ασθενείς, στην καλύτερη περίπτωση, ή σοβαρά διαταραγμένους, στη χειρότερη περίπτωση.

Αυτή η απεικόνιση από τις ΗΠΑ των ανθρώπων που προετοιμάζονται για το χειρότερο ως "εκκεντρικούς" έρχεται σε έντονη αντίθεση με το σύνολο του ανθρώπινου πολιτισμού, όπου το να αποθηκεύει τρόφιμα και προμήθειες στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για κάθε ενδεχόμενο ήταν μια πολύτιμη πρακτική.Και το "ενδεχόμενο" για το οποίο κάποιος πρέπει πράγματι να προετοιμαστεί, όπως σημειώνεται στην έκθεση του διευθυντή Seleznyov,είναι το αυξανόμενο παγκόσμιο χάος που θα μπορούσε κάλλιστα να προκύψει αν οι προβλέψεις του αποδειχθούν ακριβείς.


Για την μετατόπιση των πόλων μίλησε και ο Αϊνστάιν σε μία επιστολή του προς τον Velikovsy Immanouel  . Ακολουθεί η επιστολή :
Dear Mr. Velikovsky!
Remarks on the part of your manuscript “poles displaced.”
The first impression is that the generations of scholars have a “bad memory.” Scientists generally have little historical sense, so that each single generation knows little of the struggles and inner difficulties of the former generation. Thus it happens that many ideas at different times are repeatedly conceived anew, without the initiator knowing that these subjects had been considered already before. In this sense I find your patience in examining the literature quite enlightening and valuable; it deserves the attentive consideration of researchers who according to their natural mentality live so much in the present that they are inclined to think of every idea that occurs to them, or their group, as new. The idea of a possible displacement of the poles as an explanation of the change of climate in any one point of the earth’s crust is a beautiful example. Even the idea of the possibility of a sliding of the rigid crust in relation to the plastic, or fluid deeper strata of the earth, was already considered by Lord Kelvin (and was in fact rejected).
The interpretation of the vote mentioned on pp. 159-1601 as an attempt at a dogmatic fixation of the “truth” is not obvious to me. It is simply interesting for the participants of a congress to see how opinions concerning an interesting question are divided among those present. I don’t think that the underlying idea was that the outcome of the voting would somehow insure the objective correctness of the outcome of the vote.
From p. 182 on starts a wild robbers’ story (up to p. 189) which seems to rely more on a strong temperament than on organized considerations. Referring to p. 191: Blacket’s idea is untenable from a theoretical point of view. The remark about the strength of magnetization seems to be unjustified (p. 192); it could for example depend essentially upon the speed of cooling as well as on particle shape and size. The direction of the magnetic field during solidification must however quite certainly determine the direction of magnetization. Bottom 192 etc.: wild fantasy! from here on marginal remarks with pencil in the manuscript.
The proof of “sudden” changes (p. 223 to the end) is quite convincing and meritorious. If you had done nothing else but to gather and present in a clear way this mass of evidence, you would have already a considerable merit. Unfortunately, this valuable accomplishment is impaired by the addition of a physical-astronomical theory to which every expert will react with a smile or with anger—according to his temperament; he notices that you know these things only from hearsay—and do not understand them in the real sense, also things that are elementary to him. He can easily come to the opinion that you yourself don’t believe it, and that you want only to mislead the public. I myself had originally thought that it could be so. This can explain Shapley’s behavior, but in no case excuse it. This is the intolerance and arrogance together with brutality which one often finds in successful people, but especially in successful Americans. The offence against truthfulness, to which you rightly called my attention, is generally human, and in my eyes, less important. One must however give him credit that in the political arena he conducted himself courageously and independently, and just about carried his hide to the marketplace.
Therefore it is more or less justified if we spread the mantle of Jewish neighborly love over him, difficult as it may be.
To the point, I can say in short: catastrophes yes, Venus no. Now I ask you: what do you mean when you request of me to do my duty in this case? It is not clear to me. Be quite frank and open towards me, this can only be good in every respect.
With cordial greetings to both of you,
Your
A. Einstein.
 
ΜΑΚΕΔΩΝ

Διαβάστε περισσότερα » »

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ!

Μεγάλη συγκέντρωση  2.500 και πλέον Φλωρινιωτών σήμερα, στην κεντρική  πλατεία της  Φλώρινας, ανταποκρινόμενοι  στο κάλεσμα των φορέων , βροντοφώναξαν: φτάνει πια  στην υποβάθμιση, τη φτώχεια, την ανεργία και το αβάσταχτο κόστος καυσίμων και το γενικότερο  κόστος  περιοχής και χειμώνα.
  Φτάνει πια  στην αντιμετώπιση της περιοχής με άδικα και άνισα κριτήρια, στην απομόνωση , οδική και σιδηροδρομική, στην φυλλορόηση  Σχολών, Υπηρεσιών και Στρατού, στην άναρχη εγκατάλειψη και την έλλειψη πρόνοιας, στην πώληση μονάδων της ΔΕΗ , την εγκατάλειψη  του αγροτικού και επιχειρηματικού κόσμου, την μη οικονομική στήριξη της  τοπικής  αγοράς και τόσα άλλα σημεία  φτώχειας.
   Για πρώτη φορά σύσσωμη  η τοπική κοινωνία και οι φορείς του Νομού, παρουσίασαν τέτοια  κοινή  μαχητικότητα  και άμεση ανταπόκριση του κόσμου, των συλλόγων και των φορέων.

                                          συμμετοχή  των βυτιοφόρων
                                           συμμετοχή  των  ταξί της πόλης
                                           τα πανώ του Εργατικού κέντρου και του Λυγκηστή
                                           οδός  Στεφάνου Δραγούμη ,πανώ φιλάθλων ΠΑΟΚ
                                            συμμετοχή των ΑΜΕΑ
                                           τα πειστήρια του χειμώνα
                                  τα πειστήρια του χειμώνα 2
                                  τα πειστήρια του χειμώνα 3
                                            μερική άποψη του πλήθους μπροστά από την εξέδρα
                                          παρόντες και οι οπαδοί της ΑΕΚ
                                             η Στεφάνου Δραγούμη λίγο  πριν τη συγκέντρωση
                                           πανοραμική μερική  άποψη της συγκέντρωσης

   πανοραμική μερική  άποψη της συγκέντρωσης 2
                                           πανοραμική μερική  άποψη της συγκέντρωσης 3
                                           πανοραμική μερική  άποψη της συγκέντρωσης 4

                                            μετά  από την επιτυχημένη συγκέντρωση 
                                             
radioflorina
 
Διαβάστε περισσότερα » »

Πτολεμαϊδα: Τσουχτερά πρόστιμα για το τσιγάρο


Στα 600 ευρώ ανέρχεται το κάθε πρόστιμο που επέβαλαν χθες συνεργεία της υγειονομικής υπηρεσίας της Περιφερειακής ενότητας Κοζάνης σε καταστήματα αναψυχής στην Πτολεμαίδα διενεργώντας ελέγχους για την εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Οι παραβάτες, έχουν το δικαίωμα εντός δέκα ημερών να καταθέσουν ένσταση ώστε να μειωθεί το χρηματικό πρόστιμο στο ήμισυ.

ΕΡΑ ΚΟΖΑΝΗΣ

kozan.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Ολοκληρώνεται η εξαγορά του Πτελεώνα από τη ΔΕΗ - Στα 15 εκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται το τίμημα (Βίντεο)


Θετική έκβαση σημειώνεται στο θέμα της εξαγοράς του οικισμού του Πτελεώνα από τη ΔΕΗ, καθώς λήφθηκε από το διοικητικό συμβούλιο της επιχείρησης στη συνεδρίασή του στις 28 Φεβρουαρίου η απόφαση για την αποπληρωμή του συνόλου των κατοίκων για την εξαγορά οικοπέδων και αγροτεμαχίων που δεν είχαν απαλλοτριωθεί, καθώς επίσης και κάποια κτήματα που βρίσκονται σε περιοχές της Σπηλιάς και της Ερμακιάς.





Τα παραπάνω ανακοίνωσε η δήμαρχος Παρασκευή Βρυζίδου τονίζοντας η εξαγορά γίνεται με τη διαδικασία της απευθείας αγοραπωλησίας με διαπραγμάτευση και ότι η τιμή εξαγοράς γίνεται με την τιμή της απαλλοτρίωσης του πρώην οικισμού Κομάνου με προσαύξηση 30%. Ανέφερε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνουν τα συμβόλαια και με την έναρξη της διαδικασίας αυτής θα καταβληθεί από τη ΔΕΗ στους κατοίκους το 50% του τιμήματος εξαγοράς των περιουσιακών στοιχείων τους και με την ολοκλήρωση των συμβολαίων θα καταβληθεί και το υπόλοιπο 50%.

Το συνολικό τίμημα της εξαγοράς υπολογίζεται γύρω στα 15 εκατομμύρια ευρώ, όπως δήλωσε στον «Π» η δήμαρχος, η οποία εξέφρασε την ικανοποίησή της για την εξέλιξη αυτή, λέγοντας πως απέδωσαν καρπούς οι προσπάθειες που καταβλήθηκαν τη χρονιά που πέρασε για να ξεπεραστούν οι σκόπελοι που ανέκυπταν χρόνια τώρα σχετικά με την εξαγορά του Πτελεώνα, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι του Πτελεώνα να βρίσκονται πολλά χρόνια σε κατάσταση αναμονής, την ώρα μάλιστα που το ορυχείο είχε πλησιάσει πάρα πολύ τον οικισμό οπότε το μεγαλύτερο μέρος των κατοίκων αναγκάστηκε να τον εγκαταλείψει.

Η κ. Βρυζίδου ανέφερε ακόμη ότι εντείνονται οι προσπάθειες για την μετεγκατάσταση του Κομάνου, λέγοντας ότι έχει γίνει επικαιροποίηση των μελετών ώστε να ενταχθούν το επόμενο διάστημα στο ΕΣΠΑ τα έργα υποδομής στο νέο οικισμό Κομάνου και να δημοπρατηθούν το καλοκαίρι, ενώ αναφερόμενη στο θέμα μετεγκατάστασης της Μαυροπηγής δήλωσε ότι δεν είναι σε θέση να ανακοινώσει κάτι οριστικό αυτή τη στιγμή.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ - ΒΙΝΤΕΟ KOZAN.GR
Διαβάστε περισσότερα » »

Τρέχουν και δεν φτάνουν...ο Καμμένος τους τρόμαξε

ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΕΦΑΛΙ Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ...

ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ...
ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗN ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ!

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ...

Είναι ολοφάνερο πλέον οτι βρισκόμαστε μπροστά σε μια εντελώς μεταβατική εποχή, που συνάμα είναι και το αδιαμφισβήτητο τέλος της Μεταπολίτευσης. Τώρα πλέον ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας, την εποχή του διαδικτύου, της ταχύτατης πληροφορίας και των ευκαιριών που αυτή προσφέρει. Στην Ελλάδα ιδίως, που τα πάντα έχουν έρθει "τούμπα" σε....
κοινωνικοπολιτικό επίπεδο, το διαδίκτυο είναι πια το μεγάλο επικοινωνιακό μέσο που κερδίζει συνεχώς έδαφος έναντι των άλλων συμβατικών ΜΜΕ.

anexartitoi


Σε έρευνα στο facebook  (δεν είναι αντικειμενική άλλα είναι ένα δείγμα)σχετικά με τη δημοφιλία πολιτικών κομμάτων και βουλευτών, ο Πάννος Καμμένος και οι "Ανεξάρτητοι Ελληνες" έχουν σχεδόν σπάσει κάθε ρεκόρ, αφήνοντας πίσω τους πολλά ...χιλιόμετρα όλους τους παραδοσιακούς πολιτικούς σχηματισμόυς, αλλά και άλλους νεώτερους ή νεοσύστατους επίσης!

Τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά:


Λογαριασμός Facebook Πάνος Καμμένος 49.200 φίλοι
-"- -"- ΠΑ.ΣΟ.Κ 37.936 φίλοι
-"- -"- Ν.Δ. 19.410 φίλοι
-"- -"- Κ.Κ.Ε. 5.955 φίλοι
-"- -"- Φώτης Κουβέλης 4.908 φίλοι
-"- -"- ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ 1.180 φίλοι

Ακολουθούν με...οικτρά νούμερα το ΔΗ.ΣΥ με 375 φίλους και ο ΛΑ.Ο.Σ. με 323 φίλους.

Βεβαίως εδώ, θα παρατηρήσει κάποιος οτι το ΠΑΣΟΚ π.χ. που βρίσκεται αυτον τον καιρό σε κάθετη πτώση, έχει ένα αρκετά μεγάλο ποσο φίλων (38.000 περίπου). αυτό οφείλεται ασφαλώς στο γεγονός οτι ο λογαριασμίος ανοίχτηκε πρίν 2.5 χρόνια, όταν το ΠΑΣΟΚ είχε βγεί ήδη νικητής απο 2 εκλογικές αναμετρήσεις με ποσοστά πάνω απο 42% και στο απώγειο της δημοτικότητας του. Οι φίλοι που στο μεταξύ είχαν κάνει like στο λογαριασμό, δεν μπορούν να διαγραφούν και έτσι παραμένουν εικονικά ως φίλοι στον λογαριασμό, ενώ τα ποσοστά του κόμματος σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις δεν ξεπερνούν το 9 με 11%, οπότε μιλάμε για πλασματικότητα στα νούμερα. Ασφαλώς λοιπόν και είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων η στατιστική αυτή μελέτη και πρέπει να ληφθούν υπ όψη ο χρόνος κατα τον οποίο ανοίχτηκε ο λογαριασμός, οι πολιτικές συνθήκες, το πολιτικό βαρόμετρο στα κοινωνικά στρώματα κλπ, όμως σίγουρα δεν μπορεί να παραγκωνιστεί το γεγονός οτι σε ένα σχετικά πάρα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, ένας βουλευτής, όπως ο Πάνος Καμμένος, του οποίου ο λογαριασμός έχει σχεδόν την ίδια ηλικία με τους άλλους, να έχει πιάσει αυτά τα αστρονομικά νούμερα που έχουν συνεχώς ανοδικές τάσεις.

Να σημειώσουμε επίσης, οτι μέσα σε αυτό το διήμερο που μεσολάβησε μετά την ανακήρυξη του νέου κόμματος, έχουν δημιουργηθεί άλλες οκτώ σελίδες λογαριασμών των "Ανεξάρτητων Ελλήνων" σε τοπικό επίπεδο (Α.Ε. Αττικής, Α.Ε. Κρήτης, Α.Ε. Ιωαννίνων, Α.Ε. Λέσβου κ.α.), οι ομάδες ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ -ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ με 1.519 μέλη και σταθερή καθημερινή άνοδο 15-17% και ΦΙΛΟΙ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ - FRIENDS OF PANOS με 4.013 μέλη και σταθερή καθημερινή άνοδο 18-21%, καθώς και νέες άλλες σελίδες οι οποίες σχετίζονται τόσο με το νέο κόμμα, όσο και με τον ίδιο τον Καμμένο, οι οποίες και αυτές αυξάνονται καθημερινά με γεωμετρική πρόοδο.

Αξιοσημείωτο είναι δε και το γεγονός οτι η αφίσσα με το λογότυπο του νέου κόμματος και το σλόγκαν "ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ" έχει κατέβει 249,871(!) φορές απο διάφορους χρήστες μέσα σε 2 μέρες και σύμφωνα με μαρτυρίες χρηστών-φίλων του κόμματος, έχει αναρτηθεί σε 15.000 περίπου καταστήματα μπροστά στη βιτρίνα τους, σε 6.000 περίπου οχήματα καθώς και έχει κολληθεί σε πολλούς τοίχους σπιτιών και πολυκατοικιών!

VOLCANO 
http://ksipnistere.blogspot.com/
Διαβάστε περισσότερα » »

Εξιχνίαση δύο υποθέσεων κλοπών σε καταστήματα της Πτολεμαΐδας

Από Αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Πτολεμαΐδας, εξιχνιάσθηκαν δύο (2) περιπτώσεις κλοπών, που είχαν λάβει χώρα την 24-10-2011 και 11-11-2011 στην πόλη της Πτολεμαΐδας, σε καφενείο και σούπερ μάρκετ αντίστοιχα.


Συγκεκριμένα, ύστερα από επισταμένη αστυνομική έρευνα προέκυψε ότι, 26χρονος ημεδαπός τις νυχτερινές ώρες της 24-10-2011 είχε εισέλθει σε καφενείο στην Πτολεμαΐδα, σε χρόνο που αυτό δεν λειτουργούσε και αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των εβδομήντα (70) ευρώ και διάφορα οινοπνευματώδη ποτά, συνολικής χρηματικής αξίας τριακοσίων (300) ευρώ. Επίσης, τις νυχτερινές ώρες της 11-11-2011 είχε εισέλθει σε σούπερ μάρκετ στην Πτολεμαΐδα, σε χρόνο που αυτό δεν λειτουργούσε και αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των εκατόν πενήντα (150) ευρώ και διάφορα οινοπνευματώδη ποτά, συνολικής χρηματικής αξίας χιλίων εξακοσίων ευρώ (1600).

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Πτολεμαΐδας, εξετάζοντας το ενδεχόμενο ο δράστης να εμπλέκεται και σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις.

Ο 26χρονος δε συνελήφθη λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου, ενώ η σχηματισθείσα δικογραφία θα αποσταλεί στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κοζάνης.

kozan.gr

Διαβάστε περισσότερα » »