Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ - ΑΓΝΩΣΤΟΙ Εβρίτες μασκοφόροι - μισθοφόροι (;) ξαναχτύπησαν σε λάθος στόχο και αυτοτραυματίστικαν από σειρά κακών χειρισμών!!!

Έστω και αν όσα γράφτηκαν σε αγνώστου ταυτότητας ιστολόγιο του Έβρου είναι σχεδόν μηδενικής σημασίας, η επί αυτών τοποθέτησή μου θεωρώ πως επιβάλλεται, για την αποκατάσταση της αλήθειας, αλλά και την εκπλήρωση της υποχρέωσής μου προς το εναλλασσόμενο αναγνωστικό κοινό, της διαδικτυακής ενημέρωσης.

Κάποιοι μασκοφόροι - ή μισθοφόροι;  με χαρακτήρισαν ως εμπλεκόμενο σε (έστω ήπιας και ίσως μη νομικά κολάσιμης μορφής) διαπλοκή,  ως υποκινούμενο πάροχο εκδούλευσης...
 ή έστω τουλάχιστον, ως ευεργετημένο φίλο αν όχι του προέδρου του Εμπορικού Επιμελητηρίου Έβρου, Χριστόδουλου Τοψίδη. . . σίγουρα του Δημήτρη Σταματάκη υπεύθυνου γραφείου τύπου του ίδιου επιμελητηρίου.

Με απίστευτη ευκολία και θαυμαστό θράσος διατυμπανίζουν πως... με την ανοχή ή εν αγνοία του πρώτου, ο δεύτερος μου παραχωρεί υλικό για να συκοφαντώ τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Βαγγέλη Λαμπάκη!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ

1) Δεν υπήρξε ποτέ και καμία "ιδιωτική" συνάντηση - συνεπώς και καμία συναλλαγή, ή ανταλλαγή οποιουδήποτε υλικού - είτε με τον πρόεδρο του Εμπορικού επιμελητηρίου Έβρου, είτε με τον συνεργάτη του, υπεύθυνο τύπου και συνάδελφο μου.

2) Ήμουν είμαι και θα είμαι άκαμπτος πολέμιος της "πολιτικής του" συμπεριφοράς  που θεωρώ ότι ξεφεύγει από τα όρια του θεσμικού του ρόλου... αλλά μέχρι εκεί!  

Πάντα στα ανοικτά και όχι οχυρωμένος στη ευκολία της ανωνυμίας! 

 Άλλωστε και ο Δήμαρχος και εγώ δημόσια ξεκαθαρίσαμε και το αποδείξαμε. . . πως δεν είμαστε κότες!!!   (πρώτος εκείνος το δήλωσε)

Η προσφορά μου λοιπόν στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης και όσα δημόσια γράφω ή με προφορικό λόγο διατυπώνω, φροντίζω να είναι στις "ράγες" της δεοντολογίας και των βασικών κανόνων συμπεριφοράς που άλλοτε έχουν "σταθερές" και άλλοτε διαμορφώνονται σύμφωνα με την λογική δράσης - αντίδρασης! 
Οτιδήποτε άλλο είναι ξένο προς εμένα και οποιαδήποτε παρεκτροπή θα ανήκει στη σφαίρα του λάθους. Αν αυτό συμβεί αναλαμβάνω την ευθύνη που υποχρεούμαι!   
Υπογραμμίζω λοιπόν πως ποτέ, με κανένα υλικό δεν συκοφάντησα κανέναν... και πολύ περισσότερο τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης! 

- Εκείνος και μου είναι αδιάφορο γιατί - σε δημόσια τοποθέτησή του απείλησε για... ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ! και ξεσηκώθηκε όλη ή Ελλάδα!
Δεν το κατασκεύασα εγώ για να τον συκοφαντήσω... ούτε ο Νίκος Χατζηνικολάου και άλλοι αναγνωρίσιμοι, έγκριτοι  δημοσιογράφοι πανελλαδικών ΜΜΕ  
 Έχω ολόκληρο το video και όσες φορές το μελέτησα, οι εκ των υστέρων διορθωτικές του δηλώσεις οι οποίες δόθηκαν σε συνεδρίαση στην οποία με δελτίο τύπου κλήθηκα και ήμουν παρόν  δεν ...με έπεισαν!!!

- Εκείνος απευθυνόμενος πρόσφατα σε Τούρκους πολίτες της Κωνσταντινούπολης... ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΘΡΑΚΙΩΤΕΣ!  Έχοντας άμεση και απόλυτα έγκυρη πληροφόρηση "από την πηγή μου" περίμενα να παραλάβω και το σχετικό video με το αναμφισβήτητο ντοκουμέντο το οποίο δημοσίευσα.  Μα. . .  αυτό δεν έπρεπε να κάνω;;;

Τούρκους πολίτες της Κωνσταντινούπολης...  ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΘΡΑΚΙΩΤΕΣ!!!
Δεν το κατασκεύασα εγώ για να τον συκοφαντήσω...

Ή Μήπως θα τον συκοφαντήσω αν επιμείνω πως... για τον ιερό του αγώνα και το καλό των Ροδοπαίων και των Εβριτών, των Αγρινιωτών, των Σπαρτιατών και...  όλων των Ελλήνων ημών έχει επιστρατεύσει(;) ή εξασφαλίσει τη φιλική συμμετοχή Μαφιόζων και Τραμπούκων, που απειλούν και τρομοκρατούν τις κατά περιοχή τοπικές κοινωνίες; 

Κι άλλα δικά του καμώματα έχω ...που δεν τα κατασκεύασα εγώ για να τον συκοφαντήσω, αλλά ως παράδειγμα θα αρκεστώ σε αυτά. 

Αύριο άλλωστε, με νέο video θα τραβήξω μια ακόμα κουρτίνα από το "αξιόπιστο πολιτικό"
 background του κυρίου Λαμπάκη που όταν το δείτε θα πειστείτε για μια ακόμα φορά πως...  
Δεν το κατασκεύασα εγώ για να τον συκοφαντήσω!!!

3) Οι δημοσιογραφικές, πολιτικές ή άλλες πηγές, ακόμα και κυβερνητικές, είναι γνωστό της πάση πως όταν είναι έγκυρες... συμβάλλουν ουσιαστικά στην πληροφόρηση.

Γνωστό επίσης είναι, πως η συμβολή τους, αποτελεί θεμιτή και σπουδαία "εργαλειοθήκη" για τους διαχειριστές της ενημέρωσης και με ορθή χρήση ανάλογου υλικού ή πληροφοριών, συμπληρώνω ή ολοκληρώνω, έρευνα και αποκάλυψη ή την αρθρογραφία μου.

Επικοινωνώ ή αναδημοσιεύω την είδηση, ή ασκώ κριτική πάντα με το Ονοματεπώνυμό μου, ώστε αυτός στον οποίο αναφέρομαι, να γνωρίζει σε ποιόν θα απαντήσει ή με ποιόν σε εξαιρετικές περιπτώσεις, θα συζητήσει την όποια πιθανή αποκατάσταση!

 Στις υποχρεώσεις μου δεν είναι μόνο τα του δημάρχου Αλεξανδρούπολης και αλίμονο αν έτσι ήταν!
Η αλήθεια όμως πρέπει να λέγεται!!! Ως πανελλαδικά, ιστορικό φαινόμενο... συνεχίζει να αποσπά το μεγαλύτερο κομμάτι... και της  δικής μου προσοχής!

4) Αν ο κύριος Λαμπάκης πιστεύει ότι τον συκοφαντώ ή αισθάνεται θιγόμενος από όσα για αυτόν δημοσιεύω - αποκαλύπτω... στο Γραφείο Τύπου του Δήμου υπάρχουν στοιχεία για την επικοινωνία μας και με χαρά θα ανταποκριθώ στο κάλεσμά του για τις ανάλογες από μέρους μου εξηγήσεις. Επομένως τα ...φερέφωνα περιττεύουν!!!

Αν αισθάνεται ότι από το έργο μου (λόγος, εικόνα, κείμενο) θίγεται η τιμή και η υπόληψή του, μπορεί εκδώσει σχετικό δελτίο απάντησης - απαίτησης για την συμμόρφωσή μου.
Ακόμα, ως αναμφισβήτητα άριστος νομικός, μπορεί να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της επιστήμης του ώστε αυτό  -το έργο μου-  να κριθεί από λειτουργούς της δικαιοσύνης!

Αν κάθε φορά που με ακούει, με βλέπει ή με διαβάζει, αισθάνεται πονοκέφαλο ...ας πάρει κάποιο παυσίπονο ή ας επισκεφτεί τον γιατρό του!  

ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οι γνωστοί - άγνωστοι Εβρίτες μασκοφόροι του διαδικτύου αν και ψεύδονται ασύστολα συνεχίζουν με την τακτική της λάσπης, για την παραγωγή  της οποίας προφανώς από κάποιους έχουν επιστρατευτεί, ίσως από το περιβάλλον του δημάρχου; ( από τον ίδιο πάντως όχι γιατί ξαναλέω ότι δημόσια έχει δηλώσει πως δεν είναι κότα!)

Αρνούμενοι να κατανοήσουν πως τα πάντα διέπονται από κανόνες άρα και η ενημέρωση ή ακόμα - ακόμα μεταξύ άλλων και η διαπλοκή όπου αυτή υφίσταται...

Εκμεταλλευόμενοι την διάχυτη σύγχυση, που απορρέει από το μέχρι στιγμής έλλειμμα στην Ελληνική Νομοθεσία περί των blogs και γενικότερα περί του διαδικτύου...

Και δρώντας σε καθεστώς ατιμωρησίας, καταλήγουν σε διασπορά ψευδών ειδήσεων, ανύπαρκτων και ανυπόστατων γεγονότων και διαστρεβλωμένης ενημέρωσης, για τους δικούς τους κάθε φορά λόγους, σκοπούς ή στόχους...!

Πάντως σε κάθε περίπτωση, όλοι κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος και δια της υπογραφής μας
ή... και δια της απουσίας της!

Θανάσης Ζωγράφος
Διαχειριστής Thraki Life News
Μέλος της  Ε. Συντακτών Διαδικτύου


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου