Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Ελληνική πατέντα κάνει οικονομία....

50% στο πετρέλαιο του καλοριφέρ

Μετά από ώρες συζητήσεων με διάφορα άτομα από υδραυλικούς μέχρι μηχανολόγους (εγω ειμαι ηλεκτρολογος και εχω και αδεια καυστηρων) και μετα απο εξωνιχιστικο ελενχο ενος ηλεκτρικου λεβητα που τοποθετησε ενας γνωστος μου, και εδω και 3 χρονια λειτουργει 2 μηχανήματα μονοφασικα ενα για καθε οροφο του σπιτιου του (περιπου 120 τετραγωνικα).... κατεληξα στο συμπερασμα (συμφωνα με τα δικα μου δεδομενα) σε ενα συστημα μικτο. Στον λεβητα του σπιτιου μου εκανα καποιες μικρες μετατροπες και συγκεκριμενα αντικατεστησα τον σωληνα που ειναι σαν γωνια μετα τον κυκλοφορητη και στην θεση του τοποθετησα ενα σωληνα που επανω του ειχα προσαρμοσει 1 αντισταση 4kw η οποια ενεργοποιηται οταν δωσει εντολη ο θερμοστατης χωρου και κατα τις ωρες που παρεχει η ΔΕΗ νυχτερινο ρευμα.
Με το συστημα αυτο που ειναι παρα πολυ απλο και ασφαλες εχω καταφερει 2 πραγματα
1) κατα τις μεσημεριανες ωρες απο 15:30 εως 17:30 καθημερινα που οι απαιτησεις σε θερμανση δεν ειναι πολυ μεγαλες και με το νυχτερινο που ειναι μειωμενο σε κοστος, εχω καταφερει να ανεβαζω την θερμοκρασια του νερου τοσο στο λεβητα οσο και στα σωματα απο 20 στους 50-55 βαθμους.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα μετα τις 17:30 που ενεργοποιηται ο λεβητας πετρελαιου να χρειαζεται λιγοτερη καταναλωση καυσιμου για να φτασει το νερο στους 70 βαθμους.
2) μετα τις 2 το βραδυ που εχω ξανα νυχτερινο μεχρι τις 8 το πρωι τα 4 kw ειναι ικανα ωστε να κρατησουν και να διατηρησουν τις απώλειες του χωρου χωρις να πεσει η θερμοκρασια του χωρου κατω απο 20 βαθμους.
Το συστημα αυτο που περιγραφω πιο πανω το εχω λειτουργεισει πανω απο 2χρονια και τα αποτελεσματα του ειναι μια μειωση στο πετρέλαιο τις ταξης του 50% περιπου σε καταναλωση.
Τα δεδομενα του χωρου που χρησιμοποιηται το συστημα αυτο ειναι Διαμερισμα 1ου Οροφου σε πολυκατοικια 64 τετραγωνικα βορινο και εχω 1Φ ρευμα + νυχτερινο.
Η θερμοκρασια του χωρου ειναι ρυθμισμενη παντα στους 20 βαθμους και οι ωρες λειτουργειας της θερμανσης ειναι απο τις 15:30 εως 08:00 καθημερινα.
Αξιοποίησα το μειωμένο τιμολόγιο της ΔΕΗ και μόνο το ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΡΕΥΜΑ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου