Κυριακή, 12 Ιουνίου 2011

Οι εθνοπροδότες σκάβουν λαγούμια για να την κοπανήσουν

Διαβάστε περισσότερα » »

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ: Πρόκληση τεχνητής βροχής από ρώσικη εταιρεία

 

Μέθοδο πρόκλησης τεχνητής βροχής παρουσίασε σήμερα ρωσική εταιρεία σε ιθύνοντες του Τμήματος Αναπτύξεως Υδάτων και της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας Κύπρου:
«Με μικρά αεροπλάνα βομβαρδίζονται τα νέφη με ιωδιούχο άργυρο, δημιουργώντας σταγόνες. Οι ειδικοί επιλέγουν ποιά νέφη πρέπει να βομβαρδιστούν, επιλέγουν τις γομμώσεις των βλημάτων και όπως δηλώνουν, μια ώρα μετά, αρχίζει βροχή μεγάλης έντασης», δήλωσε ο διευθυντής του Τμήματος Ανάπτυξης Υδάτων Κύπρου, Σοφοκλής Αλετράρης.


Σύμφωνα με τον Σ. Αλετράρη, σε δηλώσεις του οι οποίες και φιλοξενήθηκαν στην ηλεκτρονική έκδοση της Ελευθεροτυπίας στις 23 Νοεμβρίου 2010 οι ειδικοί της εταιρείας παρουσίασαν περιπτώσεις άλλων χωρών, στις οποίες εργάστηκαν και προκάλεσαν βροχή. Συγκεκριμένα, ανέφερε, την Κύπρο ενδιαφέρει το παράδειγμα της Συρίας, που έχει το ίδιο κλίμα και όπου επιτεύχθηκε ετήσια αύξηση της βροχόπτωσης μέχρι 17%.


Η εταιρεία παρουσίασε επίσης στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία η μέθοδος δεν προκαλεί περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Ωστόσο , το Τμήμα Αναπτύξεως Υδάτων, θα μελετήσει περισσότερο αυτό το ζήτημα, είπε ο Σ. Αλετράρης.
Δεν χρειάζεται πια να χορεύει κανείς γύρω από μια φωτιά για να εξευμενίσει το θεό της βροχής.
Στον 21ο αιώνα, οι βροχοποιοί δεν είναι πια μάγοι, αλλά φυσικοί. Μια ομάδα ευρωπαίων φυσικών παρουσίασαν μια καινοτομική τεχνολογία, η οποία με τη βοήθεια λέιζερ που «στοχεύουν» τον ουρανό, μπορεί να «πυροδοτήσει» το σχηματισμό νεφών και τη δημιουργία σταγόνων νερού μέσα σε αυτά, μια τεχνική που, όταν τελειοποιηθεί, θα είναι σε θέση να προκαλεί βροχή κατά παραγγελία σε οποιαδήποτε περιοχή.

Η ανακάλυψη, που παρουσιάστηκε στο περιοδικό «Nature Photonics», έγινε από ελβετούς, γερμανούς καιγάλλους ερευνητές υπό τον οπτικό φυσικό Τζερόμ Κασπαριάν του πανεπιστημίου της Γενεύης, σύμφωνα με το «Nature» και το «New Scientist».
Εδώ και τουλάχιστον 50 χρόνια, οι προσπάθειες των επιστημόνων για τη δημιουργία τεχνητής βροχής έχουν επικεντρωθεί στη δημιουργία νεφών μέσω του διασκορπισμού στο αέρα μικροσκοπικών σωματιδίων ιωδιούχου αργύρου, τα οποία αποσκοπούν στο να δράσουν ως «πυρήνες συμπύκνωσης» γύρω από τους οποίους μπορεί να αναπτυχθούν σταγόνες βροχής. Μέχρι στιγμής, δεν έχει αποδειχθεί ότι η αυτή η μέθοδος είναι αποτελεσματική, ενώ εγείρει ανησυχίες για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν τα σωματίδια ιωδιούχου αργύρου για το περιβάλλον.
Ο Κασπαριάν και οι συνεργάτες του αναζήτησαν μια εναλλακτική τεχνική πιο φιλική προς το περιβάλλον.
Στέλνοντας στον αέρα μια ακτίνα λέιζερ, αποτελούμενη από βραχείς παλμούς, προκαλούν ιονισμό των μορίων αζώτου και οξυγόνου, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο πλάσμα ιονισμένων μορίων, τα οποία, στη συνέχεια, δρουν ως φυσικοί «πυρήνες συμπύκνωσης» για τις σταγόνες βροχής. Κάθε παλμός του λέιζερ αναπτύσσει ενέργεια 220 χιλιοστών του Τζάουλ μέσα σε μόλις 60 femtoseconds (κάθε femtosecond αντιστοιχεί στο ένα εκατομμυριοστό του ενός δισεκατομμυριοστού του δευτερολέπτου), μια ένταση που ισοδυναμεί με την ενέργεια 1.000 εργοστασίων παραγωγής ηλεκτρισμού, σύμφωνα με τον Κασπαριάν.
Οι ερευνητές δοκίμασαν την μέθοδό τους αρχικά στο εργαστήριο, όπου πέτυχαν να δημιουργήσουν μικρά νέφη και μικροσκοπικές σταγόνες βροχής με διάμετρο 80 μικρομέτρων η κάθε μια. Στη συνέχεια έκαναν ανάλογες δοκιμές σε εξωτερικό χώρο, πάνω από τον φθινοπωρινό ουρανό του Βερολίνου, όπου και κατόρθωσαν να δημιουργήσουν αδιόρατα σύννεφα με μικρές σταγόνες βροχής.
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν την υψηλής ενέργειας φορητή συσκευή εκπομπής λέιζερ «Teramobile», που οι ίδιοι δημιούργησαν, σε διαφορετικές νύχτες και με διαφορετικές συνθήκες υγρασίας και παρατήρησαν ότι, όταν η υγρασία ήταν υψηλή στην ατμόσφαιρα (αλλά όχι όταν ήταν χαμηλή), όντως πέτυχαν να δημιουργήσουν σταγόνες βροχής σε νέφη. Το λέιζερ στόχευε σε ύψος μόλις 60 μέτρων και το αποτέλεσμα (συμπύκνωση σταγόνων στην ατμόσφαιρα) δεν ήταν ορατό με γυμνό μάτι αλλά επιβεβαιώθηκε με άλλα επιστημονικά όργανα.
Είναι η πρώτη φορά που ένα λέιζερ έχει χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί τεχνητή βροχή.
Όμως η πολλά υποσχόμενη τεχνική βρίσκεται ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο.«Προς το παρόν μπορούμε να δημιουργήσουμε συμπύκνωση μόνο κατά μήκος του καναλιού του λέιζερ, συνεπώς δεν μπορούμε να φτιάξουμε βροχή αύριο κιόλας», δήλωσε ο Κασπαριάν, ο οποίος ήδη προσπαθεί με τους συνεργάτες του να διευρύνει την περιοχή της συμπύκνωσης (δηλαδή της δημιουργίας σταγόνων τεχνητής βροχής), σαρώνοντας με το λέιζερ μεγάλες περιοχές του ουρανού. Οι ερευνητές προσπαθούν να βρουν το άριστο μήκος κύματος του λέιζερ, τη σωστή εστίαση και την άριστη διάρκεια του κάθε παλμού που εκπέμπεται.
Σύμφωνα με τον φυσικό της ατμόσφαιρας Τόμας Λάισνερ του γερμανικού Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καρλσρούης, ακόμα και αν τελικά δεν καταστεί εφικτό να δημιουργηθεί τεχνητή βροχή κατά παραγγελία, η νέα τεχνολογία μπορεί να αξιοποιηθεί στην μετεωρολογία για να προβλέπει την πιθανότητα μελλοντικής βροχής.

«Τεχνητή βροχή»  ξεπλένει το Πεκίνο μετά τις αμμοθύελλες
Κινέζοι επιστήμονες κατάφεραν να προκαλέσουν τεχνητή έντονη βροχόπτωση για να ξεπλύνουν τις τεράστιες ποσότητες άμμου από την έρημο Γκόμπι που είχαν καλύψει τις τελευταίες εβδομάδες την κινεζική πρωτεύουσα, μεταδίδει το κρατικό πρακτορείο Νέα Κίνα.
Όπως αναμεταδίδει το Reuters, η Υπηρεσία Τροποποίησης Καιρού του Πεκίνου πραγματοποίησε την Πέμπτη βομβαρδισμό των νεφών με ουσίες που θεωρητικά επιταχύνουν το σχηματισμό σταγονιδίων βροχής στα νέφη.
«Συνολικά κάηκαν 163 ράβδοι σαν τσιγάρα που περιείχαν ιωδιούχο άργυρο και επτά πύραυλοι εκτοξεύτηκαν σε επτά περιφέρειες της χώρας, με αποτέλεσμα να εκδηλωθεί η εντονότερη βροχόπτωση στο Πεκίνο για αυτή την άνοιξη» αναφέρει το κινεζικό πρακτορείο.
Αν και η μέθοδος είναι αμφιλεγόμενη, με τους περισσότερους επιστήμονες να αμφισβητούν την αποτελεσματικότητά της, η Κίνα συχνά βομβαρδίζει τα σύννεφα για να σταματήσει την ξηρασία στον άνυδρο βορρά.
Κινέζοι επιστήμονες προκάλεσαν τεχνητή βροχή
Το πείραμα έγινε για να καθαρίσει η ατμόσφαιρα εν όψει των εορτασμών της ίδρυσης της Λαϊκής Δημοκρατίας της ΚίναςΤο μεγαλύτερο επίτευγμά τους έφεραν εις πέρας Κινέζοι επιστήμονες που ειδικεύονται στον έλεγχο των καιρικών συνθηκών . Συγκεκριμένα κατάφεραν να προκαλέσουν τεχνητή βροχή στο Πεκίνο εμπλουτίζοντας με χημικές ουσίες τα σύννεφα, σύμφωνα με το κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα.
Όπως μεταδόθηκε, το πείραμα πραγματοποιήθηκε για τον καθαρισμό της ατμόσφαιρας, αφού το νέφος, η ομίχλη και πυκνά σύννεφα απειλούσαν τους εορτασμούς και κυρίως τις επιδείξεις της αεροπορίας κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής παρέλασης για τον εορτασμό των 60 ετών από την ίδρυση της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας.
Στη διάρκεια της νύχτας, σύμφωνα με το πρακτορείο, δεκαοκτώ αεροπλάνα και 48 κινητές μονάδες του στρατού, συνεργάστηκαν με ιδιώτες στο Πεκίνο για να εμπλουτίσουν τα σύννεφα με ιωδιούχο άργυρο και ξηρό πάγο, ο οποίος είναι παγωμένο διοξείδιο του άνθρακα, προκαλώντας βροχή και καθαρίζοντας έτσι την ατμόσφαιρα.

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΡ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΕΧΝΗΤΗ ΒΡΟΧΗ
Το ξέρατε ότι δημιούργησαν βροχή στο Κατάρ; Ναι καλά διαβάσατε. Επιστήμονες από το Κατάρ, κατάφεραν να σχηματίσουν σύννεφα και να προκαλέσουν βροχή, έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν τον καύσωνα που έπληξε το 2010 το Κατάρ.
Το κατάφεραν, στέλνοντας αρνητικά ιόντα στον ουρανό που βοήθησαν στο σχηματισμό σύννεφων που προκαλούσαν βροχή.
Και δεν το έκαναν μόνο μία φορά αλλά πάνω από 100!
Βέβαια αυτό δεν είναι κάτι νέο, καθώς οι Κινέζοι έκαναν ακριβώς το αντίθετο το 2008 με τους ολυμπιακούς αγώνες. Αυτοί έστειλαν θετικά ιόντα έτσι ώστε να αποτρέψουν την πιθανότητα βροχής.
Όσο τρομακτικό και αν ακούγεται, οι άνθρωποι έχουν καταφέρει να ελέγχουν τον καιρό. Κάθε ανακάλυψη φυσικά έχει και την καλή και την κακή της πλευρά. Μία τέτοια ανακάλυψη θα μπορούσε να βοηθήσει τους αγρότες σε περιοχές που δεν βρέχει πολύ, αλλά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και επιθετικά πλημμυρίζοντας μία εχθρική χώρα.
Σκεφτείτε να μπορούσαν να ελέγξουν τον σεισμό, τσουνάμι, ανεμοστρόβιλους κτλ. Δεν είναι να παίζεις με αυτά τα πράγματα γιατί αργά ή γρήγορα η φύση εκδικείται…
Διαβάστε περισσότερα » »

Παράξενα

Το stonehenge στην Αγγλία, παλαιές φωτογραφίες αποκατάστασης του μνημείου, ή ένα βλοσυρό ψέμα;





Περίεργα κτίσματα μιάς προκατακλυσμιαίας εποχής, ποίοι είχαν τέτοιου είδους τεχνολογία και χρησιμοποιούσαν "λειωμένο μέταλο" αντί τσιμέντου για το κτίσημο τους;




Ένα παράξενο βίντεο: Το διαστημόπλοιο τού Ρόσγουελ με Ελληνική γραφή; (ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ)



Ο Ναός του Ποσειδώνα στην Συρία. Τι τεχνολογία υπήρχε εκείνη την εποχή που χρησιμοποιήθηκε για την οικοδομή του; Διακρίνουμε στις φωτογραφίες το τεράστειο και ακατανόητο μέγεθος του Ναού!



Το Stargate: Έχει τίποτε να κάνει με κάτι το αληθινό, η πρόκειται για φαντασία;
Μιά Φωτογραφία που θα σας βάλει σε σκέψη!



Σελήνη - αλήθεια η ψέματα;




Υπάρχει ζωή στον Άρη;



Crop circles









Μέανδροι!





Σκελετοί γιγάντων στην Αργολίδα;




                                                                                                      










Κίνα: Βίδα σε πέτρα απ' το διάστημα;


Πέτρινο διαστημόπλοιο απο μια εποχή π.Χ.
Βλέπουμε καθαρά τις ρουκέτες στο πίσω μέρος, όπως και τον αστροναύτη που του λείπει το κεφάλι!
Υπήρχαν διαστημόπλοια εκείνη την εποχή;


Αεροπλάνο που βρέθηκε μέσα σε πυραμίδα στην Αίγυπτο, τουλάχιστον του 1000 π.Χ.


Προκατακλυσμιαία Ελληνικά κτίσματα, η πετρώματα που έχουν υποστεί διάβρωση;




Διαβάστε περισσότερα » »

Nέοι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία

Η «Αττικές Διαδρομές» ΑΕ, δηλαδή η εταιρεία που λειτουργεί την Αττική Οδό, ανεδείχθη μειοδότης σε διαγωνισμό της Εγνατίας Οδού για την λειτουργία πέντε προσωρινών, συμβατικών σταθμών διοδίων στον μεγαλύτερο αυτοκινητόδρομο της χώρας.
Πρόκειται, ωστόσο, για διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε με τη διαδικασία του κατεπείγοντος και όχι για τον «μεγάλο» διαγωνισμό της λειτουργίας συμβατικών σταθμών διοδίων για την επόμενη διετία, ο οποίος έχει πραγματοποιηθεί εδώ και καιρό, όμως οι φάκελοι των προσφορών δεν έχουν ακόμη ανοίξει από την εταιρεία. Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, προϋπολογισμού 14 εκατ. ευρώ, συμμετείχαν με προσφορές τέσσερις εταιρίες: Οι Αττικές Διαδρομές, η ΕΝΕΤ, η G4S και η ΑΕΓΕΚ. Όμως, η Εγνατία Οδός επέλεξε να κάνει άλλον διαγωνισμό με ταχείες διαδικασίες, αποτεινόμενη στις τέσσερις εταιρίες, προκειμένου να λειτουργήσει πέντε σταθμούς διοδίων για μόλις 2,5 μήνες.
Όπως αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας την Τετάρτη, οι Αττικές Διαδρομές πήραν τους πέντε μικρούς διαγωνισμούς με έκπτωση από 21,20% έως 35,10% και αναλαμβάνουν την λειτουργία των σταθμών διοδίων Ιάσμου, Πολυμύλου, Μαλακασίου, Τύριας και Ανάληψης. Αθροιστικά, ο προϋπολογισμός των πέντε μίνι - διαγωνισμών έφτανε τις 950.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), όμως οι Αττικές Διαδρομές πήραν το έργο με αθροιστική προσφορά 676.400 ευρώ.

Ωστόσο, η επιλογή του αναδόχου είναι προσωρινού χαρακτήρα, καθώς η σύμβαση θα λήξει με το πέρας του καλοκαιριού. Τότε, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι θα έχει προχωρήσει ο «μεγάλος» διαγωνισμός για τους συμβατικούς σταθμούς διοδίων, ενώ στο βάθος θα «τρέχει» και άλλος διαγωνισμός για την εγκατάσταση των πλέον σύγχρονων ηλεκτρονικών διοδίων στην Ευρώπη.
Ηλεκτρονικά διόδια
Ο διαγωνισμός για τα ηλεκτρονικά διόδια της Εγνατίας Οδού αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, προσωρινή λειτουργία και συντήρηση του συστήματος ηλεκτρονικών διοδίων απρόσκοπτης διέλευσης από πολλαπλές λωρίδες κυκλοφορίας.
Επίσης, προβλέπει παράδοση του συστήματος με το «κλειδί στο χέρι» και περιλαμβάνει την χρήση τεχνολογίας μικροκυμάτων, αυτόματης αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και πομποδεκτών, καθώς και εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών στο δίκτυο κορμού της Εγνατίας. Σύμφωνα με την προκήρυξη, το έργο εξετάζεται να ενταχθεί και στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση».
Στο έργο προβλέπεται η εγκατάσταση 35 πλήρως αυτόματων σταθμών ανά κατεύθυνση. Έτσι, οι χρήστες θα χρεώνονται κατ' αναλογία με την απόσταση που διανύουν, δεν θα χρειάζεται να ελαττώνουν ταχύτητα, ούτε θα δημιουργούνται ουρές, δεν θα απαιτούνται καν θαλαμίσκοι διοδίων, ενώ θα πρόκειται για ένα σύστημα επεκτάσιμο, που θα μπορεί να «κουμπώσει» και με άλλους αυτοκινητοδρόμους. Άλλωστε, αποτελεί νομική υποχρέωση της χώρας να έχει εφαρμόσει το «τηλεδιόδιο» μέσα στην επόμενη διετία. Πάντως, η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος αναμένεται εννέα μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης από την κοινοπραξία που θα αναδειχθεί.
Μεγάλο το βάρος συντήρησης
Η Εγνατία Οδός χρειάζεται περίπου 70 εκατ. ευρώ κατ' έτος για την συντήρηση του δρόμου, ποσό που μέχρι σήμερα συγκεντρώνεται μέσω τραπεζικού δανεισμού. Η δημόσια εταιρία αναμένει έσοδα 70 έως 90 εκατ. ευρώ για τα πρώτα χρόνια - με τα συμβατικά διόδια - και περίπου 150 εκατ. ευρώ από το 2015 κι έπειτα. Παρόλο που η εγκατάσταση διοδίων στην Εγνατία είχε εξαγγελθεί πολλές φορές, λόγω άβελτηρίας και πολιτικού κόστους, διόδια δεν έμπαιναν, με αποτέλεσμα ο δρόμος να στερείται εσόδων, το δε οδόστρωμα να υφίσταται βαριές τριβές από τα φορτηγά. Επίσης, λόγω της μη εγκατάστασης διοδίων η Ευρωπαϊκή Ένωση, που χρηματοδότησε το έργο, είχε απειλήσει με ανάκτηση 3 δις. ευρώ!

Βελτίωση της οδικής ασφάλειας
Η Εγνατία Οδός ΑΕ, η οποία έχει αναλάβει ρόλο - ομπρέλα στα περιφερειακά οδικά έργα, «τρέχει» αυτό το διάστημα διαγωνισμούς για μελέτες επέμβασης και βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Υποδομών σκοπεύει να επενδύσει έως και 500 εκατ. ευρώ στα επόμενα χρόνια για ν βελτιώσει την κατάσταση του δευτερεύοντος οδικού δικτύου της χώρας, το οποίο πάσχει από πολλές απόψεις.
Ανέγερση προσωρινού νέου σταθμού
Η Εγνατία Οδός ανακοίνωσε ότι από την Τρίτη 14 Ιουνίου έως το Σάββατο 25 Ιουνίου θα εκτελούνται εργασίες για την κατασκευή νησίδων στον υπό κατασκευή σταθμό διοδίων Ανάληψη του Λαγκαδά.
Έτσι, για 11 ημέρες η κυκλοφορία θα διεξάγεται σε μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Η εταιρεία κάνει έκκληση στους οδηγούς να ακολουθούν την υφιστάμενη εργοταξιακή σήμανση και να διέρχονται με ιδιαίτερη προσοχή από την περιοχή κατασκευής των εργασιών. 
Διαβάστε περισσότερα » »

Να πως μπορεί να μηδενιστεί το Ελληνικό χρέος!

Update με απόψεις...
(Πρόταση συντάκτη του taxalia)

1. Για κάθε Έλληνα εκδίδεται αυτόματα μία χαμηλότοκη πιστωτική κάρτα με όριο από 3000€ εώς 50000€ (με εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, τεκμήρια και πόθεν έσχες). Γίνεται αυτόματη υποχρεωτική ανάληψη μέχρι το πιστωτικό όριο του καθένα υπέρ εταιρίας του Δημοσίου (π.χ. την ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ Α.Ε.).

2. Με τα χρήματα αυτά... η εταιρία επαναγοράζει (φθηνά το χρέος μας)

3. Ο κάθε πολίτης κάθε μήνα πληρώνει την ελάχιστη καταβολή (ή παραπάνω αν θέλει)

4. Το δημόσιο κάνει διανομή εκτάσεις και δίνει πίσω με την μορφή ανταλλάγματος παραθαλάσσια ή γενικά προνομιούχα οικόπεδα στον κόσμο, τα όποια δίνουν με την σειρά τους νέα πνοή στην κατασκευή (νέα έργα, δρόμοι, οικοδομές, υδρεύσεις κλπ).
Η σε μετοχές από ΔΕΚΟ και δημόσια περιουσία που πρόκειται να εκποιήσει η κυβέρνηση (συγνώμη Γιώργο, αξιοποιήσει εννοούσα)

Οπότε η οικονομία ξαναπαίρνει μπροστά και ξεμπερδεύουμε…
(στο μεταξύ έχουμε βάλει μυαλό, κάνουμε όμορφα τις μεταρυθμίσεις και επενδύουμε σε πραγματικές επενδύσεις και όχι πράσινες αρλούμπες. Κάνουμε τους αγρότες ξανά παραγωγικούς και όχι παραγωγούς ρεύματος. Δίνουμε έμφαση στον τουρισμό και τις υπηρεσίες εκπαίδευσης κλπ….)

5. Το νομικό τμήμα της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ Α.Ε. κάνει λογιστικό έλεγχο και ενημερώνει τον ελληνικό λαό με λεπτομέρειες για το πώς δημιουργήθηκε το ελληνικό χρέος που καλούμαστε να πληρώσουμε. Η εισαγγελία αναλαμβάνει το έργο της από εκεί και πέρα και η δικαιοσύνη κατάσχει περιουσίες και στέλνει φυλακή όλους τους εμπλεκόμενους(πολιτικούς και μή).

όχι να την βγάλουν λάδι πάλι τα λαμόγια...
Διαβάστε περισσότερα » »

Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΟ 20 Video

 

Η τελευταία επίσημη επανδρωμένη αποστολή στο φεγγάρι έγινε το 1972 και ηταν η απολλο 17.
Η πραγματικά τελευταία αποστολή έγινε το 1976 και ήταν η απολλο 20.
Ρωσοι και Αμερικάνοι συνεργάστηκαν για να εξερευνήσουν τα συντρίμια ενος τεράστιου διαστημοπλοίου στην σκοτεινη πλευρα της Σελήνης.
Ενας από τους αστροναύτες αναρτησε στο διαδίκτυο μερικά από τα βιντεο της αποστολής.
Αυτά θα δείτε στα 2 μερη της σειρας Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΟ 20
Είναι απίστευτα αλλά προσωπικά δίνω πολλές πιθανότητες στο να είναι και αληθινά!
--------------
Το πιο ενδιαφέρον σημείο τού βίντεο είναι στο Part 2, από το χρόνο 5.10 μέχρι τέλος, όπου δείχνει την νεκρή εξωγήινη πιλότο που βρήκαν μέσα στο κατεστραμμένο σκάφος της στη σελήνη, αλλά έχω βάλει ολόκληρο το βίντεο για να πληροφορηθείτε τα σχετικά.



Διαβάστε περισσότερα » »