Ένα νέο ελαστικό, το οποίο σίγουρα θα κάνει θραύση στην αγορά, κατασκεύασε η Pirelli με την ονομασία Seal Inside Pirelli. Πρόκειται για ένα ελαστικό που «αυτοεπισκευάζεται», σε περίπτωση διείσδυσης ξένου σώματος (καρφί κ.λπ.), επιτρέποντας τη συνέχιση του ταξιδιού, χωρίς να χρειάζεται αλλαγή.
Αυτή η τεχνολογική καινοτομία, που δημιούργησε το τμήμα έρευνας της Pirelli με στόχο την ασφάλεια, διατηρεί αυτόματα την πίεση και την ακεραιότητα ενός τρυπημένου ελαστικού. Η δράση Seal Inside αποτρέπει σε ποσοστό 85% τις πιθανές αιτίες μιας απώλειας πίεσης.
Πώς λειτουργεί
Ένα καρφί τρυπά το ελαστικό και μία ειδική κόλλα ακινητοποιεί το καρφί στη θέση του, στεγανοποιώντας την οπή στην περίπτωση που το καρφί μείνει σφηνωμένο στο ελαστικό.
Μέσα στο ελαστικό, ακριβώς πίσω από το πέλμα, ένα στρώμα στεγανοποιητικού υλικού εμποδίζει την οποιαδήποτε διαρροή αέρα, ανεξάρτητα εάν το σώμα που έχει τρυπήσει το ελαστικό και διεισδύσει στο σκελετό παραμένει εκεί. Το Seal Inside δρα άμεσα στην προβληματική περιοχή, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας τη διαρροή αέρα. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν υπονομεύονται: ο οδηγός ούτε καν παρατηρεί το τρύπημα του ελαστικού και συνεχίζει κανονικά την οδήγηση. Με το Seal Inside, οι πιθανότητες οδήγησης με κλαταρισμένο ελαστικό μειώνονται εντυπωσιακά και, επιπλέον, ο οδηγός έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή του προβληματικού ελαστικού.
Δεν καταστρέφεται το ελαστικό
Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο αφορά στη... ζωή του ελαστικού, το οποίο δεν καταστρέφεται. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η οπή που έχει ανοίξει το καρφί σφραγίζει με πλήρωση στεγανοποιητικού υλικού, ακόμα και στην περίπτωση που το καρφί αφαιρείται. Έτσι, το ελαστικό στεγανοποιείται πλήρως και ο αέρας δεν μπορεί να διαφύγει από πουθενά.
Αυτή η τεχνολογική καινοτομία, που δημιούργησε το τμήμα έρευνας της Pirelli με στόχο την ασφάλεια, διατηρεί αυτόματα την πίεση και την ακεραιότητα ενός τρυπημένου ελαστικού. Η δράση Seal Inside αποτρέπει σε ποσοστό 85% τις πιθανές αιτίες μιας απώλειας πίεσης.
Πώς λειτουργεί
Ένα καρφί τρυπά το ελαστικό και μία ειδική κόλλα ακινητοποιεί το καρφί στη θέση του, στεγανοποιώντας την οπή στην περίπτωση που το καρφί μείνει σφηνωμένο στο ελαστικό.
Μέσα στο ελαστικό, ακριβώς πίσω από το πέλμα, ένα στρώμα στεγανοποιητικού υλικού εμποδίζει την οποιαδήποτε διαρροή αέρα, ανεξάρτητα εάν το σώμα που έχει τρυπήσει το ελαστικό και διεισδύσει στο σκελετό παραμένει εκεί. Το Seal Inside δρα άμεσα στην προβληματική περιοχή, στεγανοποιώντας την οπή και εμποδίζοντας τη διαρροή αέρα. Οι επιδόσεις και η ασφάλεια του αυτοκινήτου δεν υπονομεύονται: ο οδηγός ούτε καν παρατηρεί το τρύπημα του ελαστικού και συνεχίζει κανονικά την οδήγηση. Με το Seal Inside, οι πιθανότητες οδήγησης με κλαταρισμένο ελαστικό μειώνονται εντυπωσιακά και, επιπλέον, ο οδηγός έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να συνεχίσει το ταξίδι για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή του προβληματικού ελαστικού.
Δεν καταστρέφεται το ελαστικό
Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο αφορά στη... ζωή του ελαστικού, το οποίο δεν καταστρέφεται. Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η οπή που έχει ανοίξει το καρφί σφραγίζει με πλήρωση στεγανοποιητικού υλικού, ακόμα και στην περίπτωση που το καρφί αφαιρείται. Έτσι, το ελαστικό στεγανοποιείται πλήρως και ο αέρας δεν μπορεί να διαφύγει από πουθενά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου