Οι Σκοπιανοί θέλουν το λιμάνι και ο Μπουτάρης νιώθει άνετα στα Σκόπια!
Της ΜΑΡΚΕΛΛΑΣ ΑΛΕΞΙΟΥ
Άλλη μια προκλητική δήλωση έκανε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. Την ώρα, που ο εκπρόσωπος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της ΠΓΔΜ μετέφερε στον πρόεδρο του ΕΒΕΘ, το ενδιαφέρον 10 σκοπιανών επιχειρήσεων – πελατών της ΟΛΘ ΑΕ να συμμετάσχουν στην ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένος, ο Γιάννης Μπουτάρης έλεγε πως αισθάνεται πιο άνετα με ένα Σκοπιανό παρά με ένα Σουηδό!
Αφού είναι να μας «ανεβάσουν» οικονομικά πως θα αισθανόμαστε; Χάλια; Δεν πειράζει που στήνουν αγάλματα του Μ. Αλεξάνδρου παντού και γιουχάρουν τον εθνικό μας ύμνο! Κι όμως, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κατά την χθεσινή του συνάντηση στο δημαρχείο, με τον υφυπουργό Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δημάρχους του Κοσσόβου (αριστερή φωτογραφία), τα ξέχασε όλα αυτά και είπε πως οι ανθρώπινες σχέσεις δημιουργούν ένα καλύτερο περιβάλλον και αμβλύνουν τις πολιτικές διαφορές.Γι΄ αυτό το λόγο άλλωστε, ανέφερε πως νιώθει πολύ πιο άνετα με έναν Αλβανό, έναν Σκοπιανό ή ένα Κοσσοβάρο, απ’ ότι για παράδειγμα με έναν Σουηδό. «Η Θεσσαλονίκη είναι μια ανοιχτή και φιλική πόλη, για τους επισκέπτες, τους επιχειρηματίες, αλλά και τους σπουδαστές, ιδιαίτερα όσους προέρχονται από τις γειτονικές χώρες», επισήμανε. Νωρίτερα, στο επίκεντρο της συζήτησης (δεξιά φωτογραφία) που είχε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), Δημήτρης Μπακατσέλος και α’ αντιπρόεδρος, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, με εκπροσώπους του Οικονομικού Επιμελητηρίου της πΓΔΜ, με επικεφαλής τον πρόεδρό του, Branko Azeski, βρέθηκαν οι δυνατότητες διεύρυνσης της οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ. Ο κ. Azeski γνωστοποίησε το ενδιαφέρον 10 σκοπιανών επιχειρήσεων – πελατών της ΟΛΘ ΑΕ να συμμετάσχουν στην ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένος. Από την πλευρά τους ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Δημήτρης Μπακατσέλος και ο α’ αντιπρόεδρος, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης επισήμαναν ότι το θέμα της ιδιωτικοποίησης αφορά την ελληνική κυβέρνηση, τόνισαν ωστόσο πως η καλύτερη λύση για την αξιοποίηση του λιμανιού θα ήταν η στρατηγική συνεργασία με διεθνή ναυτιλιακό πάροχο (global operator) που θα συμβάλει στον εκσυγχρονισμό και στην ενδυνάμωση της θέσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια αγορά. Επίσης, υπογράμμισαν ότι και το ΕΒΕΘ, στο παρελθόν, εξέφρασε το ενδιαφέρον – το οποίο παραμένει ισχυρό και σήμερα- να αγοράσει μέρος των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου