Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

MAΣΟΝΙΑ: ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

masoniaH “Ελεύθερη Ώρα” το σημερινό της πρωτοσέλιδο ρεπορτάζ της Σόνιας Μαυρίδου, αφιερώνεται στον εβραιοσιωνισ…τή Ντέϊβιντ Χάρις τον οποίο κατονομάζει ως τον άνθρωπο που ουσιαστικά κυβερνά την Ελλάδα. Είναι Πρόεδρος των Εβραίων της Αμερικής, της οργάνωσης AJC (American Jewish Comitee) .
Η εφημερίδα αναφέρει πώς εμφανίστηκε στη χώρα μας τον Νοέμβριο του 2011, λίγο πριν ο Γ. Παπανδρέου παραδώσει την εξουσία στον δοτό πρωθυπουργό Παπαδήμο. Την εποχή εκείνη, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η “Ε.Ω.”, συναντήθηκε ο “Σαμαράς-Μπεναχίμ” με τον Ντέϊβιντ Χάρις της ΑJC.
Ήταν το διάστημα που ακόμη ο Σαμαρά τό’παιζε αντιμνημονιακός, φωνάζοντας ότι αν γίνει Πρωθυπουργός θα διώξει την τρόικα! Αμέσως μετά την συνάντηση με τον Ντέϊβιντ Χάρις ο Σαμαράς άλλαξε στάση κι έγινε ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ!
Τότε λοιπόν, σύμφωνα πάντα με την “Ε.Ω.” οι σιωνιστές είπαν στον Παπανδρέου να φύγει από την εξουσία και την κυβέρνηση ανέλαβαν οι ILLUMINATI του τραπεζίτη Παπαδήμου. Μια κυβέρνηση η οποία μετά από λίγους μήνες ψήφισε το PSI, το δήθεν “κούρεμα” του δημόσιου χρέους το οποίο ουσιαστικά πρόσθεσε νέα δανεικά και δεσμά την ήδη σκλαβωμένη χώρα!
Το επόμενο διάστημα, με εντολές του Ντέϊβιντ Χάρις και της AJC έφυγαν από το κόμμα Καρατζαφέρη οι δύο ακροδεξιοί Άδωνις και Μάκης οι οποίοι πήγαν στη ΝΔ.
Εκεί όμως που ο Ντέϊβιτν Χάρις είχε καθοριστική παρέμβαση στα ελληνικά πράγματα ήταν στην διάλυση-φυκάκιση της Χρυσής Αυγής. Όπως γράφει η “Ε.Ω.”, τον Σεπτέμβριο του 2013 η Χρυσή Αυγή ήταν δεύτερο κόμμα, μπροστά από τη ΝΔ. “Τότε βάλανε τον Δένδια να συλλάβει το Νίκο Μιχαλολιάκο και άλλους ηγετικούς παράγοντες της Χ.Α.” με αστείες κατηγορίες, σημειώνει χαρακτηριστικά η εφημερίδα.
Η δημοσιογράφος Σόνια Μαυρίδου επισημαίνει: “Ο Ντέϊβιντ Χάρις, ο ΥΠΕΡΣΙΩΝΙΣΤΗΣ που ΜΑΣ μισεί θανάσιμα, προσπαθεί να βγάλει εκτός νόμου την Χ.Α.”.
Επίσης, ή “Ε.Ω.” εμπλέκει την δράση του Ντέϊβιντ Χάρις και στις υποθέσεις των περφερειακών-δημοτικών εκλογών με απώτερο σκοπό να περιέλθει στονέλεγχο των Εβραίων η Κεντρική Μακεδονίας.
“Τι λέει ο…Ντέϊβιντ Χάρις; Να μην κατέβει ο Τζιτζικώτας για περιφερειάρχης γιατί ειναι …φιλοχρυσαυγίτης. Να μην κατέβει ούτε ο Καρυπίδης για περιφερειάρχης γιατί μίλησε για εβραιϊκή ΝΕΡΙΤ!!
Να μην κατέβει η Χρυσή Αυγή στις εκλογές γιατί είναι “αντισημίτες” και “ναζιστές”. Γιατί δείχνει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον ο Ντέϊβιντ Χάρις για την Κεντρική Μακεονία ειδικά;”, αναρωτιέται με νόημα η εφημερίδα για να καταλήξει στο εξής εκπληκτικό: “Μήπως για να κάνουνε οι σιωνιστές το σχέδιο BULGRAVIA …όπου θα πάρουνε την Ελλάδα μας, την Κεντρική Μακεδονία και θα φτιάξουνε νέο φιλοεβραϊκό κράτος με Βουλγαρία, Σκόπια κ.λ.π.;”.

makeleio.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΔΙΟΔΙΑ, ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ. ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ-ΝΟΥΜΕΡΑ

lefta-kausimaΟι άνθρωποι της Δικαιοσύνης στην χωρα μας αν θελαν θα λεγανε την αλήθεια στον ελληνικο λαο …και θα βγαζαν τα διόδια παράνομα και καταστροφικά για τον τοπο, γιατι πολυ απλά ο ελληνικος λαος ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ τους δρόμους (που ουτε καν εχουν ολοκληρωθει):με ενα σωρό φόρους, τοσα χρόνια τελη κυκλοφοριας (τα ακριβότερα παγκοσμίως), τοσα χρονια πληρωνει ενα σωρο διοδια καθε 20 χιλιομετρα δρομο που διανυει (επισης ειναι οι ακριβοτερες τιμες διοδίων παγκοσμίως, αν και ειναι ελαχιστες οι χώρες που εχουν διόδια), και τελος, ειμαστε η μοναδικη χωρα παγκοσμίως που οι εργολάβοι ΠΡΟΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ τα ΔΙΟΔΙΑ για καμιά δεκαριά χρόνια χωρίς ούτε καν να διαβεβαιώνουν ότι θα ολοκληρώσουν το έργο που έχουν αναλάβει.
Ετσι κερδίζουν Εργολαβοι-Τράπεζες δισεκατομμύρια απ το υστέρημα σας.
Στις υπόλοιπες χώρες του κοσμου που δεν υπάρχουν διόδια υπάρχουν τέλη κυκλοφοριας πολυ φθηνα, και αντιστροφα, εαν δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας υπαρχουν διόδια με ελάχιστα ποσα! Στην Ελλάδα με τους χαμηλότερους μισθούς πανΕυρωπαικά και με τους υψηλότερους φόρους παγκοσμίως έχουμε και τελη κυκλοφορίας πανάκριβα και διόδια πανάκριβα…
Και επισης ξεχνάμε το βασικο. Αποτελειώνουν και την πρωτογενη παραγωγη μας αλλα και το εμποριο στην χωρα… Καθως και τα μαγαζια… Δηλαδή, ο έμπορος θα αγορασει φθηνοτερα (απ οτι τις προηγούμενες χρονιες) την παραγωγη του αγροτη.
Ο αγρότης θα τα πουλησει σε λιγότερη τιμή (καταστροφή του πρωτογενή τομέα), ο έμπορος θα πρεπει να πληρώσει ενα σωρο διοδια για να τα μεταφερει (π.χ. απο Μακεδονια σε Αθηνα) τα προιόντα. Και θα καταληξουν στα μαγαζια και στα ραφια των σουπερ μαρκετ οπου θα πωλούντε πανακριβα τα προιόντα… Μην ξεχναμε και τα καυσιμα που επισης ειμαστε η πιο ακριβη χωρα σε καυσιμα (1,50 το πετρελαιο κινησης και 1,70 η τιμη της βενζινης).
Λοιπόν, μειώσεις στα διοδια μην περιμένετε Ελληνίδες και Έλληνες.. Ουτε στα τελη κυκλοφοριας, ουτε στην βενζινη, που ειναι παγκοσμιως τα υψηλοτερα και συνεχώς αυξανονται… Τα ΜΜΕ σιωπούν ή το αναφέρουν 1-2 μερες και ξαφνικα το ξεχνανε…
Κλειστείτε στο σπιτάκι σας στο καναπε σας και μην κυκλοφορείτε πολυ, μην σκέφτεστε πολυ, μην οργανώνεστε, μην διαμαρτύρεστε, μην διαδηλώνετε… Αυτός ειναι ο στοχος τους, αυτο θελουν να πετυχουν οι κυβερνωντες της χωρας μας και η Ε.Ε. και οπως βλεπετε το καταφέρνουν καλα…

makeleio
Διαβάστε περισσότερα » »

Εφτά “κρυφά” επιδόματα που μπορείτε να διεκδικήσετε

epidomaΕπτά άγνωστα επιδόματα που χορηγούνται εφάπαξ ή μηνιαίως και φτάνουν έως και τα 700 ευρώ αναμένουν τους δικαιούχους στα συρτάρια.
Σύμφωνα με δημοσίευμα, πρόκειται για παροχές του ΟΑΕΔ και των ΟΤΑ που ελάχιστοι γνωρίζουν και αφορά -μεταξύ άλλων- δικαιούχους άνεργους μετά τη λήξη της επιδότησης, νέους, αλλά και εργαζόμενους που η εταιρία τους βρίσκεται σε πτώχευση.
Αναλυτικά:
ΟΑΕΔ
Τρίμηνη επιδότηση ανέργων: Πρόκειται για ένα από τα πιο σημαντικά και «επίκαιρα» βοηθήματα που χορηγεί ο ΟΑΕΔ. Απευθύνεται σε ανέργους οι οποίοι δεν δικαιούνται ένταξη στην τακτική επιδότηση. Το ύψος του βοηθήματος ανέρχεται σε 216 ευρώ και καταβάλλεται κάθε τρεις μήνες (συνολικά 648 ευρώ το χρόνο).
Βοήθημα μετά τη λήξη της επιδότησης: Όσοι παραμένουν άνεργοι για ένα μήνα μετά τη λήξη της τακτικής επιδότησης ανεργίας δικαιούνται ειδικό βοήθημα εφάπαξ 187 ευρώ. Τα ετήσια οικογενειακά εισοδήματα του δικαιούχου δεν πρέπει να υπερβαίνουν το ποσό των 9.977 ευρώ.
Οικογενειακό επίδομα για όλους
Ο ΟΑΕΔ προσφέρει οικογενειακό επίδομα ακόμα και σε εργαζομένους των οποίων η κλαδική σύμβαση δεν το προβλέπει. Πρόκειται για το ΔΛΟΕΜ, το οποίο δίνει 98 ευρώ για ένα παιδί, 295 για δύο παιδιά και περίπου 700 ευρώ για τρία παιδιά. Χορηγείται εφάπαξ.
Παροχή λόγω αφερεγγυότητας του εργοδότη: Πληρωμή μισθών που αντιστοιχούν σε τρία μηνιάτικα. Απευθύνεται σε εργαζομένους με σύμβαση ή σχέση εξαρτημένης εργασίας, των οποίων οι εταιρίες βρίσκονται σε πτώχευση ή εκκαθάριση.
Επίδομα σε νέους 20-29 ετών: Οι απόφοιτοι λυκείου, πανεπιστημίου και ΤΕΙ, εφόσον παραμένουν άνεργοι εγγεγραμμένοι στα μητρώα του ΟΑΕΔ για έναν χρόνο, δικαιούνται μηνιαίο επίδομα 73,37 ευρώ. Χορηγείται για πέντε μήνες. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν και όσοι εκπλήρωσαν μόλις τη στρατιωτική θητεία τους.
ΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ
Επίδομα Ένδειας: Θα χορηγείται από όλους τους ΟΤΑ αλλά το ύψος του επιδόματος και οι προϋποθέσεις συμμετοχής δεν έχουν καθοριστεί ακόμα. Σύμφωνα με πληροφορίες θα χορηγείται εφάπαξ.
Επίδομα ορεινών και μειονεκτικών περιοχών: Δικαιούχοι είναι φτωχές οικογένειες με ετήσιο εισόδημα έως τα 4.700 ευρώ. Ανέρχεται στα 600 ευρώ για όσους έχουν ετήσιο εισόδημα έως 3.000 ευρώ ή στα 300 ευρώ για εισοδήματα από 3.000 έως 4.700 ευρώ ετησίως. Χορηγείται εφάπαξ μετά την 1η Σεπτεμβρίου κάθε ημερολογιακού έτους και αφορά μόνο όσους έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον δύο έτη διαμονής στις περιοχές αυτές. Σημειώνεται ότι στους δικαιούχους της ενίσχυσης περιλαμβάνονται και οι μονογονεϊκές οικογένειες.

makeleio
Διαβάστε περισσότερα » »

Με GPS τα αυτοκίνητα από το 2015

ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Aκούγονται διάφορα περί GPS στα αυτοκίνητα, και κανείς δεν έθιξε, μα ούτε ένας στα ΜΜΕ ότι μέσω αυτής της συσκευής θα παρακολουθούνται όλοι οι πολίτες. Πάντως θα δέιτε ότι ούτε οικονομικα΄συμφέρει. Σ επολλές περιπτώσεις το κόστος σχεδόν τριπλασιάζεται, και αυτό σμβάίνει στα πιο μικρά αυτοκίνητα δηλαδή των φτωχών. Οι άνθρωποι είναι θεομπαίχτες. Από το 2015 αναμένεται να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για τα ΙΧ και θα γίνεται με βάσει την ετήσια χιλιομετρική απόσταση που διανύει ο κάτοχος του ΙΧ, όπως λειτουργεί το «Ολλανδικό μοντέλο». Αυτό φαίνεται πως είναι και το επικρατέστερο από τα σενάρια που εξετάζει η κυβέρνηση.
Το συγκεκριμένο σύστημα προβλέπει την τοποθέτηση στα ΙΧ ειδικής συσκευής GPS που καταγράφει τις χιλιομετρικές αποστάσεις. Στη συνέχεια ο υπολογισμός των τελών προκύπτει με το γινόμενο των ετήσιων χιλιόμετρων και του συντελεστή 0,03. Δηλαδή ετήσια διανυθέντα χλμ. επί 0,03 ευρώ.
Αν και το σενάριο έχει ένα σημαντικό αγκάθι, αυτού του κόστους των συσκευών GPS, εάν όμως ισχύσει θα επιφέρει σημαντικές αυξήσεις στα μικρομεσαίου κυβισμού ΙΧ προς όφελος των μεγάλων σε κυβισμό.
To caranddriver λαμβάνοντας υπόψη ένα ιδιαίτερα συντηρητικό σενάριο, αυτό των 10.000 διανυθέντων χλμ. κατά μέσο όρο (στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 15.000χλμ./έτος) και κάνοντας έναν απλό υπολογισμό (βλέπε σχετικό πίνακα) παρατηρούμε ότι τα μικρού κυβισμού ΙΧ επιβαρύνονται σημαντικά, ακόμη και με υπερδιπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας.
ΠΗΓΗ: caranddriver.gr
 
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Διαβάστε περισσότερα » »