Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ (ΠΟΑμεΑ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ)



Την κεκρκόπορτα της ιδιωτικοποίησης της νοσοκομειακής περίθαλψης άνοιξε το Υπουργείο Υγείας, με το πρσφάτως ψηφισθέν νομοσχέδιο που εκχωρεί την διαχείριση των δομών υγείας στο ΕΣΑΝ(Ενιαίο Σύστημα Αμοιβής Νοσοκομείων). Πρόκειται για μη κερδοσκοπική εταιρεία που σε ποσοστό 51% θα ανήκει στο Δημόσιο και το υπόλοιπο 49% θα ανήκει σε ιδιώτες (ΔΕΚΟ, ασφαλιστικά ταμεία κ.λ.π). Δεδομένου της τραγικής οικονομικής κατάστασης των ασφαλιστικών ταμείων καθώς και των ΔΕΚΟ, είναι ηλίου φαεινότερων ποια είναι η στρατηγική πολιτική επιλογή της συγκυβέρνησης στον χώρο της υγείας.

Ο πλήρης διαχωρισμός των υγειονομικών μονάδων σε κοστοβόρες, όπου θα συνωστιζονται οι  οικονομικά πληβείοι, και σε εύρωστες, τις παροχές των οποίων θα απολαμβάνουν οι πατρίκιοι της ελληνικής κοινωνίας. Είναι προφανές σε ποια κατηγορία ανήκουν τα άτομα με αναπηρία και οι χρόνια πάσχοντες που αποτελούν το 80% των χρηστών και ληπτών υπηρεσιών υγείας.

Το αναπηρικό κίνημα εκφράζει τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή του και στέκεται με παρρησία απέναντι σε πολιτικές που σε καμία περίπτωση δεν λαμβάνουν υπόψη τις ανθρώπινες ανάγκες αλλά εξυπηρετούν τυφλά δημοσιονομικούς στόχους.

Κύριοι της κυβέρνησης έχουν εξαντληθεί τα όρια της αντοχής και της ανοχής μας. Αλλάξτε πολιτική ρότα άμεσα!!!!!
Για το Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ


Μήγγος Μιχάλης
H ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ


Σιδηροπούλου Αγνή

Διαβάστε περισσότερα » »

Ελληνικό αυτοκίνητο υδρογόνου καίει 1 λίτρο κάθε 450χλμ

Τι να πει κανείς για το λαό του, όταν εκείνος βάζει τα χέρια του και βγάζει τα μάτια του; Μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Πολυτεχνείου Κρήτης κατασκεύασε αυτοκίνητο υδρογόνου που είναι μάλιστα έτοιμο να βγει στην αγορά, ενώ έχει ήδη λάβει διεθνείς διακρίσεις και αναγνώριση.
 
Ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός… συνόρων.
 
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ, το Εco Racer, αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που “γεννήθηκε” στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού καταναλώνει ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα.
 
“Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστος κάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!”, αναφέρει ο ΣΚΑΙ. 
 
 
 
Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.
 
Το Eco Racer επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.
 
Όμως, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί δηλαδή ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει.
 
“Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει, να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο”, σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος…
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Διαβάστε περισσότερα » »