Ο εμπνευστής του πρώτου σχεδίου καθιέρωσης των υδροπλάνων στην Ελλάδα Μιχ. Πατέλλης βρίσκεται πλέον στον Καναδά, πλήρως απογοητευμένος από την έκβαση του εγχειρήματός του.
Το βουνό των εμποδίων - και των ναυτιλιακών επιχειρηματικών συμφερόντων - που κράτησε πεισματικά τα υδροπλάνα μακριά από το Αιγαίο, όπως είχε αναφέρει ο ίδιος, τελικά αποδείχθηκε αξεπέραστο, παρά το γεγονός ότι αρκετά κυβερνητικά στελέχη υπόσχονταν συνεχώς λύσεις για να μπουν τα υδροπλάνα στα νησιά της άγονης γραμμής!
Δύο ήταν τα καίρια χτυπήματα για τα υδροπλάνα. Η μη διεξαγωγή πτήσεων στο Αιγαίο και η έλλειψη υδατοδρομίου στην Αθήνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το καλοκαίρι του 2004 τα υδροπλάνα παρέμειναν... εξόριστα στο Ιόνιο.
Το 2008 πετούσαν μόνο τρία, συνδέοντας καθημερινά τα νησιά του Ιονίου με την Πάτρα, τα Ιωάννινα και το Μπρίντιζι της Ιταλίας.
Αυτό όμως δεν αρκούσε για να στηρίξει την ανάπτυξη ενός σοβαρού επιχειρηματικού πλάνου άνω των 80 εκατ. δολαρίων.
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4737329
Το βουνό των εμποδίων - και των ναυτιλιακών επιχειρηματικών συμφερόντων - που κράτησε πεισματικά τα υδροπλάνα μακριά από το Αιγαίο, όπως είχε αναφέρει ο ίδιος, τελικά αποδείχθηκε αξεπέραστο, παρά το γεγονός ότι αρκετά κυβερνητικά στελέχη υπόσχονταν συνεχώς λύσεις για να μπουν τα υδροπλάνα στα νησιά της άγονης γραμμής!
Δύο ήταν τα καίρια χτυπήματα για τα υδροπλάνα. Η μη διεξαγωγή πτήσεων στο Αιγαίο και η έλλειψη υδατοδρομίου στην Αθήνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι από το καλοκαίρι του 2004 τα υδροπλάνα παρέμειναν... εξόριστα στο Ιόνιο.
Το 2008 πετούσαν μόνο τρία, συνδέοντας καθημερινά τα νησιά του Ιονίου με την Πάτρα, τα Ιωάννινα και το Μπρίντιζι της Ιταλίας.
Αυτό όμως δεν αρκούσε για να στηρίξει την ανάπτυξη ενός σοβαρού επιχειρηματικού πλάνου άνω των 80 εκατ. δολαρίων.
http://www.tanea.gr/ellada/article/?aid=4737329
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου