Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

ΟΥΓΚΟ ΤΣΑΒΕΣ

ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΟΥΓΚΟ ΤΣΑΒΕΣ ΝΑΖΙΣΤΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ .......... ΚΑΤΙΔΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΡΕΣ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ !!!!!!!
.





ksipnistere
Διαβάστε περισσότερα » »

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 8 ΑΛΒΑΝΟΙ ΔΡΑΠΕΤΕΣ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ (ΦΩΤΟ)

trikalas
Πρόκειται για τους:
1) (Επ.) LULI (Ον.) FLAULANT του ASQERI και της HEME ή HENA , ο οποίος γεννήθηκε την 27-04-1986 στην Αλβανία,
alba1
2) (Επ.) LIKA (Ον.) EDISON του HASIS ή HASIZ και της NAFIE , ο οποίος γεννήθηκε την 04-04-1988 στην Αλβανία,
alba2
3) (Επ.) KUPA (Ον) ILIR του FATMIR και της MELEQE , ο οποίος γεννήθηκε την 24-01-1986 στην Αλβανία,
alba3
4) (Επ.) KOLA ή KOLIA ή GOLIA ή MARKO (Ον) MARIAN ή EDUART ή MARJAN ή ZAN ή JAN του PASHKO ή FROK και της MARTA ή MARTE ή MARI ή MARTHA , ο οποίος γεννήθηκε την 27-07-1977 στην Αλβανία,
alba4
5) (Επ.) CALA (Ον) KLEMENT του PULLUMB και της ELIDA , ο οποίος γεννήθηκε την 10-06-1988 στην Αλβανία,
alba5
6) (Επ.) MURATAJ ή MURATI ή MURATAZ ή XHAFERI ή NIKAJ (Ον) ADMIR ή KRISTAQ του AZEM ή AINET ή AINER και της MARIA , ο οποίος γεννήθηκε την 01-08-1972 στην Αλβανία,
alba6
7) (Επ.) LITA ή DREBATA (Ον) ERMAL ή LITOR του DULEIMAN ή DEO και της FITNETE , ο οποίος γεννήθηκε την 02-02-1978 στην Αλβανία και
alba7
8) (Επ.) SULAJ ή SYLAJ ή BRAHA (Ον) FATOS του BEQIR ή BEGOR ή BEGIR και της NURIE ή NURIJE , ο οποίος γεννήθηκε την 24-02-1982 στην Αλβανία.
alba8
Σε βάρος όλων των παραπάνω έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για τις, κατά περίπτωση, πράξεις της ηθικής αυτουργίας σε απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά συρροή από κοινού, της στάσης κρατουμένων, της ηθικής αυτουργίας από κοινού σε διακεκριμένη παράνομη οπλοφορία πολεμικού τυφεκίου, χειροβομβίδων, της ηθικής αυτουργίας από κοινού σε παράνομη οπλοχρησία κατά συρροή, της σύστασης και συμμετοχής σε συμμορία, της κατοχής όπλων στη φυλακή και της ηθικής αυτουργίας σε προμήθεια κινητού τηλεφώνου σε κρατούμενο του Καταστήματος Κράτησης Τρικάλων.
Η δημοσίευση των παραπάνω στοιχείων ταυτότητας και των φωτογραφιών αποσκοπεί στην αποκάλυψη τυχόν τέλεσης από τα συγκεκριμένα άτομα άλλων εγκληματικών πράξεων, στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, καθώς και στην ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων.
Στο πλαίσιο αυτό παρακαλείται όποιος πολίτης γνωρίζει οτιδήποτε σχετικά με τα άτομα αυτά, να επικοινωνήσει στον αριθμό κλήσης 24310 – 63023 του Τμήματος Ασφάλειας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Τρικάλων. Υπενθυμίζεται ότι εξασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο των ερευνών που πραγματοποιήθηκαν χθες (23-03-2013) το μεσημέρι στο εσωτερικό των Φυλακών Τρικάλων από σωφρονιστικούς υπαλλήλους και αστυνομικούς βρέθηκαν σε τέσσερα διαφορετικά κελιά και κατασχέθηκαν επιπλέον δώδεκα νάιλον συσκευασίες με ηρωίνη, συνολικού βάρους (6,4) γραμμαρίων, πέντε (5) κινητά τηλέφωνα και τρεις (3) κάρτες SIM. Από το Αστυνομικό Τμήμα και το Τμήμα Ασφαλείας της Αστυνομικής Διεύθυνση Τρικάλων σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος επτά κρατουμένων (τριών αλλοδαπών, υπηκόων Γεωργίας, τριών αλλοδαπών, υπηκόων Αλβανίας και ενός ημεδαπού) για τα κατά περίπτωση αδικήματα της εισαγωγής ναρκωτικών και της παράνομης εισαγωγής κινητών τηλεφώνων σε Σωφρονιστικό Κατάστημα".

makeleio.gr
Διαβάστε περισσότερα » »

Η 16χρονη Μαρία-Αναστασία από την Πτολεμαΐδα ζητά δικαίωμα στην πραγματική ελληνική Παιδεία και όχι στην επιφανειακή ύλη των βιβλίων

-«Μας μαθαίνουν να λύνουμε εξισώσεις κανένας όμως δεν μας μύησε στη φιλοσοφία των μαθηματικών. Μας μαθαίνουν πώς να αναλύουμε ποιήματα, να βρίσκουμε ομοιοκαταληξία, μέτρο και ενότητες, αλήθεια όμως, ενδιαφέρθηκε, κανείς να μας μιλήσει για την αγάπη, τη φιλία, τους ανθρώπους»
-«ΟΧΙ, κύριοι καθηγητές. Δεν ζητάμε περισσότερα μεταπτυχιακά, ζητάμε κάτι πολύ απλό …να μας μιλάτε μέσα από την ψυχή σας, να μας αντιμετωπίζετε ως ανθρώπους με ανάγκες εκτός σχολείου, να θυμηθείτε και να μας θυμίσετε τι έχει πραγματική αξία στη ζωή».

Σε μια χώρα που η τρόικα διατάζει και η κυβέρνηση υπακούει χωρίς αναστολές και δισταγμούς, σε μια χώρα που τα τμήματα των πανεπιστημίων της περιφέρειας έκλεισαν αφού πλέον οι δανειστές δεν θέλουν σε καμία περίπτωση να καλλιεργηθούν τα νέα μυαλά που έρχονται και έχουν θυμό μέσα τους γιατί δεν θα έχουν τις ευκαιρίες  να δράσουν και να ξεδιπλώσουν την ενέργεια τους και τις γνώσεις  τους, σε αυτή τη χώρα λοιπόν φαίνεται πως οι νέοι άνθρωποι παρά τα ανυπέρβλητα εμπόδια δεν χάνουν την ελπίδα και διεκδικούν μια θέση κάτω από τον ήλιο. Μια 16χρονη κοπέλα από την Πτολεμαΐδα η Αναστασία Μαρία Μαμαλίγκα   θέλει να μοιραστεί με το Πινάκιο   τις σκέψεις της και ταυτόχρονα διερωτάται γιατί το εκπαιδευτικό  σύστημα εξακολουθεί και παράγει νέους με παθητική μόρφωση. Διαβάστε το κείμενο που μας έστειλε

Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις ;


Της Αναστασίας Μαρίας Μαμαλίγκα

Δεν ξέρω τι θέλω να γίνω. Συγγνώμη που δεν ξέρω. Ξέρω όμως τι μου αρέσει. Μου αρέσει να ζωγραφίζω, να χορεύω, να βγάζω φωτογραφίες. Μου αρέσει να παίζω θέατρο και να κάνω κατασκευές. Ποιος όμως θα ασχοληθεί με κάποιο από τα παραπάνω;
 Μας μαθαίνουν μετάφραση αρχαίων κειμένων κι όμως κανένας δεν μας δίδαξε να σεβόμαστε την αρχαία μας παράδοση. Μας μαθαίνουν να λύνουμε εξισώσεις κανένας όμως δεν μας μύησε στη φιλοσοφία των μαθηματικών. Μας μαθαίνουν πώς να αναλύουμε ποιήματα, να βρίσκουμε ομοιοκαταληξία, μέτρο και ενότητες, αλήθεια όμως, ενδιαφέρθηκε, κανείς να μας μιλήσει για την αγάπη, τη φιλία, τους ανθρώπους
ΟΧΙ, κύριοι καθηγητές. Και αυτό είναι που πρέπει να αλλάξει. Δεν ζητάμε περισσότερα μεταπτυχιακά, ζητάμε κάτι πολύ απλό …να μας μιλάτε μέσα από την ψυχή σας, να μας αντιμετωπίζετε ως ανθρώπους με ανάγκες εκτός σχολείου, να θυμηθείτε και να μας θυμίσετε τι έχει πραγματική αξία στη ζωή.
Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα, όπου ο κύριος, αν όχι μοναδικός, στόχος του σχολείου συνεχίζει να είναι η παραγωγή ακόμη μιας φουρνιάς παθητικοποιημένων πολιτών, τα παιδιά εξακολουθούν να αναφέρονται σε κατευθύνσεις και όχι σε δικούς τους προσωπικούς στόχους που να ανταποκρίνονται σε κάποιο ταλέντο. 

Ως πότε όμως σε αυτή τη χώρα το εκπαιδευτικό σύστημα θα υποστηρίζει τη δυσκαμψία της κοινωνίας μας να εντοπίσει και να αναγνωρίσει τις πραγματικές κλίσεις των μαθητών και ως πότε κάθε τι διαφορετικό και μη εναρμονισμένο με τον μέσο όρο θα τείνει να αποβληθεί;
Το μόνο που μένει να δούμε είναι έως ποιου σημείου θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.
 
pinakio
Διαβάστε περισσότερα » »