Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012

ΒΙΝΤΕΟ: Γιαούρτωσαν Γεωργιάδη και Μανωλίδου!

ΒΙΝΤΕΟ: Γιαούρτωσαν Γεωργιάδη και Μανωλίδου!  Με γιαούρτια, μουστάρδες και …πάστες «υποδέχτηκαν» τον Άδωνι Γεωργιάδη, την Ευγενία Μανωλίδου και την παρέα τους άγνωστοι αγανακτισμένοι!


Η επίθεση έγινε σε κεντρικό ζαχαροπλαστείο της Νέας Φιλαδέλφειας όπου επέλεξε να διασκεδάσει η παρέα.
Η βόλτα τελικά χάλασε όταν η παρουσία τους έγινε αντιληπτή από περαστικούς οι οποίοι τους «ευχήθηκαν» με τον τρόπο που θα δείτε και στο βίντεο.

newsbomb.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Αιγαίο-Ειρηνικός Ωκεανός, μια ευθεία! - Ρωσική πρόταση για την αγορά του ΟΣΕ


Η Ρωσία κατέθεσε πρόταση για την αγορά του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) της πλέον ζημιογόνου ΔΕΚΟ της ΕΕ και μάλιστα η πρόταση δεν αφορά τον τεμαχισμό ή κανιβαλισμό της με κάποια κομμάτια "φιλέτα", αλλά ολόκληρη τον Οργανισμό, ο οποίος επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό κατά 1 δισ. ευρώ περίπου ετησίως!
Στην πρόταση προβλέπεται η διασύνδεση με το σύνολο των ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και με το σύνολο του αχανούς δικτύου σιδηροδρόμων της Ρωσίας! Οπως σημείωνε Ρώσος, στέλεχος της κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων "Θα μπορεί κάποιος να επιβιβάζεται στην Αθήνα και να φτάνει μέχρι το Βλαδιβοστόκ στον Ειρηνικό Ωκεανό"!
Συνολικά τρεις είναι οι μοναδικές εταιρείες που έχουν ενδιαφερθεί να αγοράσουν τον ΟΣΕ και η μία (η ρουμανική GFR) δεν πρέπει να θεωρείται ότι είναι πρώτης γραμμής φαβορί. Αντίθετα η γαλλική SNCF με μεγάλη εμπειρία στην διαχείριση σιδηροδρομικών δικτύων είναι ένας επίσης ισχυρός υποψήφιος αγοραστής έστω και κατά πολύ μικρότερος από την ρωσικής εταιρεία σιδηροδρόμων, αλλά το κυριότερο μειονέκτημα της πρότασης είναι ότι ενδιαφέρεται μόνο για τμήματα του ΟΣΕ.
Σε τηλεγράφημα του Reuters, αναφέρεται ότι "Η Ρωσία εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας καθώς και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ η μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, η Grup Feroviar Roman (GFR) έχει εκφράσει ενδιαφέρον για το κομμάτι των εμπορικών δρομολογίων, σύμφωνα με μη κατονομαζόμενους υψηλόβαθμους Έλληνες αξιωματούχους".Ρώσος αξιωματούχος ανέφερε ότι έχει συζητηθεί η αγορά όλου ή τμήματος του δικτύου ενώ ο επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD), Βλαντίμιρ Γιακούνιν, ανέφερε στο βρετανικό πρακτορείο: «Είμαστε σε επαφή με τους Έλληνες. Δεν έχουν ακόμη αποφασίσει για το μοντέλο που θα ακολουθήσουν, για αυτό είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για τη συμμετοχή μας. Πάντωε εμείς θέλουμε ολόκληρο τον ΟΣΕ όχι μόνο ένα κομμάτι του».
Ο ένας από τους Έλληνες αξιωματούχους ανέφερε πως η γαλλική SNCF θέλει να αναλάβει τα εμπορικά και επιβατικά δρομολόγια. Σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν ήδη γίνει επαφές και συνομιλίες, που έφτασαν μέχρι και το επίπεδο των υπουργών Μεταφορών, στην Αθήνα και το Παρίσι το 2010 και στα τέλη του 1011.
Εκπρόσωπος των SNCF από το Παρίσι ανέφερε ωστόσο ότι η εταιρεία δεν επιδιώκει να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ούτε οποιαδήποτε σιδηροδρομική εταιρεία ή σιδηροδρομική γραμμή στην Ελλάδα.
Παράλληλα, δύο Έλληνες κυβερνητικοί αξιωματούχοι στις Βρυξέλλες είπαν ότι ασκούνται πιέσεις από αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να πωληθούν οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι νωρίτερα από το προβλεπόμενο στο χρονοδιάγραμμα, γεγονός που, όπως είπαν, θα είναι επιζήμιο αφού η τιμή της εκχώρησής τους θα είναι χαμηλή.

Το βασικό εμπόδιο για την πώληση είναι η εκκρεμότητα με την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη χορήγηση κρατικής ενίσχυσης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ. «Κανείς σοβαρός επενδυτής δεν θα αγόραζε την εταιρεία χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί το θέμα αυτό» ανέφερε μία από τις πηγές.
 
 
defencenet.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Άγριες πιέσεις των Αμερικανών για τον αποκλεισμό των Ρώσων από τις ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ

Τρείς ημέρες τώρα γράφουμε, και επιτέλους άρχισε το θέμα να κάνει τον γύρο του διαδικτύου, σχετικά με τη σοβαρή εμπλοκή που υπάρχει στις ελληνο-ρωσικές σχέσεις, εξαιτίας του αποκλεισμού της κυριώτερης υποψήφιας ρωσικής εταιρείας που ενδιαφέρεται για την ΔΕΠΑ Διπλωματικό επεισόδιο Ελλάδας–Ρωσίας για την ΔΕΠΑ, και “Χοντραίνει” το παιχνίδι Ρωσίας-Αμερικής με φόντο την ΑΟΖ, . Ως γνωστόν η ρωσική εταιρεία Energy καταγγέλλει ευθέως το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων για τον αποκλεισμό της, καθώς και για παράνομες και αδιαφανείς διαδικασίες, ενώ έστειλε εξώδικο, προειδοποιώντας παράλληλα με προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
Μπροστά στον θόρυβο που προκλήθηκε, τα «παπαγαλάκια» της κυβέρνησης το μόνο που προσπαθούν να κάνουν είναι να υποβαθμίσουν το θέμα. Τα πράγματα όμως, είναι πολύ σοβαρά και η Ελλάδα κινδυνεύει για μια ακόμη φορά με διεθνή δυσφήμηση. Και το σημαντικότερο: Υπάρχει ο κίνδυνος εταιρείες που πράγματι ενδιαφέρονται σφόδρα για την επένδυση, και άρα για να βάλουν χρήματα που θα εισπράξει ο κρατικός κορβανάς, να φύγουν από τη μέση. Άλλωστε, είναι πασιφανές πως όταν εταιρείες, όπως η Energy, που δείχνουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τη ΔΕΠΑ, αλλά και το «πράσινο φώς» από το Κρεμλίνο γι’αυτό, βγούν από το παιχνίδι, αντικειμενικά περιορίζεται ο κύκλος του ανταγωνισμού μεταξύ των ενδιαφερομένων, και κατά συνέπεια και το τίμημα που τελικώς θα διεκδικήσει το ελληνικό Δημόσιο.Η αμερικανική πρεσβεία παρεμβαίνει

Ποιοί αποφασίζουν όμως, ποιός θα μείνει και ποιός θα φύγει από τη μέση; Ιδού τα γεγονότα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες:

1.Τη Δευτέρα το πρωί λαμβάνεται η απόφαση να περάσουν και οι 17 ενδιαφερόμενες εταιρείες, αφού έτσι και αλλιώς δεν έμπαιναν κάποιοι ιδιαίτεροι όροι για εκπλήρωση. Επρόκειτο απλώς για εκδήλωση ενδιαφέροντος.

2.Με την απόφαση ανά χείρας, ο πρόεδρος του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, κ.Μητρόπουλος, λίγο αργότερα την ίδια ημέρα φέρεται να πραγματοποιεί συνάντηση με τον Αμερικανό πρέσβη στην Αθήνα, Ντάνιελ Σμίθ. Ο τελευταίος φέρεται να επιμένει με έμφαση να μην δοθεί τίποτα στους Ρώσους.

3.Ο κ.Μητρόπουλος, κατά τις ίδιες πληροφορίες, καλεί τις εταιρείες-συμβούλους του Ταμείου και τους βάζει να “ξανασκαλίσουν” τα χαρτιά της Energy, προκειμένου να βρούν κάτι, οτιδήποτε, για να κοπεί.

4.Την Τρίτη που ο επικεφαλής της Energy, Ιγκορ Γιουσούποφ, συναντήθηκε με εκπροσώπους του Ταμείου, οι οποίοι φέρονται να του πρότειναν: “Ασε τη ΔΕΠΑ, και πάρε κάτι άλλο στην Ελλάδα”. ‘Η επίσης, “μπές με μια άλλη ξένη εταιρεία σε Κοινοπραξία”.

5.Την Τετάρτη το μεσημέρι γίνεται σύσκεψη στο υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με τον υπουργό, κ.Παπακωνσταντίνου, τον αρμόδια για ενεργειακά θέματα υφυπουργό, κ.Μανιάτη, τον κ.Μαθιουδάκη (ΓΓ υπουργείου Ενέργειας), με τον Αμερικανό πρέσβη στην Αθήνα και τον Κρίστοφερ Σμάρτ, υπεύθυνο για θέματα Ευρώπης-Ευρασίας του αμερικανικού υπουργείου Οικονομικών. Η “γραμμή” των Αμερικανών ήταν σαφής: “Κόψτε το λαιμό σας, αλλά δεν θα δώσετε αγωγούς στους Ρώσους”. Μετά από αυτό, ο κ.Παπακωνσταντίνου φέρεται να είχε επαφή με τον κ.Μητρόπουλο, ο οποίος στο μεταξύ βρισκόταν ήδη στη Μόσχα. Ο τελευταίες κάλεσε το επικοινωνιακό team του Ταμείου για να ανακοινώσει το κόψιμο της Energy. Να σημειωθεί πως εκείνο το απόγευμα, οι Ρώσοι τόσο της Energy όσο και της Gazprom έκαναν τα πάντα για να βρούν τον κ.Μητρόπουλο στη Μόσχα, αλλά ο ίδιος είχε επιβάλλει “σιγή ασυρμάτου” προς τη ρωσική πλευρά.

Και για να είμαστε σαφείς: Οι Ρώσοι έχουν κάνει στρατηγική επιλογή για την Ελλάδα και κόπτονται ιδιαίτερα και για την ΔΕΠΑ και για την ΔΕΣΦΑ. Ο μεν ρωσικός κολοσσός, Gazprom, επιθυμεί διακαώς να πάρει τη ΔΕΠΑ, αφού λόγω αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, ως προμηθευτής και μεταφορέας, δεν έχει δικαίωμα να μετέχει και στα δίκτυα διανομής. Η δε Energy μπορεί να το πετύχει, “κτυπώντας” τη ΔΕΣΦΑ Γι΄αυτό, ως όλα δείχνουν, κόπηκε με έξωθεν παρέμβαση.

Οι ακριβοπληρωμένοι “σύμβουλοι”

Να σημειωθεί ότι σύμβουλοι του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων για τη ΔΕΠΑ είναι οι Τράπεζες UBS με τη Rothchild και την Alpha. Οι σύμβουλοι πρέπει να έχουν και να δίνουν στο Ταμείο την πραγματική εικόνα για το ποιοι υποψήφιοι είναι αληθινά ενδιαφερόμενοι και ποιοι μετέχουν «για πλάκα», προκειμένου να κρατάνε στο παιχνίδι αυτούς τους σοβαρούς παίκτες. Το κάνουν οι εταιρείες-σύμβουλοι; Βέβαια, το να μετέχει στον διαγωνισμό οποιοσδήποτε σοβαρός ή όχι υποψήφιος που θέλει να εκδηλώσει ενδιαφέρον, είναι θεμιτό, και βοηθά το Ταμείο να κάνει δημόσιες σχέσεις και δηλώσεις περί «μεγάλου ενδιαφέροντος». Επί της ουσίας όμως, είναι οι σοβαροί είναι πάντα πολύ λίγοι. Για τις ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ πάντως, η Ελλάδα γνωρίζει πολύ καλά ότι οι Ρώσοι έχουν τεράστιο ενδιαφέρον, και κατά συνέπεια, θα πρέπει να καταταχθούν στους σοβαρούς. Αν διώξουν λοιπόν και αυτούς, τότε θα αποδυναμώσουν τον ανταγωνισμό που είναι προς συμφέρον του Δημοσίου, ή ακόμα χειρότερα θα «μαρκάρουν» το παιχνίδι. Εάν μάλιστα, πάνω στο θέμα των ΔΕΠΑ-ΔΕΣΦΑ παιχτούν και γεωπολιτικά παιχνίδια, ή και παιχνίδια διαπλοκής, τότε θα πρόκειται για πολύ επικίνδυνους χειρισμούς. Να σημειωθεί πως οι Αμερικανοί φέρονται να μην θέλουν επουδενί την είσοδο των Ρώσων στην Ελλάδα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζετι το εξώδικο που έστειλε ο Γιουσούπωφ της Energy, μέσω του ελληνικού δικηγορικού γραφείου Κρυσταλίδη προς το Ταμείο, όπου κάνει ειδική αναφορά για παράδοξους χειρισμούς του πολυεθνικού κολοσσού, της Τράπεζας UBS.

Τι κάνει το “διακομματικό” ΔΣ;

Από τους 17 ενδιαφερόμενους αρχικά, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, αρκετοί, όπως Ολλανδοί, Εβραίοι, Τσέχοι, Αζέροι, κ.λ.π., δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Απλά, μπαίνουν στη διαδικασία για να κάνουν κάποια «κουμπαριά» με άλλους σοβαρούς υποψηφίους. Οι Καταριανοί ούτε καν εμφανιστηκαν. Από τους 14 που έμειναν, ως σοβαροί μπορούν να χαρακτηριστούν οι ΕΝΙ (Ιταλία), Edison (Ιταλία), Mitsui and Co (Ιαπωνία), Enagas (Ισπανία) και βέβαια η Gazprom Ρωσίας (όχι η Gazprom Eλλας, στην οποία μετέχει ο Κοπελούζος). Για την τελευταία, οι Ρώσοι εκτιμούν ότι θα την βγάλουν εκτός στους επόμενους γύρους. Όσον αφορά τους Ελληνες, υποψήφιοι είναι οι Μυτιληναίος μαζί με τη Motor Oil, και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Μέσα σε όλο αυτό σκηνικό που δεν δείχνει να χαρακτηρίζεται από διαφάνεια, καλείται να λειτουργήσει το διακομματικό Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων. Άραγε, τι ρόλο παίζει και τι στάση κρατάει σε σχέση με όλα όσα καταγγέλλονται αυτές τις ημέρες; Ενημερώνεται διεξοδικά ή οι αποφάσεις λαμβάνονται από κύκλους εκτός του Ταμείου, και του πηγαίνουν «κλειστές» τις αποφάσεις με «κλειστές» εισηγήσεις συμβούλων (άραγε με τι συμβάσεις τους έχουν προσλάβει;). Μήπως το ΔΣ λειτουργεί ως κάποια «κολυμβήθρα του Σιλωάμ», χωρίς καν να το συνειδητοποιεί; Αν συμβαίνει έτσι, τότε ένα σοβαρό γεωστρατηγικό-οικονομικό παιχνίδι παίζεται σε λάθος επίπεδο με λάθος διαδικασίες και λάθος ανθρώπους (είτε έντιμους είτε με δική τους ατζέντα).
πηγη
Διαβάστε περισσότερα » »

Ακόμη μια απάτη της εφημερίδας ‘ Νόβα Μακεντόνια’- Нова Македонија


Οι Κάφροι των Σκοπίων που γράφουν στην εφημερίδα Νόβα Μακεντόνια,  οι γνωστοί δημοσιογράφοι που  κάνουν συστηματική πλύση εγκεφάλου  στο σλαβικό λαό των Σκοπίων  για να τον εμπεδώσουν στο «μακεδονικό» παρελθόν του, αναφέρουν ένα  απόσπασμα από τον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζον Άνταμς,  ότι αναγνώρισε τη Μακεδονία  το 1783!


Κυκλοφορούν τον τίτλο: «САД се залагале за независна Македонија уште пред два века?!» δηλαδή, « Οι ΗΠΑ υποστήριζαν μια ανεξάρτητη Μακεδονία πριν από δύο αιώνες;!»

Οι Κάφροι αυτοί όταν εντοπίσουν ονομασίες με γεωγραφικό περιεχόμενο όπως Ελλάς, Μακεδονία, Ιλλυρία, Θράκη, ακόμη και Θεσσαλία ή Ήπειρος, κραυγάζουν ότι υπάρχει εθνολογικός ή κρατικός διαχωρισμός μεταξύ των γεωγραφικών αυτών περιοχών της αρχαιότητας.

Εν προκειμένω,  δημοσίευσαν  ένα κείμενο με το οποίο λένε ότι οι ΗΠΑ πριν από δύο αιώνες είχαν αναγνωρίσει τα Σκόπια!

Προσωπικά, με εξέπληξε αυτή η φασιστική άποψη της λιγδιασμένης εφημερίδας των Σκοπίων.

Αφού δημοσίευσε τάχα το πρωτότυπο κείμενο της επιστολής  του Αμερικανού προέδρου, ενώ είναι αντιγραφή και παραποίηση από τον Goce Pangovski, που ανερυθρίαστα το δημοσιεύει.

Δεν θα ασχοληθούμε με την διπλωματία της εποχής εκείνης κατά την οποία οι ΗΠΑ είχαν αντιμέτωπες  τις αυτοκρατορίες της Αυστρίας, της Ρωσίας και των Οθωμανών και επεδίωκαν  την επέκταση του εμπορίου τους με τη διάσπαση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.

Η ηγεμονική τάση των Ηνωμένων Πολιτειών παρουσιάζεται από τότε όταν ο Άνταμς σε επιστολή του  προς  τον Robert Livingston εκφράζει την άποψη της δημιουργίας Δημοκρατιών στην περιοχή των Βαλκανίων που τότε ήταν υπό της  Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Τι παρουσιάζει  το δημοσίευμα - απάτη:
(παρουσιάζουμε το κείμενο όπως είναι φωτογραφημένο από την εφημερίδα των Σκοπίων, τάχα, ως πρωτότυπο)

“The project of setting at liberty the whole country of ancient Greece, Macedonia, and Illyricum, and erecting independent Republics in those famous seats, however splendid it may appear in speculation, is not likely to be seriously entertained by the two Empires (meaning Austria and Russia), because it is impracticable. The Greeks of this day, although they are said to have imagination and ingenuity, are corrupted in their morals to such a degree, as to be a faithless, perfidious race, destitute of courage, as well as of those principles of honor and virtue, without which nations can have no confidence in one another, nor be trusted by others.”

 Η πρώτη επισήμανση της απάτης και παραποίησης είναι η λέξη με κόκκινο χρώμα,  ενώ το πρωτότυπο αναφέρει μόνον για το ελληνικό έθνος -
a nation γράφει το πρωτότυπο και όχι nations-έθνη, στην περιοχή!

Το πρωτότυπο κείμενο αρχίζει :

In order to judge of the Object,  which the two Empires have in view, we should look e little into the Geography of those Countries.

Δηλαδή:

Για να κριθεί  το αντικείμενο , στο οποίο οι δύο αυτοκρατορίες έχουν μπροστά τους,  θα πρέπει να δούμε λίγο μέσα την γεωγραφία αυτών των χωρών.

Γεωγραφία, λοιπόν, από τότε η Μακεδονία και η Ιλλυρία. Και αυτό αποκρύπτεται από την εφημερίδα, γιατί, σαφώς, δεν την συμφέρει στη φασιστική διασπορά της.

Το πρωτότυπο κείμενο αναφέρει  ως  «Whole country of ancient Greece», δηλαδή όλη την αρχαία περιοχή της Ελλάδας,  την Μακεδονία και την Ιλλυρία, και πιο κάτω δεν μιλά για έθνη της περιοχής (nations, όπως παραποιήθηκε)  αλλά για το ελληνικό έθνος  - a Nation-.

Ένα έθνος και όχι Έθνη, κύριοι της Нова Македонија και γεωγραφική περιοχή η Μακεδονία όχι εθνολογική ή ...κρατική!

Σταματήστε, πια, να σπέρνετε δηλητήριο στο δύσμοιρο λαό σας!

Κάποια μέρα θα ξυπνήσει και θα σας φτύσει κατάμουτρα!

Το πρωτότυπο κείμενο εδώ
echedoros-a
Διαβάστε περισσότερα » »

Τα υποβρύχια του Άκη, ποιος υπουργός Άμυνας τα παρέλαβε

Έχω μια απορία.

Ο Άκης συνελήφθη χθες για ξέπλυμα μαύρου χρήματος από την αγορά των υποβρυχίων.
Τα υποβρύχια, ποιος υπουργός Άμυνας τα παρέλαβε, οέο;

Ιδού λοιπόν τι έγραφε στις 12 Μαρτίου 2010 το προσκείμενο στο ΠΑΣΟΚ, ΕΘΝΟΣ, αφού υπενθυμίσουμε ότι η κυβέρνηση της ΝΔ (Μεϊμαράκης) δεν τα παραλάμβανε επειδή το “Παπανικολής” …έγερνε:

Με διαδικασίες-εξπρές εντός τριάντα ωρών τα αρμόδια συμβούλια του Πολεμικού Ναυτικού «έκλεισαν» το θέμα των υποβρυχίων που παρέμενε ανοιχτό επί πέντε χρόνια, έτσι ώστε να ανοίξει ο δρόμος πώλησης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Παράλληλα, στο υπουργείο Άμυνας γίνονταν διαπραγματεύσεις μεταξύ των τριών πλευρών για να επιτευχθεί συμφωνία η οποία αναμένεται να επικυρωθεί επισήμως την ερχόμενη Πέμπτη.

Στις διαπραγματεύσεις συμμετείχαν ο υπουργός Άμυνας Ευ. Βενιζέλος, I. Safa από την Abu Dhabi Mar και H. Atzpontien από τη γερμανική κοινοπραξία TKMS.

Σε ό,τι αφορά το επίμαχο θέμα του υποβρυχίου «Παπανικολής», που επί πέντε χρόνια δεν το παρελάμβανε το Πολεμικό Ναυτικό, διότι, όπως υποστήριζε, παρουσίαζε ανυπέρβλητα τεχνικά προβλήματα, αποφασίστηκε από τη νυν κυβέρνηση να παραληφθεί, αλλά να πουληθεί σε τρίτη χώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Λιβανέζος επιχειρηματίας Ι. Safa ανέλαβε να πουλήσει το «Παπανικολής» στο Abu Dhabi!
Πώς έστησε την δουλειά ο Άκης
Όπως επισημαίνει ο Αργύρης Ντινόπουλος, βουλευτής της Ν.Δ και μέλος της εξεταστικής για τα υποβρύχια η δουλειά από την παρέα του Άκη είχε στηθεί έξυπνα. Μετά τα Ίμια. Ποιος θα τολμούσε, τότε, να αρνηθεί την θωράκιση του Αιγαίου με νέα υποβρύχια; Κάπως έτσι «απλοποιήθηκαν» και οι διαδικασίες. Απευθείας ανάθεση στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Τα οποία, μετά, εξαγόρασαν οι Γερμανοί. Και οι μίζες άρχισαν να ρέουν. Αλλά υποβρύχια δεν παίρναμε.
Όμως οι Γερμανοί εισέπραξαν συνολικά 2.033.100.000 ευρώ!

Το ενδιαφέρον, όμως, στην ιστορία αρχίζει μετά.

Το 2010 ήταν γνωστές οι μίζες του Άκη. Και η έρευνα της γερμανικής δικαιοσύνης για το σκάνδαλο .

Και τι κάνει τον Σεπτέμβριο του 2010 ο τότε υπουργός εθνικής άμυνας – και σημερινός αρχηγός του ΠΑΣΟΚ – Ευάγγελος Βενιζέλος ; Ξεπλένει την αμαρτωλή σύμβαση του Άκη. Με νέα σύμβαση. Που, μάλιστα, την φέρνει στην Βουλή για να έχει και ισχύ νόμου ! Και πόσα, επιπλέον, λεφτά δίνει ο Βενιζέλος στους Γερμανούς; Κρατηθείτε :
1.300.000.000 ευρώ. Εν μέσω μνημονίου.

Όσο για τις θέσεις εργασίας που όπως έγραφε τότε το ΕΘΝΟΣ διασφάλισε ο κ. Βενιζέλος διαβάστε εδώ: «Ναυαγεί» η συμφωνία Βενιζέλου για Σκαραμαγκά.
γράφει ο Οφις Ιοβόλος

Την υπεράσπιση του Άκη Τσοχατζόπουλου και την πολιτική προστασία του είχε αναλάβει επί σειρά ετών
το ΠΑΣΟΚ, και ειδικότερα πρωτοκλασάτα στελέχη του, όπως ο Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Ανδρέας Λοβέρδος, οι οποίοι τώρα ευαγγελίζονται την κάθαρση. Όπως φαίνεται στα έγγραφα που δημοσιεύουμε Βενιζέλος και Λοβέρδος υπερασπίζονταν τον Άκη με κάθε τρόπο στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, η οποία διερευνούσε ένα ακόμη εξοπλιστικό σκάνδαλο στο οποίο εμπλεκόταν ο πρώην υπουργός Άμυνας. Πρόκειται για το σκάνδαλο των ρωσικών αντιαεροπορικών συστημάτων TOR-M1. Στο επίκεντρο εκείνου του σκανδάλου ήταν τα εκατομμύρια ευρώ που κατέληξαν στην offshore εταιρία «Bluebell». Η εξεταστική επιτροπή που έκανε το ΠΑΣΟΚ δεν άνοιξε τους λογαριασμούς αυτής της εταιρείας κι έτσι ο Άκης απαλλάχθηκε με τις υπογραφές του Βενιζέλου και του Λοβέρδου. Αντιθέτως η δικαιοσύνη τους άνοιξε κι έτσι στοιχειοθετήθηκε η κατηγορία του ξεπλύματος βρόμικου χρήματος και ο Άκης βρίσκεται στην … ΓΑΔΑ.


Διαβάστε όμως το πόρισμα (κάντε κλικ στις φωτό από κάτω για μεγέθυνση και διαβάστε το κείμενο) της εξεταστικής που συνυπογράφουν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και ο Λοβέρδος: «Δεν προκύπτει κανένα στοιχείο πιθανής τέλεσης ποινικού αδικήματος από τους πρώην υπουργούς Εθνικής Άμυνας, κ.κ. Απόστολο-Αθανάσιο Τσοχατζόπουλο και Γιάννο Παπαντωνίου και τα στελέχη της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, που επί μήνες προσεβλήθησαν και διασύρθηκαν αδίκως»… από τη ΝΔ.

Διαβάστε περισσότερα » »

Τα μαζεύει και φεύγει η εταιρία που ανέλαβε το εργοστάσιο της ΔΕΗ!

ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΕΙΔΕΙΝ!..
Και θα προσφύγει στα δικαστήρια διεκδικώντας αποζημιώσεις 10 – 15 εκατ. ευρώ! Και κανένας δεν κουνιέται γιατί προέχουν λίγα ψηφουλάκια!
Τα μηχανήματα τράβηξαν χειρόφρενο, το προσωπικό απολύθηκε και ο φάκελος του νέου εργοστασίου της ΔΕΗ στη Νότια Ρόδο έκλεισε, χωρίς να γνωρίζει κανείς εάν και πότε θα ξανανοίξει. Η φωτογραφία από το εργοτάξιο είναι εύγλωττη. Δε είναι μόνο εύγλωττη η στάση των τοπικών παραγόντων που περιορίζονται σε κάποιες αμήχανες δηλώσεις έκφρασης λύπης γιατί οι εργασίες σταμάτησαν, χωρίς να δείχνουν τουλάχιστον με κάποιες πιο χειροπιαστές κινήσεις, ότι κατανοούν το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργήθηκε για τη Ρόδο. Υπάρχουν μάλιστα και εκείνοι που δεν νοιάζονται καθόλου, δεν κάνουν ούτε μια δήλωση. Δηλαδή πέρα βρέχει.

Ίσως διότι βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο και οι πολιτευόμενοι δεν θέλουν να συγκρουστούν με τον «Εξωραϊστικό Σύλλογο Κατταβιάς» γιατί θα χάσουν μερικά …ψηφουλάκια, όπως είπε και ο κ. Γ. Σπανός στον κ. Μαχαιρίδη, μόλις ο δήμαρχος Σύμης κ Παπακαλοδούκας δήλωσε ότι οι Συμιακοί δεν θα ψηφίσουν αν δοθούν δρομολόγια στο πλοίο του «Παναγιά η Σκιαδενή». Και όντως δρομολόγια δεν δόθηκαν, το προσωπικό του πλοίου απολύθηκε και το πλοίο έδεσε, περιμένοντας…
Τι είναι αυτό που περιμένουν οι πολιτευόμενοι; Να περάσουν οι εκλογές και μετά βλέποντας και κάνοντας. Εάν μεν εκλεγούν θα σηκώσουν μανίκια για να γίνει το εργοστάσιο, προτάσσοντας τα συμφέροντα της ρόδου, εάν δε, δεν εκλεγούν «ας πάνε όλοι να κουρεύονται, μαζί και η Ρόδος και όλα τα υπάρχοντά της»! 

Δηλαδή συμπεριφορά παπατζήδων, ούτε καν …Μαυρογιαλούρων!

Όμως τα …καλά νέα δεν τα γνωρίζουν. Η ανάδοχος εταιρία είναι έτοιμη να τα μαζέψει και να φύγει και να προσφύγει στα δικαστήρια, διεκδικώντας αποζημίωση. Νομικοί δε που ασχολούνται με το θέμα υποστηρίζουν, ότι με μια αγωγή η εταιρία θα εισπράξει ως αποζημίωση περί τα 10 – 15 εκατομμύρια ευρώ, επί συνόλου 200 εκατ. ευρώ που είναι ο προϋπολογισμός του έργου. Και μάλιστα χωρίς να δουλέψει και χωρίς να ξοδέψει παραπάνω από 300.000 ευρώ! Μια χαρά τα πάνε.

Το σπουδαιότερο όμως είναι ότι νέο εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Ρόδο δεν πρόκειται να κατασκευασθεί ΠΟΤΕ! Αυτό νοιάζει κανέναν; Το καλοκαίρι, όταν θα γονατίσει το εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Σορωνή και θ’ αρχίσουν οι διακοπές στην παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, τότε θα τα πούμε.

Αλλά και που θα τα πούμε τί θα βγει; Τότε θα είναι πολύ αργά.



rodosalarm.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Εκτοξεύθηκε ο βορειοκορεατικός πύραυλος - Μετακινήσεις πυροβολικού και αγωνία


(Ανανέωση 02.54): Εκτοξεύθηκε στις 07.39 π.μ. τοπική ώρα ο πύραυλος της Βορείου Κορέας, αλλά όπως διαβεβαιώνουν οι Αμερικανοί η εκτόξευση δεν ήταν επιτυχημένη, δεν κατάφερε ο πύραυλος να βγει έξω από την ατμόσφαιρα και προφανώς δεν κατάφερε να θέσει σε τροχιά τον δορυφόρο που μετέφερε.
Λίγα λεπτά μετά την εκτόξευση ο πύραυλος παρουσίασε δυσλειτουργία ενώ κατευθυνόταν προς τις Φιλιππίνες κια τελικά κατέληξε κάπου στο νότια κινεζική θάλασσα. Οι Νοτιοκορεάτες έχουν θέσει σε συναγερμό της ένοπλες δυνάμεις τους γιατί έχουν την πληροφορία ότι η Πιονγκ Γιανγκ σκοπεύει να προχωρήσει άμεσα σε πυρηνική δοκιμή.
Οι ΗΠΑ συγκάλεσαν εκτάκτως το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ για σήμερα Παρασκευή.
---------------------------------------------------------------------------------------------- 
(Αρχικό κείμενο): Η Βόρεια Κορέα ξεκίνησε τη διαδικασία πλήρωσης των δεξαμενών καυσίμων του πυραύλου μακρού βεληνεκούς και πλέον το βλήμα (γιατί περί διηπειρωτικού βλήματος πρόκειται, άσχετα με το τι λένε οι Βορειοκορεάτες) μπορεί να εκτοξευθεί ανά πάσα στιγμή.
Ο πύραυλος έχει προγραμματιστεί να ακολουθήσει πορεία νοτιο-ανατολική προς την περιοχή των Φιλιππίνων.  
Η Μανίλα είχε δώσει οδηγίες στα παραπλέοντα σκάφη στην ευρύτερη περιοχή νοτιο-ανατολικά της νήσου Λουζόν να αλλάξουν πορεία και να εγκαταλείψουν την περιοχή. Από τη πλευρά του το Τόκιο, αναφέρει πως το αντιβαλλιστικό δίκτυο που διαθέτει θα καταρρίψει κάθε τι το οποίο θα κινηθεί προς το έδαφος της Ιαπωνίας.
Επιπροσθέτως, ολόκληρη η κυβέρνηση έχει τεθεί σε ετοιμότητα «δια παν ενδεχόμενο» όπως επισημαίνεται και τα καταδρομικά με τον αντιβαλλιστικό συνδυασμό σύστημα ΑEGIS/SM-3 έχουν αναπτυχθεί στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ κορεατικής χερσονήσου και Ιαπωνίας.
Οι αεροπορικές εταιρίες από την Ιαπωνία, τη Νότιο Κορέα, την Ινδονησία και τις Φιλιππίνες έχουν κάνει αλλαγές στα δρομολόγιά τους, με στόχο να αποφύγουν κινδύνους είτε με τον βορειοκορεατικό πύραυλο, είτε με τα αντιβαλλιστικά βλήματα που θα προσπαθούσαν να τον καταρρίψουν. Υπενθυμίζεται πως η ημερομηνία εκτόξευσης κατά τη Βόρεια Κορέα έχει προσδιοριστεί μεταξύ της 12ης – δηλαδή σήμερα – και 16ης Απριλίου.

Το πλέον ανησυχητικό είναι ότι η Βόρεια Κορέα έθεσε σε ετοιμότητα τις ένοπλες δυνάμεις της και μετέφερα πυροβολαρχίες σε οχυρωμένες θέσεις περίπου 10 χλμ. από την μεθόριο με τη Νότιο Κορέα. Η ικανότητα βομβαρδισμού της πρωτεύουσας Σεούλ, στέλνει ρίγη στην Δύση και στις φιλοδυτικές ασιατικές χώρες της περιοχής. Η Βόρεια Κορέα είναι για άλλη μια φορά ιδιαίτερα σαφής: Αν καταρριφθεί ο  πύραυλός της, θα κτυπήσει με όλες της τις δυνάμες τη Νότιο Κορέα...
Tην ίδια στιγμή που υσμβαίνουν όλα αυτά είχαμε ένα επεισόδιο φαινομενικά άσχετο, πρακτικά με μεγάλο ενδιαφέρον και απόλυτα σχετιζόμενο: Για πρώτη φορά δύο κινεζικά πολεμικά σκάφη είχαν "θερμό" επεισόδιο με σκάφος του Ναυτικού των Φιλιππίνων σε μία διαφιλονικούμενη περιοχή στην Θάλασσα της Νοτίου Κίνας. Τόσο το Πεκίνο όσο και η Μανίλα προέβησαν σε διαβήματα διαμαρτυρίας προς αλλήλους αναφορικά με το επεισόδιο το οποίο εκτυλίχθηκε σε μία περιοχή 120 ναυτικά μίλια δυτικά της νήσου Λουζόν.
Το όλο επεισόδιο ξεκίνησε την Τρίτη το πρωί όταν ένα πολεμικό σκάφος των Φιλιππίνων προσπάθησε να απομακρύνει τουλάχιστον οχτώ κινεζικά αλιευτικά από τη περιοχή με δικαιολογία την παράνομη αλιεία σε περιοχή ελεγχόμενη από τη Μανίλα.
Στο επεισόδιο ενεπλάκησαν δύο κινεζικά πολεμικά σκάφη και η ένταση συνεχίσθηκε μέχρι το βράδυ της Πέμπτης.
Σύμφωνα με τις Φιλιππίνες η περιοχή στην οποία εκτυλίσσεται η κρίση βρίσκεται μέσα στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη. Η περιοχή αποκαλείται από τις Φιλιππίνες Πανατάγκ Σόαλ ενώ η Κίνα την αναφέρει ως Νήσο Χουάνγκιαν και υπογραμμίζει πως αποτελεί ένα παραδοσιακό σημείο στο οποίο οι Κινέζοι ψαρεύουν στο οποίο η Κίνα διαθέτει ιστορικούς και νομικούς τίτλους ιδιοκτησίας.
Το ενδιαφέρον σημείο έχει να κάνει πως είναι πρώτη φορά που έχουμε την εμπλοκή κινεζικών πολεμικών στην συγκεκριμένη περιοχή. Για τους Κινέζους το επεισόδιο θεωρείται "πολύ σοβαρό" αφού ισχυρίζονται ότι το σκάφος των Φιλιππίνων έκλεισε την είσοδο στην ατόλη και δεν επέτρεψε στα αλιευτικά να εισέλθουν σε αυτή, αποβίβασε στρατιώτες σε αυτά και «απείλησε» τους Κινέζους ψαράδες.
Κάπως έτσι εξηγείται και η απροθυμία της Κίνας να παρέμβει και να εμποδίσει την εκτόξευση του βορειοκορεατικού πυραύλου που θα έχει κατεύθυνση την θάλασσα των Φιλιππίνων...

defencenet.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Τουρκικά ελικόπτερα θα σβήνουν τις φωτιές στα ελληνικά δάση;Πως μας κατάντησαν τα γουρούνια που έχουν το θράσος να ζητούν την ψήφο μας ...


Τα ερωτήματα αυτά απασχολούν τους επιτελείς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που ασχολούνται με τη διαδικασία ενοικίασης 12 πυροσβεστικών ελικόπτερων - πέντε βαρέως και επτά μεσαίου τύπου - κόστους περίπου 20 εκατ. ευρώ, για την ερχόμενη καλοκαιρινή περίοδο και όχι μόνο. Και αυτό αφού, σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί, «θεωρείται πιθανόν τον σχετικό διαγωνισμό, που πραγματοποιεί ανεξάρτητος νατοϊκός φορέας, να κερδίσει τουρκική εταιρεία ενοικίασης ελικοπτέρων η οποία πληρεί τα αντικειμενικά κριτήρια που έχουν τεθεί».

Το ενδεχόμενο αυτό έχει σημάνει συναγερμό στα αρμόδια στελέχη του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, που προσπαθούν αποφύγουν αυτή την επιλογή. Και όλα αυτά μετά τις αποκαλύψεις ότι πολλοί εμπρησμοί ελληνικών δασών τις τελευταίες δεκαετίες φέρεται να είναι έργο τούρκων ιδιωτών.

Την τελευταία διετία διεξάγεται μεγάλη δικαστική έρευνα για την ενοικίαση των ελικοπτέρων που αναλάμβαναν το έργο της δασοπυρόσβεσης. Πολλοί υψηλόβαθμοι πολιτικοί παράγοντες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αλλά και ανώτατοι αξιωματικοί της Πυροσβεστικής έχουν βρεθεί κατηγορούμενοι για ύποπτες και επιζήμιες συναλλαγές, με δύο κυρίως εταιρείες που ανελάμβαναν έναντι ιδιαίτερα υψηλού κόστους το έργο της δασοπυρόσβεσης.

Οπως χαρακτηριστικά έλεγε ανώτατο στέλεχος της Κατεχάκη, «κάθε χρόνο είχαμε και καταγγελίες για σκάνδαλο σχετικά με τα πυροσβεστικά ελικόπτερα. Ασκούνταν τρομακτικές πιέσεις, υπήρχαν ύποπτες συνεννοήσεις και όποιος ασχολείτο με αυτή την υπόθεση είχε βρεθεί... μπλεγμένος. Αυτό κάποτε έπρεπε να τελειώσει».

Ετσι λοιπόν οι επιτελείς της Κατεχάκη ανέθεσαν τον σχετικό διαγωνισμό να διεξάγει ο ανεξάρτητος φορέας NAMSA (ΝΑΤΟ Maintance and Suplly Agence) ο οποίος ασχολείται με σχετικές στρατιωτικές διαδικασίες. Προκειμένου, όπως έλεγαν, «ο διαγωνισμός να είναι αδιάβλητος, να μη διατυπωθεί καμία υπόνοια για εμπλοκή ελλήνων υπηρεσιακών παραγόντων και να ησυχάσουμε από τα διαδοχικά σκάνδαλα με τις ενοικιάσεις ελικοπτέρων. Η ΝΑΜSA θα θέσει, σε συνεννόηση με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, αντικειμενικά κριτήρια επιλογής και ό,τι πει θα κάνουμε».

Ωστόσο κανείς δεν είχε σκεφτεί ότι αυτή η «αποστασιοποιημένη από τα ελληνικά δρώμενα» έρευνα περιέκλειε τον κίνδυνο τον διαγωνισμό να κερδίσει τουρκική εταιρεία.

Η NAMSA αριθμεί περίπου 1.400 υπαλλήλους από όλες τις χώρες του ΝΑΤΟ, έχει έδρα στο Λουξεμβούργο και διοικητής της είναι πρώην έλληνας στρατιωτικός. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά την αρχική φάση του διαγωνισμού εξεδήλωσαν ενδιαφέρον 54 εταιρείες από πολλές χώρες, ενώ στη δεύτερη φάση ο αριθμός αυτός περιορίστηκε σε επτά.

Η διαδικασία επιλογής αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο, όμως ήδη στους υψηλόβαθμους αξιωματικούς της Πυροσβεστικής που συνεργάζονται με την ΝΑΜSA έχει περιέλθει η πληροφορία ότι «ένα από τα μεγάλα φαβορί για να κερδίσουν τον διαγωνισμό με αυτά τα αντικειμενικά, τεχνικού τύπου, νατοϊκά κριτήρια είναι τουρκική εταιρεία που έχει ιδρυθεί το 1975 από το τουρκικό στρατιωτικό ίδρυμα και έχει έδρα στην Αγκυρα. Η προσφορά είναι εξαιρετική από πλευράς τεχνικής υποστήριξης, ενώ μας κάνουν και καλή τιμή. Η ίδια εταιρεία είχε επιχειρήσει το 2007 να συμμετάσχει σε διαγωνισμό για την προμήθεια μη επανδρωμένων σκαφών από το Λιμενικό για την επιτήρηση των θαλασσίων συνόρων. Τότε όμως η σχετική διαδικασία είχε σταματήσει μετά επαίνων για προφανείς εθνικούς λόγους».

Τώρα όμως το κέντρο αποφάσεων είναι στο Λουξεμβούργο... Οι επιτελείς της Πυροσβεστικής, σε συνεννόηση με τη λεωφόρο Κατεχάκη, αναζητούν τις τελευταίες ημέρες «φόρμουλα» προκειμένου να αποκλεισθεί το ενδεχόμενο συμμετοχής της τουρκικής εταιρείας στην ελληνική δασοπυρόσβεση. Τα «αντικειμενικά κριτήρια της NAMSA» κοντεύουν να γίνουν μπούμερανγκ για τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Οι αρμόδιοι αξιωματούχοι αναζητούν σε συνεννόηση με τα στελέχη του ΝΑΤΟ έναν τρόπο «απόρριψης» της τουρκικής πρότασης, ενώ εξετάζουν και το ενδεχόμενο «να μη δεχτούν τελικά την επιλογή της NAMSA». Στην τελευταία βεβαίως περίπτωση θα ελλοχεύει ο κίνδυνος να είναι πολύ μικρά τα χρονικά περιθώρια για ενοικίαση πυροσβεστικών ελικοπτέρων, με επαχθείς οικονομικούς όρους και ακολουθώντας διαδικασίες που γέννησαν και τα προηγούμενα καλοκαίρια υπόνοιες σκανδάλου.

«Το Βήμα» επικοινώνησε τα τελευταία 24ωρα με υψηλόβαθμα στελέχη που ανέφεραν ότι «προσπαθούμε για το καλύτερο. Εχουν γνώση οι φύλακες και προσπαθούμε να εξαϋλώσουμε αυτόν τον μεγάλο κίνδυνο».

tovima.gr
Συναγερμός σε Κατεχάκη και Πυροσβεστική από το ενδεχόμενο να κερδίσει διαγωνισμό για τη δασοπυρόσβεση τουρκική εταιρείαΕίναι δυνατόν την κατάσβεση των πυρκαγιών στα ελληνικά δάση, το ερχόμενο καλοκαίρι, να αναλάβουν εξ ολοκλήρου... τουρκικά ελικόπτερα; Μπορεί για πολλούς μήνες ελικόπτερα από την Τουρκία να «σαρώνουν» τον ελληνικό εναέριο χώρο, να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις κρίσιμες εγκαταστάσεις και να αποτελούν τον μοναδικό αρωγό των ελλήνων πυροσβεστών; 

Μπορεί το κύριο μέρος της προσπάθειας περιορισμού μεγάλων πυρκαγιών σε ελληνικά δάση να αφεθεί σε πτητικά μέσα και πιλότους από τη γειτονική χώρα; Προκειμένου να μην υπάρξει νέο οικονομικό σκάνδαλο, με την ενοικίαση των πυροσβεστικών εναέριων μέσων, μπορεί να φθάσουμε στο σημείο να πετούν στους ελληνικούς ουρανούς τουρκικά ελικόπτερα και μόνο; 
Διαβάστε περισσότερα » »

Η ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ

Διαβάστε περισσότερα » »

Οδηγίες προς “ναυτιλλομένους”...Η ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΑ!!

1.  Για την επιλογή κόμματος.
Α) Δεν απέχουμε από την ψηφοφορία.
Β) Δεν επιλέγουμε  Λευκό ή Άκυρο.
Γ) Δεν ψηφίζουμε τα  πρώην μεγάλα κόμματα ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ  (ΠΑ.ΣΟ.Κ, Ν.Δ.,ΛΑΟΣ,ΚΚΕ,ΣΥΡΙΖΑ ΚΟΚ).
2.  Για την επιλογή βουλευτών.
2.1) Δεν βάζουμε σταυρό.
·        Σε γόνους πολιτικών οικογενειών.
·        Σε πρώην βουλευτές και δημάρχους.
·        Σε συζύγους και παιδιά πρώην βουλευτών.
·        Σε καιροσκόπους δημοσιογράφους, καλλιτέχνες και αθλητές.
·        Σε αυτούς που δεν ξέρουν να “διαβάζουν” (αναλφάβητους).
·        Σε αδαείς καθηγητές πανεπιστημίου  (οικονομικών – συνταγματικού δικαίου).
·        Σε “κακούς” δικηγόρους, γιατρούς και συνδικαλιστές.
·        Σε ξαναγραμμένους διαγραμμένους.
·        Σε ερωμένες πρώην πρωθυπουργών και υπουργών.
·        Σε εθισμένους σε ουσίες, και αλκοόλ.
·        Σε νάρκισσους και φιλάρεσκες.
·        Σε μέλη μυστικιστικών οργανώσεων.
·        Σε “αυλικούς”, εργολάβων δημοσίων έργων.
·        Σε Χαρβάδες (απόφοιτοι του Harvard).
·        Σε φεμιναζίστριες.
Όλοι αυτοί μας έφεραν στη σημερινή κατάντια.
2.2) Βάζουμε σταυρό.
Βάζουμε όλο τον αριθμό σταυρών που μας επιτρέπει η περιφέρειά μας ή ο νομός μας:
·        Σε υποψήφιους οι οποίοι δεν ήταν ποτέ βουλευτές.
·        Σε υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, οικοδόμους.
·        Σε αγρότες.
·        Σε νοικοκύρηδες και νοικοκυρές.
·        Σε ενεργούς άνεργους.
·        Σε ανάπηρους.
·        Σε “τυφλούς” οι οποίοι διαβάζουν τα νομοσχέδια.
·        Σε αυτοδημιούργητους.
·        Σε νέους, σε ηλικία και σε προτάσεις.
S.O.S
3. Γι’ αυτούς που θα ψηφίσουν ΠΑ.ΣΟ.Κ. ή Ν.Δ.και τα ίδια σκατά που πρόδωσαν την ΕΛΛΑΔΑ
·        Να το ξανασκεφτούν.
·        Κανείς δεν είναι τέλειος.
·        Αν επιμένουν, τουλάχιστον να εφαρμόσουν τις § 2.1 και § 2.2
katohika
Διαβάστε περισσότερα » »

Οργανωμένο σχέδιο άπο πολιτικούς για την αλλοίωση του πληθυσμού της Ελλάδας.

Από το 1993 επί κυβέρνησης ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ και όταν ήταν Υπουργός εξωτερικών ο ΣΑΜΑΡΑΣ ξεκίνησε το «άνοιγμα» των συνόρων για την εισροή μεταναστών στη χώρα μας.
Οι πρώτοι που άρχισαν να έρχονται... ήταν από την ΑΛΒΑΝΙΑ.
Στη συνέχεια άνοιξαν τα σύνορα και για άλλες χώρες του ανατολικού μπλοκ κυρίως ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΑ-ΡΟΥΜΑΝΙΑ.
Στόχος ήταν ν βρεθεί φτηνή και αδήλωτη εργασία ώστε να μπορέσουν οι επιχειρήσεις να επιβιώσουν στη χώρα μας.

Οι Έλληνες άρχισαν να «επιλέγουν» εργασίες και άρχισαν να ανθίζουν οι καφετέριες και ο τζόγος.
Πολλοί Έλληνες έχοντας απωθημένα από την εποχή της φτώχιας στη χώρα μας και βλέποντας ότι για να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους έπρεπε να σπουδάσουν, έστειλαν τα παιδιά τους με κάθε τρόπο να σπουδάσουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Αποτέλεσμα σήμερα να έχουμε μια γενιά σπουδασμένων και ανέργων.
Στην Ελληνική ύπαιθρο και στις επιχειρήσεις προσλαμβάνανε κυρίως αλλοδαπούς χαμηλών προσδοκιών.
Κάποια στιγμή που είδαν ότι οι παραπάνω αλλοδαποί (ΑΛΒΑΝΟΙ – ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΟΙ) άρχισαν να δημιουργούν επιχειρήσεις στη χώρα μας και σιγά-σιγά αποκτούσαν πίττα από την αγορά (νόμιμη η παράνομη) , άνοιξαν τα σύνορα για την εισροή ακόμα χαμηλότερου επιπέδου αλλοδαπών, και άρχισε η χώρα να κατακλύζεται από ανατολή και Αφρική.
Η χώρα άρχισε να βυθίζεται στο χάος και στην αναρχία μόνο και μόνο για την εξομοίωση των αλλοδαπών με τους έλληνες.
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ:
Δεν ζουν σ αυτήν την χώρα ;
Δεν βλέπουν την κατάσταση ώστε απλά να κάνουν την δουλειά τους αποτρέποντας τα προβλήματα;
Γιατί νομοθετούσαν υπέρ των αλλοδαπών;
Γιατί ενώ από την μία εισαγάγαμε πολύ φτηνό εργατικό, οι Έλληνες επιχειρηματίες επένδυαν στο εξωτερικό (ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ);
Δεν ανησύχησαν για τα προβλήματα (ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ – ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ κλπ) που μετέφεραν μαζί τους όλοι αυτοί;
Δεν σκέφτηκαν ότι θα επιβαρυνθεί ο Έλληνας φορολογούμενος;
Δεν βλέπουν την επερχόμενη σοβαρή αλλοίωση του πληθυσμού;
Γιατί ακόμα και σήμερα δεν κάνουν τίποτα;
Είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία;
Φοβούνται;
Τι φοβούνται;
Υλοποιείται ένα μακροχρόνιο σχέδιο αλλοίωσης του πληθυσμού και του κοινωνικού ιστού της ΕΛΛΑΔΑΣ;

thoureios.blogspot.com
 
Διαβάστε περισσότερα » »

Σεισμική δόνηση στην πόλη της Καλαμάτας

Σεισμική δόνηση 3.3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ αναστάτωσε την πόλη της Καλαμάτας επτά λεπτά μετά τις έντεκα την νύχτα δηλαδή στις 23.07 της 12ης Απριλίου. 
 Ο σεισμός έγινε αισθητός σε όλη την πόλη της Καλαμάτας λόγο του μικρού του εστιακού βάθους που εντοπίζεται στα 10 χιλιόμετρα, αλλά και του εκκωφαντικού θορύβου που τον συνόδεψε και ανησύχησε ακόμα πιο πολύ τους κατοίκους της πόλης. Το επίκεντρο του σεισμού εντοπίζεται μέσα στον οικιστικό ιστό της πόλης.
Ζημιές δεν έχουν αναφερθεί. 
Δείτε παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του γεγονότος.....

nyxtobaths
Διαβάστε περισσότερα » »

Οι Βούλγαροι ξεμπροστιάζουν τους "ψευτο-Μακεδόνες" Σκοπιανούς! (βίντεο)

Μέσα από ένα εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ 20 λεπτών, ο βουλγαρικός τηλεοπτικός σταθμός «BTV», παρουσίασε τη μεθοδευμένη προσπάθεια της κυβέρνησης Γκρούεφσκι στα Σκόπια, να αλλάξει την ταυτότητα των κατοίκων της χώρας στο πλαίσιο ενός σχεδίου «αποσλαβοποίησης» με την οικειοποίηση ιστορικών προσωπικοτήτων τόσο της αρχαίας Ελλάδας, όσο της μεσαιωνικής και νεώτερης Βουλγαρίας.


Στο ρεπορτάζ -όπως αναφέρει το protothema.gr- μιλούν οι κορυφαίοι......
υποστηρικτές και εκφραστές της «αρχαιομακεδονοποίησης» της χώρας, όπως ο αρχιτέκτονας τους φαραωνικού σχεδίου «Σκόπια 2014» που έχει μετατρέψει την πρωτεύουσα σε Disneyland, καθώς και ο ακαδημαϊκός Μπλάζε Ριστόφσκι «πατέρας» της αμφιλεγόμενης «μακεδονικής εγκυκλοπαίδειας» που το 2009 είχε προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις με αποτέλεσμα να αποσυρθεί.

Στους επικριτές του «αρχαιομακεδονισμού» ο πρώην πρωθυπουργός Λιούπτσο Γκεοργκιέφσκι και ο αρχιτέκτονας Μιροσλάβ Γκρίτσεφ, σχεδιαστής της σημερινής σημαίας των Σκοπίων.



nyxtobaths
Διαβάστε περισσότερα » »

Η Ζωη Εν Ταφω






Διαβάστε περισσότερα » »

Βρέθηκε εμβόλιο που καταπολεμά το 90% των καρκίνων- Στην αγορά έως το 2020

Είναι ίσως η μεγαλύτερη ελπίδα για την καταπολέμηση του καρκίνου. Πρόκειται για ένα εμβόλιο το οποίο επιτίθεται σε συγκεκριμένο μόριο που συναντάται στο 90% των καρκίνων και δοκιμάστηκε με επιτυχία σε ανθρώπους για πρώτη φορά.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα από την δοκιμή του εμβολίου σε δέκα ασθενείς με πολλαπλό μυέλωμα, μία μορφή αιματολογικού καρκίνου, διαπιστώθηκε ότι όλοι είχαν αναπτύξει μεγαλύτερη ανοσία στην ασθένεια μετά την λήψη του εμβολίου. Μάλιστα οι τρεις από τους εφτά ασθενείς που ολοκλήρωσαν τη θεραπεία δεν έχουν πλέον συμπτώματα της νόσου!
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το εμβόλιο θα μπορούσε επίσης να καταπολεμήσει τον καρκίνο του μαστού, του προστάτη, του παγκρέατος, του εντέρου, καθώς και των ωοθηκών. Εκφράζουν επίσης την άποψη ότι το εμβόλιο θα μπορούσε να χορηγηθεί όχι μόνο συμπληρωματικά με την υπάρχουσα θεραπευτική αγωγή, αλλά και προληπτικά σε ασθενείς υψηλού κινδύνου για την εμφάνιση καρκίνου.

Το εμβόλιο έχουν σχεδιάσει η φαρμακευτική εταιρία Vaxil Biotheraputics και οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Tel Aviv, αποκαλείται ImMucin και στοχεύει σε μία πρωτεΐνη που λέγεται MUC1 και η οποία εντοπίζεται σε μεγαλύτερες ποσότητες σε καρκινικά κύτταρα παρά σε υγιή.

Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι το εμβόλιο θα είναι στην αγορά μέχρι το 2020 και ελπίζουν ότι θα μπορέσει να βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους που πάσχουν από καρκίνο.
 
katohika
Διαβάστε περισσότερα » »

Συνεργασία ΔΕΠΑ με Βούλγαρους για τέρμιναλ LNG στη Βόρεια Ελλάδα

Την από κοινού εγκατάσταση και εκμετάλλευση τερματικού σταθμού LNG στη Βόρεια Ελλάδα εξετάζει, σύμφωνα με πληροφορίες του energypress, η ΔΕΠΑ με την κρατική Βουλγαρική εταιρεία Bulgarian Energy Holding.
Η πρόθεση των δύο εταιρειών έχει λάβει μάλιστα πιο «χειροπιαστή» υπόσταση, καθώς έχει ήδη υπογραφεί από τις 19 Μαρτίου, χωρίς να ανακοινωθεί, Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ τους για «αρχική μελέτη για τερματικό υγροποιημένου φυσικού αερίου στο Βόρειο Αιγαίο».
Όπως δηλώνουν στο energypress αρμόδια στελέχη της ΔΕΠΑ που επιβεβαιώνουν την υπογραφή του μνημονίου, η συνεργασία με τη Βουλγαρική εταιρεία είναι πολύ στενή και συνεχής και το ενδιαφέρον για τον τερματικό σταθμό είναι συνεπακόλουθο της κοινής προσπάθειας να υπάρξει τροφοδοσία της Βουλγαρίας αλλά και άλλων Βαλκανικών κρατών με αέριο από την Ελλάδα. Βασικός πυλώνας αυτής της προσπάθειας είναι η κατασκευή του διασυνδετικού αγωγού Ελλάδας – Βουλγαρίας (IGB) ο οποίος αναμένεται να λειτουργήσει το 2014.
Χρειάζεται και LNG
Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά στελέχη της ΔΕΠΑ «Η κεντρική ιδέα είναι ότι ο αγωγός Ελλάδας – Βουλγαρίας πρέπει να έχει εξασφαλισμένες ποσότητες αερίου. Αυτές θα προέλθουν βεβαίως από αγωγούς, δηλαδή από όσες δυνατότητες δώσει το Αζέρικο αέριο, αλλά και από LNG. Είχαμε την πεποίθηση ότι η Ρεβυθούσα θα μπορούσε να  δώσει ποσότητες προς εξαγωγή, αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι η κατανάλωση στην Ελλάδα έχει αυξηθεί σημαντικά και εκτιμάται ότι θα βαίνει αυξανόμενη, έτσι ώστε η Ρεβυθούσα σε λίγα χρόνια δεν θα επαρκεί ούτε για την Ελλάδα. Συνεπώς πρέπει να αναζητηθούν νέες πηγές αερίου. Στο πλαίσιο αυτό μελετώνται όλες οι δυνατότητες, μεταξύ των οποίων και η παλιά πρόθεση της ΔΕΠΑ για πλωτό ή άλλο τερματικό σταθμό στη Βόρεια Ελλάδα, τον οποίο πλέον θα δούμε σε συνεργασία με τους Βούλγαρους».
Και από την Ανατολική Μεσόγειο
Στο «κάδρο» μπαίνουν εκ των πραγμάτων και οι ποσότητες αερίου που ανακαλύφθηκαν στην Ανατολική Μεσόγειο (Κύπρος και Ισραήλ) οι οποίες αναζητούν διόδους για να μεταφερθούν στις καταναλώτριες ευρωπαϊκές χώρες. «Κάθε υποδομή που θα μπορούσε να υποδεχθεί υγροποιημένο αέριο από την Ανατολική Μεσόγειο και να το κατευθύνει στη συνέχεια προς τις αγορές, έχει να παίξει σημαντικό ρόλο» λέγεται χαρακτηριστικά.
Ο Βούλγαρος υπουργός Οικονομικών και Ενέργειας κ. Τράικο Τράικοφ, φέρεται να δηλώνει σχετικά με τον τερματικό σταθμό ότι η υποδομή αυτή θα πρέπει να αποτελέσει παράγοντα περιφερειακής ανάπτυξης για τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και ότι εκτός της Ελλάδας και της Βουλγαρίας θα πρέπει να προσελκυστούν η Ρουμανία, η Σερβία και τα Σκόπια. «Το πρώτο διάστημα η αξιοποίηση θα γίνει με εισαγωγές αερίου από το Κατάρ και την Αλγερία, ενώ μετά από μερικά μόνο χρόνια περιμένουμε να ξεκινήσει ο εφοδιασμός υγροποιημένου φυσικού αερίου από τα νεοανακαλυφθέντα κοιτάσματα της Κύπρου και του Ισραήλ» φέρεται να δηλώνει σε Βουλγαρικά μέσα ο κ. Τράικοφ.

energypress
Διαβάστε περισσότερα » »