Δεν έχει ρόδες, δεν ακουμπάει στο έδαφος και όσο και αν μοιάζει ... φουτουριστική είναι βγαλμένη απ' το παρελθόν, πάνω από μισόν αιώνα υπάρχει η τεχνολογία για τις ιπτάμενες μηχανές, όμως απλά τότε υπήρχαν μικροπροβληματάκια που εμπόδισαν τους επιστήμονες.
Σύμφωνα με τη “Ναυτεμπορική” η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε μία τεράστια γκάμα οχημάτων, από στρατιωτικά σκάφη και ασθενοφόρα μέχρι απλά, καθημερινά Ι.Χ. Ωστόσο, προς το παρόν η εταιρεία δεν σκοπεύει να ασχοληθεί άμεσα με την κατασκευή επανδρωμένων μοντέλων, αλλά στρέφεται στη δημιουργία μη επανδρωμένων, αυτομάτων εκδόσεων, που θα μπορούν να αναλαμβάνουν γεωργικές εργασίες ή μεταφορές φορτίων για λογαριασμό σωστικών συνεργείων που επιχειρούν σε αφιλόξενα περιβάλλοντα ή στρατιωτικών μονάδων σε θέατρα πολεμικών επιχειρήσεων.
Τα προβληματάκια που είχαν να κάνουν κυρίως με την ευστάθεια της ιπτάμενης μοτοσικλέτας τα έλυσε η εταιρεία Aeroflex που παρουσίασε την ιπτάμενη μηχανή η οποία στις δοκιμές πέταξε ως και σε ύψος πέντε μέτρων και έπιασε ταχύτητες 50 χλμ την ώρα.
Δυο στροφεία που ωθούν τον αέρα προς τα κάτω δίνουν τη δυνατότητα στη μηχανή να πετάει, για τον χειρισμό της δεν απαιτούνται ιδιαίτερες ικανότητες ούτε κάποια ειδική εκπαίδευση καθώς λειτουργεί στη λογική μιας κοινής μηχανής.
Δυο στροφεία που ωθούν τον αέρα προς τα κάτω δίνουν τη δυνατότητα στη μηχανή να πετάει, για τον χειρισμό της δεν απαιτούνται ιδιαίτερες ικανότητες ούτε κάποια ειδική εκπαίδευση καθώς λειτουργεί στη λογική μιας κοινής μηχανής.
Σύμφωνα με τη “Ναυτεμπορική” η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε μία τεράστια γκάμα οχημάτων, από στρατιωτικά σκάφη και ασθενοφόρα μέχρι απλά, καθημερινά Ι.Χ. Ωστόσο, προς το παρόν η εταιρεία δεν σκοπεύει να ασχοληθεί άμεσα με την κατασκευή επανδρωμένων μοντέλων, αλλά στρέφεται στη δημιουργία μη επανδρωμένων, αυτομάτων εκδόσεων, που θα μπορούν να αναλαμβάνουν γεωργικές εργασίες ή μεταφορές φορτίων για λογαριασμό σωστικών συνεργείων που επιχειρούν σε αφιλόξενα περιβάλλοντα ή στρατιωτικών μονάδων σε θέατρα πολεμικών επιχειρήσεων.
tragiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου