Κραυγή απόγνωσης για τους κατοίκους της Γαύδου, οι οποίοι, αν και για όλους αποτελούν το νοτιότερο άκρο της Ευρώπης, μόνο στην Ευρώπη δεν φαίνεται να ανήκουν.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος και ιδιοκτήτης του Ρ/Σ ΓΑΥΔΟΣ FM "Ο φάρος του νότου", Βασίλης Τζουνάρας...
"Νέος αποκλεισμός του νησιού αυτή την φορά χειρότερος από ποτέ. Από σήμερα η συγκοινωνία του νησιού με την Κρήτη είναι ανύπαρκτη. Μόνο πολιτικές υποσχέσεις, χωρίς όμως υπογραφές. Η ενημέρωση ανύπαρκτη από όλους τους φορείς. Οι συνέπειες της κατάστασης αυτής σε λίγες μέρες θα είναι εμφανής. Καύσιμα τέλος, φάρμακα τέλος, νερό τέλος, ταχυδρομείο τέλος…
Το τελικό χτύπημα ήρθε στις 13 Οκτωβρίου 2011, όταν και τελείωσε η σύμβαση του καϊκιού "Neptune" χωρίς να βρεθεί άλλο πλοίο για την γραμμή Κρήτη-Γαύδος. Ο υπουργός θαλάσσιων υποθέσεων έχει άλλα στο μυαλό του και δεν θα σκάσει αν μια χούφτα ανθρώπων μένουν αποκλεισμένοι, πεινασμένοι και μονάχοι τους στα σύνορα της (Ευρωπαϊκής) Ελλάδας. Ντροπή και αίσχος στους καρεκλοκένταυρους της εξουσίας. Και ακόμα χειρότερα για τους πολιτευτές της Κρήτης που έπρεπε να είχαν βάλει τέλος σε αυτό το πρόβλημα χρόνια τώρα".
Ο ίδιος, βρέθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και ζήτησε την πραγματοποίηση δύο δρομολογίων από και προς τη Γαύδο από Παλαιόχωρα και Χώρα Σφακίων, με πλοία ικανά να μεταφέρουν τουλάχιστον 50 επιβάτες και να διαθέτουν χώρο για οχήματα τουλάχιστον 150 τ.μ.
Σε περίπτωση που δεν γίνει αυτό, τότε ο Δήμος ενδέχεται να μισθώσει το σκάφος "Gavdos Express", προκειμένου να γίνουν κάποια δρομολόγια προς την Κρήτη.
Και βέβαια σε εκκρεμότητα είναι οι υπογραφές για τις πλόες από τον υπουργό Ανάπτυξης Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, όπως και το ζήτημα με το ρωσικό νηογνώμονα, που έχει ακινητοποιήσει στη Σούδα το Ε/Γ-Ο/Γ "Δασκαλογιάννης".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου