Τα "φτερά" της Olympic Air έχουν ...κοπεί από τότε που άλλαξε τα δρομολόγιά της και μπήκαν στον ανταγωνισμό εκτός από την υπάρχουσα Aegean Airlines κι άλλες ξένες εταιρείες. Αυτό το καλοκαίρι η μάχη των αιθέρων καλά κρατεί...
Ιδιαίτερα, στο Βορρά η Ο.Α. χάνει συνέχεια τη μάχη αφού δύο εταιρείες, η Ryanair και η Αeroflot έχουν μονοπωλήσει τις αφίξεις από τα Βαλκάνια. Η Olympic Air πίστευε πως η ενίσχυση της παρουσίας της στις Βαλκανικές χώρες θα ήταν περισσότερο κερδοφόρα από αυτή στην Ευρώπη και στην Αμερική, αλλά τα πρόσφατα στοιχεία αποδεικνύουν πως οι τουρίστες δεν προτιμούν τον πρώην εθνικό μας αερομεταφορέα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ εφημερίδας της Θεσσαλονίκης, την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από τις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης και τη Ρωσία, εξασφαλίζει στην περιοχή η σημαντική διεύρυνση του αριθμού των αεροπορικών εταιρειών που πετούν φέτος από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Σουηδοί, Νορβηγοί, Τούρκοι και Ισραηλινοί επιλέγουν τα νέα δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Μόσχα. Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, η οποία από τα μέσα Απριλίου του 2011 έχει από τη Θεσσαλονίκη δρομολόγια για επτά ευρωπαϊκούς προορισμούς έως το τέλος Ιουνίου έχει μεταφέρει περίπου 25.200 επιβάτες.
Μεταξύ των διασυνδέσεων που προσφέρει η Ryanair είναι η Στοκχόλμη και το Οσλο. Οι δύο σκανδιναβικές πρωτεύουσες διασυνδέθηκαν με απευθείας τακτικό δρομολόγιο πρώτη φορά με τη συμπρωτεύουσα και μέχρι το τέλος Ιουνίου «τροφοδότησαν» τα δρομολόγια της γραμμής με συνολικά πάνω από 6.500 επιβάτες.
Συγκεκριμένα στις πτήσεις Θεσσαλονίκη-Στοκχόλμη, η μέση πληρότητα άγγιζε το 100% κι ο συνολικός αριθμός των επιβατών ήταν 3.743 άτομα, ενώ αντίστοιχα στα δρομολόγια για το Όσλο, η πληρότητα κυμάνθηκε στο 96% και αφορούσε διακίνηση 2.799 επιβατών.
Γενικά οι αφίξεις από Γερμανία σημειώνουν άνοδο 14,5% στο πρώτο μισό του έτους για το «Μακεδονία» και από Αγγλία κατά 8,5%.
Επίσης, η έναρξη πτήσεων από την Aeroflot, από το τέλος Απριλίου και για πρώτη φορά, σε συνδυασμό με τη δυναμική είσοδο στη γραμμή προς τη ρωσική πρωτεύουσα, και της Aegean Airlines, έχει «εκτινάξει» η κίνηση των Ρώσων επιβατών στο «Μακεδονία» κατά περίπου 61%, έναντι της αντίστοιχης περιόδου το 2010.
Έτσι, ενώ πέρσι είχαν αφιχθεί περίπου 17.000 Ρώσοι, μέχρι το τέλος Ιουνίου, φέτος ο αριθμός τους «πέταξε» σε περίπου 27.500 άτομα.
Προσδοκίες γεννώνται και από την πορεία που καταγράφει η επανέναρξη φέτος, επίσης έπειτα από πολλά χρόνια, πτήσεων της Turkish Airlines, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Κωνσταντινούπολη. Ο εθνικός αερομεταφορέας της Τουρκίας κερδίζει συνεχώς έδαφος...στους αιθέρες, ενω σιγά-σιγά οι θρυλικοί κύκλοι της ΟΑ αρχίζουν να σβήνουν...
Ιδιαίτερα, στο Βορρά η Ο.Α. χάνει συνέχεια τη μάχη αφού δύο εταιρείες, η Ryanair και η Αeroflot έχουν μονοπωλήσει τις αφίξεις από τα Βαλκάνια. Η Olympic Air πίστευε πως η ενίσχυση της παρουσίας της στις Βαλκανικές χώρες θα ήταν περισσότερο κερδοφόρα από αυτή στην Ευρώπη και στην Αμερική, αλλά τα πρόσφατα στοιχεία αποδεικνύουν πως οι τουρίστες δεν προτιμούν τον πρώην εθνικό μας αερομεταφορέα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ εφημερίδας της Θεσσαλονίκης, την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από τις παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης και τη Ρωσία, εξασφαλίζει στην περιοχή η σημαντική διεύρυνση του αριθμού των αεροπορικών εταιρειών που πετούν φέτος από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Σουηδοί, Νορβηγοί, Τούρκοι και Ισραηλινοί επιλέγουν τα νέα δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Μόσχα. Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, η οποία από τα μέσα Απριλίου του 2011 έχει από τη Θεσσαλονίκη δρομολόγια για επτά ευρωπαϊκούς προορισμούς έως το τέλος Ιουνίου έχει μεταφέρει περίπου 25.200 επιβάτες.
Μεταξύ των διασυνδέσεων που προσφέρει η Ryanair είναι η Στοκχόλμη και το Οσλο. Οι δύο σκανδιναβικές πρωτεύουσες διασυνδέθηκαν με απευθείας τακτικό δρομολόγιο πρώτη φορά με τη συμπρωτεύουσα και μέχρι το τέλος Ιουνίου «τροφοδότησαν» τα δρομολόγια της γραμμής με συνολικά πάνω από 6.500 επιβάτες.
Συγκεκριμένα στις πτήσεις Θεσσαλονίκη-Στοκχόλμη, η μέση πληρότητα άγγιζε το 100% κι ο συνολικός αριθμός των επιβατών ήταν 3.743 άτομα, ενώ αντίστοιχα στα δρομολόγια για το Όσλο, η πληρότητα κυμάνθηκε στο 96% και αφορούσε διακίνηση 2.799 επιβατών.
Γενικά οι αφίξεις από Γερμανία σημειώνουν άνοδο 14,5% στο πρώτο μισό του έτους για το «Μακεδονία» και από Αγγλία κατά 8,5%.
Επίσης, η έναρξη πτήσεων από την Aeroflot, από το τέλος Απριλίου και για πρώτη φορά, σε συνδυασμό με τη δυναμική είσοδο στη γραμμή προς τη ρωσική πρωτεύουσα, και της Aegean Airlines, έχει «εκτινάξει» η κίνηση των Ρώσων επιβατών στο «Μακεδονία» κατά περίπου 61%, έναντι της αντίστοιχης περιόδου το 2010.
Έτσι, ενώ πέρσι είχαν αφιχθεί περίπου 17.000 Ρώσοι, μέχρι το τέλος Ιουνίου, φέτος ο αριθμός τους «πέταξε» σε περίπου 27.500 άτομα.
Προσδοκίες γεννώνται και από την πορεία που καταγράφει η επανέναρξη φέτος, επίσης έπειτα από πολλά χρόνια, πτήσεων της Turkish Airlines, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Κωνσταντινούπολη. Ο εθνικός αερομεταφορέας της Τουρκίας κερδίζει συνεχώς έδαφος...στους αιθέρες, ενω σιγά-σιγά οι θρυλικοί κύκλοι της ΟΑ αρχίζουν να σβήνουν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου