Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Aπαράδεκτο! SMS από 54024

 

Θελω να γράψω αυτό που μου συνέβη μήπως και γλιτώσω κάποιους ανυποψίαστους από ''ουρανοκατέβατα'' έξοδα. Είμαι συνδρομητής...
cosmote και το τελευταίο μήνα λάμβανα κάποια μηνύματα 5 μαζί πολλές φορές, απο αποστολέα 54024.Προσοχή αν λάβετε μήνυμα απο τέτοιο αριθμό πάρτε αμέσως τηλέφωνο στη σύνδεση που έχετε.Γιατι?Γιατί αυτά τα μηνύματα χρεώνονται στον παραλήπτη ,χωρίς να ερωτηθεί και μάλιστα με το ποσό των 2 ευρώ έκαστον!Αν είναι δυνατόν! Όταν λοιπόν απευθύνθηκα στο τμήμα εξυπηρέτησης της cosmote μου έδωσαν το τηλέφωνο απο μια εταιρεία ,γιατί αυτοί είπαν πως δεν έχουν καμμία ευθύνη. Όταν πήρα τηλέφωνο σε αυτή την εταιρεία ,μου είπαν οτι είναι συνδρομητική εταιρεία και οτι εγώ λέει τους έδωσα τον αριθμό μου.Εκεί άρχισα να φουντώνω καθώς εγώ ουδέποτε έδωσα τον αριθμό κινητού μου! Όταν τους ρώτησα αν έχουν στοιχεία οτι εγώ τους έδωσα τον αριθμό μου ή αν απλά με κοροϊδεύουν ,φυσικά δεν είχαν απάντηση αφού δεν είχαν κανένα άλλο στοιχείο μου.Όταν τους είπα ποιός θα πληρώσει τον υπέρογκο λογαριασμό μου είπαν οτι αυτοί δεν έχουν ευθύνη και οτι τα χρήματα πάνε στη cosmote.Εγώ λοιπόν ρωτώ τι να κάνω και που να απευθυνθώ να βρώ το δίκιο μου καθώς δεν είμαι διατεθειμένη να πληρώσω λεφτά που δεν έχω χαλάσει. Όταν έκανα τη σύνδεση τηλεφώνου ήξερα οτι θα χρεώνομαι για τηλέφωνα και μηνύματα που θα έστελνα εγώ και οχι επειδή κάποιος βρήκε το κινητό μου και μου στέλνει μηνύματα θα πληρώσω εγώ εν αγνοία μου.Και η cosmote δεν ώφειλε να με προστατέψει; Μόλις τους είπα οτι αποστολέας είναι το 54024 αμέσως μου έδωσαν τον αριθμό που πρέπει να πάρω ,γιατι προφανώς το κάνουν σε πολλούς.Είναι πραγματικά πρωτάκουστο να επιβάλλονται χρεώσεις όταν κάποιος δέχεται και το τονίζουμε δέχεται και όχι αποστέλλει ο ίδιος, το οποιοδήποτε μήνυμα στο κινητό του.

1 σχόλιο:

  1. πρέπει να είναι σπείρα.. Εγώ είμαι στην Wind συμβαίνει το ίδιο. Ποιοί κρύβονται πίσω από αυτό; Πολύ θα ήθελα να μάθω. Προς το παρόν το να δημοσιεύουμε τα προβλήματά μας είναι ζημιά για αυτούς. Πρέπει όλοι να αφυπνιστούν ότι υπάρχουν αλήτες, απατεώνες που παίρνουν τα λεφτά μας με το έτσι θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή