Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Γιάννης Δημαράς: "Η κυβέρνηση του Μνημονίου παρέδωσε τη χώρα μας στους κατακτητές"


Τις Σέρρες και τη Δράμα επισκέφθηκε, το πρωί, ο Πρόεδρος του Πανελλήνιου Άρματος Πολιτών κ. Γιάννης Δημαράς, στο πλαίσιο της περιοδείας του στη Βόρεια Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια συνεντεύξεων τύπου που παραχώρησε, μεταξύ άλλων, δήλωσε:

(για τα αποτελέσματα της Συνόδου Κορυφής)

«Η κυβέρνηση του Μνημονίου παρέδωσε με αλλεπάλληλα «ναι» τη χώρα μας στους κατακτητές της πολιτισμένης Ευρώπης, με στόχο την ευημερία των «αγορών» και τη χρεοκοπία της ελληνικής κοινωνίας.

Δεν γνωρίζουμε επίσημα το σύνολο της συμφωνίας. Το σίγουρο είναι ότι το κούρεμα θα φέρει νέα, ακόμη πιο δυσβάσταχτα, μέτρα. Κι άλλες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, ενώ δεν διασφαλίζεται ότι θα υπάρξει οικονομική ανάπτυξη της χώρας.»

(για εκλογικές συνεργασίες)

«Μιλώντας για εμένα, ποτέ δεν ετέθη θέμα συνεργασίας με συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Ποτέ. Στόχος μας είναι η κοινή συνεύρεση αυτών που εγώ ονομάζω προοδευτικά κοινωνικά στρώματα. Όποιος υποστηρίζει ότι εγώ έχω συμφωνήσει με τον ΣΥΡΙΖΑ και τον κ. Τσίπρα και μάλιστα ως επικεφαλής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, ψεύδεται. Το έχω διαψεύσει δημοσίως και επανειλημμένα. Στο πολιτικό κουτσομπολιό που στοχεύει το πολιτικό ήθος, εγώ δεν αντιπαρατίθεμαι και δηλώνω ότι αν δεν υπάρξει η ενιαία προοδευτική και κοινωνική κάθοδος, εμείς θα κατέβουμε μόνοι μας και αυτόνομα στις εκλογές.»

(για την κυβέρνηση)

«Υπάρχει σοβαρό πολιτικό πρόβλημα. Πρόβλημα αναξιοπιστίας. Ψέμματα, αντιφάσεις, ολιγωρίες, αναντιστοιχία της κυβέρνησης με την κοινωνία και το λαό. Μόνο μία λύση υπάρχει . Η άμεση προσφυγή στις κάλπες. Κανείς δεν δικαιούται να δεσμεύει τον ελληνικό λαό με καθοριστικές αποφάσεις για τα επόμενα χρόνια χωρίς τη συμμετοχή του ίδιου».



Ο κ. Δημαράς το απόγευμα θα επισκεφθεί την Καβάλα, όπου στις 18:00 θα παραχωρήσει συνέντευξη τύπου στο ξενοδοχείο «OCEANIS».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου