Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Κοντογιώργης: Στη δημοκρατία ο πολίτης είναι κυρίαρχος και ο πολιτικός ακούει

Αφιερώστε τον χρόνο που απαιτείται για να ακούσετε τον καθ. Γ. Κοντογιώργη, σε αυτή την συνέντευξή του στο ιστολόγιο anti-ntp.net, και νομίζω πως δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας, ακόμα κι αν υπάρξουν σημεία διαφωνίας.



Στη δημοκρατία ο πολίτης είναι κυρίαρχος και ο πολιτικός ακούει.

Πως μπορεί η κοινωνία να αντισταθμίσει την δύναμη των αγορών μέσα στο κράτος; Οχι πια με τους παραδοσιακούς τρόπους, πορείες και απεργίες. Οι πολιτικοί και οι αγορές που τους έχουν σε ομηρία, γράφουν την κοινωνία στα παλιά τους τα παπούτσια. Ολη η συζήτηση που κάνουν έχει ως σκοπό της το συμφέρον των αγορών και όχι των κοινωνιών.

Η αριστερά έχει γίνει η ουρά του παγκόσμιου καπιταλισμού, και δεν έχει καμμία ιδεολογία και καμμία πρόταση, έξω από τα όρια του συστήματος. Δεν είναι ο φόβος του συστήματος η αριστερά.

Αυτό που φοβούνται οι πολιτικές εξουσίες και οι αγορές είναι η κοινωνία. Οσο η ανάσα της κοινωνίας πλησιάζει την πολιτική, ο φόβος τους αυξάνεται.

Η κοινωνία πρέπει να αξιώσει να αλλάξουν οι πολιτικές σχέσεις και όχι να παραμένει στον ιδιωτικό χώρο που είναι σήμερα.

Αν το σύστημα ήταν κατ’ ελάχιστον αντιπροσωπευτικό τότε οι κοινωνίες θα ήταν στον δημόσιο χώρο και όχι στον ιδιωτικό. Το σύστημα το κατέχει εξ ολοκλήρου το κράτος και αυτοί που έχουν την νομιμοποίηση να το διαχειρίζονται.

Είναι παντοδύναμες οι αγορές διότι το σύστημα το κατέχουν κάποιοι που έπρεπε να δουλεύουν για το συμφέρον της κοινωνίας, αλλά δουλεύουν για το συμφέρον των αγορών.

Πρέπει να δώσουμε βάθρο θεσμικό στην κοινωνία ώστε να ανακτήσει την συλλογικότητά της.

Η ελληνική κοινωνία, είναι πολιτικά υπεραναπτυγμένη και αντιπροσωπεύει μια (πολιτική;) κληρονομιά, την οποία είχε μέχρι και το τέλος της τουρκοκρατίας, η οποία είναι αναντίστοιχη προς το κράτος. Το κράτος αυτό, το δυτικό κράτος, δημιουργήθηκε για να βγάλει τις φεουδαλικές κοινωνίες της ευρώπης από την φεουδαρχία και να τις κάνει ελεύθερες. Η ελληνική κοινωνία δεν ήταν φεουδαλική. Ηταν κοινωνία δημοκρατική με την έννοια της αυτοκυβέρνησης (σσ. προφανώς αναφέρεται στον ελληνικό κοινοτισμό). Δημοκρατία είχαμε στα κοινά των ελλήνων που καταργήθηκαν με την συγκρότηση του κράτους. Οπισθοδρομήσαμε για να εξευρωπαϊστούμε. Το κράτος αυτό δημιουργήθηκε καταργώντας το σύστημα του ελληνισμού που του δημιουργούσε θεσμική συλλογικότητα. Δήμο.

Το κράτος αυτό ως προτεκτοράτο των δυνάμεων της ευρώπης είχε κάθε λόγο να μην θέλει την εθνική ολοκλήρωση. Δεν έβαλαν την ελληνική αστική τάξη (Θεσσαλονίκη, Σμύρνη, Τραπεζούντα) μέσα στο κράτος και δεν άφησαν και να αναπτυχθεί και ελληνική αστική τάξη. Και από την άλλη μεριά κατήργησαν και την θεσμική συλλογικότητα των ελλήνων (κοινοτισμός).

Αυτό το κράτος μη έχοντας καμμία αντιστοιχία με την εικόνα του ελληνισμού, τον κατέστρεψε και τον αποδόμησε και συγχρόνως κατέστρεψε την συλλογικότητα της κοινωνίας. Αν θέλουμε να ερμηνεύσουμε το σήμερα πρέπει να μιλησουμε με ιστορικούς όρους. Το πολιτικό σύστημα αυτό το επέβαλαν οι απολυταρχίες της ευρώπης για να ελέγξουν την ελληνική κοινωνία και συγχρόνως για να καταστρέψουν τον ισχυρό και ηγεμόνα σε τρεις αυτοκρατορίες ελληνισμό, που ήταν έξω από το ελληνικό κράτος. Αυτό οφείλεται σε ένα γεγονός. Οτι απέτυχε παταγωδώς η επανάσταση.

Το σχέδιο για το κράτος (Ρήγας, Φαναριώτες, κλπ) ήταν κοινωνίες εν ελευθερία μέσα στα κοινά με την μετάβαση στην μεγάλη κλίμακα του κράτους-έθνους. Ο Ρήγας το περιγράφει πολύ καλά αυτό.

Αυτό το πολιτικό σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει με καμμία άλλη λογική παρά μόνο με την λογική του κατακτητή. Η ψήφος (στις εκλογές) χρησιμοποιείται για να αποδομηθεί η συλλογικότητά μας και να οδηγηθούμε σε ένα καθεστώς κατοχής πολιτικής.

Η μεταπολίτευση είναι η ολοκληρωτική επαναφορά της χειρότερης φαυλοκρατίας του 19ου αιώνα, της λεηλατικής αντίληψης της πολιτικής. Η καταχρέωση έγινε όχι γιατί είχε ανάγκη η κοινωνία να της αυξήσουμε έστω με δανειακό τρόπο το εισόδημα, αλλά γιατί δεν έφτανε για την λεηλασία του δημόσιου πλούτου από την κομματοκρατία. Ο Τζοχατζόπουλος δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση. Το έκαναν σχεδόν όλοι. Κι όσοι δεν το κάνανε το νομιμοποιούσαν με την ψήφο τους. Κι όλα αυτά σε μια κοινωνία με τον χαμηλώτερο ιδιωτικό δανεισμό στην ευρώπη.

Είμαστε και σήμερα δέσμιοι αυτού του καθεστώτος κατοχής. Είναι σύμφωνες όλες οι κομματικές δυνάμεις να μην αγγίξουν τους πυλώνες της καταστροφής μας. Δηλαδή το κράτος, που είναι το πολιτικό σύστημα, η δημόσια διοίκηση και η δικαιοσύνη, και η νομοθεσία. Και που οικοδομεί την διαπλοκή και την διαφθορά.

(για το ΔΝΤ και την τρόϊκα) Είναι ευκαιρία να εφαρμοστεί η λογική των αγορών στην ελλάδα, να εξαθλιωθεί η κοινωνία, να εκπέσει εντελώς ο οικονομικός ιστός της χώρας ώστε να παραδοθούμε απνευστί στην διεθνή των αγορών και στις σχέσεις ηγεμονίας που επιχειρεί να οικοδομήσει μέσα στην ευρωπαϊκή ένωση. Αλλά είναι η ελληνική πολιτική τάξη που μας έριξε στις δαγκάνες της διεθνούς των αγορών και της γερμανίας.

Τα σκάνδαλα συγκαλύφθηκαν όλα. Ποιος τολμάει να έρθει αντιμέτωπος με την Μέρκελ όταν έχει τους καταλόγους όλων όσων χρηματίστηκαν; Είναι αναγκαίο να καθαρθεί το παρελθόν όχι μόνο για την εξυγίανση του πολιτικού συστήματος αλλά και για την άσκηση πολιτικών.

Το πρόβλημα δεν είναι ο δικομματισμός αλλά το σύνολο του πολιτικού συστήματος. Οπου και οι μικρές πολιτικές δυνάμεις συμμετείχαν, πολιτεύθηκαν με τον ίδιο τρόπο. Λεηλάτησαν τον δημόσιο χώρο για να τον ιδιοποιηθούν. Η αριστερά (Συνασπισμός κλπ) μετέβαλλαν το δημόσιο πανεπιστήμιο σε ιδιωτικό χώρο, χώρο ελέγχου από τα ιδιωτικά τους συμφέροντα. Το πολιτικό σύστημα πολιτεύεται προς το δικό του συμφέρον και όχι προς το συμφέρον της κοινωνίας.

Το πολιτικό σύστημα θα έπρεπε να καταργήσει κάθε μη-ευθύνη υπουργού. Να υπόκεινται ευθέως στη δικαιοσύνη. Αυτό μπορεί να γίνει σήμερα.

Το σύστημα έχει οικοδομηθεί σε επάλληλους θύλακες ολιγαρχικών συμμοριών. Λειτουργούν ως συμμορία που συγκαλύπτει οτιδήποτε διαπράξει.

Δεν είναι η εναλλαγή (των κομμάτων) στην εξουσία που θα φέρει λύση στο πρόβλημα.

Οσοι δεν θέλουν σήμερα την είσοδο της κοινωνίας στην πολιτική, θέτουν αυτομάτως το ερώτημα: “και πως θα γίνει αυτό;”.

Δεν χρειάζεται η κοινωνία σήμερα να μαζευτεί στο Σύνταγμα για παράδειγμα ώστε να αποφασίσει. Αρκεί να αντλήσουμε την βούληση της κοινωνίας. Και έχουμε τρόπους γι’ αυτό. Μπορουμε να φτιάξουμε έναν μηχανισμό, με ακεραιότητα, που να ανιχνεύει την βούληση της κοινωνίας πριν παρθεί μια απόφαση. Η κοινωνία πρέπει να βουλεύεται σε κάθε τι και όχι κατά χειραγώγηση, όπως στο δημοψήφισμα.

Η κοινωνία γνωρίζει ποιο είναι το συμφέρον της. Και οι “ειδικοί” (σσ. οι πολιτικοί) το γνωρίζουν αλλά δεν το ακολουθούν.

Εφόσον η κοινωνία είναι ο λόγος ύπαρξης και της πολιτικής και της βουλής και του πρωθυπουργού και των αγορών, κλπ κλπ, σημαίνει πως πρέπει και η κοινωνία να έχει κάποιο λόγο για τα πράγματα που την αφορούν.

Η σύνθεση της γνώμης των πολλών είναι ανώτερη από την γνώμη των ολίγων και είναι εναρμονισμένη με το συμφέρον των πολλών.

Αν συγκρίνουμε τις δημοσκοπήσεις, το έχω κάνει αυτό, από το 1974 μέχρι πρόσφατα, και δούμε για τα διάφορα ζητήματα, τι έχει πει η κοινωνία ερωτώμενη και τι έχουν πράξει οι πολιτικοί πολιτευόμενοι, θα διαπιστώσουμε ότι αν ακολουθείτο η γνώμη της κοινωνίας η ελλάδα δεν θα ήταν στην κατάντια που βρίσκεται σήμερα.

Στις τελευταίες εκλογές η κοινωνία έδειξε την πόρτα της εξόδου στην κομματοκρατία. Αυτοί προσποιούνται οτι η κοινωνία ψήφισε υπέρ ή κατά του μνημονίου. Λάθος. Το μνημόνιο είναι το αποτέλεσμα. Το κράτος και αυτοί οι ίδιοι είναι η αιτία του μνημονίου. Η κοινωνία γνωρίζει τον υπαίτιο.

Αν είχε θεσμοθετηθεί κάθε τρίμηνο ο βουλευτής να πηγαίνει στην εκλογική του περιφέρεια και να δίνει λόγο σε ένα κληρωτό σώμα πολιτών, από το οποίο θα λαμβάνει και εντολές ή θα ανακαλείται, τα κόμματα δεν θα μπορούσαν να έχουν αυτόν τον προσωποπαγή χαρακτήρα που έχουν.

Πρέπει να αρθεί το εμπάργκο της άλλης άποψης, από τα ΜΜΕ, και να αναπτυχθεί ως ο άλλος πόλος τους διαλόγου. Τώρα τα ΜΜΕ βάζουν τον έναν από το ένα κόμμα και τον άλλον από το άλλο κόμμα να διαπληκτίζονται μεταξύ τους, γιατί εκεί δεν διακινδυνεύουν να βγουν από την πολιτική του συστήματος. Οταν βάζουν κάποιον άλλον που αμφισβητεί το σύστημα, τότε βλέπετε οτι αποσταθεροποιούνται, και τον αποκλείουν.

Το δημοψήφισμα έχει ένα επιλεκτικό γνώρισμα. Η πολιτική εξουσία αποφασίζει ποιο θέμα θα μπει σε δημοψήφισμα. Η βάζουν τέτοια εμπόδια, να μαζευτούν πχ τόσες υπογραφές, που ουσιαστικά γίνεται άνευ σημασίας.

Θα άφηνε η κοινωνία να λειτουργεί αυτό το σπάταλο και λεηλατικό κράτος στο μέσον της κρίσεως, τη στιγμή που φορολογούν ακόμα και τον άνεργο; Ρωτήθηκε η κοινωνία και συμφωνεί;

Δεν θα υπήρχαν οι έννοιες δημοκρατία και όλα αυτά, εάν ο εξερχόμενος από την φεουδαρχία δυτικο-ευρωπαϊκός κόσμος, δεν είχε συναντηθεί με την ελληνική γραμματεία. Μέσα από την αδυναμία όμως να συγκροτηθεί ο ελληνικός κόσμος στην εποχή της φεουδαρχίας, προσάρμοσαν τις έννοιες περιγράφοντας το σύστημα που ήταν συμβατό με τις πραγματικότητες της ευρώπης. Αποκάλεσαν δημοκρατία ενα σύστημα που δεν είναι ούτε δημοκρατικό, ούτε αντιπροσωπευτικό.

Δεν είναι μόνο η δημοκρατία που έχει διαστρεβλωθεί. Είναι και η έννοια της ελευθερίας. Σήμερα όλοι οι μεγάλοι στοχαστές διηγούνται οτι έχουμε και ατομική και κοινωνική και πολιτική ελευθερία. Η ελευθερία όμως ορίζεται ως αυτονομία. Να κάνουμε αυτό που θέλουμε και να μη μας το υποβάλλει κάποιος άλλος. Ορίζουν λοιπόν την ελευθερία οι στοχαστές μας με όρους αυτονομίας στο ατομικό πεδίο, στην ιδιωτική μας ζωή, αλλά στο κοινωνικοοικονομικό και στο πολιτικό πεδίο δεν την ορίζουν ως αυτονομία αλλά ως δικαίωμα. Μας λένε έχεις δικαίωμα να πας στο Σύνταγμα να διαδηλώσεις και να φωνάξεις και να πιέσεις την πολιτική εξουσία. Μα το δικαίωμα υπάρχει εκεί που δεν υπάρχει ελευθερία.

Σήμερα διαδηλώνουμε ή θέλουμε να διατηρήσουμε ορισμένα δικαιώματα πρόνοιας ή προστασίας της εργασίας, αλλά δεν συνεκτιμούμε ότι η εργασία είναι απαλλοτρίωση της ελευθερίας μας. Εκχωρούμε τις οκτώ ώρες ή όσες εργαζόμαστε, το δικαίωμα σε κάποιον άλλον που κατέχει το σύστημα, να αποφασίζει για το πως εμείς θα ζήσουμε τις οκτώ ώρες, τι θα κάνουμε. Αρα λοιπόν δεν έχουμε κοινωνική και πολιτική ελευθερία. Και όμως έτσι μας το διδάσκουν. Είναι όλες οι έννοιες που έχουν διαστρεβλωθεί σήμερα.

Για να είναι αντιπροσωπευτικό το σύστημα θα έπρεπε να υπάρχει το δίπολο εντολέας-εντολοδόχος. Για να είναι η κοινωνία εντολέας πρέπει να έχει τήν θεσμική δυνατότητα να παίρνει αποφάσεις, να εκφράζει την βούλησή της. Να μπορεί να είναι δήμος, όπως λέγανε οι αρχαίοι. Να μπορεί να είναι μέρος του πολιτικού συστήματος.

Εμείς εδώ ο καθένας μας έχουμε βούληση. Ομως όλοι μαζί δεν έχουμε βούληση. Και δεν έχουμε όλοι μαζί βούληση, γιατί η συνολική βούληση χρειάζεται διαβούλευση. Να συγκεντρωθούμε, να μιλήσουμε και να πάρουμε μια απόφαση. Να θεσμοθετηθούμε ως συλλογικότητα.

Για να λειτουργήσει η έννοια της αντιπροσώπευσης πρέπει να έχει ο δήμος, η συλλογικότητα, τις αρμοδιότητες του εντολέα: να αποφασίζει τις κεντρικές πολιτικές, να ανακαλεί, να ελέγχει, να προσάγει στην δικαιοσύνη. Το ευθύνειν και το ελέγχειν μας λένε οι αρχαίοι. Θεωρούσαν οτι δεν είναι ελεύθεροι αν δεν είχαν το ελέγχειν και το ευθύνειν. Για να ασκήσεις το ελέγχειν και το ευθύνειν των εντολοδόχων σου, των πολιτικών, πρέπει να έχεις συγκρότηση σε δήμο.

Την ιδιότητα του εντολέα, μας λέει το Σύνταγμα, την έχει η βουλή. Και η κυβέρνηση έχει την ιδιότητα του εντολοδόχου. Μας έχουν πάρει δηλαδή και την ιδιότητα του εντολέα και την ιδιότητα του εντολοδόχου.

Μάλιστα για να μπορέσει να έχει και την νομιμοποίηση μας (το κράτος) έχει πάρει και την συλλογική μας ταυτότητα. Η ταυτοτική μας συλλογικότητα, αυτό που σήμερα αποκαλούμε έθνος, δεν θεωρείται οτι είναι δική μας υπόθεση. Αλλά θεωρούν οτι είναι κατασκευή του κράτους. Κατασκεύασαν δηλαδή με τέτοιο περίτεχνο τρόπο την ιδέα του έθνους ώστε να θεωρείται οτι είναι τεχνητή κατασκευή του κράτους που υπηρετεί την νομιμοποίηση αυτού του πολιτικού συστήματος.

Ομως αυτή την έννοια του έθνους την αντέτειναν στην απολυταρχία για να την καταργήσουν, τον 18ο-19ο αιώνα. Και γι’ αυτό τότε λειτούργησε προοδευτικά. Σήμερα όμως την αντιτείνουν στην κοινωνία, της κατακρατούν δηλαδή και την ελευθερία της πολιτικής, της κατακρατούν και το δικαίωμα να έχει αυτή την έκφραση της συλλογικότητάς της, να λέει τι είναι ο έλληνας και ποιο είναι το συμφέρον του έλληνα, του ιταλού, του γερμανού, του οποιουδήποτε, γιατί θέλουν την κοινωνία απέναντι. Δεν θέλουν να της εκχωρήσουν αυτό που κατακρατούν, την ιδιότητα του εντολέα. Αρα και την θέσμισή της.

Η δημοκρατία λέει: παίρνω ολόκληρο το πολιτειακό σύστημα το δίνω και το επενδύω στην κοινωνία, η κοινωνία ενσαρκώνει το πολιτικό σύστημα, ότι δηλαδή κάνει σήμερα το κράτος το κάνει η κοινωνία, και η δημόσια διοίκηση, ότι περισσεύει δηλαδή, το διοικητικό μέρος, το εκτελεστικό μέρος, το κατακρατεί μία περιοχή του κράτους η οποία είναι όπως μας λέει ο Αριστοφάνης, θεραπαινίδα του δήμου. Ο δήμος είναι η πολιτεία, δεν είναι το κράτος η πολιτεία.

Σήμερα το διακύβευμα είναι όχι να κάνουμε δημοκρατία, αλλά να κάνουμε το σύστημα λίγο αντιπροσωπευτικό. Να πλησιάσει η ανάσα της κοινωνίας. Οι εξελίξεις γίνονται κατά στάδια.

Το μεγάλο κόλπο που εφήρμοσαν τελευταία τα κόμματα που κάλεσαν τα κομματικά μέλη και φίλους να ψηφίσουν τις ηγεσίες και το είπαν δημοκρατικό, στην πραγματικότητα απέβλεπε στο να αυτονομηθούν οι ηγέτες και από τα ίδια τα κόμματα, τους μηχανισμούς των κομμάτων. Διότι αν θέλανε την κοινωνία να λειτουργήσει για την εκλογή των ηγεσιών θα έπρεπε να θέλουν την ίδια κοινωνία να λειτουργήσει και για τον έλεγχο των ηγεσιών, και την ανάκλησή τους. Να θεωρηθεί δηλαδή οτι το σώμα που ψήφισε, ψηφίζει και για την ανάκληση και για τον έλεγχο. Αλλά αυτό δεν το θέλουν.

Η διανόηση στην ελλάδα δεν συμβάλλει στην ανασυγκρότηση γιατί δεν θέλει. Η κυρίαρχη διανόηση στην ελλάδα, αυτή που όπως θα έλεγε ο Γκράμσι έπαιξε ή δήλωνε οτι θα έπαιζε τον ρόλο του οργανικού διανοούμενου, μετατράπηκε σε οργανικό νομέα της εξουσίας. Οσο από την δεκαετία του 1980 γιγαντωνόταν η λεηλασία και η πελατειακή αποδόμηση του κράτους, τόσο η διανόηση πολεμούσε την εθνική συλλογικότητα, την κοινωνική συλλογικότητα για να δώσει νομιμοποίηση σε αυτό το κράτος. Διότι σε αυτό το κράτος συμμετείχε ως νομέας.

Και γι’ αυτό το λόγο υπέστην εγώ επιθέσεις σε μεγάλο βαθμό διότι ήγειρα αυτό το ζήτημα -με αρθρογραφία που ξεκίνησα την δεκατία του ’90, με αφορμή μια παρέμβαση διότι κάλεσαν εδώ μια εξωτερική βοήθεια τον Χομπσμπάουμ να πει τις δικές του ανοησίες- ηγέρθη τεράστιος θόρυβος διότι έπρεπε να νομιμοποιηθεί η αντίληψη οτι εθνική συλλογικότητα είναι το κράτος. Και όχι η κοινωνία.

Και ακούγαμε διαφόρους από αυτούς της διανόησης που αποδομούσε, δούλευε για την αποδόμηση της κοινωνικής μας συλλογικότητας, να καθυβρίζουν την κοινωνία και το ιστορικό της παρελθόν και να δηλώνουν με θράσος οτι πρέπει να αποδομήσουμε την κοινωνική συλλογικότητα. Τη συλλογικότητα των ελλήνων. Μα αυτή η συλλογικότητα είναι το μέτρο της αντίστασης μιας κοινωνίας απέναντι στην ιδιοποίηση του κράτους ή στην διεθνή των αγορών. Αρα ξέρουμε γιατί το έκαναν αυτό: γιατί νομιμοποιούσε αυτό το κράτος εις βάρος της κοινωνίας και του συμφέροντός της.

Είναι ολόκληρο το σύστημα της διανόησης που εργάστηκε με στόχο την κοινωνική απο-συλλογικοποίηση. Την αποδόμηση του συλλογικού ιστού. Είναι βαθειά αντιδραστικές δυνάμεις αυτές. Διότι τι είναι πρόοδος; Πρόοδος είναι ότι απελευθερώνει την κοινωνία, άρα οτι συγκροτεί θεσμικά την συλλογικότητά της και οτι απελευθερώνει τις δημιουργικές δυνάμεις της κοινωνίας.

Αρα αν μιλάμε για πρόοδο θα πρέπει να αναφερόμαστε στην κοινωνία. Γιατί αυτή είναι ο λόγος ύπαρξης και αυτών. Εάν θέλουν λοιπόν να αποδομήσουν την κοινωνία, θέλουν την κοινωνία να είναι ιδιώτης, να μην έχει ηθικό και πραγματικό έρεισμα να αντιτείνει απέναντι στο κράτος και στην πολιτική των κατακτητών του το συλλογικό της επιχείρημα, γιατί η κοινωνία αυτή για τους ολιγαρχικούς και βαθειά αντιδραστικούς κρατικούς διανοούμενους είναι επικίνδυνη. Γι’ αυτό και τους βλέπετε με πολύ μεγάλη ευκολία για να παίξουν αυτό το παιχνίδι, υιοθετούν τον εθνικισμό του αντιπάλου, γιατί δήθεν η συλλογικότητα είναι εθνικιστική. Το να επιδιώκει μια κοινωνία την ελευθερία της, την ευημερία της, είναι εθνικιστικό.

Γι’ αυτό και βλέπετε και πολλούς από αυτούς να επιστρατεύουν και το επιχείρημα ότι η πλειοψηφία είναι εχθρός των δικαιωμάτων. Δεν εννοούν την πλειοψηφία της βουλής ή της ελίτ. Αλλά την πλειοψηφία της κοινωνίας. Η κοινωνία είναι εχθρός των δικαιωμάτων. Ποιων δικαιωμάτων; Αυτών οι οποίοι όταν παίρνανε 2 και 3 τοις εκατό από το εκλογικό σώμα, χρησιμοποιούσαν την χώρα ως χωματερή του καπιταλισμού; Που αντί να πάνε εκεί που παράγεται το κοινωνικό πρόβλημα, στο Πακιστάν, στην Ινδία, στο Αφγανιστάν, στο Ιράκ, στον τρίτο κόσμο γενικά, μας λένε οτι πρέπει να το δεχθούμε εμείς ώστε εκεί να αποσυμφορηθούνε οι εντάσεις εναντίον του καπιταλισμού; Για να δουλέψει άνετα ο καπιταλισμός τον οποίον υποτίθεται ότι εχθρεύονται και να έρθει να γίνει μέρος του δικού μας προβλήματος;

Είναι άλλο πράγμα να διαχειρίζεσαι την οικονομική μετανάστευση ώστε να μην διαρρηγνύει τον συλλογικό σου ιστό, τον κοινωνικό ιστό, και να είναι χρήσιμη για την κοινωνία της χώρας στην οποία δημιουργείται το θέμα, και άλλο πράγμα να χρησιμοποιείς την οικονομική μετανάστευση ως εργαλείο για να πολεμήσεις την κοινωνία των πολιτών γιατί δεν σου δίνει εκλογικό αποτέλεσμα για να παίξεις κι εσύ τον ρόλο σου. Περί αυτού πρόκειται. Είναι βαθειά αντιδραστικές δυνάμεις που έχουν ιδεολογία ακραιφνώς ολιγαρχική αλλά με αντιδραστικό πρόσημο και που εχθρεύονται την κοινωνία. Γι’ αυτό και τα λένε όλα αυτά. Γι’ αυτό και συμπεριφέρονται έτσι. Γι’ αυτό και υιοθετούν τον εθνικισμό του αντιπάλου για να πολεμήσουν όχι τον εθνικισμό του έλληνα, αλλά την εθνική συλλογικότητα. Δηλαδή το συλλογικό υποκείμενο αυτής της χώρας.
Διαβάστε περισσότερα » »

Παγκόσμιο ενδιαφέρον για την Ελληνική γλώσσα όταν εμείς την σκοτώνουμε

Την ώρα που οι Έλληνες επιστήμονες συμφωνούν να απλοποιήσουν την ελληνική γλώσσα και να μειώσουν τα σύμφωνα τα φωνήεντα και να αλλάξουν τα όσα μαθαίναμε στην ελληνική γραμματική ως τώρα , το CNN η APPLE και ξένοι επιστήμονες θαυμάζοντας τον πλούτο της τονίζουν ότι αν δεν υπήρχε η ελληνική γλώσσα δεν είχαμε πολιτισμό.

Αξίζει πραγματικά να διαθέσετε λίγο χρόνο και να διαβάσετε το παρακάτω κείμενο για να κατανοήσετε τι θησαυρό κρύβει η ελληνική γλώσσα και πως άρχισαν οι ξένοι που προφανώς είναι πιο έξυπνοι από μας να την χρησιμοποιούν για το συμφέρον της ανθρωπότητας.

Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους.
Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας..

Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple, o Πρόεδρος της οποίας Τζον Σκάλι είπε σχετικά: Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν' αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ' όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει.

Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων.

Άλλη συναφής εκδήλωση: Οι Άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων.

Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικώνότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές
ικανότητες.

Γι' αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργανώσεως και διοικήσεως ..

Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιρμάιν της Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του
προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι.

Στον Η/Υ Ίμυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300..000 τεχνικούς όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας.. Στον Ίμυκο ταξινομήθηκαν 8.000 συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και το έργο συνεχίζεται..

Μιλώντας γι' αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: Σε όποιον απορεί γιατί τόσα
εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής
απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας μ'
αυτούς θα βελτιώσει τον πολιτισμό μας .

Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί τύποι
θα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής.

Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των επιστημόνων
πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας δέχονται
ως νοηματική γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις
χαρακτήρισαν σημειολογικές .

Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον, δηλαδή η λέξη,
και το σημαινόμενο, δηλαδή αυτό, που η λέξη εκφράζει (πράγμα, ιδέα,
κατάσταση), έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ σημειολογική είναι η
γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το αμ πράγμα (σημαινόμενο)
εννοείται με το αμ (σημαίνον).

Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις
έχουν πρωτογένεια, ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές,
σημαίνουν, δηλαδή, κάτι, απλώς επειδή έτσι 'συμφωνήθηκε' μεταξύ εκείνων που
την χρησιμοποιούν.

ΟΛΕΣ οι λέξεις στην Ελληνική ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ, π.χ. η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ,
γεωμετρία = γη +μετρώ, προφητεία = προ + φάω, άνθρωπος = ο άναρθρων (ο
αρθρώνων λόγο).

Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις
άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα Ίμυκος , Γνώσεις και Νεύτων
αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε
τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες
γλώσσες..

Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική
γεωμετρική τους απεικόνιση.

< BR>
Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα ΟΠΩΣ : τηλέ , λάνδη
=.....LAND, ΓΕΩ...,νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό....ισμός, ΗΛΕΚΤΡΟ......, κυκλο....,
ΦΩΝΟ....., ΜΑΚΡΟ....., ΜΙΚΡΟ...., ΔΙΣΚΟ....., ΓΡΑΦΟ..., ΓΡΑΜΜΑ..., ΣΥΝ...,
ΣΥΜ......, κ.λπ..

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ C D = COMPACT DISK = ΣΥΜΠΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΣ

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα «μη οριακή», δηλαδή
ότι μόνο σ' αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι' αυτό είναι αναγκαία στις νέες
επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες.

Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές
εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί
να προχωρήσει.

Γι' αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί Ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η
Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης διότι το να μιλά κανείς για
Ενωμένη Ευρώπη χωρίς την Ελληνική είναι σα να μιλά σε έναν τυφλό για
χρώματα.


briefingnews.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Ο Δήμος, πάει… Σχολείο


ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Το πρόγραμμα Σχολεία Πολιτισμού παρουσιάσθηκε την Τετάρτη στους εκπροσώπους της σχολικής κοινότητας, στο πλαίσιο προετοιμασίας του Δήμου Εορδαίας για την νέα σχολική χρονιά.
Το πρόγραμμα οργανώνουν και υλοποιούν ο Δήμος Εορδαίας και η Αντιδημαρχία Πολιτισμού, Παιδείας, Κοιν. Πολιτικής & Δημ. Σχέσεων, στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Εορδαίας, με την συνεργασία των φορέων πολιτισμού της πόλης.
«Τα σχολεία αναδεικνύονται σαν βασικός συντελεστής της μεγάλης γιορτής της πόλης, αναλαμβάνοντας να επισημάνουν, να σχολιάσουν και να προβάλουν δικές τους όψεις και οπτικές, πάνω στην ιστορία, το χθες και το αύριο της περιοχής μας.
Αντί για παθητικοί δέκτες και αδιάφοροι θεατές εκδηλώσεων, οι μαθητές ανακαλύπτουν το δικό τους ρόλο στην γιορτή της πόλης.
Με δημιουργικότητα και φαντασία, αφήνουν το δικό τους αποτύπωμα, αποκτώντας ταυτόχρονα και την χαρά της συμμετοχής σε ένα μοναδικό γεγονός και για την γενιά τους, αλλά και για την δική μας» τόνισε κατά την παρουσίαση του προγράμματος ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Παιδείας, Κοιν. Πολιτικής & Δημ. Σχέσεων κ. Γιάννης Ασπράγκαθος.
Το πρόγραμμα Σχολεία Πολιτισμού, ουσιαστικά, αποτελεί μια κοινή πλατφόρμα υποστήριξης και προβολής των δράσεων και πολιτστικών δημιουργιών των σχολείων και υλοποίηση τους με τις καλύτερες συνθήκες, ώστε να είναι προσβάσιμες στο σύνολο των πολιτών της περιοχής μας.
Ολόκληρη τη χρονιά έχουν την υποστήριξη και την καθοδήγηση καθηγητών, καλλιτεχνών και στελεχών των πολιτιστικών φορέων του Δήμου, οι οποίοι πηγαίνουν στα Σχολεία και δουλεύουν μαζί με τις ομάδες, τους δασκάλους και τους καθηγητές.
Ταυτόχρονα βοηθούν τα παιδιά σε τεχνικά θέματα, όπως σκηνικά, εξοπλισμοί, ηχητικά, πρόβες, κοστούμια, μουσικά όργανα κλπ.
Σε συνεργασία με την Πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δημιουργείται ετήσιο πρόγραμμα, πολιτιστικής συνεργασίας και όπου τα σχολεία της πόλης προετοιμάζουν μια παράσταση, μια συναυλία, μια έκθεση, ή άλλη πολιτιστική δράση 
Κάθε σχολείο που επιλέγει να συμμετάσχει στο πρόγραμμα, αποφασίζει και δημιουργεί την δική του ομάδα, την δική του δράση.
Εναλλακτικά κάθε σχολείο μπορεί να εντάξει μια ομάδα ή δράση που ήδη λειτουργεί, στο πρόγραμμα Σχολεία Πολιτισμού.
Ενδεικτικά μόνο αναφέρονται, χωρίς να αποκλείεται κάθε άλλη δημιουργική έκφραση:
Χορωδίες,
Χορευτικά,
θεατρικές ομάδες,
μουσικά σχήματα, ή συγκροτήματα
ομάδες φωτογραφίας,
ομάδες ζωγραφικής,
εργαστήρια κεραμικής ή μικροκατασκευών
περιβαλλοντικές ομάδες, κλπ
Στο τέλος της χρονιάς τα παιδιά της, δίνουν το «Ραντεβού στο Πάρκο» όπου και για μια εβδομάδα παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους, τόσο στους πολίτες της Εορδαίας, όσο και στους συμμαθητές τους.
Συμμετέχουν οι σχολικές μονάδες της περιοχής, με ευθύνη των διευθυντών και ορισμό συντονιστή προγράμματος.
Όλοι οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα παίρνουν επίσημο ειδικό πιστοποιητικό, το οποίο καταγράφει την ενεργό συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και τις δράσεις του.
Πραγματοποιείται με αφορμή τις δράσεις για τον εορτασμό των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της περιοχής, αλλά με στόχο να αποτελέσει μια διαρκή πολιτιστική δραστηριότητα και έναν παραγωγικό πολιτιστικό θεσμό της πόλης.
Ένα ενιαίο πανόραμα πολιτιστικής δημιουργίας των παιδιών της Εορδαίας, που μπορεί να γίνει ένας σημαντικός πολιτστικός θεσμός για την περιοχή μας.

Διαδικασίες – Πληροφορίες
Μετά την αρχική ενημέρωση, θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση και επικοινωνία για οριστική ένταξη των σχολείων, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία υλοποίησης, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα στάδια υλοποίησης.
Στο αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρξει επικοινωνία με το σύνολο των σχολείων, ώστε να καταγραφεί το ενδιαφέρον και να οργανωθεί η αναλυτική ενημέρωση.

Πληροφορίες:
Δήμος Εοδραίας,
Αντιδημαρχία Πολιτισμού, Παιδείας, Κοιν. Πολιτικής &
Δημ. Σχέσεων
Τηλ. 24633 50138
Διαβάστε περισσότερα » »

Τσιπάκι RFID κρυμμένο στη σόλα παπουτσιών από ελληνικό κατάστημα;

aa1slipp

VIDEO: RFID tag κρυμμένο στη σόλα των παπουτσιών. Περπατάμε και οι σόλες των παπουτσιών μας εκπέμπουν και λαμβάνουν σήμα!!! (δηλ. πληροφορίες)
Δείτε ένα εντυπωσιακό video για το που κρύβουν οι εταιρείες τα RFID tags: Μέσα στην σόλα των παπουτσιών μας!!! Πρόκειται για παπούτσια που έχουν αγοραστεί από Ελληνικό κατάστημα.
Υπάρχει πιθανότητα η νέα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ (κατ΄ευφημισμόν Κάρτα του Πολίτη) να περιέχει τέτοιο RFID tag, κρυμμένο μέσα στο πλαστικό, το οποίο όλη την ώρα θα εκπέμπει και θα λαμβάνει σήμα (δηλ. πληροφορίες).Η γερμανική ηλεκτρονική ταυτότητα πάντως έχει τέτοιο chip κρυμμένο μέσα της 
XGHUz91288126607
η τεχνολογία όπως χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή είναι πολύ χρήσιμη στις επιχειρήσεις για την διαχείριση των αποθεμάτων τους. Στο εξωτερικό χρησιμοποιείται ήδη από μεγάλα πολυκαταστήματα. Δεν χρησιμοποιείται ως αντι-κλεπτική τεχνολογία αλλά ως ένα εύκολος τρόπος παρακολούθησης των αποθεμάτων. Αμφιβάλλουμε βεβαίως εάν στο συγκεκριμένο κατάστημα αξιοποιείται καν αυτή η τεχνολογία. Δεν έχουμε δει υπαλλήλους με τα ειδικά scanners να περνούν μπροστά από τα ράφια για να ελέγξουν την ποσότητα των προϊόντων στα ράφια.
Σε κάθε περίπτωση το θέμα μας δεν είναι το σήμερα. Είναι το αύριο και πως αυτή η τεχνολογία θα γυρίσει εις βάρος μας στο μέλλον. Πως δηλ. θα χρησιμοποιηθεί στην Κάρτα του Πολίτη όπου εκεί θα επιτρέπει να είμαστε ανιχνεύσιμοι (trackable) όταν περνάμε κοντά από scanners. Πως αυτή η τεχνολογία ή κάποια άλλη στο μέλλον θα επιτρέπει στους κυβερνήτες μας, στους εργοδότες μας ή στους κακοπροαίρετους να μας εντοπίζουν και να μας ελέγχουν. Ο άνθρωπος είναι πλασμένος ελεύθερος και έχει το δικό του όνομα. Ο σημερινός άνθρωπος έχει κατακτήσει την ελευθερία του μετά από πολλούς αγώνες. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε την αριθμοποίηση και την barcodeποίηση του ανθρωπίνου προσώπου, δηλ. την υποβάθμισή του σε αριθμό με σκοπό τον καλύτερο έλεγχό του. Είναι χρέος όλων μας...

δειτε το βιντεο 





http://id-ont.blogspot.gr/
oxistineapagosmiataxi
Πηγή
Διαβάστε περισσότερα » »

Π.Καμμένος: Μας οδηγούν στην διάλυση της παραγωγής και την αποδοχή του διατροφικού κώδικα (alimentarius)


Μετατρέπουν τήν γή που καλλιεργείται σε φωτοβολταϊκά πάρκα.... Επιβάλλουν τόν νέο διατροφικό κώδικα που απογορεύει τήν σπορά... Συλλαμβάνουν τούς συνεταιριστιτές για χρέη ενώ τούς απογορεύουν να πουλήσουν... 
Δίνουν τίς εγγυήσεις δανείων τής ΑΤΕ στόν ΕFSF στο Αγγλικό δίκαιο.... Σταματούν τίς χρηματοδοτήσεις για αγορά σπόρων και ζωοτροφών....
 ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΆΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΌΤΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ; ΔΈΝ ΘΑ ΤΟΎΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ





Πηγή

Διαβάστε περισσότερα » »

ΕΠΕΙΔΗ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ,ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΕΝΑ ΟΔΗΓΟ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ....(ΤΡΟΦΙΜΩΝ)


Όταν ξεσπά μια καταστροφή (φυσική ή όχι ...;.), είμαστε 
αναγκασμένοι να σκεφτούμε λύσεις για την επιβίωσή μας.

Υπάρχουν κάποιες βασικές παράμετροι, που πρέπει να.... 

ακολουθήσουμε ώστε να καταφέρουμε να συντηρηθούμε,
 ζωντανοί και αλώβητοι!

Τα δύο πιο σημαντικά στοιχεία επιβίωσης, κατ' αρχήν 

είναι το νερό και τα .... 

τρόφιμα. 
1. Τα τρόφιμα που αποθηκεύουμε, φροντίζουμε

 να έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής και να καλύπτουν 
(κατά το δυνατόν) τις διατροφικές ανάγκες μας. Τέτοια 
τρόφιμα είναι : Λάδι
Ζάχαρη
Μέλι
Ελιές
Ρύζι
Σιτάρι
Φακές
Ρεβίθια
Φασόλια
Μακαρόνια
Αλεύρι
Αλάτι (χοντρό για πάστωμα κρεάτων-και ψιλό για κάλυψη

 διατροφικών αναγκών)
Γάλα (κυρίως σε σκόνη, αλλά και συμπυκνωμένο)
Καφές
Τσάι
Κονσέρβες κρέατος και ψαριών
Σαλάμι αέρος
Τυρί μυζήθρα (κεφάλια)
Αποξηραμένα φρούτα αλλά και ξηροί καρποί

Οι ποσότητες θα πρέπει να υπολογισθούν αναλόγως με τον 

αριθμό των μελών της οικογενείας αλλά σε κάθε περίπτωση 
κανείς δε θα πάθει κακό αν υπερβάλλει ...; ...; 2. Σημαντική 
θεωρείται και η αποθήκευση φαρμακευτικών ειδών πρώτης 
ανάγκης, προς αποφυγήν διαφόρων μολύνσεων και 
λοιμώξεων. Τέτοια ειναι τα παρακάτω:Πολυβιταμίνες σε 
μορφή κάψουλας
Παυσίπονα-αναλγητικά
Αντιβιώσεις
Είδη πρώτων βοηθειών (γάζες, ιώδια, επίδεσμοι, 

σουλφαμιδόσκονη, οινόπνευμα κ.λ.π.)

Και φυσικά αναλόγως με την ευπάθεια ή τα προβλήματα 

κάθε μέλους της οικογενείας σας, να αναγνωρίζεται μόνοι 
σας τι άλλο θα είναι χρήσιμο ...;, π.χ.: για παιδιά και 
που τα απασχολούν, ποσότητες αντιβηχικών ή σιροπιών
 για μολύνσεις του φάρυγγα καθώς και χάπια ενάντια στις
 διάρροιες ...; κ.λ.π. 3. Η δημιουργία σπορείου καθώς και 
η αποθήκευση τους κρίνεται απαραίτητη κυρίως με τη χρήση 
"εύκολων" σπόρων, όπως είναι: τομάτα, πιπεριά, αγγούρι, 
καρότο, κολοκύθι, μελιτζάνα, πατάτα κ.λ.π ...;.. Δε 
χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις παρά μόνο γνώση για το 
χρόνο σποράς και φροντίδα μέχρι τη συγκομιδή. 4. Φυσικά 
φτάσαμε στο θέμα του οπλισμού το οποίο θα έχουν ήδη 
λύσει όσοι έχουν και την ιδιότητα του κυνηγού ...; 
Εκτός όμως από αυτό το κυνήγι, χρήσιμο θα μας φανεί και 

το κυνήγι της θάλασσας, οπότε καλό θα είναι να έχουμε 
προμηθευτεί πετονιές, αγκίστρια κι ένα μικρό σχετικά δίχτυ 
για να διευκολυνθούμε. Όσοι φυσικά ασχολούνται ερασιτεχνικά
 με το ψάρεμα κάθε μορφής, τότε θα έχουν ήδη εξοπλισμό έτοιμο ...; 
Διαβάστε περισσότερα » »

Οι πόλεμοι του μέλλοντος θα γίνονται για το νερό...


Οι πόλεμοι του μέλλοντος θα γίνονται για το νερό, όπως γίνονται και σήμερα για το πετρέλαιο, καθώς η πηγή της ανθρώπινης επιβίωσης εισάγεται στις παγκόσμιες αγορες και στην πολιτική αρένα. Εταιρείες γίγαντες, ιδιώτες επενδυτές, και διεφθαρμένες κυβερνήσεις συναγωνίζονται για τα φθίνοντα αποθέματα νερού, δημιουργώντας αντιδράσεις, μηνύσεις, και επαναστάσεις από πολίτες που μάχονται για το δικαίωμά τους στην επιβίωση. Αρχαίοι πολιτισμοί καταστράφηκαν εξαιτίας της κακής διαχείρισης του νερού. Μπορεί άραγε η ανθρώπινη φυλή να επιβιώσει;


Πηγή
Διαβάστε περισσότερα » »

46χρονος έπεσε από τον 3ο όροφο οικοδομής στην Πτολεμαΐδα …και γλίτωσε! (Πριν από λίγο)

Τυχερός μέσα στην ατυχία του στάθηκε ένας 46χρονος (M.Σ) από την Πτολεμαΐδα ο οποίος παρά το γεγονός ότι έπεσε από τον 3ο όροφο οικοδομής που βρίσκεται κοντά στον ιερό ναό Αγίου Στεφάνου, έσπασε μόνο τη «λεκάνη» του, αφού έπεσε πάνω σε άμμο.
Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες του kozan.gr, το περιστατικό συνέβη πριν από λίγη ώρα (21:30), ενώ ο 46χρονος που μεταφέρθηκε πριν από λίγο στο Μποδοσάκειο, αφού του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, υποβάλλεται αυτή την ώρα και σε άλλες εξετάσεις, ώστε να διαπιστωθεί ότι δε διατρέχει κάποιο σοβαρό κίνδυνο για τη ζωή του.
Το kozan.gr έχει περισσότερα στοιχεία στη διάθεσή του, όμως σεβόμενο τον 46χρονο και την περιπέτειά του δημοσιεύει πληροφορίες που σχετίζονται αποκλειστικά με το συγκεκριμένο συμβάν.

kozan.gr


Διαβάστε περισσότερα » »

Συνέντευξη-σοκ του δικηγόρου του δράστη: Η παπαδιά τα είχε και με άλλον - Έψαχνε κάποιον να σκοτώσει τον άντρα της! ΒΙΝΤΕΟ

Βρέθηκε το όπλο του φονικού

- "Υπάρχουν κι άλλα τραύματα εκτός του πυροβολισμού" σύμφωνα με το δικηγόρο του 41χρονου
- Ξέσπασε η αδερφή του ιερέα για τη συμπεριφορά της παπαδιάς


- Ασκήθηκαν διώξεις στο παράνομο ζευγάρι
- Αποδοκιμάστηκαν έντονα ενώ οδηγούνταν στον εισαγγελέα

"Ο σκοπός της ήταν να βρει το κατάλληλο 'θύμα' για να το στρέψει εναντίον του άλλου θύματος. Του συζύγου της. Αυτό το 'θύμα' είναι ο πελάτης μου"!
Κάπως έτσι περιγράφει ο Τάσος Τσατάς, δικηγόρος του 41χρονου εραστή της παπαδιάς, την υπόθεση της δολοφονίας.




Σε συνένευξή του, στο iliaoikonomia.gr o ίδιος λέει ότι ο πελάτης του, γνώρισε την παπαδιά μέσω ενός άλλου άνδρα ο οποίος είχε -και αυτός- σχέση μαζί της!

"Κι άλλος μάρτυρας δήλωσε ότι είχε σχέση μαζί της και είχε αναφέρει ότι επιθυμεί να σκοτώσει το σύζυγό της" είπε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι στόχος της γυναίκας ήταν να βγάλει από τη μέση τον ιερέα για να "απολαύσει την περιουσία του".



"Είναι θύμα ο πελάτης μου"

Ο δικηγόρος είπε ότι ο πελάτης του έχει μετανιώσει από την πρώτη στιγμή "αλλά οδηγήθηκε προς την κατεύθυνση αυτή. Δεν ήταν επιθυμία δική του. Δεν είχε λόγο να σκοτώσει τον άτυχο ιερέα" τονίζει ο Τάσος Τσατάς και συμπληρώνει ότι ο πελάτης του, είχε κλειστά τα μάτια όταν πυροβολούσε τον ιερέα.

"Υπήρχαν κι άλλα τραύματα εκτός από αυτά του πυροβολισμού"

Σύμφωνα με τον κύριο Τσατά, στο άψυχο σώμα του ιερέα, εκτός από τα τραύματα από το οπλο, υπάρχουν κι άλλα "τα οποία δε γνωρίζουμε πώς έγιναν. Με άλλο όργανο εκτός του όπλου του δράστη"

Τώρα, η ιατροδικαστική εξέταση αναμένεται να δείξει πώς τελικά πέθανε το θύμα.
Όπως διαβάζουμε στο  iliaoikonomia.gr πάντως, πιθανολογείται οτι η γυναίκα μετά την απομάκρυνση του δράστη χτύπησε τον ιερέα στο κεφάλι με άλλο αντικείμενο...



Η παπαδιά πάει να τα "ρίξει" στον εραστή της


Την ώρα που ο δικηγόρος του 41χρονου λέει όλα τα παραπάνω, η παπαδιά, σύμφωνα με την Αστυνομία, υποστηρίζει ότι  ο εραστής της την ζήλευε παθολογικά. Μάλιστα μετά το φόνο της είχε πει ότι θα έφευγαν κάπου στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό...



Πάντως, ο Εισαγγελέας άσκησε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση στον 41χρονο φερόμενο ως δράστη της δολοφονίας του 52χρονου ιερέα ενώ στην 43χρονη παπαδιά ασκήθηκε δίωξη για ηθική αυτουργία και άμεση συνέργεια.
Νωρίτερα, ενώ το παράνομο ζευγάρι οδηγούνταν στον εισαγγελέα, το συγκεντρωμένο πλήθος τους αποδοκίμασε έντονα.



Βρέθηκε το όπλο του εγκλήματος


Το όπλο βρέθηκε το απόγευμα και σύμφωνα με το ilialive.gr ο 41χρονος φαίνεται πως είχε πει ψέματα στους αστυνομικούς της Ασφάλειας, τόσο για τη θέση, όσο και για τον τύπο του όπλου. Έτσι δεν εντοπίστηκε στο σημείο που υπέδειξε αλλά σε απόσταση 50 μέτρων από το σπίτι του, κρυμμένο μέσα σε ένα πουρνάρι!
Μάλιστα το είχε λύσει κα δεν ήταν μονόκαννο, αλλά δίκαννο, γεγονός που ανατρέπει αρκετά τον τρόπο της δολοφονίας.

Ξέσπασε η αδερφή του θύματος

Η Έφη Αυγεροπούλου μίλησε για τον αδερφό της, στο "ΣΚΑΪ στις 7" με τον Νίκο Ευαγγελάτο.
"Τον λάτρευε όλος ο κόσμος. Έγινε ιερέας για να βοηθήσει τον τόπο του"...
Για την παπαδιά είπε ότι "Είχε το θράσος να με πάρει τηλέφωνο την ημέρα που το έκανε και να μου πει: Έφη μου σ' αγαπώ... Ήθελε να μου πει ότι της 'φάγαν τον άντρα της, δύο με μια μηχανή. Και δεν καταλαβαίνει για ποιο λόγο και αφήνει τα παιδιά της ορφανά".

"Τα παιδιά της θα γίνουν δικά μου παιδιά. Και το εγγόνι που περιμένει, θα γίνει δικό μου εγγόνι" κατέληξε με φωνή που έσπαγε...



newsit
Διαβάστε περισσότερα » »