Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

"Δεν αφήνω την κοπέλα μου να φοράει μίνι"

"Δεν αφήνω την κοπέλα μου να φοράει μίνι"Ο Άκης Πετρετζίκης μιλά σε συνέντευξή του για τις γυναίκες, την ζήλια, την μαγειρική αλλά και τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα. «Το επάγγελμα του μάγειρα, ειδικά στην Ελλάδα, είναι πολύ δύσκολο και αν δεις τα ποσοστά θα διαπιστώσεις ότι
στην πλειοψηφία τους είναι είτε χωρισμένοι, είτε αλκοολικοί», δηλώνει ο πρώτος Έλληνας master chef στο ΟΚ.
Όσον αφορά τις γυναίκες ο Άκης δηλώνει πως «Εγώ είμαι πολύ ζηλιάρης. Με όποια κοπέλα και αν είμαι δεν υπάρχει περίπτωση να το παίζω άνετος κα να υποκρίνομαι ότι δεν συμβαίνει τίποτα, όταν μέσα μου τρώγομαι. Όταν κάτι με ενοχλεί θα το πω εκείνη την στιγμή. Αλλά όλοι οι άντρες είναι ζηλιάρηδες και όποιος πει το αντίθετο λέει ψέματα. Είναι δυνατόν να σου πει η κοπέλα σου ότι θα βγει με δύο φίλες της και να μην σκεφτείς ότι θα της την πέσουν δύο άλλοι από δίπλα και θα της κολλάνε; Οπότε αρχίζεις ερωτήσεις: “Πού ήσουν; Με ποιον πήγες; Σου μίλησε κανείς;… Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσω την κοπέλα μου να βγει με μίνι έξω. Όταν είναι μαζί μου, μπορεί να φορέσει ό, τι θέλει. Όταν βγαίνει μόνη της, θέλω να μην φοράει πολύ αποκαλυπτικά ρούχα και όσο πιο νωρίς γίνεται να γυρίσει σπίτι”»
Ο Άκης αποκαλύπτει πως έχει χωρίσει δύο φορές από το τηλέφωνο: «όταν κοιτάς άλλες γυναίκες αυτό πάει να πει ότι δεν είσαι ερωτευμένος, οπότε καλύτερα να χωρίσεις παρά να κοροϊδεύεις».
Ο Άκης απαντά και στην ερώτηση για το αν έχει κερατώσει ποτέ. Πιστεύει πως και ναι και όχι αφού σύμφωνα με τον ίδιο: «Μετά τα 500 χιλιόμετρα δεν πιάνει το κέρατο».
Σε ερώτηση για το αν θα είναι από το φθινόπωρο στο Πρωινό μου, είπε πως δεν ξέρει τι θα κάνει του χρόνου αφού «είναι αναλώσιμο προϊόν».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου