Γιατί Μαγικό και όχι Φιλοσοφικό ή Κβαντικό Γεγονός? ή τούμπαλιν; Ποιά νομίζεις πως είναι η διαφορά? Επειδή στην Κβαντική χρησιμοποιούν ονόματα όπως ηλεκτρόνια, φωτόνια, νετρόνια, Κβαντικά Άλματα, Κβαντικούς συσχετισμούς? Στην Μαγική τέχνη όλα αυτά δεν ξαφνιάζουν καθόλου, έχουν διαφορετικά ονόματα. Οι αρχαίοι Αλχημιστές ή οι Φιλόσοφοι όλων των εποχών, τα γνώριζαν από πάντα.
Στην πραγματικότητα η φιλοσοφία του Ηράκλειτου, η μαγεία των Αλχημιστών, του Ζεν και η Κβαντική ελάχιστα διαφέρουν. Αν διαφέρουν. Ο κόσμος στον οποίο ζούσαν οι αρχαίοι Σουμέριοι, οι Ινδοί, οι Ινδιάνοι, οι Τολτέκοι, οι Ζουλού, οι Έλληνες φιλόσοφοι …! είναι ένας κόσμος ζωντανός, δεν είναι κόσμος αντικειμένων. Υπάρχει το Πνεύμα παντού σαν Ενέργεια διασκορπισμένη και γι αυτό μπορούσαν να μιλάνε με το Πνεύμα του αέρα, του βουνού, της φωτιάς, της πέτρας, της βροχής, της ομίχλης, των δέντρων.
Μια Ενέργεια αλληλοσυμπληρούμενη, μια δυναμική αλληλεπίδραση που βρίσκεται μονίμως σε κίνηση, δεν είναι σταθερή, στατική. τα πάντα ρέουν, αλλάζουν και κινούνται συνεχώς, «Τα πάντα ρει» του Ηράκλειτου “αεί γίγνεσθαι και μεταβάλλεσθαι και μη ουδέποτε το αυτό μένειν. “ και το “Να ακολουθούμε την φυσική τάξη και να κυλάμε με το ρεύμα του Ταο” του Laozi.Στο κοσμολογικό τμήμα του έργου του με τίτλο ΠΕΡΙ ΦΥΣΕΩΣ, ο Ηράκλειτος δηλώνει αφοριστικά πως…
- DK B30 Κόσμον <τόνδε> τὸν αὐτὸν ἁπάντων οὔτε τις θεῶν οὔτε ἀνθρώπων ἐποίησε, ἀλλʹ ἦν αἰεὶ καὶ ἔστι καὶ ἔσται πῦρ ἀείζωον, ἁπτόμενον μέτρα καὶ ἀποσβεννύμενον μέτρα. (1).
- Ο κόσμος παραμένει αναλλοίωτος για όλα τα όντα και δεν είναι δημιούργημα κανενός θεού και κανενός ανθρώπου, αλλά υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρξει στον αιώνα τον άπαντα, ως πύρ αείζωον, που αναφλέγεται σύμφωνα με καθορισμένα μέτρα και αποσβένεται με καθορισμένα μέτρα. διάβασε την συνέχεια.
Φτάνοντας κοντά στο 3.000 οι Έλληνες φιλόσοφοι, Απάντησαν σε ερωτήματα, Γιατί είμαστε εδώ; Τι κάνουμε με την ζωή μας; Πως να ζούμε; Ανέπτυξαν την θεωρία του Ατόμου, Μελέτησαν τις κινήσεις των ουράνιων σωμάτων, αναζήτησαν και βρήκαν καθολικές αρχές, ακεραίας συμπεριφοράς και στάσης ζωής.
Οι Ινδιάνοι, οι Ζουλού, οι Τολτέκοι, θεωρούσαν πως η Γη είναι ζωντανή και ζούσαν αρμονικά με τα βουνά, τα δέντρα, τα ζώα, τις πέτρες, τον Ήλιος και την βροχή. Στήριζαν δε τις αρχές και την δράση της ζωής τους, με τρόπο που να ευχαριστούσε, τα πνεύματα της γης, του αέρα, του ουρανού, όλου του σύμπαντος.
Οι άνθρωποι ήθελαν να γνωρίζουν πως λειτουργεί η φύση στην υλική και στην Πνευματική μορφή της και όχι να την ελέγχουν ή να την εξουσιάζουν. Ήθελαν να ζουν αρμονικά μαζί της, με την ροή της και τις εναλλαγές της, σαν κομμάτι της.
Αυτό άλλαξε στους μέσους χρόνους όταν η Καθολική Χριστιανική εκκλησία στην δύση ανέλαβε θέση ανώτατης εξουσίας – έτσι γίνεται όταν οι Άψυχοι αναλαμβάνουν εξουσία – και δεν έφτανε που αποφάσιζε έτσι αυθαίρετα από μόνη της για το πως λειτουργεί ο Πνευματικός κόσμος, μια και αυτό ήταν φαινομενικά το πεδίο δράσης της, αλλά έλεγε και στην φυσικό κόσμο τι να κάνει και πως να συμπεριφέρεται.
Το 1543 ο Νικόλαος Κοπέρνικος είχε το θράσος, ή την εντολή, να προκαλέσει την εκκλησία λέγοντας πως, ο Ήλιος και όχι η Γη είναι το κέντρο του Γαλαξία, χμ, αυτό το είχαν πει εκατοντάδες χρόνια πριν οι Έλληνες φιλόσοφοι (κλέψε – κλέψε). Η εκκλησία αντέδρασε σε αυτό απαγορεύοντας το βιβλίο, τον Κοπέρνικο, και κάθε κουβέντα για το θέμα.
Τώρα φυσικά ο Κοπέρνικος απεδείχθη πιο έξυπνος από την εκκλησία και δημοσίευσε το έργο του λίγο πριν τον παραλάβει ο θάνατος, διαφορετικά θα τον παραλάμβανε η χριστιανική εκκλησία της αγάπης, που είναι το ίδιο. Να σημειώσω εδώ πως «Η Ιερά Εξέταση» σαν ίδρυμα της Καθολικής εκκλησίας Υπάρχει μέχρι Σήμερα Ενεργή και Ακμάζουσα, διατηρεί όλα τα αρχεία της, μόνο που δεν χρησιμοποιεί την φωτιά πλέον αλλά πιο εξελιγμένες μεθόδους χειραγώγησης και νοητικού ελέγχου.
Κάποιοι άλλοι φιλόσοφοι όμως που υποστήριξαν αυτές της αρχές του Κοπέρνικου, είχαν άσχημα μπερδέματα με την εκκλησία. Ο Τζιορντάνο Μπρούνο επιβεβαίωσε το ότι ο Ήλιος και οι πλανήτες που υπάρχουν στον γαλαξία μας, είναι ένα μόνο από αυτά τα συστήματα που υπάρχουν σε ένα απέραντο Σύμπαν. Μίλησε σχεδόν για όλες τις αρχές της σύγχρονης Κβαντικής γύρω στο 1580. Για αυτή την τρομερή βλασφημία, ο Μπρούνο φυλακίστηκε επτά χρόνια από την Χριστιανική Ιερά Εξέταση – επαναλαμβάνω, αποτελεί μέχρι και σήμερα το 2010 ενεργό τομέα της Χριστιανικής εκκλησίας- και στην συνέχεια κάηκε ζωντανός το 1600 στην πλατεία των λουλουδιών, σήμερα υπάρχει εκεί άγαλμα του.
Ο άλλος που είχε μπλεξίματα με την εκκλησία ήταν ο Γαλιλαίος, πατέρας της σύγχρονης επιστήμης, επειδή ήταν ο πρώτος από τους σύγχρονους, που στήριξε την επιστήμη του, στην εμπειρική Παρατήρηση και στην χρήση των μαθηματικών. Είναι αυτός που επανέφερε ξανά στο προσκήνιο τον τρόπο μελέτης των αρχαίων φιλοσόφων. Λόγω αυτής του της “ανακάλυψης” στις αρχές του 16ου αιώνα,η εκκλησία έπαψε να κατέχει την “γνώση”, έχασε την αποκλειστικότητα. Πλέον η γνώση δεν θα βασιζόταν σε δοξασίες, χριστιανικές ιεραρχίες, αυθαίρετα συμπεράσματα των ιερέων, αμόρφωτων στην πλειοψηφία τους.
Αντίθετα η γνώση θα αποκτιόνταν μέσω ΦΑΝΕΡΩΝ, διαδικασιών, ερευνών, παρατηρήσεων και θα επικυρωνόταν από συμπεφωνημένες αρχές, οι οποίες έγιναν γνωστές με τον όνομα “επιστημονική μέθοδος”. ‘Άλλη πονεμένη ιστορία αυτή η επιστημονική μέθοδος, αλλά… δεν είναι του παρόντος θέματος.
Τον κάλεσαν και τον Γαλιλαίο, φυσικά μπροστά στην Ιερά Εξέταση, αλλά τη γλύτωσε με κατ οίκον περιορισμό στην ηλικία των 70 ετών μέχρι τον θάνατο του, γιατί ήταν αγαπημένος φίλος του Πάπα. Ο Γαλιλαίος σε σχέση με του δύο προαναφερόμενους είχε καλύτερες δημόσιες σχέσεις.
Οι επιστήμονες δεν διάλεξαν την σύγκρουση με την εκκλησία, δεν παίζεις, δεν είναι παίξε- γέλασε, η ιερά εξέταση και τα αισχρά, απάνθρωπα βασανιστήρια της, αντί να διατυπώσουν μαθηματικούς όρους για την ύπαρξη του θεού, της ψυχής, της ανθρώπινης φύσης, της κοινωνίας, περιορίστηκαν στο να εξερευνήσουν τα μυστικά της ύλης.
Η εκκλησία από την άλλη έκανε τα πάντα, για να τους εμποδίσει, να εξαπλώσουν τις “βλάσφημες ιδέες τους”, που απειλούσαν την εξουσία της. Για παρατήρησε γύρω σου, χρησιμοποιώντας την τέχνη της “παρατήρησης του ολοφάνερου” και δες μέχρι στιγμής ποιός νικάει. Επιστήμη ή εκκλησία;
Επειδή οι επιστήμονες όλοι, δεν είναι καλοί ή έμψυχοι άνθρωποι, δεν καταφέρνουν όλοι να έχουν την φώτιση που είχε ο Πυθαγόρης, ο Ηράκλειτος, η Υπατεία, έτσι έμπλεξαν την κατάσταση ακόμη χειρότερα και από την εκκλησία. Ο Γάλλος μαθηματικός και φιλόσοφος Ρενέ Ντεκάρτ τον 17ο αιώνα έδωσε το δυνατότερο χτύπημα στην σχέση εκκλησίας, επιστήμης και εκεί επήλθε και το διαζύγιο. Είπε πως το Σώμα και ο Νους δεν έχουν σχέση μεταξύ τους., που στο καλό τα βρίσκουν. Ωρολογοποιός ήταν ο Ντεκάρτ και έβλεπε τα πάντα μηχανικά και λογικά, σε πλαίσια και ανθρώπινους κανόνες. Δεν μπορούσε να καταλάβει ή να αντιληφθεί αυτό που δεν έβλεπε. Από την άλλη την εκκλησία, την βολεύει να αερολογεί, άλλωστε σε πρόβατα απευθύνεται, η σύγκρουση επιστήμης- εκκλησίας, ήταν αναπόφευκτη για το ποιός θα έχει στο μαντρί τα περισσότερα αρνιά.
Η Ύλη και το Πνεύμα είναι δύο διαφορετικά και ξεχωριστά μεταξύ τους πράγματα. Ο Καρτέσιος διαχωρίζει τον Νου από το Σώμα και την ανθρώπινη φύση από την φύση. Παρ όλο που πίστευε πως όλα είναι έργα του θεού, εν τούτοις ο Ντεκάρτ,τα διαχώριζε. Αγαπούσε πολύ τα ρολόγια και έλεγε «εκλαμβάνω το σώμα του ανθρώπου σαν μηχανή» αυτό δημιούργησε την ψυχιατρική και την ψυχολογία που έγινε η μελέτη στης ψυχής, που κατ αυτούς, δεν υπάρχει. Εδώ έπεσε ο πέλεκυς και η επιστήμη έγινε πιο δογματική και από την εκκλησία με αποτελέσματα πολύ χειρότερα από την Ιερά Εξέταση.
Ο Μπέικον Φράνσις, Βρετανός φιλόσοφος και επιστήμονας, καθιέρωσε την σημερινή επιστημονική μέθοδο στην οποία μπορούμε να παρατηρήσουμε σχηματικά τα εξής. Υπόθεση—->Έρευνα και πειραματισμός—->εξαγωγή γενικών συμπερασμάτων—->έλεγχος των συμπερασμάτων μέσα περαιτέρω έρευνας—-> και πάνω απ όλα ικανότητα ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ.
Ο Μπέικον έκανε και ένα ολέθριο λάθος. Έλεγε πως η φύση έπρεπε να υποδουλωθεί, να εξαναγκαστεί να υπηρετήσει, και να δώσει τα μυστικά της με βασανιστήρια. Δυστυχώς αυτή η αρχή του να αποσπάσουμε από την φύση με βασανισμό και για ίδιον όφελος, τα μυστικά της, έχει δώσει στην επιστήμη μια παρεκκλιμένη κατεύθυνση. Ο Μπέικον, συνόψισε αυτή την θεώρηση του, στην γνωστή σε όλους μας φράση “ Η γνώση είναι δύναμη”.
Τον 17ο αιώνα βγήκε η ανθρωπότητα από την θεώρηση, που ήθελε το σύμπαν σαν μία ζωντανή και παλλόμενη οντότητα και περάσαμε στην θεώρηση του σύμπαντος σαν μηχανής. Ο Καρτέσιος και ο Νεύτωνας, σταθεροποίησαν (παγ(ί)ωσαν), χρησιμοποιώντας την επιστήμη και τα μαθηματικά, αυτή την θεώρηση τους (γιατί άραγε). Ο Καρτέσιος έβλεπε την φύση και τον άνθρωπο σαν μηχανή, το πρόβλημα είναι πως χρησιμοποίησε το μηχανικό μοντέλο σκέψης, σε ΖΩΝΤΑΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
Η ιδέα πως αν καταλάβουμε τα μέρη, τα διαφορετικά συστατικά ενός συστήματος, θα καταλάβουμε πως λειτουργεί ολόκληρο το σύστημα, μπορεί να είναι καλή για ένα ρολόι. Το πρόβλημα είναι πως η φύση και ο άνθρωπος μέσα σε αυτή δεν είναι κουρδιστό παιχνίδι ή μηχανή. Κάπου εκεί τα κάνανε μαντάρα και συνεχίζουν μέχρι σήμερα. Αλλά …
Ο Ηράκλειτος διαιρεί τους ανθρώπους σε κοιμώμενους και εγερμένους (οι τελευταίοι είναι οι σοφοί, οι λίγοι, οι φλογεροί, ενώ οι πρώτοι οι κοινοί άνθρωποι, η μάζα, οι πολλοί, οι παγ(ι)ωμένοι). Ο νόμος πού εκφράζεται από το λόγο, δηλαδή την κατανόηση των αληθών σχέσεων πού εγκαθίστανται μεταξύ των πραγμάτων, είναι στη διάθεση όλων, αλλά δεν είναι ίδιοι όλοι οι άνθρωποι, μερικοί θεωρούν αυτό το νόμο καλύτερον από άλλους δυνάμει των αντιστοίχων διανοητικών ικανοτήτων.
Όποιος θα είναι σε θέση να κατανοήσει το λόγο περισσότερο θα προσεγγίσει την αλήθεια και την αυθεντική σοφία.
Για τον Ηράκλειτο δεν είναι σοφός εκείνος πού γνωρίζει έναν μεγάλο αριθμό πραγμάτων,
αλλά εκείνος πού γνωρίζει να συλλέγει καλύτερα από άλλους,
τη φύση των σχέσεων πού εγκαθίστανται μεταξύ των πραγμάτων.
Η ενέργεια συνιστά ουσιαστικά το υλικό, από το οποίο παράγονται όλα τα στοιχειώδη σωματίδια, τα άτομα και γενικά τα πάντα στον κόσμο, αλλά παράλληλα η ενέργεια κινεί τα πάντα στον κόσμο, αποτελώντας μία αναλλοίωτη ουσία, που το συνολικό της ποσό δεν μεταβάλλεται, με τα στοιχειώδη σωματίδια να αποτελούν παράγωγά της, όπως πιστοποιούν πάμπολλα πειράματα, ενώ ταυτόχρονα μετατρέπεται σε κίνηση, σε θερμότητα, σε φωτεινή ακτινοβολία ή σε διαφορά δυναμικού, προκαλώντας ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα.
Είναι η αιτία όλων των μεταβολών, που εκπροσωπεί μία θεμελιώδη αρχή, την αλλαγή, την άφθαρτη μεταβολή που ανανεώνει τον κόσμο, και αν και αυτή καθαυτή η αλλαγή δεν αποτελεί υλικό αίτιο, ο εκπρόσωπός της, το πῦρ, συνιστά ως θεμελιώδης αρχή και την κινούσα δύναμη.
Στο κοσμολογικό τμήμα του έργου του με τίτλο ΠΕΡΙ ΦΥΣΕΩΣ, ο Ηράκλειτος δηλώνει αφοριστικά πως…
- DK B30 Κόσμον <τόνδε> τὸν αὐτὸν ἁπάντων οὔτε τις θεῶν οὔτε ἀνθρώπων ἐποίησε, ἀλλʹ ἦν αἰεὶ καὶ ἔστι καὶ ἔσται πῦρ ἀείζωον, ἁπτόμενον μέτρα καὶ ἀποσβεννύμενον μέτρα. (1).
- (Ο κόσμος παραμένει αναλλοίωτος για όλα τα όντα και δεν είναι δημιούργημα κανενός θεού και κανενός ανθρώπου, αλλά υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρξει στον αιώνα τον άπαντα, ως πύρ αείζωον, που αναφλέγεται σύμφωνα με καθορισμένα μέτρα και αποσβένεται με καθορισμένα μέτρα).
Εξερευνήστε πολύ βαθιά μέσα στην Ύλη και αυτή θα εξαφανιστεί, θα διαλυθεί σε άπειρη Ενέργεια. Τα πάντα είναι Ενεργειακά πεδία, ακόμη και η Ύλη όπως την βλέπεις δεν υπάρχει αποτελείται από κενό χώρο που είναι γεμάτος με Ενέργεια. Το σώμα σου είναι ένα Ενεργειακό πεδίο. Μόνο η αύξηση και η ανακατεύθυνση, της Ενέργειας θα ενεργοποιήσει το δυναμικό σου.————————————————-
Η φιλοσοφία γράφεται μέσα σε αυτό το μεγάλο βιβλίο – το Σύμπαν- το οποίο παραμένει πάντοτε ανοιχτό στο βλέμμα μας. Το βιβλίο αυτό δεν θα γίνει κατανοητό, εκτός αν μάθει να κατανοεί κανείς, την γλώσσα και να ερμηνεύει τους χαρακτήρες με τους οποίους έχει γραφεί. Είναι γραμμένο στην γλώσσα των μαθηματικών και οι χαρακτήρες του είναι τρίγωνα, τετράγωνα, κύκλοι και άλλα γεωμετρικά σχήματα. Δίχως αυτά περιπλανιόμαστε άσκοπα σε κάποιο σκοτεινό λαβύρινθο. –Γαλιλαίος.————————————————–
Εάν η ενιαία αρχή πού εξομοιώνει όλα τα πράγματα του κόσμου είναι το γίγνεσθαι, το φυσικό στοιχείο από το οποίο όλα τα άλλα στοιχεία αποτελούνται, είναι το πυρ. Αυτό διότι το πυρ θεωρείται ως στοιχείο αποσταθερωτικό, σε θέση να προκαλέσει εκείνη την αλλαγή πού επιτρέπει στα πράγματα να μετατραπούν από τη μια κατάσταση στην άλλη. –Ηράκλειτος—————————————————–
Τα ίδια είπαν και ο Πυθαγόρης, ο Παρμενίδης, η Υπατία, όλοι οι Σοφοί το ίδιο λένε. Διάβασε, εξερεύνησε και μάθε για την περίφημη Ενέργεια.. και ανακάλυψε, ΞΑΝΑ Ανακάλυψε τον Φιλοσοφικό, Μαγικό, ή Κβαντικό της κόσμο..! …. και οι μάγοι;
Μα τι άλλο είναι όποιος, ζει σύμφωνα με την φύση,
κολυμπάει στην αρχέγονη θάλασσα μυστηρίου,
εναρμονίζεται με την ομορφιά και τα καπρίτσια της,
απολαμβάνοντας να την εξερευνεί.
Αποκάλεσε τον όπως θέλεις, προτιμώ να τον λέω “μάγο και μέγα γνώστη”.
————————————————–
© Eos Aurora, η αντιγραφή επιτρέπεται με σύνδεσμο στο άρθρο.
© εικόνες miastala
————————————————–
Διάβασε ακόμη σχετικά με την Ενέργεια
Ηράκλειτος ο Μέγας
Ο Ηράκλειτος,(540-475 π.Χ.) σε αντίθεση προς τους Ελεάτες φιλοσόφους που είχαν θεσπίσει την ακινησία του ΕΙΝΑΙ, κήρυξε το αεί γίγνεσθαι και μεταβάλλεσθαι και μη ουδέποτε το αυτό μένειν. Κάθε γέννηση, κατά τον Ηράκλειτο, είναι προϊόν των στοιχείων εκείνων της φύσεως που βρίσκονται σε συνεχή διαπάλη και αντίθεση. Από την πάλη των στοιχείων γεννιέται η αρμονία. Δίχως την «εναντιοδρομία» αυτή, όπως την λέγει, δε θα υπήρχε ζωή. Γι’ αυτό και εκθειάζει τον πόλεμο των στοιχείων ως πατέρα των πάντων, και ως κίνητρό τους το πυρ…
Πέρα Από Το Καλό Και Το Κακό F.W.N.
Το «Πέρα από το καλό και το κακό» είναι ένα έργο στο οποίο ο Νίτσε, θίγει με τη γνωστή ζέση και το αφοριστικό στιλ του τα μεγάλα φιλοσοφικά ζητήματα που τον απασχολούν. Γράφτηκε το 1886 και είναι πιο επίκαιρο από τότε. Ασκεί δριμύτατη κριτική στις φιλοσοφίες του παρελθόντος, καταδικάζει τη θρησκεία, την ηθική και την πολιτική των ημερών του, επαναξιολογεί, κοντολογίς, όλες τις παραδεδεγμένες ιδέες με απώτερο στόχο να αναγγείλει την έλευση και την αναγκαιότητα μιας καινούργιας κοσμοαντίληψης…
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΚΑΙ CERN
Όμως σύμφωνα με τον νομπελίστα φυσικό Werner Heisenberg (1901-1976)∗, τον εισηγητή της κβαντομηχανικής, η σύγχρονη φυσική πλησιάζει ή μάλλον επαναφέρει την ερμηνεία του Ηρακλείτου για τον κόσμο, καθώς εάν το πῦρ, που άλλοτε ορίζεται ως εμφανές και άλλοτε ως αφανές (το οποίο κατά τον Ηράκλειτο είναι και το ισχυρότερο), νοηθεί ως ενέργεια, τότε οι αποφάνσεις του μεγάλου Εφέσιου φιλοσόφου, απηχούν λέξη προς λέξη όχι μόνον τις σύγχρονες αντιλήψεις της φυσικής αλλά και τις τάσεις που καταλήγουν στα πειράματα του CERN.
Η διαφορά μεταξύ του να γνωρίζεις την Αλήθεια και του να πιστεύεις πως είναι αλήθεια
Προσωπική Επιλογή ή Ευθύνη
Διάβασε πως προσαρμόζει στο κοινωνικό κατεστημένο, για να είναι αρεστή η καθηγήτρια, την μελέτη της σχετικά με την Προσωπική επιλογή και ευθύνη. Μπορούμε να πιστεύουμε τις “μπουρδολογίες” τους ή να ερευνήσουμε Μόνοι μας, για να αρχίσουμε, κάποια στιγμή, να ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
Περιχώρισις, η Σφαγή των θεών
Περιχώρισις*, το κλασσικό τεράστιο πρόβλημα των “θεών”* ! Φυσικά έχουν κι αυτοί προβλήματα, τι νομίσατε, επειδή είναι θεοί τα χουν λύσει όλα; Κάθε άλλο. Έχουν και είναι σημαντικότερα από τα προβλήματα της υποτιθέμενης κρίσης, που μακάρι να κρατήσει άλλα δέκα χρόνια να ξεκαθαρίσει η κόπρος. Τέλος πάντων ας πούμε για τα προβλήματα των θεών. Π Ε Ρ Ι Χ Ω Ρ Ι Σ Ι Σ. Γιατί αυτή η λέξη είναι πρόβλημα για τους θεούς. Γιατί πάτησαν την μπανανόφλουδα, μεγαλοπρεπέστατα.
Πεϊπερολογία – Paperology
Πέϊπερολογία τα «χάρτινα δεσμά», η “μπουδρολογία” της επιστήμης. Είναι συνηθισμένο σε συζητήσεις να ακούγεται το «τόσοι επιστήμονες υπάρχουν, δεν μπορεί να μην το έχουν δει!» σε οτιδήποτε έρχεται, να διατηρήσει την σφαίρα της καθημερινότητας μας. Μάλιστα τολμούν να το ξεστομίσουν και άτομα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και τα τελευταία χρόνια όλο και συχνότερα μιας και οι επιστήμες προχωρούν… !
Τάδε έφη Ζαρατούστρα (1885)
Πρέπει να ‘ναι κανείς εξασκημένος να ζει στα βουνά να βλέπει κάτω του την ελεεινή, εφήμερη φλυαρία της πολιτικής και της συμφεροντολογίας των λαών. Πρέπει να ‘χει γίνει κανείς αδιάφορος, να μη ρωτά αν η αλήθεια είναι χρήσιμη ή αν μπορεί να αποβεί μοιραία για κάποιον… Χρειάζεται η προτίμηση που δείχνουν οι δυνατοί σε ερωτήματα, που κανείς σήμερα δεν έχει το θάρρος να αγγίξει, το θάρρος για το απαγορευμένο, ο προορισμός για τον λαβύρινθο, η πείρα των επτά μοναξιών. Καινούρια αυτιά για καινούρια μουσική.
Η Διττότητα του Χρόνου
Ο Jean Pierre Garniet Malet, οι Αρχαίοι Έλληνες Φιλόσοφοι, το Κηρύκειο του Ερμή και η Διττότητα του Χρόνου. ‘’Ο Xρόνος ξετυλίγει τα μυστικά του και αλλάζει τις ζωές μας, Μια ‘πρόσφατη’ επιστημονική ‘ανακάλυψη’ για την Υφή του Χρόνου..’’ H επιστήμη, σε ιστορική καμπή, ξανά-ανακαλύπτει τις γνώσεις των αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων, για την υφή του Χρόνου και τη σωστή κατανόηση του Σύμπαντος και της Ζωής, λύνοντας συγχρόνως τα πολλαπλά παράδοξα της, με αποφασιστικές ωφέλειες για την ανθρώπινη ισορροπία. ‘Νέα’ ανακάλυψη για τη Διττότητα του Χρόνου !!!
Το Γέλιο Είναι Ζωή
- Ο κατεργάρης όταν κάνει παιχνίδι, γελά με όλα και με όλους, ειδικά με τους σοβαρούς. Το γέλιο είναι το εργαλείο του κατεργάρη, του χάους. Είναι το εργαλείο αυτού που ανατρέπει τα χαρτιά του σύμπαντος και ξαναμοιράζει, κι αν παίζεται το παιχνίδι με σημαδεμένα χαρτιά, φροντίζει να είναι τα δικά του.
Κόσμος, Δεν Είναι Η Γειτονιά Σου
Αν η κοντινή σας αλήθεια (της γειτονιάς σας) σας φαίνεται τόσο αληθινή ώστε να μοιάζουν εξωπραγματικές οι μακρινές σας αλήθειες, (γεγονός που καθιστά το ανθρώπινο Φανταστικό τόσο ακραία εξωπραγματικό), φανταστείτε –αν μπορείτε– πόσο εξωπραγματικές είναι για σας οι αλήθειες που βρίσκονται πολύ πιο πέρα από την ανθρώπινη φαντασία. Διαλογιστείτε λίγο πάνω σ’ αυτό, ίσως εμπνευστείτε για το πόσο μικροσκοπικές είναι οι «αλήθειες» μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου