Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Σταμάτης Σπανουδάκης: «Η Μαργαρίτα Παπανδρέου εκδικείται τους Έλληνες μέσω του γιου της»

Ο Σταμάτης Σπανουδάκης, σε μια συνέντευξη-βόμβα που παραχώρησε στους Αδιάβροχους (Π. Λιάκος - Κ. Γιαννουλόπουλος) και στον Γιώργο Μητσικώστα στο ραδιόφωνο του Antenna 972, λέει μεταξύ άλλων τα κάτωθι:

Περί Μπόμπολα, Καθημερινής, Μεγάρου Μουσικής:

«Δυστυχώς εγώ εν Ελλάδι, σ' αυτή την φοβερή χώρα, έχω πάρα πολλούς αντιπάλους που ανήκουν στα media. Σχεδόν όλους, αν εξαιρέσεις εσάς, αν εξαιρέσεις τον Antenna. Οπότε, δεν θα με δεις εύκολα στις εφημερίδες, στις τηλεοράσεις. Δεν θα με δεις να διαφημίζω τις συναυλίες μου. Δεν είναι δυνατόν να ζητάς βοήθεια από κάποιον τον οποίον βρίζεις και απαξιώνεις. Εγώ λοιπόν όταν λέω από χρόνια ότι δεν θα παίξω ποτέ στο Μέγαρο μέχρι να αλλάξει διεύθυνση, δεν θέλω τα συγκροτήματα του Μπόμπολα, δεν θέλω την Καθημερινή, δεν θέλω την Ελευθεροτυπία, διότι αυτή οι άνθρωποι κάνουν κακό σε όλους μας, δεν είναι μετά δυνατόν να τους πω μετά 'θέλετε να γίνετε σπόνσορές μου;'»

Για την «Σημιτική λαίλαπα», τον Καραμανλή, τον Χριστόδουλο, την Δεξιά και την ΝΔ:

«Αυτό είναι το ζουμί. Εγώ το 2000 μέσα σ' αυτήν την φρικώδη Σημιτική λαίλαπα η οποία απέλυε καλλιτέχνες, έκλεινε δρόμους κ.λπ. Τον Καραμανλή δεν τον ήξερα. Δεν έχω υπάρξει ποτέ ΝΔ ούτε κανένα κόμμα ούτε και τώρα. Γνώρισα αυτόν τον άνθρωπο και τον πίστεψα μ' όλη μου την ψυχή – όπως πίστεψα τον Χριστόδουλο. Ήμουν ευτυχής ως Έλλην και ας με βρίζαν όλοι διότι είδα στον πολιτικό και τον θρησκευτικό ηγέτη δύο ανθρώπους που αγαπάνε αυτήν την χώρα. Το χρέος μου ως πολίτης ήταν να πω αυτό το οποίο πιστεύω.


Αλλά βέβαια, στην Ελλάδα να πεις ότι εγώ υποστηρίζω δεξιό πρωθυπουργό και άνθρωπο της Εκκλησίας ήταν σαν να λες 'παιδιά πλακώστε με όλοι'. Δεν με πείραξε αυτό. Το ήξερα τι θα τραβήξω. Στην Ελλάδα ζω από το 1974. Με στεναχώρησε όμως ότι παρεξηγήθηκαν οι προθέσεις μου ότι δήθεν ήθελα να γίνω υπουργός πολιτισμού, ήθελα τα αξιώματα. Κι όπως είδατε, όταν βγήκε η ΝΔ εγώ πάλι μπήκα στην γωνιά για έναν άλλον φοβερό, χιουμοριστικό λόγο: διότι οι νεοδημοκράτες ήθελαν να τα έχουν καλά με τους Αριστερούς κι εγώ τους έπεφτα πολύ δεξιός. Αυτή είναι η πραγματικότητα, αλλά από πριν ήξερα τι θα γινόταν. Αλλά δεν με νοιάζει. Δεν δίνω εγώ λογαριασμό σε κανέναν. Στον Θεό δίνω λογαριασμό. Εκεί λέω την αλήθεια μου και έχω το χρέος να λέω αυτά που πιστεύω».

ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ: ΜΑΣ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ Η ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗΣΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ!

«Το δομικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι τα έχουμε κάνει μουνί. Ουσιαστικά, ο ελληνικός λαός πληρώνει την εκδίκηση μιας απατημένης γυναίκας, που μέσω του γιου της εκδικείται τον λαό, ο οποίος χαιρέτισε έναν πρωθυπουργό που στην κοπέλα του έκανε ένα ευχάριστο σήμα να βγει από το αεροπλάνο. Αυτό πληρώνουμε».

Ακούστε στο video πώς χαρακτηρίζει τον Λευτέρη Παπαδόπουλο, τον Μανώλη Καψή και τον σχολιασμό του για τον Νίκο Χατζηνικολάου...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου