Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Δείτε το κατάστημα TERRANOVA στην Θεσσαλονίκη πως κάνει προπαγάνδα το Σκοπιανό.Χαιβάνια ξυπνήστε και μην ξανα αγοράσετε απο ανθέλληνες.

Αγαπητοί μου φίλοι που διαβάσατε το συγκεκριμένο άρθρο και αγανακτήσατε με την υπεροψία των Σκοπιανών που έχει ξεπεράσει κάθε όριο...
Χαρακτηρίζετε ως "περίεργη" κινητικότητα στο Σκοπιανό το γεγονός ότι αποφάσισαν να βγάλουν νέες πινακίδες με το σήμα MK;;; Εμένα αυτό γιατί δεν μου φαίνεται περίεργο;;; Συνεχίζουν με κάθε τρόπο τον αγώνα τους για να καθιερώσουν αυτό που πιστεύουν αυτοί, και μόνο αυτοί ευτυχώς ως δικό τους. Αυτό που μου φαίνεται περίεργο εμένα είναι η φωτογραφία που επισυνάπτω.  
Το ταμπελάκι είναι από το κατάστημα TERRANOVA, Αριστοτέλους με Εγνατία γωνία στην Θεσσαλονίκη την πρωτεύουσα της Μακεδονίας. ΕΥΤΥΧΩΣ που υπάρχουν και οι μη Έλληνες που νοιάζονται για την ιστορική αλήθεια και είναι πολλοί, πάρα πολλοί, ιστορικοί, ακαδημαϊκοί, αρχαιολόγοι, καλλιτέχνες γιατί εμείς στον βωμό του κέρδους μπορούμε να θυσιάσουμε τα πάντα. Και θέλω να ρωτήσω κάτι σε όσους έχουν παραπάνω γνώσεις απο εμένα. 
Δεν είναι παράνομο να αναφέρεται η ΠΓΔΜ ως ΜΚΔ εντός ελληνικών συνόρων; Αναρωτιέμαι αυτοί που αγοράζουν απο το συγκεκριμένο κατάστημα δεν νιώθουν τίποτα όταν βλέπουν το όνομα για το οποίο σκοτώθηκαν οι πρόγονοί τους στους Βαλκανικούς πολέμους να δίνεται έτσι απλόχερα σε έναν λαό - μίγμα Σλάβων; Αφού λοιπόν εμείς δεν νιώθουμε τίποτα και προτιμούμε να αγοράσουμε ένα φθηνό και κάκιστης ποιότητας ρούχο παραβλέποντας τα πάντα ας δούμε τον ΚΥΡΙΟ στο παρακάτω βίντεο να δίνει μια απάντηση σε όλους μας.  

Και για να μην ξεχνιόμαστε, μπορεί ο ελληνικός λαός να πάσχει από την έλλειψη ηγετών και να έχει χάσει τον προσανατολισμό του αλλά αργά ή γρήγορα θα βρεθεί κάποιος που θα νοιαστεί για τα εθνικά μας ζητήματα και τότε αλίμονο σε όλους εμάς τους βολεμένους με μνήμη χρυσόψαρου που ξεχνάμε την θρυλική φράση «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους».
 
Αναγνώστης
hellasxg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου