Έτσι, οι κυβερνήσεις των Γερμανόδουλων, αποτελούμενες από τους απόγονους των κατοχικών συνεργατών των ναζί, και που κατάφεραν να επιβιώσουν (όπως όλα τα σκουλήκια), συνεργαστήκαν με τους απόγονους των κατοχικών Χριστοφοράκων για να ξανα υποδουλώσουν την χώρα αυτή την φορά οικονομικά.
Την τελευταία πενταετία αποκαλύφθηκαν διεθνώς, και κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, ιδιαιτέρως μεγάλα σκάνδαλα διαφθοράς, πίσω από τα οποία βρίσκονταν οι μεγαλύτεροι γερμανικοί επιχειρηματικοί κολοσσοί, όπως η Siemens, η Mercedes και άλλες εταιρίες. Το τσουνάμι των αποκαλύψεων κάλυψε πάρα πολλές χώρες του πλανήτη, όπου δραστηριοποιούνται οι εταιρίες, και έφτασε μέχρι την Ελλάδα....
Οι γερμανικές εταιρίες βρίσκονταν πίσω από πλήθος σκανδάλων σε μεγάλα δημόσια έργα, τα οποία ανέρχονται σε δεκάδες δισεκατομμυρίων ευρώ. Το αφιέρωμα του "Τύπου της Κυριακής" που ακολουθεί είναι αποκαλυπτικό...
Στις μεταφορές, στα νοσοκομεία, στις επικοινωνίες, στις Ενοπλες Δυνάμεις, στην ενέργεια και σε κάθε λογής μεγάλη προμήθεια και έργο υποδομής. Κορυφαία στιγμή των αποκαλύψεων ήταν η υπόθεση Siemens, το μεγαλύτερο ίσως μεταπολιτευτικό σκάνδαλο διαφθοράς. Είναι προφανές ότι αντίστοιχο χορό μιζών, με παρτενέρ διεφθαρμένους Έλληνες πολιτικούς και κρατικούς παράγοντες, είχαν στήσει στη χώρα μας σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρίες της Δυτικής Ευρώπης και των ΗΠΑ. Όλοι αυτοί, λοιπόν, που επί δεκαετίες οικειοποιούνταν τους πόρους της χώρας, τώρα έρχονται να την καταδικάσουν σε εξαθλίωση.
Εξοπλιστικά προγράμματα:
Η Γερμανία έχει πάρει ή διεκδικεί από την Ελλάδα περίπου δεκατρία δισεκατομμύρια ευρώ για τέσσερα -μόνον- εξοπλιστικά προγράμματα, τα οποία έχουν ήδη συμφωνηθεί, ή πιέζει να τα πάρει. Όμως, σχεδόν όλα τα μεγάλα προγράμματα που έχει πάρει συνοδεύονται από πλήθος καταγγελιών για σκάνδαλα. Άρματα Μάχης: To 2002 αποφασίστηκε η αγορά 170 γερμανικών αρμάτων μάχης «Λέοπαρντ» αντί του ποσού του 1,7 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό επαρκούσε, όπως έλεγαν πληροφορίες από το Πεντάγωνο, για την αγορά 250 αρμάτων μάχης. λίγους μήνες πριν από την παραλαβή τους καταγράφηκαν πολλά προβλήματα με σημαντικότερο τη θωράκιση του πύργου του άρματος (δεν πέρασε τα τεστ) και τη χρωμίωση του κανονιού. Προβλήματα που πρόσφατα επιλύθηκαν ενώ τα «Λέοπαρντ» παραμένουν χωρίς βλήματα. Και για την περίπτωση της προμήθειας των βλημάτων, έγιναν στο παρελθόν καταγγελίες σε βάρος των Γερμανών.
Εκσυγχρονισμός «Φάντομ»: Περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ δόθηκαν στους Γερμανούς με τη σύμβαση αναβάθμισης των ηλεκτρονικών 40 «Φάντομ» που υπεγράφη το 1998. Πρόκειται για ένα τεράστιο ποσό, προκειμένου να παραταθεί μόλις για μερικά χρόνια η επιχειρησιακή ζωή των αεροσκαφών.
Σύστημα «Ερμής»: Το πρόγραμμα τηλεπικοινωνιών «Ερμής» ερευνάται από τη Δικαιοσύνη, στο πλαίσιο του σκανδάλου Siemens. Έχουν ασκηθεί μάλιστα ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για απάτη και υπεξαίρεση σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς το πρόγραμμα έπρεπε να έχει παραδοθεί το 2006 και ακόμη βρίσκεται σε φάση υλοποίησης. Η σύμβαση υπεγράφη το 1999 και έχει κοστίσει 350 εκατομμύρια ευρώ.
Οχήματα Μερσεντές: Στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης μπήκε η προμήθεια διαφόρων τύπων οχημάτων της γερμανικής εταιρίας Μερσεντές (161 εκατομμύρια ευρώ) που υπέγραψε τον Σεπτέμβριο του 2001 ο κ. Τσοχατζόπουλος, καθώς υπήρξαν στοιχεία για μίζες.
Πύραυλοι «Patriot»: Μίζες, σύμφωνα με τα αρχεία της Siemens, εδόθησαν και για εξοπλιστικά προγράμματα, όπως, μεταξύ των άλλων, για τη σύμβαση το 2001 για τα αμερικανικά πυραυλικά συστήματα «Patriot».
SIEMENS Οποια πέτρα κι αν σηκώσεις…
Ο γερμανικός κολοσσός αποτελεί κράτος εν κράτει στην Ελλάδα. Εδώ και σχεδόν έναν αιώνα αναπτύσσει εντονότατη δραστηριότητα και, ουσιαστικά, δεν υπάρχει μεγάλο έργο και οικονομικός τομέας που να μη δίνει το παρών. Όταν το 2007 έσπασε το απόστημα των βρόμικων μεθόδων της Siemens, αποδείχτηκε ότι κεντρική πολιτική της γερμανικής εταιρίας ήταν οι μίζες δεκάδων εκατομμυρίων μέσω των «μαύρων ταμείων» που διέθετε σε offshore και τράπεζες γι’ αυτό το σκοπό. Από την έως τώρα διερεύνηση της υπόθεσης προκύπτει χορός μιζών για μεγάλες μπίζνες στον ΟΤΕ, στα νοσοκομεία, στους Ολυμπιακούς Αγώνες, στον ΟΣΕ, στην ενέργεια, τα εξοπλιστικά προγράμματα κ.ο.κ. Κατά τη διερεύνηση του σκανδάλου από την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, ιδιαίτερο βάρος έπεσε στις προμήθειες του ΟΤΕ, όπου η Siemens μόνον από δύο προγραμματικές συμφωνίες θα έπαιρνε άνω των δύο δισ. ευρώ, και στο ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας των Ολυμπιακών, C4i.
επίσης καταγράφονται «καραμπινάτες» περιπτώσεις σκανδαλώδους εύνοιας προς τη γερμανική εταιρία από το σάπιο σύστημα προμηθειών των νοσοκομείων. Μεταξύ των άλλων, προμήθειες όπου η Siemens είχε μικτό κέρδος 25%, όπως σε λυχνίες αξίας 30-50 χιλιάδων ευρώ για διαγνωστικά μηχανήματα που καίγονταν σαν απλές «λαμπίτσες» και αντικαθίσταντο κάθε τρεις και λίγο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μέσα σε πολύ λίγα χρόνια το κόστος αντικατάστασής τους να αντιστοιχεί στην αξία ενός αξονικού τομογράφου (!).
Mercedes και ΜΑΝ
Η Mercedes κατέχει τη θέση του «εθνικού προμηθευτή οχημάτων». Στις ΗΠΑ αποκαλύφθηκε μεγάλο σκάνδαλο διαφθοράς και δωροδοκιών εκ μέρους της εταιρίας σε τουλάχιστον 22 χώρες στον κόσμο, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, κατά την περίοδο 1998-2008. Ετσι, ερευνώνται οι προμήθειες στο υπουργείο Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ), στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σε απορριμματοφόρα, στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης σε πυροσβεστικά οχήματα, ειδικά εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων, και στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ακόμα, δύο συμβάσεις, μία στον ΟΣΕ για ντιζελομηχανές και επιβατάμαξες, καθώς και μία στον ΗΣΑΠ. Αυτές ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο πλαίσιο ερευνώνται πιθανές μίζες στην Ελλάδα για αγορά, το 2001, ύψους 90 εκατ. ευρώ, για τρόλεϊ, από την εταιρία Neoplan. Αυτή είναι θυγατρική της ΜΑΝ, που επίσης βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Γερμανών εισαγγελέων.
Υποβρύχια
Δώδεκα χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης προμήθειας 3+1 υποβρυχίων τύπου U-214 αποδεικνύεται πώς οι Γερμανοί λάδωσαν για να κερδίσουν το συμβόλαιο. Πρώην στελέχη της Ferrostaal ομολόγησαν μίζες 65 εκατομμυρίων ευρώ προς Έλληνες κρατικούς αξιωματούχους. Η Ελλάδα, ενώ έχει πληρώσει στους Γερμανούς περί τα 2,2 δισ. ευρώ για τα προγράμματα ναυπήγησης των τεσσάρων καινούργιων και εκσυγχρονισμού άλλων τριών τύπου 209, τα οποία τελικώς μετατράπηκαν σε κατασκευή δύο ακόμη U-214 με επιπλέον κόστος 1,3 δισ. ευρώ, έχει παραλάβει μόνο ένα, το «Παπανικολής». Κι αυτό μετά από σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα, τα οποία τώρα υποτίθεται ότι έχουν ξεπεραστεί. Εκκρεμούν ωστόσο οι τεχνικές δοκιμές, τις οποίες Γερμανοί και Σαουδάραβες καθυστερούν σκοπίμως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου