Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΟΙΟΙ "ΠΡΟΔΩΣΑΝ" ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΙΜΙΩΝ..

Στοιχεία που αποκαλύπτουν περίτρανα πως η νύχτα των Ιμίων οφείλεται σε απόφαση και σχεδιασμό στρατηγών από την παραστρατιωτική και φασιστική οργάνωση Ergenekon, έρχονται στο φως της δημοσιότητας.Οι καταθέσεις δύο... κατηγορουμένων στρατηγών και η έρευνα από τον δημοσιογράφο Κώστα Χαρδαβέλλα αποδεικνύουν πως το «βαθύ τουρκικό κράτος» εξόντωσε τους Τούρκους καταδρομείς που ανέβηκαν στα Ίμια!


ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΕΜΟΥ

Οι καταθέσεις δύο κατηγορουμένων στρατηγών για την οργάνωση Ergenekon (και τον σχεδιασμό πρόκλησης πολέμου στο Αιγαίο με την κωδική ονομασία «Βαριοπούλα», που ήδη έχει οδηγήσει στη φυλακή 82 ανώτερους αξιωματικούς της Τουρκίας), προκάλεσαν τη συγκλονιστική αποκάλυψη. Οι 12 Τούρκοι κομάντος που έκαναν απόβαση στα Ίμια τη νύχτα της μεγάλης κρίσης, εκτελούσαν εντολές της παραστρατιωτικής οργάνωσης Ergenekon των Τούρκων στρατηγών που ήθελαν να σύρουν τις δύο χώρες σε πόλεμο. Κάλλιστα οι Τούρκοι κομάντος μπορούσαν να χαρακτηριστούν «προπομποί έκρηξης πολέμου στο Αιγαίο μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας». Ο δημοσιογράφος Κώστας Χαρδαβέλλας αποκάλυψε πως εκείνη τη νύχτα της κρίσης στα Ίμια, στις 30 Ιανουαρίου 1996, όταν οι στόλοι Τουρκίας και Ελλάδας βρέθηκαν αντιμέτωποι μέσα στη θύελλα, οι Αμερικανοί με τους δορυφόρους τους είχαν δώσει τα ακριβή στίγματα των πλοίων του ελληνικού στόλου στους Τούρκους. «Γι’ αυτό εκείνες τις ώρες ο Αμερικανός διαπραγματευτής των δύο χωρών κ. Χόλμπρουκ είχε πει στον Έλληνα πρωθυπουργό κ. Σημίτη ότι οι Τούρκοι μπορούσαν να βουλιάξουν τα ελληνικά πλοία σε τρία λεπτά και άρα η Ελλάδα έπρεπε να κάνει το πρώτο βήμα υποχώρησης.

Η συμφωνία των Αμερικανών, όμως, για το γεγονός αυτό την ίδια ώρα με τους Τούρκους ήταν να μη στείλουν στρατιωτική δύναμη πάνω στα Ίμια. Οι εντολές, όμως, στην ομάδα των Τούρκων κομάντος που επέβαιναν στην τουρκική φρεγάτα “Γιαβούζ” που βρισκόταν πολύ κοντά στα Ίμια, δεν δίνονταν απευθείας από το Γενικό Επιτελείο της Τουρκίας αλλά μέσω Τούρκου συνταγματάρχη των Δυνάμεων Καταδρομών, που μετείχε στην παραστρατιωτική οργάνωση Erganekon μέσα στις ένοπλες δυνάμεις των Τούρκων», σημειώνει στην αποκάλυψή του ο κ. Χαρδαβέλλας, στην ιστοσελίδα newsbomb.gr. Επισημαίνει, ακόμη, πως ο Τούρκος συνταγματάρχης ήταν εκείνος που έδωσε εντολή, κατά παράβαση της συμφωνίας των κυβερνήσεων Τουρκίας και ΗΠΑ, στους 12 καταδρομείς να αποβιβαστούν στα Ίμια και να πάρουν θέσεις μάχης, ποντάροντας σε επέμβαση των Ελλήνων κομάντος με αποστολή να τους διώξουν από τη βραχονησίδα, με συνεπακόλουθο αιματηρή σύγκρουση και άμεση κλιμάκωσή της σε όλο το Αιγαίο. Και αναφέρει πως το μοιραίο λάθος των Τούρκων κομάντος ήταν ότι, επιστρέφοντας στη βάση τους στη Μαρμαρίδα, άρχισαν να μιλούν στους δημοσιογράφους που τους περίμεναν για το κατόρθωμά τους. Έτσι, η σκοτεινή παραστρατιωτική και φασιστική Ergenekon μέσα στις ένοπλες δυνάμεις της Τουρκίας κινδύνευε από μέρα σε μέρα να αποκαλυφθεί για την προβοκατόρικη ενέργειά της στα Ίμια.



ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ

Κάπου εκεί αποφασίστηκε η εξόντωση των 12 κομάντος από το «βαθύ τουρκικό κράτος». Τα τουρκικά ΜΜΕ, προφανώς μετά από εντολή άνωθεν, δεν πολυασχολήθηκαν με το τραγικό γεγονός της ομαδικής εξόντωσης των Τούρκων καταδρομέων. Πέπλο σιωπής κάλυψε το γεγονός ώστε να μην αποκαλυφθούν το παρασκήνιό του και η δράση της παραστρατιωτικής Τουρκίας. Ακόμη και σήμερα, σε Άγκυρα και Κωνσταντινούπολη κανείς δεν ακουμπά αυτό το επικίνδυνο θέμα. Ο κ. Χαρδαβέλλας επικοινώνησε με τον ανταποκριτή της τουρκικής εφημερίδας «Σαμπάχ» και του τηλεοπτικού τουρκικού σταθμού ΝΤV στην Αθήνα, τον κ. Μπερμπεράκη. Του είπε πως «για την πτώση του ελικοπτέρου που σκότωσε τους καταδρομείς είχαν γίνει έρευνες στην Τουρκία και είχαν πει ότι υπήρξε βλάβη στη μηχανή του ελικοπτέρου και γι’ αυτό έπεσε» και πως «οι μυστικές υπηρεσίες τι αλληλογραφία έχουν μεταξύ τους και πού έφθασαν, δεν θα το μάθουμε ποτέ. Πάντως από τα ΜΜΕ έγινε προσπάθεια να μη συντηρηθεί ούτε μία μέρα επιπλέον το θέμα αυτό». Σε μετέπειτα επικοινωνία με τον στρατιωτικό συντάκτη της τουρκικής εφημερίδας «Ραντικάλ» κ. Ερντάλ Γκουνέι, σε μια φανερή προσπάθεια να κρατηθεί το γεγονός στην απόλυτη σιωπή ειπώθηκε ότι δεν βρέθηκαν στις εφημερίδες της εποχής σχετικά δημοσιεύματα!

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Δεκαεπτά ημέρες μετά τη νύχτα των Ιμίων, Τούρκοι κομάντος ξεκινώντας από το ναύσταθμο του Ακσάζ κοντά στη Σμύρνη με ελικόπτερο τύπου S70A Black Ηawk, βρήκαν οικτρό θάνατο καθώς το ελικόπτερό τους συνετρίβη στο έδαφος μετά από μια ξαφνική έκρηξη. Σύμφωνα με μεγάλη έρευνα σε Ελλάδα και Τουρκία από τον δημοσιογράφο κ. Κώστα Χαρδαβέλλα, εκείνοι οι κομάντος ήξεραν πολλά για την ιστορική εκείνη νύχτα και έπρεπε Τούρκοι και Αμερικανοί να τους αφανίσουν για να μη μιλήσουν ποτέ. Στην έρευνα αναφέρεται πως για μια βραχονησίδα στο Αιγαίο, Ελλάδα και Τουρκία βρέθηκαν με το δάχτυλο στη σκανδάλη όταν ξαφνικά στη φουρτουνιασμένη θάλασσα εμφανίστηκαν δύο φουσκωτά του τουρκικού ναυτικού με πάνοπλους καταδρομείς, οι οποίοι είχαν την εντολή να ανέβουν στη βραχονησίδα Ίμια και να την καταλάβουν. Η κωδική ονομασία της ομάδας των Τούρκων καταδρομέων ήταν η λέξη «Καρντάκ», δηλαδή το όνομα των Ιμίων στα τουρκικά. Αρχηγός των κομάντος ήταν ο υπολοχαγός Ζέκι Σεν.

Τα ελληνικά πολεμικά πλοία που βρίσκονταν γύρω από τα Ίμια παρακολουθούσαν την αποβατική ενέργεια των Τούρκων και ενημέρωναν αμέσως την ελληνική ηγεσία. Σε απόσταση βολής από τα ελληνικά πλοία βρίσκονταν αντιτορπιλικά, φρεγάτες και υποβρύχια των Τούρκων. Οι 12 Τούρκοι κομάντος ανέβηκαν στην ελληνική βραχονησίδα, έστησαν τα πολυβολεία τους και έλαβαν θέσεις για απόκρουση επίθεσης των ελληνικών δυνάμεων. Ο τότε αρχηγός ΓΓΕΘΑ ναύαρχος Λυμπέρης επικοινώνησε με τον τότε πρωθυπουργό κ. Σημίτη και του είπε: «Δώστε μου εντολή και ισοπεδώνω μέσα σε λίγα λεπτά τα Ίμια. Έχουμε τεράστια δύναμη πυρός με τα πλοία μας». Ο Κώστας Σημίτης έμεινε για λίγα λεπτά αναποφάσιστος. Στο μεταξύ οι Τούρκους κομάντος είχαν διασπαρθεί σε όλη την έκταση της βραχονησίδας, ενώ ελληνικό ελικόπτερο με τους αξιωματικούς του ΠΝ Βλαχάκο, Καραθανάση και Γιαλοψό επιχειρούσε πάνω από τα Ίμια, φωτίζοντας τις θέσεις των Τούρκων κομάντος και εξασφαλίζοντας στόχο στις ελληνικές δυνάμεις.

Οι τρεις αξιωματικοί σκοτώθηκαν λίγα λεπτά αργότερα κατά την πτώση του ελικοπτέρου τους στην τρικυμιώδη θάλασσα. Τις δραματικές εκείνες στιγμές χτύπησε το απόρρητο τηλέφωνο του Έλληνα πρωθυπουργού. Καλούσε ο Αμερικανός διπλωμάτης διαμεσολαβητής μεταξύ ΕλλάδαςΤουρκίας Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ, που είπε στον Έλληνα πρωθυπουργό: «Μην τολμήσετε να χτυπήσετε τα Ίμια γιατί σε τρία λεπτά δεν θα υπάρχει ελληνικός στόλος. Οι Τούρκοι έχουν τα ακριβή σημεία όπου βρίσκονται τα πλοία σας στο Αιγαίο με στοιχεία που έχουν πάρει από δορυφόρο, τα αεροσκάφη τους είναι με αναμμένες μηχανές απέναντι από τα Ίμια και σε τρία λεπτά θα έχουν βουλιάξει όλα τα πολεμικά σας. Εσείς λόγω απόστασης δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα αεροσκάφη σας. Η συμφωνία μας είναι: όχι πλοία, όχι στρατός, όχι σημαίες στα Ίμια». Ο τότε πρωθυπουργός έδωσε εντολή στον Λυμπέρη να μη χτυπήσει. Και την επόμενη ημέρα είπε στην ελληνική Βουλή το περίφημο «Ευχαριστώ τους Αμερικανούς». Οι Τούρκοι κομάντος μπήκαν στα φουσκωτά τους και επέστρεψαν στα παράλια της Τουρκίας. Οι Τούρκοι δημοσιογράφοι και όλοι οι Τούρκοι πολίτες τους αποθέωσαν σαν ήρωες, αλλά πολύ σύντομα οι «κατακτητές των Ιμίων» βρήκαν έναν ξαφνικό και ανεξήγητο θάνατο, που για πρώτη φορά σήμερα αποκαλύπτεται ότι είχε σχεδιαστεί ώστε τους κλείσει τα στόματα.

Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΑΝΤΟΣ

Σύμφωνα με τα στοιχεία της μεγάλης έρευνας για τα Ίμια, ο θάνατος των 12 Τούρκων κομάντος δεν ήταν τυχαίος. Και χρειάστηκε να περάσουν 16 συναπτά έτη προκειμένου να έρθουν στην επιφάνεια κάποια πρώτα στοιχεία για ό,τι συνέβη. Σε συνέχεια της έρευνας, ο κ Χαρδαβέλλας αποκάλυψε πως στις 16 Φεβρουαρίου 1996, μόλις 17 ημέρες από το επεισόδιο στα Ίμια, οι Τούρκοι ετοιμάζονταν για εκπαιδευτική άσκηση του Σώματος Καταδρομών, η οποία ονομαζόταν «Ynus» και θα πραγματοποιούνταν στον κόλπο της Μαρμαρίδας. Ένα ελικόπτερο τύπου S70A Black Hawk απογειώθηκε από το ναύσταθμο του Ακσάζ και μετέφερε τους 9 Τούρκους της ομάδας «Καρντάκ» που έκανε την απόβαση στα Ίμια. Ο επικεφαλής της ομάδας Ζέκι Σεν απουσίαζε με άδεια. Το πλήρωμα του ελικοπτέρου θα πραγματοποιούσε εκπαιδευτική αεραπόβαση.

Λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση της άσκησης το ελικόπτερο έχασε ύψος. Ακολούθησε σφοδρή πρόσκρουση στη θάλασσα. Αμέσως απογειώθηκε δεύτερο τουρκικό ελικόπτερο τύπου Cougar με στόχο τη διάσωση των επιζώντων και την περισυλλογή των θυμάτων. Οι πρώτες πληροφορίες ήταν συγκεχυμένες. Κάποιοι μιλούσαν για έκρηξη του ελικοπτέρου στον αέρα, άλλοι για ήχους από πυροβόλο όπλο. Οι 9 κομάντος σκοτώθηκαν. Η είδηση «θάφτηκε» από τα τουρκικά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Το τουρκικό επιτελείο δεν έκανε την παραμικρή ανακοίνωση. Τρεις από τους 12 κομάντος ήταν ακόμη ζωντανοί. Δύο μήνες αργότερα, τον Απρίλιο του 1996, δύο κομάντος της ομάδας «Καρντάκ» έχασαν τη ζωή τους σε αυτοκινητικά δυστυχήματα που συνέβησαν με διαφορά δύο ημερών. Και αυτή η είδηση πέρασε στα ψιλά των τουρκικών εφημερίδων, όπου τα δυστυχήματα χαρακτηρίστηκαν «σατανική σύμπτωση». Στη ζωή είχε απομείνει πια μόνο ένας καταδρομέας, ο επικεφαλής της ομάδας Ζέκι Σεν.

Τα επόμενα χρόνια έδωσε το «παρών» σε διάφορες μονάδες και τον Δεκέμβριο του 2002 μετατέθηκε στη Γεωργία, όπου υπηρέτησε για 6 μήνες σε τουρκική υπηρεσία αντικατασκοπείας. Τον Μάιο του 2003 επέστρεψε στην Τουρκία. Στις 6 Μαΐου 2003, ο Ζέκι Σεν με την παρέα του βρέθηκε στο κλαμπ «Λεϊλά» στην περιοχή Ορτάκιοϊ της Κωνσταντινούπολης για να γιορτάσει τα γενέθλιά του. Μετά το πάρτι η παρέα διανυκτέρευσε στο ξενοδοχείο «Σιραγάν», απ’ όπου θα αναχωρούσε την επόμενη ημέρα αργά το μεσημέρι. Κατά την επιστροφή στο σπίτι του ο Ζέκι Σεν δέχτηκε δολοφονική επίθεση στην πλατεία Ταξίμ από τρεις νεαρούς που κρατούσαν μαχαίρια. Ένας από αυτούς τον μαχαίρωσε στην καρδιά και ο θάνατος του στρατιωτικού ήταν ακαριαίος. Η Αστυνομία της Κωνσταντινούπολης εξαπέλυσε ανθρωποκυνηγητό και λίγη ώρα αργότερα συνέλαβε τους τρεις δράστες, οι οποίοι παρέμειναν στη φυλακή για τρία χρόνια και το 2006 αποφυλακίστηκαν λόγω του νεαρού της ηλικίας τους. Οι πατέρες δύο νεαρών υπηρετούσαν στην τουρκική ΜΙΤ, την Κρατική Υπηρεσία Πληροφοριών. Η ομάδα «Καρντάκ» είχε πια εξοντωθεί.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου