Έχουνε περάσει κοντα 2 χρονια από την τελευταία πτήση των αεροπλανων Airbus A340/300 των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Ήταν τα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων, τα οποια ανήκαν και ανήκουν στο Υπουργείο Οικονομικών. Είναι δηλαδή περιουσια του Κράτους.
Ευρίσκονται λοιπόν, παρκαρισμένα στο αεροδρομιο Ελ. Βενιζέλος, από τις 29/9/2009, που έγινε και η τελευταία προσγείωση από Αμερική, Καναδά, και Αφρική. Είναι 4 τα αεροσκάφη, και έχουν φτάσει στο «μισό της ζωης τους». Έχουν δηλαδή ακόμα πάνω από 10 με 15 χρονια ζωης.
Στον προυπολογισμο, έχει αναφερθεί ποσο 140 εκ/ριων από την ....
προσδοκουμενη πώληση αυτών. Όμως, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον από αγοραστές, οι πωλήσεις δεν γίνονται. Για ποιο λόγο? Και όσο μένουν στο έδαφος και δεν πετάνε, καταστρέφονται, και η αξια τους μερα με την μερα μειώνεται.
Μήπως κάποιος από το οικονομικών και το ΣΔΟΕ, πρέπει να ρίξει μια ματια, εκεί πέρα? Είναι ύποπτη αυτή η απραξία, όταν πουληθηκαν για ένα κομμαι ψωμί από τον εκκαθαριστή της ΟΑ τα 737/400 της εταιρίας, πέρσι.....Το ίδιο ισχύει και για τα αροσκαφη τυπου ATR, τα οποια μπορούν άνετα να εξυπηρετησουν τα νησια για μεταφορά αρρωστων και γενικα ανθρώπων που χρήζουν άμεσης μεταφοράς στην πρωτεύουσα.
Τα ιδια αυτά αεροσκάφη μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για φύλαξη συνορων κλπ. Πιλότοι υπάρχουν, και έχουν μετατεθεί στην ΥΠΑ. Είναι οι παλαιοί πιλότοι της Ολυμπιακής (όσοι δεν έχουν ξενητευτει), έμπειροι, και νέοι. Ένα δυναμικό ανεκμεταλευτο.
Τελικά υπάρχει κανεις ιθύνων σε αυτόν τον Τόπο που να ξέρει τι του γίνεται?
Ευρίσκονται λοιπόν, παρκαρισμένα στο αεροδρομιο Ελ. Βενιζέλος, από τις 29/9/2009, που έγινε και η τελευταία προσγείωση από Αμερική, Καναδά, και Αφρική. Είναι 4 τα αεροσκάφη, και έχουν φτάσει στο «μισό της ζωης τους». Έχουν δηλαδή ακόμα πάνω από 10 με 15 χρονια ζωης.
Στον προυπολογισμο, έχει αναφερθεί ποσο 140 εκ/ριων από την ....
προσδοκουμενη πώληση αυτών. Όμως, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον από αγοραστές, οι πωλήσεις δεν γίνονται. Για ποιο λόγο? Και όσο μένουν στο έδαφος και δεν πετάνε, καταστρέφονται, και η αξια τους μερα με την μερα μειώνεται.
Μήπως κάποιος από το οικονομικών και το ΣΔΟΕ, πρέπει να ρίξει μια ματια, εκεί πέρα? Είναι ύποπτη αυτή η απραξία, όταν πουληθηκαν για ένα κομμαι ψωμί από τον εκκαθαριστή της ΟΑ τα 737/400 της εταιρίας, πέρσι.....Το ίδιο ισχύει και για τα αροσκαφη τυπου ATR, τα οποια μπορούν άνετα να εξυπηρετησουν τα νησια για μεταφορά αρρωστων και γενικα ανθρώπων που χρήζουν άμεσης μεταφοράς στην πρωτεύουσα.
Τα ιδια αυτά αεροσκάφη μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για φύλαξη συνορων κλπ. Πιλότοι υπάρχουν, και έχουν μετατεθεί στην ΥΠΑ. Είναι οι παλαιοί πιλότοι της Ολυμπιακής (όσοι δεν έχουν ξενητευτει), έμπειροι, και νέοι. Ένα δυναμικό ανεκμεταλευτο.
Τελικά υπάρχει κανεις ιθύνων σε αυτόν τον Τόπο που να ξέρει τι του γίνεται?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου