Η νέα ταινία Ροζ Κορδέλες, Α.Ε. (Pink Ribbons, Inc.) που βγήκε πριν από λίγο καιρό στις κινηματογραφικές αίθουσες του Καναδά ρίχνει άπλετο φως στη μανία της ροζ-κορδέλας που βρίσκεται παντού και θέτει μερικά πολύ σημαντικά ερωτήματα σχετικά με το τι πραγματικά γίενται. Η δημιουργός της ταινίας, Lea Pool κάνει μία θαυμάσια δουλειά αποκαλύπτοντας την κρυφή αντζέντα όσων βρίσκονται πίσω από τη βιομηχανία της ροζ-κορδέλας και οι αποκαλύψεις είναι σίγουρα συγκλονιστικές. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το δίλεπτο τρέιλερ της ταινίας εδώ:
Πολλοί λίγοι γνωρίζουν για παράδειγμα ότι η αυθεντική ροζ-κορδέλα σύμβολο κατά του καρκίνου του μαστού δημιουργήθηκε από μία γυναίκα, την 68χρονη Charlotte Haley σαν μέσο αφύπνισης για το κοινό και αποκάλυψης του γεγονότος ότι το Διεθνές Ινστιτούτο Καρκίνου στην ουσία δεν ξόδευε ούτε ένα σεντ από τον προϋπολογισμό του για την πρόληψη της ασθένειας. Σήμερα, αυτή η κορδέλα, που αρχικά είχε χρώμα σομόν, την έχουν καταχραστεί οι διάφορες εταιρίες, αφού τις άλλαξαν πρώτα το χρώμα σε ροζ με σκοπό να συγκεντρώνουν τεράστια χρηματικά ποσά στο όνομα «εξεύρεσης μίας θεραπείας» για τον καρκίνο του μαστού. «Αυτό που προέχει πάνω από όλα είναι η συγκέντρωση χρημάτων ανεξάρτητα των συνεπειών,» αναφέρει κάποια από τις γυναίκες που μιλάει στην ταινία. Μία άλλη συμπληρώνει, «αν ο κόσμος πραγματικά γνώριζε τι συμβαίνει, όλοι τότε θα εξαγριώνονταν.»
Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν ιδέα για το πού πηγαίνουν οι δωρεές που κάνουν σε ομάδες όπως αυτή της Susan G. Komen, και αν τα χρήματα που συγκεντρώνονται πηγαίνουν για τον σωστό σκοπό. Την ίδια στιγμή πολλά από τα προϊόντα που φέρουν την κορδέλλα στην πραγματικότητα συμβάλλουν στην ασθένεια έχουν ενοχοποιηθεί σαν καρκινογόνα. Δες τα παρακάτω λινκς:
http://www.naturalnews.com/028631_Komen_for_the_cure_pinkwashing.html
http://www.naturalnews.com/031415_Coca_Cola_diet_soda.html)
http://www.naturalnews.com/030018_pinkwashing_breast_cancer.html).
«Είναι, λοιπόν, υποκρισία να χρησιμοποιούνται καρκινογόνα στα προϊόντα και την ίδια στιγμή να μαζεύουν χρήματα για τη θεραπεία,» δηλώνει μία γυναίκα στην ταινία σχετικά με τα άπειρα καταναλωτικά αγαθά που είναι γνωστό ότι περιέχουν καρκινογόνες ουσίες, αλλά συνεχίζουν να τα χρησιμοποιούν σαν μέσο ευαισθητοποίσης λανσάροντας την ροζ-κορδέλα. Πώς, λοιπόν, οργανισμοί όπως η Komen for the Cure και οι πολλοί σπόνσορές της είναι δυνατόν να ενδιαφέρονται για την εξεύρεση θεραπείας, όταν την ίδια στιγμή δεν κάνουν τίποτα για την απαγόρευση της χρήσης χημικών και πρόσθετων σε συγκεκριμένα καταναλωτικά αγαθά που έχουν ενοχοποιηθεί;
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την ταινία, δείτε εδώ: http://www.nfb.ca/playlist/pink_ribbons_inc/
*Πώς η βιομηχανία του καρκίνου ελέγχει τις γυναίκες. Γεγονός: ο μαστογραφικός έλεγχος (μαστογραφία) βλάπτει δέκα φορές περισσότερο τις γυναίκες, παρά τους κάνει καλό.
terrapapers
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου